Ouija -laudat,tarotkortit,amuletit..jne..

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Ouija -laudat,tarotkortit,amuletit..jne..

ViestiKirjoittaja pehmytpusu777 » 10. Maalis 2018 12:48

Ne ovat epäjumalanpalvelusta näin ensi alkuun sanottuna, eli turvaamista johonkin muuhn kuin Herraan ja suurta syntiä..Mutta kysymys kuuluukin? Onko ne muuta kuin ihmisten täyttä HUUHAA:ta.. Ouija laudalla ihmiset itse liikuttelevat omin käsin sitä ihme lasia.. eikä siinä ole sen suurempaa selitystä..
Ilmestyykö niissä jutuissa mahdollisesti paholainen vai onko se ihan puhdasta ihmisvoimain juttua?
pehmytpusu777
 

Re: Ouija -laudat,tarotkortit,amuletit..jne..

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 10. Maalis 2018 13:01

Minä ajattelen noiden olevan täyttä pötyä ja siksi en ole niistä ollut suuntaan tai toiseen kiinnostunut.
Ennen uskoontuloa minulla oli tarot-kortit, mutta en silloinkaan niihin oikeasti uskonut. Ne oli vain sellaista hupia.
Nuoret voivat joskus uskoa noihin ouija-juttuihin niin voimakkaasti, että tuo usko saa aikaan oikeita asioita. Tai siis kiinnittää tapahtumiin huomiota eri tavalla, jolloin ne saavat jonkun yliluonnollisen ouija-ennustuksiin liittyvän merkityksen.
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Ouija -laudat,tarotkortit,amuletit..jne..

ViestiKirjoittaja Juhani » 10. Maalis 2018 22:57

Aamu-Usva kirjoitti:Minä ajattelen noiden olevan täyttä pötyä ja siksi en ole niistä ollut suuntaan tai toiseen kiinnostunut.
Ennen uskoontuloa minulla oli tarot-kortit, mutta en silloinkaan niihin oikeasti uskonut. Ne oli vain sellaista hupia.
Nuoret voivat joskus uskoa noihin ouija-juttuihin niin voimakkaasti, että tuo usko saa aikaan oikeita asioita. Tai siis kiinnittää tapahtumiin huomiota eri tavalla, jolloin ne saavat jonkun yliluonnollisen ouija-ennustuksiin liittyvän merkityksen.


Minulla on yksi kokemus joka tapahtui minulle nuorena. En halua ketään pelotella ja enkä halua sitä enää pahemmin muistella tai edes kertoa. Sanon vain sen, että noituus ja ennustamisen ym eivät ole todellisuudessa mitään hupia, vaikka ihmiset niin luulevat. Tähän asiaan on suhtauduttava hyvin vakavasti. Valhehenget ja saatana ovat totta. Ne eksyttävät ja vievät lopulta kadotukseen.
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Ouija -laudat,tarotkortit,amuletit..jne..

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 10. Maalis 2018 23:34

*
Tuossa FB:ssa saduin lukemaan yhden miesuskovan rukousaiheen, että vapauttuisi unettomuudesta, joka kesti monta vuotta ja on sairaalassa siinä romahtamispisteessä, kun hän on sekaantunut tarotkortteihin. Kannoimme me kaikki uskovat hänen asian puolesta Herran haltuun rukoillen ja noin muutaman viikon sitten hän todisti, miten on vapauttunut siitä. On niillä jokin suora kanavoitunut riivaajien yhteyteen.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Ouija -laudat,tarotkortit,amuletit..jne..

ViestiKirjoittaja Juhani » 10. Maalis 2018 23:58

Kiitos siitä Herralle! Taivaassa iloitaan jokaisesta sielusta.

Minulla olisi yksi kysymys, näin uutena luomuksena. Tämä ei liity aiheeseen, mutta mitä se FB lyhennys oikein tarkoittaa (anteeksi :wtf: )?
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Ouija -laudat,tarotkortit,amuletit..jne..

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 11. Maalis 2018 00:15

*
FB -lyhenne tulee siitä facebookista. FB = facebook. ;gladly:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Ouija -laudat,tarotkortit,amuletit..jne..

ViestiKirjoittaja Juhani » 11. Maalis 2018 00:32

Kiitos Herralle, tuntuu ymmärrykseni jo lisääntyvän... :D :hurraa:
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Ouija -laudat,tarotkortit,amuletit..jne..

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 11. Maalis 2018 01:02

*
:thumbup:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Ouija -laudat,tarotkortit,amuletit..jne..

ViestiKirjoittaja MrKerimäki » 11. Maalis 2018 12:16

Kaikkea muuta kuin vitsi .Suora yhteys saatanaan on ihmisellä ,joka avaa portit sille ja se on suora yhteys .Lapsia nuoria aikuisia tulee varoittaa varoittamasta päästyäänkin noista vääryyksistä ja perkeleen ansoista .
MrKerimäki
 
Viestit: 446
Liittynyt: 23. Maalis 2017 12:49

Re: Ouija -laudat,tarotkortit,amuletit..jne..

ViestiKirjoittaja Tapani » 11. Maalis 2018 16:30

MrKerimäki kirjoitti:Kaikkea muuta kuin vitsi .Suora yhteys saatanaan on ihmisellä ,joka avaa portit sille ja se on suora yhteys .Lapsia nuoria aikuisia tulee varoittaa varoittamasta päästyäänkin noista vääryyksistä ja perkeleen ansoista .


Samaa mieltä, ei kannata antaa pimeyden henkivalloille sijaa. Karmea esimerkki mahdollisista seurauksista on, kun Kuopiossa äiti surmasi kaksi pientä lastaan 2014, kun Tarot-kortit käskivät. Tässä kuvakaappaus tuon naisen kotisivulta 1,5 vuotta ennen murhia.

http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/emmihelle.gif

Tuota sivua, mistä tuo kuva on, en ole lukenut, joten en sen teksteistä voi sanoa mitään. Eli tämä nainen on opiskellut tarot-kortteja, reikihoitoa, kundaliinijoogaa, henkilökohtaisen kasvun valmennusta ja itsetutkinta- ja hoitotekniikoita.
Tapani
 
Viestit: 180
Liittynyt: 26. Elo 2017 18:45

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa

cron