Universaalin seurakunnan eksytys

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Universaalin seurakunnan eksytys

ViestiKirjoittaja PetriFB » 21. Elo 2018 17:17

Ajattelin etten kirjoita tätä kirjoitusta, mutta se että Herran suoraa sanaa vääristellään sai minut muuttamaan mieleni. On todella pelottavaa, että on olemassa sellaisia uskovia ihmisiä, jotka kaikin tavoin pyrkivät vääristelemään sen mitä Raamattu opettaa seurakunnasta. Toivon ja rukoilen, että sinä joka luet kirjoitukseni, niin lukisit sen rukouksen kera, ajatuksen kanssa, tarkkaan punniten lukemaasi ja tutkisit omaa sydäntäsi ja suhdettasi Jumalaan ja Jumalan sanan totuuteen, että miten uskot ja miten toimit koskien Jumalan sanan totuutta sekä miten kohtelet muita Herran omia. Minä en saanut heti lupaa tämän kirjoituksen kirjoittamiseen, vaan minun tuli hiljentyä sekä edelleen rukoilla tiettyjen uskovien puolesta sekä rauhoittautua kirjoittamaan kirjoitustani puolueettomasti, sävyisästi sekä muita kunnioittaen, vaikka kirjoitus käsitteleekin vakavia asioita. En ole ketään vastaan, vaan Kristuksen puolella sinun ja minun parhaaksemme, että voisimme kasvaa uskossa, pyhityksessä ja parannuksessa yhä syvempään Jumalan tuntemiseen uskon kautta Herrassa Jeesuksessa. Tutki ja koettele kirjoitukseni Jumalan sanan totuuden kautta rukouksen kera.

Kirjoitus on sivullani: http://www.kotipetripaavola.com/univers ... sytys.html
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 36 vierailijaa