Tänään on 15. Joulu 2018 06:27

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Sivu 9/45 [ 441 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 45  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Taukotupa
ViestiLähetetty: 19. Maalis 2018 09:57 

*
Jukka, olit pieniä kertoja ajatuksissani tahattomasti. Voisitko antaa jonkun merkin itsestäsi, kun sinusta ei ole kuullut viikkoon?

Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 19. Maalis 2018 12:02 

vaisuliini kirjoitti:
*
Jukka, olit pieniä kertoja ajatuksissani tahattomasti. Voisitko antaa jonkun merkin itsestäsi, kun sinusta ei ole kuullut viikkoon?

Olen sairaalassa. En jaksa kirjoittaa, mutta olen käynyt foorumia lukemassa. Mitä sairauteen tulee niin olen huonossa kunnossa eikä ennuste ole kovin hyvä.

:bible: Kukaan ei synnillä elämäänsä vahvista (Hes. 7:13b)
Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 19. Maalis 2018 12:27 

Jukka kirjoitti:
vaisuliini kirjoitti:
*

Olen sairaalassa. En jaksa kirjoittaa, mutta olen käynyt foorumia lukemassa. Mitä sairauteen tulee niin olen huonossa kunnossa eikä ennuste ole kovin hyvä.

Kiitos, Jukka, kun annoit itsestäsi merkin. Voimia sinulle, Jukka! Muistan rukouksin.

Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 20. Maalis 2018 10:41 

*
Haluaisin kysyä, luetteko te aina kerrallaan vai luette uudelleen toisen kerran, kunnes pääsette jyvälle, mistä kyseestä uskonveljiemme kirjoitus on ja mitä kirjoitus tarkoittaa kokonaisesti? Minä aina pidän huolen siitä, että pääsen jyvälle, niin siksi luen joskus kaksi kertaa uudelleen. Kuinka te? :)

Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 20. Maalis 2018 11:19 

vaisuliini kirjoitti:
*
Haluaisin kysyä, luetteko te aina kerrallaan vai luette uudelleen toisen kerran, kunnes pääsette jyvälle, mistä kyseestä uskonveljiemme kirjoitus on ja mitä kirjoitus tarkoittaa kokonaisesti? Minä aina pidän huolen siitä, että pääsen jyvälle, niin siksi luen joskus kaksi kertaa uudelleen. Kuinka te? :)

Riippuu kirjoituksen sisällöstä ja omasta mielenkiinnosta aiheeseen. Tällaisella keskustelu foorumilla pitkät kirjoitukset tuntuvat (usein, ei aina) käännytystyöltä, oman agendan pakkopullan syöttämisenä eikä haasteena tasavertaisiin keskusteluihin.

Linkit, joiden takaa löytyy sivukaupalla tarinaa, jätän lukematta. Kun minulta pyydetään arvio jostain saarnasta tai opetusohjelmasta, niin silloin puhe on kuunneltava jotta voisi sen arvioida. Nykyisin harvoin jaksan pyydettyjä arviointeja antaa, edellä mainitusta syystä.

JK. Kiitos teille jotka olette muistaneet minua Herran edessä...

JK2. Puhelimella kirjoittaessa tulee virheitä, varsinkin morfiini humalassa. Korjasin sijamuoto ja jo 4 kertaa.

Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 20. Maalis 2018 12:22 

Voimia Jukalle! :hearts:
Minullakin tulee kännykällä näpyttäessä usein kirjoitusvirheitä. Jukasta meinaa aina tulla kukka :hugehug:

Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 20. Maalis 2018 15:09 

Jukka kirjoitti:
vaisuliini kirjoitti:
*

Riippuu kirjoituksen sisällöstä ja omasta mielenkiinnosta aiheeseen. Tällaisella keskustelu foorumilla pitkät kirjoitukset tuntuvat (usein, ei aina) käännytystyöltä, oman agendan pakkopullan syöttämisenä eikä haasteena tasavertaisiin keskusteluihin.

Linkit, joiden takaa löytyy sivukaupalla tarinaa, jätän lukematta. Kun minulta pyydetään arvio jostain saarnasta tai opetusohjelmasta, niin silloin puhe on kuunneltava jotta voisi sen arvioida. Nykyisin harvoin jaksan pyydettyjä arviointeja antaa, edellä mainitusta syystä.

JK. Kiitos teille jotka olette muistaneet minua Herran edessä...

JK2. Puhelimella kirjoittaessa tulee virheitä, varsinkin morfiini humalassa. Korjasin sijamuoto ja jo 4 kertaa.

Ok, Jukka. No minä en tiedä, mistä kirjoituksista kyse on, mitä sinä tarkoitat. No toivottavasti sinä toipuisit mahdollisimman pian, mutta morfiini minua mietityttää, koska morfiinista saa päihdyttävää, kuten siinä on päihdyttävien aineiden vaikutukset. Niin morfiini luokitetaan huumeeseen, missä on päihdyttävien aineiden vaikutukset. Voiko uskova käyttää mofiinia vain sietämätöntä kiputilaa varten? Mitä Raamattu puhuu päihdyttämisestä?

No en halua leuhkia tällä kirjoituksellani, mutta Jumala piti minusta huolen, etten vuonna 2012 tarvinnut morfiinia, enkä vahvempia kipulääkkeitä. Lääkärit olivat ihmeissään, etten tuntenut yhtään kipuja leikkauksen jälkeen. Toivottavasti sinäkin saisit toivuttua mahdollisimman pian. Muistan sinua rukouksin edelleen. Tänään rukoilin puolestasi. Voimia sinulle, Jukka!

----------------------------------------------------

No voisitteko kertoa omin sanoin, mitä mieltä olette uskonveljiemme kirjoituksista? Koitteko rakentuneenne niiden kirjoituksien kautta? Koin kans rakentuneeni niiden kautta. Innostavaa lukea ne kirjoitukset koetellen Sanalla ja pureskellen hitaasti ajatuksen kanssa. :)

Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 20. Maalis 2018 19:05 

Totta kai voi ja tuleekin käyttää hyviä kipulääkkeitä, kun niitä tarvitsee!

Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 20. Maalis 2018 20:07 

vaisuliini kirjoitti:
...morfiini luokitetaan huumeeseen, missä on päihdyttävien aineiden vaikutukset. Voiko uskova käyttää mofiinia vain sietämätöntä kiputilaa varten? Mitä Raamattu puhuu päihdyttämisestä?

Voi Sinua Vaisuliini! Ei tällaisia lääkkeitä leikinpäiten ja pikkusärkyihin määrätä. Näistä käyttämistäni lääkkeistä tehdään selvitykset kerran kuukaudessa Fimealle tai Valviralle.

En ole milloinkaan pyytänyt lääkäreiltä morfiinilääkitystä enkä tiennyt, että tapauksessani sellainen voitaisiin edes aloittaa. Lääkäriryhmä päätti hoidostani ja lääkityksestäni marraskuussa 2015 kun olin jäämässä pyörätuoliin seitsemän ison leikkauksen perästä. Tänään olen kiitollinen heille tuosta päätöksestä, sillä olin kipujeni tähden tullut kohtaan, että en kokenut jaksavani enää elää (kivut olivat jatkuneet silloin 33 vuotta, kivut jotka toisinaan niin ankaria, etten uskonut selviytyväni seuraavaan aamuun).

Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 20. Maalis 2018 21:46 

*
Ok, Jukka. minä en halua tuomita, eikä minulla ole oikeus tuomita. Ymmärrän, ettei kukaan ihmisistä voi sietää tuskia ja siedättömiä kipuja, niin morfiinista saa kipujen lievitykseen. Minua mietityttää ne päihdyttävien aineiden vaikutukset, koska morfiini luokitetaan kuulemma huumeisiin, jotka ovat oopium ja heroiini ja morfiini. No toivon, että sinä saat paljon apua morfiinista ja rukoilen sinulle toipumista ja voimia toipumiseen. Tässä olisi linkki, jonka mukaan morfiini on luokitettu huumeisiin.

En tarkoita pahoittaa mieltäsi. No jos Jumala katsoo morfiinia sallittavaksi kipulääkkeeksi, se on hyvä juttu ja humala ei kai ole haitaksi. Anteeksi, en osaa pukeutua sanoilla asialliseksi, en tarkoita loukata sinua tällä kirjoituksellani. Minua kuitenkin vaivaa vaikutukset, jotka saa päihdyttämään. Olisi hyvä tietää etukäteen, voiko uskova käyttää morfiinia?

https://www.paihdelinkki.fi/fi/tietopankki/tietoiskut/huumeet-ja-muut-paihdyttavat-aineet/opiaatit-morfiini-ja-heroiini

Poissa
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 9/45 [ 441 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 45  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia