Ouija -laudat,tarotkortit,amuletit..jne..

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Ouija -laudat,tarotkortit,amuletit..jne..

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 11. Maalis 2018 17:18

Varmaan hän oli alun perinkin mieleltään sairas. Ei kukaan tavallinen ihminen tapa lapsiaan, vaikka kortit sanoisivat mitä. Jos nuo kortit eivät olisi puhuneet, niin joku ääni päässä olisi.
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Ouija -laudat,tarotkortit,amuletit..jne..

ViestiKirjoittaja MrKerimäki » 11. Maalis 2018 17:52

Aamu-Usva ....sinulla ei ole edes aavistusta ,mihin saatana pystyy ja mitä se tekee koko ajan kun ihmiset on ihan pihalla ja vastaanottavat tässä ajassa kaiken moskan ,mitä se sarvipää syöttää ....siis todella todella karmea tilanne.
Kaikenmaailman uudet "jutut on siistejä ja niitä "mun juttuja ja yksi ,mikä ei tietenkään kiinnosta tuollaisia eksyneitä on Jeesus.
MrKerimäki
 
Viestit: 446
Liittynyt: 23. Maalis 2017 12:49

Re: Ouija -laudat,tarotkortit,amuletit..jne..

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 11. Maalis 2018 18:07

Maailmassa näemme koko ajan Saatanan valtaa: sodissa, nälänhädässä, lasten hyväjsikäytöissä, kidutuksissa yms. Niihin ei tarvita mitään leluja. Maailma on Saatanan vallassa.
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Ouija -laudat,tarotkortit,amuletit..jne..

ViestiKirjoittaja MrKerimäki » 11. Maalis 2018 19:13

Tuo on osa totuus ....huomaan ,että sinulla ei ole ymmärrystä tai kokemusta tästä aihe alueesta.
MrKerimäki
 
Viestit: 446
Liittynyt: 23. Maalis 2017 12:49

Re: Ouija -laudat,tarotkortit,amuletit..jne..

ViestiKirjoittaja pehmytpusu777 » 12. Maalis 2018 23:58

Mä itse taas niputan nämä samaan "läjään" kuin sen, mitä Saul teki kun Herra ei vastannut ja hän meni sen noitanaisen luokse.. Tuohon aikaan ja Jeesuksen aikaan ja myöhemminkin ja varmaan keskiajalla kaikkein hurjimmin, oli yhden jos toisenkinlaista poppamiestä,loitsijaa,amulettia..jne.. :o Ouija-lauta on kaiketi taas jokin uusi keksintö,mutta sama asia eri paketissa kuin vanhan ajan henkien-esiinmanaaja.. Homma kehittyy koko ajan..Uusin villitys on jo kännykkä App:it joilla etsitään näkymättömiä henkiolentoja :o :o
pehmytpusu777
 

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa

cron