Tänään on 21. Huhti 2018 22:16

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 19/21 [ 201 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Taukotupa
ViestiLähetetty: 12. Huhti 2018 10:43 

*
Tänään aamulla katsoin kännykkäni ja siinä oli viesti. Niin siinä mainittiin, että viimeistele Apple pay. :shock: Painoin "ei nyt". Tuli automaattisesti maksujärjestelmä, siis sen ilmoitus. :? Se ei ole nyt minun kännykän käytössä. Minusta tuntuu, että tätä maailmaa hallitaan se maksujärjestelmä. Muuten lähden matkalle jo ylihuomenna. Olen menossa Englantiin Saksan ja alankomaiden kautta. No yksi mahtava paikka on Rotterdamin kaupunki, johon olen kans menossa. Se on toiseksi suurin kaupunki. Rotterdamissa sijaitsee Euroopan suurin ja maailman kolmanneksi suurin satama, niin sieltä lähden laivalla Englantiin.

https://www.apple.com/fi/apple-pay/

Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 12. Huhti 2018 13:26 

vaisuliini kirjoitti:
*
Tänään aamulla katsoin kännykkäni ja siinä oli viesti. Niin siinä mainittiin, että viimeistele Apple pay. :shock: Painoin "ei nyt". Tuli automaattisesti maksujärjestelmä, siis sen ilmoitus. :? Se ei ole nyt minun kännykän käytössä. Minusta tuntuu, että tätä maailmaa hallitaan se maksujärjestelmä. Muuten lähden matkalle jo ylihuomenna. Olen menossa Englantiin Saksan ja alankomaiden kautta. No yksi mahtava paikka on Rotterdamin kaupunki, johon olen kans menossa. Se on toiseksi suurin kaupunki. Rotterdamissa sijaitsee Euroopan suurin ja maailman kolmanneksi suurin satama, niin sieltä lähden laivalla Englantiin.

https://www.apple.com/fi/apple-pay/

Turvallista ja onnistunutta matkaa Sinulle ja matkakumppaneillesi.

:bible: Kukaan ei synnillä elämäänsä vahvista (Hes. 7:13b)
Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 12. Huhti 2018 14:01 

*
Jukka kirjoitti:
Turvallista ja onnistunutta matkaa Sinulle ja matkakumppaneillesi.

Kiitos, Jukka! Raamatun ilmoittama Kristus olkoon kanssasi ainakaan! :)

Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 15. Huhti 2018 11:13 

Jos joku sattuu tietämään, mikä mies oli J. R. Miller, olisin kiinnostunut kuulemaan. Uskova isoäitini on vaalinut Millerin kirjoittamaa vanhaa kirjaa (Avartunutta elämää). En ole itse kirjaa lukenut, hieman epäilyttävä olo sen suhteen on.

Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 15. Huhti 2018 15:01 

Olin tänään alamaissa ja masentunut. Keskustelin kävellessä "ajatuksissani" Herran kanssa:
Minä teen aina väärin, minä en huomioi tarpeeksi muita, minä pahoitan lähimmäiseni mielen, minä ja minä... Minusta ei ole enää mihinkään!

Lapseni, niin, sinusta ei ole mihinkään - mutta minusta on. Muista, että Minä olen sinussa!
Lopeta itsesi syyttely ja nosta pääsi. Iloitse!
Älä katso itseäsi ja toisia, vaan Minua ja Golgatan ristiin!!!

Kiitin Herraa! Olin ymmärtänyt taas jotakin uutta.

Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 15. Huhti 2018 18:39 

Juhani kirjoitti:
Olin tänään alamaissa ja masentunut. Keskustelin kävellessä "ajatuksissani" Herran kanssa:
Minä teen aina väärin, minä en huomioi tarpeeksi muita, minä pahoitan lähimmäiseni mielen, minä ja minä... Minusta ei ole enää mihinkään!

Minua siunaa (oikein suuresti) tuon kaltainen kirjoitus.

Oletko koskaan ajatellut Aadamia ja Eevaa siellä Herran puutarhassa, kun he olivat rikkoneet käskyn ja joutuneet syynalaisiksi. He yrittivät peittää syntinsä itse tekemillään vaatteella (1.Moos. 3:7). Niin ihminen toimi ja yhä toimii yrittäen peittää syntinsä häpeän ja syyllisyyden. Jos luemme tarkkaan tuon luvun, joka kertoo ihmiskunnan onnettomuuden syntymisestä, niin huomaamme, että Herra ei ihmisen lankeemuksesta huolimatta kironnutkaan ihmistä, vaan kirosi käärmeen. Mitä Hän teki langenneelle ihmiselle? Herra riisui ihmisen yltä ihmisen itsensä valmistamat vaatteet ja puki ihmisen Herran itsensä valmistamiin vaatteisiin.

Lukiessani kirjoitustasi oli kuin olisin nähnyt kuinka Herra riisuu Sinua voidakseen sitten pukea. Tämä on suurta armoa, mitä Hän nyt tekee. Ehkä et vielä sitä näe, mutta tulevina päivinä sen ymmärrät (Joh. 13:7).

JK.1 Meiltä jäi kesken keskustelumme rukousta käsittelevästä aiheesta, mutta en tahdo yhtään painostaa Sinua vastaamaan viimeiseen kannanottooni. Herra pitää meistä huolta ja opettaa päivä päivältä tuntemaan itseään enemmän ja paremmin. Tuskin on sattumaa, että nouset rukouksissa mieleeni joka päivä ja sydämeni iloitsee rukoillessani.

JK.2 Minulla on vastaamatta tuolla toisaalla lupaamaani kymmenysasiaan, mutta pidin tätä monin verroin tärkeämpänä kirjoituksena. Joutuvat odottamaan ja pyydän heiltä anteeksi, jos en jaksa tänään heille vastata.

Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 15. Huhti 2018 18:45 

Juhani kirjoitti:

Lapseni, niin, sinusta ei ole mihinkään - mutta minusta on. Muista, että Minä olen sinussa!
Lopeta itsesi syyttely ja nosta pääsi. Iloitse!
Älä katso itseäsi ja toisia, vaan Minua ja Golgatan ristiin!!!

Kiitin Herraa! Olin ymmärtänyt taas jotakin uutta.

Kiitos Herralle! Tänään kokouksessa puhui myös vanhemmistoveljemme samasta aiheesta.

Tietäisikö kukaan onko tätä laulua missään laulettuna? tarvitsisi harjoitella mutta ei oikein tiedä miten se menee;

"Läpi kyynelten katselen Sua, Jeesus Herrani Golgatalla.
Sinne hiljaa nyt käyn. Pelko pois häviää. Äänet maailman kauaksi jää.

Eivät naulat Sua lyöneet ristille.
Eivät pilkka huudot vahingoittaneet.
Sinut ristinpuuhun löivät syntini
Ja kun kärsit, näit jo minut, velkani

Sinut siellä näen Jeesukseni. Kuinka suuri on rakkautesi
Katson haavojasi ja kipujasi, hankit vapauden synneistäni.

Usein muistelen Golgataa. Tuota päivää niin suloista.
Ristin juurella sain mä taakkoineni. Koitti elämä sielulleni"

Viimeksi muokannut iinuliinu päivämäärä 15. Huhti 2018 19:51, muokattu yhteensä 1 kerran

Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 15. Huhti 2018 19:21 

iinuliinu kirjoitti:
Tietäisikö kukaan onko tätä laulua missään laulettuna? tarvitsisi harjoitella mutta ei oikein tiedä miten se menee;

"Läpi kyynelten katselen Sua, Jeesus Herrani Golgatalla.
Sinne hiljaa nyt käyn. Pelko pois häviää. Äänet maailman kauaksi jää.

Eivät naulat Sua lyöneet ristille.
Eivät pilkka huudot vahingoittaneet.
Sinut ristinpuuhun löivät syntini
Ja kun kärsit, näit jo minut, velkani

Sinut siellä näen Jeesukseni. Kuinka suuri on rakkautesi
Katson haavojasi ja kipujasi, hankit vapauden synneistäsi.

Usein muistelen Golgataa. Tuota päivää niin suloista.
Ristin juurella sain mä taakkoineni. Koitti elämä sielulleni"

Hyvät ja evankelioivat sanat olivat. Tuossa yhdessä kohdassa on tosin kirjoitusvirhe: "...hankit vapauden synneistäsi." pitäisi tietenkin lukea "hankit vapauden synneistäni", mutta hyvä sanoma laulussa on. En ole kuullut missään laulettuna. Näitä vanhempia lauluja kuulee yleensäkin enää harvemmin, ikävä kyllä.

Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 15. Huhti 2018 19:58 

Lainaa:
Jukka;
Hyvät ja evankelioivat sanat olivat. Tuossa yhdessä kohdassa on tosin kirjoitusvirhe: "...hankit vapauden synneistäsi." pitäisi tietenkin lukea "hankit vapauden synneistäni", mutta hyvä sanoma laulussa on. En ole kuullut missään laulettuna. Näitä vanhempia lauluja kuulee yleensäkin enää harvemmin, ikävä kyllä.

Niinpäs oli virhe korjasin sen, ei tullut katsottua tarkemmin kun kopsasin jostakin sivulta nuo sanat. Me oltiin pääsiäisenä vierailulla eräässä pienessä seurakunnassa jossa kuoro lauloi tämän laulun tosi upeasti..aloittivat Golgata, golgata, golgata jne. Ajateltiin että olisi omassa seurakunnassa kiva laulaa tätä, mutta yhdestä kuuntelukerrasta ei vielä jäänyt oikein muistiin miten se meni. Ajattelin jos joku sattuisi muistamaan jos vaikka jollain äänitteellä olisi kuullut :)

Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 15. Huhti 2018 20:57 

Muistelen, että tuota iinuliinun laittamaa laulua lauloi (Helsingin/Tampereen Saalem -seurakunnan) Temppelikuoro vielä 2000-luvun alussa. En tiedä, onko jollain äänitteellä.

Itse olen kaipaillut sellaista laulua, joka noihin aikoihin soi Radio Deissä: ”Valvo rukoillen, on yötä enää hetken, kunnes...”

Poissa
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 19/21 [ 201 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]