Viimeinen eksytys ja antikristus

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Viimeinen eksytys ja antikristus

ViestiKirjoittaja PetriFB » 28. Kesä 2018 13:02

Uuden Liiton järjestyksen mukaisen uskon keskipiste on Herra Jeesus ja Hänen Isänsä, jota uskovan ihmisen tulee rakastaa koko sydämestään ja uskoa Jumalan sanan totuuteen. Kun Herra Jeesus puhui tulemuksestaan ja asioista, jotka edeltävät Hänen tulemustaan, niin hän sanoi ensimmäiseksi "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta." Uskovalle ihmisille pitäisi olla itsestään selvää, että vaikka uskomme keskipiste on Herra Jeesus, niin meidän tulee puhua ja opettaa myös eksytyksistä, koska Herran Jeesuksen sanojen ja opetuksen mukaan ennen Hänen takaisin tulemistaan lopunajan viimeisinä päivinä eksytyksen henki on saanut eksytettyä monia uskovia pois totuudesta. Toisin sanoen eksytetyt uskovat luulevat olevansa Raamatullisessa uskossa, mutta ovat eksyneet uskomaan vääriä opetuksia sekä he juoksevat valhehengen perässä luullen sitä Jumalan Hengeksi ja eksytyksen huipennus tulee olemaan antikristuksen ilmaantuminen, joka lumoaa valheillaan ja valheeseen perustuvan voiman kautta koko jumalattoman maailman sekä Jumalan sanan totuudesta pois poikenneet ihmiset.

Olisi edesvastuutonta olla hiljaa tästä asiasta, kun valhehenki tekee työtään eksyttäen koko ajan monia uskovia ihmisiä pois totuudesta. Herra Jeesus käski Häneen uskovia ihmisiä katsomaan eteensä etteivät he eksyisi ja siksi tämäkin asia ja opetus on tärkeä myös noudattaa käytännössä. Raamatun opetus lopunajoista on todella laaja ja koen sydämessäni, että tämä kirjoitukseni käsittelee muutamia näkökohtia lopunajan eksytyksestä ja antikristuksen toiminnasta sekä tietysti Jumalan sanan totuudesta. Tutki ja koettele kirjoitukseni Jumalan sanan kautta rukouksen kera.

Kirjoitus on sivullani: http://www.kotipetripaavola.com/viimein ... istus.html
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa