Tänään on 18. Maalis 2019 21:36

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Sivu 40/53 [ 526 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 53  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Taukotupa
ViestiLähetetty: 08. Syys 2018 12:21 

On kyllä hyvä systeemi tuo Tanun laittama!
Kannattaa käyttää :thumb:

Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 08. Syys 2018 16:16 

Tällainenkin sivusto tuli bongattua: https://www.fiksuruoka.fi/ Sama idea kun Matsmartissa mutta eri valikoima.

Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 08. Syys 2018 22:06 

Linnea kirjoitti:
Tällainenkin sivusto tuli bongattua: https://www.fiksuruoka.fi/ Sama idea kun Matsmartissa mutta eri valikoima.

Tuolla näyttäisi olevan vielä puolet halvemmat toimituskulut. Paljon myös gluteenittomia tuotteita.

ViestiLähetetty: 23. Syys 2018 14:34 

Yritin soittaa isoäidilleni, mutta hän ei vastannut. Pieni huoli jäi sydämeen, että jos jotain onkin sattunut, vaikka ei hän aina kuule puhelinta eikä näe yksin katsoa kuka on soittanut.

Hän on aikanaan lapsena lähtenyt Karjalasta tänne evakkona. Tässä hieno versio evakon laulusta:

:cry:

Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 30. Syys 2018 06:00 

Huomenta vaan kaikille. Olen tällä hetkellä foorumin tuorein jäsen, enkä vielä osaa kunnolla navigoida foorumin sisällä. Mahdollisesti jostain löytyy esittäytymisketjukin, mutta ihan pikaisesti vaan sen verran, että nimim. Pekan mainitsema Hartolan Taukotupa on melko tuttu paikka. :good2:

Ja hän tuli hengen vaikutuksesta pyhäkköön. (Luuk. 2:27)
Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 30. Syys 2018 07:56 

*
Tervetuloa tänne uskon foorumiin - Raamatun tuntemisen äärellä omaksi ojennukseksi, Seppo-Simeoni! :) :bible:

Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 30. Syys 2018 07:59 
Site Admin

Seppo-Simeoni kirjoitti:
Huomenta vaan kaikille. Olen tällä hetkellä foorumin tuorein jäsen, enkä vielä osaa kunnolla navigoida foorumin sisällä. Mahdollisesti jostain löytyy esittäytymisketjukin, mutta ihan pikaisesti vaan sen verran, että nimim. Pekan mainitsema Hartolan Taukotupa on melko tuttu paikka. :good2:

Hyvää huomenta ja tervetuloa foorumille kirjoittelemaan ja keskustelemaan.

Tässä ketjussa voi esittäytyä ja kertoa itsestään jos vain haluaa.

Asutko lähellä tuota Hartolan Taukotupaa kun mainitsit että tuo Hartolan Taukotupa on sinulle melko tuttu paikka? Jos liikkuu siellä päin, niin suositteletko tuota paikkaa muillekin, että kannattaisi käydä juomassa pullakahvit?

Siunausta sinulle, terv. pekka

"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

http://www.annabellawargh.tk
Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 30. Syys 2018 08:08 

Kiitokset tervetulotoivotuksesta, Pekka. Sain vaikutelman, että olen tullut kotiin. En asu ihan Hartolassa, mutta 50 kilometrin säteellä kyllä. Lupaan täst'edes suositella Taukotupaa, niinkuin olen tehnyt aikaisemminkin.

Ja hän tuli hengen vaikutuksesta pyhäkköön. (Luuk. 2:27)
Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 02. Loka 2018 16:11 

*
Olen nähnyt sahamoottorilla tehtyä mopoa ja nyt tämän itse tekemän sahan. :shock: :D Laitan tänne ottamani kuvat siitä itse tekemästä sahasta. Se on aika hassun näköinen saha. :D Olen myös nähnyt, miten se toimi hyvin, kun sillä sahattiin puu poikki. :shock: :D No saatko kuvat auettua?

Image

Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 03. Loka 2018 14:55 
Site Admin

http://www.hollilla.com/picviewer.php?&forum=877

Löysin sivuston, joka linkkaa yhdelle sivulle eri keskustelupalstoilla sijaitsevia/näkyviä kuvia. Tuossa suora linkki Uskonaskeleesa näkyviin kuviin.

Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Poissa
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 40/53 [ 526 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 53  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia