Tänään on 15. Joulu 2018 06:27

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Sivu 16/45 [ 441 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 45  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Taukotupa
ViestiLähetetty: 07. Huhti 2018 12:22 
Site Admin

Kiitos Vaisuliini ja ilman muuta nua haaremihousut kun ovat väljemmät mutta pultuista kyllä liian lyhyet että kannattaisiko viedä johonkin ompeluliikkeeseen pidennettäviksi nilkkoihin asti?

"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

http://www.annabellawargh.tk
Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 07. Huhti 2018 12:24 

*
Ne ovat vain kesäasuja, Pekka. :) Muuten mainitsin farkkuhousuista muokkaamalla tuossa... :)

Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 07. Huhti 2018 12:29 
Site Admin

Kiitos ja huomasin äsken että olit laittanut tuon lisäyksen tekstiisi.

Muuten, koirillekin saa housuja ja näyttävät ihan farkuilta:

Image

"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 07. Huhti 2018 12:33 

*
Jaa.. Muuten yksi kesä sitten yhdellä chihuahuan pennulla oli hassu vaaleanpunainen balettihame. Minua nauratti se hassu balettihame. :D Jos joogahousut uskovien mielestä on ihan ok, niin voin käyttää ne joogahousut julkisesti ja myös seurakunnassa.

Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 07. Huhti 2018 12:38 
Site Admin

vaisuliini kirjoitti:
*
Jaa.. Muuten yksi kesä sitten yhdellä chihuahuan pennulla oli hassu vaaleanpunainen balettihame. Minua nauratti se hassu balettihame. :D

Joo, ja haalareita on voinut ostaa koirille jo kauan:

Image

Huomaa aukko takana häntää varten!

Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 07. Huhti 2018 13:11 

Minä käytän kotioloissa "joogahousuja". Mukavia ovat.

Äidilläni on kaksi pientä koiraa, joita tarvitsee kylmällä kelillä pukea. Hän kutoo koirille villapukuja itse, on kehittänyt oikein käytännöllisen mallin.

Odottelen ihanassa kevätsäässä tytärtäni kitaratunnilta kaupungilla. Tänään voisi vaikka grillata.

Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 07. Huhti 2018 14:05 
Site Admin

vaisuliini kirjoitti:
*
Tykästyin myös joogahousuihin, mutta mietityttää, miten uskovat suhtautuisivat, jos näkivät, että minulla olisi joogahousut. Miten te suhtautuisitte, jos näkisitte jonkun uskovan käyttää hippivaatteen, jossa on se jing/jang -vaatemerkki?

Eikös joogahousut ja legginsit oo sama asia?

Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 07. Huhti 2018 14:41 
Site Admin

Aamu-Usva kirjoitti:
Äidilläni on kaksi pientä koiraa, joita tarvitsee kylmällä kelillä pukea. Hän kutoo koirille villapukuja itse, on kehittänyt oikein käytännöllisen mallin.

Joo, ja tässä alla pari kuvaa joissa koirilla päällään oikein hienot villapaidat!

Image

Image

Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 07. Huhti 2018 14:51 

Joogahousuja taitaa olla monenlaisia malleja, pointti niissä lienee että voi taipua jooga-asentoihin eli ne ei kiristä mistään. Ovat kyllä mukavia kotioloissa. Joskus itsekin oon miettinyt, onko uskovalle soveliasta sellaisia ostella. Yhdet ostin Sokokselta yli 10 vuotta sitten, niissä ei ole mitään aatteellisia kuviointeja. Tällaisissa vaatteissa vain usein käytetään keinokuituja, jotka päätyvät valitettavasti usein jätteenä mereen.

Lueskelin Facebookia ja kävin kurkkaamassa Mauno Mattilan sivua, kun siellä on usein kiinnostavia keskusteluja. Mauno on saanut 7 päivän bannin Facebookiin :( Hullulta tuntuu, koska totuuttahan hän tuo esille ja mm. noituudesta varoittanut siellä.

Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 07. Huhti 2018 14:56 

*
Ok, Pekka. :) Aamu-Usva ja Linnea, hyvä tietää, että uskova voi käyttää joogahousuja. Juha, legginsit ovat muotoilevia, jotka myötäilevät ihoa myöten, muttei ne ole kireitä, koska kangas on joustava. Joogahousut ovat ihan löysiä, eivätkä ne myötäile ihoa myöten. Minulla olisi vielä kysyttävää. Kun vaatteella on se vaatemerkki, jonka mukaan se on jing jang ja kuva on jotain auringosta. Voiko uskova ostaa ja käyttää sitä vaatetta? Minä tykästyin kovasti haaremhousuihin. Jätin ostamatta vaatemerkin takia ja vielä harmittaa.

Hippikangas on kans varmaan Jing jang:ista, niin ommelsin itselleni tunika ja joogahousut. Mitä uskovat ajattelevat, jos saa tietää, että se hippikangas on jing jangista?

Poissa
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 16/45 [ 441 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 45  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia