Miksi meillä on RUUMIS??

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Miksi meillä on RUUMIS??

ViestiKirjoittaja pehmytpusu777 » 24. Maalis 2018 11:35

Olen miettinyt tätä aihetta pari päivää.. Oliko olemassa joku opinsuunta joskus, joka totesi meidän RUUMIIN olevan kaiken pahan alku ja juuri.mutta ilman sitä..

-me emme koskaan tuntisi kipuja ja tuskia, eikä meitä voisi kiduttaen kiristää (moni sairaalassa makaava haluaisi eroon ruumis nimisestä kapistuksesta)
-Olisimme vapaat tarpeista, ruoka,lämpötilat,seksi..jopa tunteetkin..
-Olisimme vapaat tilasta,ajasta,paikasta..

Filippiläiskirje:
3:21 joka on muuttava meidän alennustilamme ruumiin kirkkautensa ruumiin kaltaiseksi sillä voimallaan, jolla hän myös voi tehdä kaikki itsellensä alamaiseksi..

Olen myös miettinyt millainen tuo seuraava ruumis on ominaisuuksiltaan :think2: :think2: tietenkin synnitön,mutta ilmeisesti sitä ei voi kukaan myös vahingoittaa, eikä se tunne negatiivisia asioita..? Kai? kertokaas?
pehmytpusu777
 

Re: Miksi meillä on RUUMIS??

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 24. Maalis 2018 12:24

Minä ajattelen, että vain tämä lihallinen ruumis tarvitsee mainitsemiasi asioita: ruokaa, juomaa, riittävää lämpöä ja lihassa me voimme nauttia lihallisista asioista, kuten herkuttelusta, kosketuksesta tai seksistä.

Ylösnousemusruumis on käsittääkseni aivan toista tekoa. Paavali teki toisessa korinttolaiskirjeessä eron maallisen ja hengellisen ruumiin välillä. Maallinen ruumis on sielullinen, mutta taivaallinen ruumis on hengellinen.

Kun tämä ruumis kuolee, niin lihallisten asioiden aika loppuu ja alkaa kokonaan vain hengellisten asioiden aika. Silloin ei enää tarvitse ahkeroida salilla aamutuimaan, kuten minä voin ylpeänä kertoa tänään tehneeni lihallisen ruumiini hyväksi :hurraa: Mutta "ruumiillisesta harjoituksesta on hyötyä vain vähään; mutta jumalisuudesta on hyötyä kaikkeen, koska sillä on elämän lupaus, sekä nykyisen että tulevaisen (1.Tim.4:8)."
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Miksi meillä on RUUMIS??

ViestiKirjoittaja MrKerimäki » 24. Maalis 2018 17:14

Se mitä koin taivasreissulla ja nimenomaan sain katsella esim käsivarren olemusta niin samanlainen se käsi oli siellä kuin täälläkin ,mutta se koostumus ja olemuksen voima oli samaa valoa tai voimaa kuin valtaistuimella olevalla .Se valo joka kauniisti leijaili ja saapui valtaistuimelta ja kulki kuin käsivararteni lävitse oli samaa energiaa .
MrKerimäki
 
Viestit: 446
Liittynyt: 23. Maalis 2017 12:49

Re: Miksi meillä on RUUMIS??

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 24. Maalis 2018 18:45

*
Tuttu tunne, mr Kerimäki. :) Minä täällä maan päällä huomasin, että minulla on neljä kättä, eli kaksi fyysistä, siis maallista kättä ja kaksi uudestisyntyneen hengen kättä. Ne uudestisyntyneen hengen kädet ovat puhtaan valkoista. Minä hämmästyin ja siten minulla uteliaisuus alkoi herättää ja tutkin fyysisten ja valkoisten käsien kynnet, sormet, kädet ja käsivarret. Ne ovat täydellinen kopio kuin fyysiset. Oli jännittävä löytö- ja tutkimusretki itselläni. :D

Ajattele, täällä maan päällä Jumala salli minun nähdä hengen silmin uudestisyntyneen hengen ruumiin. Raamattu sanoo, että me olemme valkeuden lapsia. :) Pitäkäämme huolen, että silmä olisi terve, niin koko ruumis olisi valaistu. :idea:

Matt. 6:22 Silmä on ruumiin lamppu. Jos siis silmäsi on terve, niin koko sinun ruumiisi on valaistu.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa

cron