Taivaassa ei mennä naimisiin

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Taivaassa ei mennä naimisiin

ViestiKirjoittaja pehmytpusu777 » 04. Heinä 2018 21:33

Yksi asia muuten on mitä monikaan ei huomaa..nyt ollaan menossa hälyttävästi siihen suuntaan, että uskovaiset tuhlaavat aikansa netissä käytäviin loputtomiin väittelyihin ja loputtomiin viestiketjuihin ja oppien sekamelskoihin.. Facebook on täynnä ryhmiä ja loputtomia väittelyketjuja eri aiheista.. :( Olen itse viimeaikoina panostanut VAIN livenä tapahtuviin uskonasioista keskusteluihin. Facebookissa en käsittele enää lainkaan uskonasioita, paitsi yksityisviestillä ja VAIN henkilöiden kanssa jotka tunnen henk.koht.. Ihmiset on luotu kohtaamaan livenä tuolla ulkona, uskovaisina on tosi helppo eristäytyä nettiin ja olen sen huomannut niin monen kohdalla johtavan kaksoiselämään :(
pehmytpusu777
 

Re: Taivaassa ei mennä naimisiin

ViestiKirjoittaja MrKerimäki » 05. Heinä 2018 10:07

pehmytpusu ..kirjoitit vähän ,mutta asiaa.Tuota asiaa on täytynyt itsekkin tutkia ...onko asiani balanssissa .Nyt ihan tuntuu ,että ei ole.
MrKerimäki
 
Viestit: 446
Liittynyt: 23. Maalis 2017 12:49

Re: Taivaassa ei mennä naimisiin

ViestiKirjoittaja Ariel » 05. Heinä 2018 18:32

En kyllä ymmärrä ollenkaan, miten uskova voi minkään tahansa asian suhteen ajatella että taivaassa olisi asiat millään tavalla huonommin kuin täällä. Minusta sellainen ajattelu osoittaa että ei tunneta Jumalaa kovin syvällisesti, enkä ymmärrä miten niin voi ajatella ihminen joka on ollut pidempään uskossa ja sanoo lukeneensa raamattua jne.
Sillä sinä, Herra, olet hyvä ja anteeksiantavainen, suuri armossa kaikille, jotka sinua avuksensa huutavat (Ps.86:5)
Ariel
 
Viestit: 149
Liittynyt: 03. Maalis 2018 22:17

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa

cron