Tänään on 19. Heinä 2018 22:13

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 15/32 [ 316 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 32  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Taukotupa
ViestiLähetetty: 04. Huhti 2018 13:49 

*
Ok. Minä aina rukoilen Herran varjelua avioliitoni ylle suojaksi, ettei henkivallat yritä hajottaa avioliittoni. Takana oli helvellinen aika, jolloin sain kokea kehollani, miten ne henkivallat vapisivat pelosta, vaikkei ne tullut minuun, vaan olivat lihani kimpussa ja siinä ne vapisivat pelosta, sillä Pyhä Henki, joka asuu meissä, on suurempi, kuin se, joka on maailmasta [1Joh. 4:4]. Raamattu on oikeassa yhdestä asiasta, että ne riivaajatkin uskovat ja vapisevat [Jaak. 2:19].

No kun Jumala kutsui minut konkreettisesti kasteelle. Henkivallat yrittivät estää minua menemästä sinne ja toimivat äipän ja mieheni kautta, vaikka Jumalahan antoi mieheni minulle rukousvastaukseksi. He vastustivat kasteelle menoani ja rukoilin mielessäni huokaillen apua. Heidän vastustaminen tuntui selvästi, että olisi henkivalloista. Koska äippä ei ollut aina sellainen, eikä mieheni. Tuntui yhtäkkiä, että olen ihan yksin. Mutta Jumalan konkreettinen kutsu kasteelle vahvisti uskoani, koska Jumalan kutsu oli voimakas ja konkreettinen ja suoranainen, niin en enää horjunut uskossa ja vastustamisesta huolimatta menin silti sinne. Mieheni lähti mukaan, koska äippä käski, ja siksi äippä pyysi miestä estämään kasteelle menoani.

Mutta jokin muutos siellä tapahtui, mitä ikinä minun oli edes vaikea uskoa siitä todeksi. Kun rannalla oli puista pudonneita roskia, lehtiä ja muita. Mieheni katsoi sitä järven pintaa ja meni hakemaan veneen airon ja yritti puhdistaa airolla kaikki roskat järven pinnalta pois. Mutta airolla puhdistaminen tuntui vaikealta, joten mieheni meni saunaan ja haki sieltä sellaisen lattialastan, joka on varrella. Hän puhdisti sillä järven pintaa. Katsoin ihmetellen ja menin kysymään mieheltäni, mitä sinä teet?

Hän vastasi, että kun sinä menet kasteelle, järven pinnan pitää olla puhdasta. Hämmästyneenä minun oli vaikea uskoa sitä todeksi, mitä hän puhui. :shock: :wtf: Ensin hän vastusti kasteelle menoani ja yhtäkkiä hän yritti puhdistaa järven pinnalta kaikki roskat pois. Kun minut kastettiin ja nousin rannalle, mieheni tuli ensiksi onnittelemaan ja halaamaan minua. Minä olin ihan ällikällä lyöty. :shock: :? Myöhemmin mieheni toi valokuvat kasteestani äipälle. Minä ehdin jo huolestua, sillä tiesin, että äippä ei hyväksy kasteeni. Mutta kun äippä katsoi kastekuvia ja ilahtui ja onnitteli minua. Täh? Olin ihan taas ällikällä lyöty. :shock: :wtf:

Minä epäilen vahvasti, että Jumalan sormi taisi olla mukana miehessäni ja äipässäni - tehden töitä, niin siten Jumalan aikaansaama muutos heissä sai minut hämilleni. Parempi jättää kaikki huolet Herran haltuun rukoillen ja luottaen, että kaikki järjestyy. :)

Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 04. Huhti 2018 15:18 

Ihana juttu, Vaisuliini :hearts:

Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 04. Huhti 2018 19:46 

Kuten sanottua joskus aikaisemmin ...Jumala auttaa meidän elämässä sen miljoonalla tavalla ja toden totta se on ihmeellistä suojelua ja ajatuksia meillä uskovilla ,joita pidämme varmasti oman mielen tuloksena tai ns viisautena ,mutta se onkin Jumala .Se on siis aivan ällistyttävä ihmeellistä siis todella todella .

Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 04. Huhti 2018 23:59 

Sillä minun ajatukseni eivät ole teidän ajatuksianne, eivätkä teidän tienne ole minun teitäni, sanoo Herra.
Vaan niin paljon korkeampi kuin taivas on maata, ovat minun tieni korkeammat teidän teitänne ja minun ajatukseni teidän ajatuksianne.
(Jes.55:8-9).

Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 06. Huhti 2018 11:42 

Juhani kirjoitti:
Perhekuntani tulee Raamatun lupauksen mukaan uskoon. Näin Jumalan sana sanoo.

Juhani, en tahtoisi järkyttää sinua, mutta väärä rauha ja luottamus ei ole Jumalasta, ja kaikki mikä ei perustu oikeaan raamatun tulkintaan on väärää luottamusta. Raamatussa ei luvata että uskovien perheet tulevat uskoon. Usein yksi kohta tulkitaan väärin, siinä sanotaan (ulkomuistista): ”Usko Herraan Jeesukseen niin pelastut, ja niin myös sinun perhekuntasi”. Eli siinä sanotaan, että sinä pelastut uskomalla Jeesukseen, ja myös perhekuntasi pelastuu samalla tavalla eli uskomalla Jeesukseen. Ymmärrätkö? Se ei ole lupaus, vaan siinä vain kerrotaan miten sinä ja perhekuntasi voi pelastua.

ViestiLähetetty: 06. Huhti 2018 11:51 

Ok.Kiitos asian selvennyksestä.

Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 06. Huhti 2018 16:49 

*
Kiitos, Aamu-Usva! :) Kiitos, Juhani, Raamatun kohdasta. Haluaisitko kertoa, mikä siinä ajatuksia sinä sait tai mitä siinä sinua puhutteli? Amen, hyvin sanottu Arielilta. :thumbup:
--------------------

Pitäisikö lopettaa FB-yksityisviestin lähettämisen kokonaan pois? :o :shock: Eikö FB-some ole enää luottavainen? :? Jos FB-linkki ei aukene, tässä olisi toinen linkki.

https://dawn.fi/artikkeli.cfm/2018/04/05/facebook-messenger-yksityisviesti-tietosuoja

https://www.mtv.fi/lifestyle/digi/artikkeli/tasta-tiedat-onko-joku-oikeasti-lukenut-facebook-viestisi/5847806#gs.hN3ZLrk

Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 07. Huhti 2018 10:35 

*
Mitä mieltä olette joogahousuista? Kun olin ulkomailla, niin ihastuin sellaisiin hippimäisiin haaremihousuihin. Tutkittuani huomasin vaatemerkin, joka on epäjumala. En nyt tähän hätään muista, minkäniminen vaateliike kyseessä oli. Siten huomasin, että kaikissa vaatteissa on sama vaatemerkki. Se on jing/jang ja kuva on jotain auringosta. Minua harmitti, koska tykästyin niihen housuihin. Siten ommelsin itselleni kaksi housua hippikankaalla ja toisella tavallisella kankaalla. Se hippikangas on ihanan ohut ja joustava, toinen tavallinen kangas on myös ohut.

Tykästyin myös joogahousuihin, mutta mietityttää, miten uskovat suhtautuisivat, jos näkivät, että minulla olisi joogahousut. Miten te suhtautuisitte, jos näkisitte jonkun uskovan käyttää hippivaatteen, jossa on se jing/jang -vaatemerkki?

Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 07. Huhti 2018 12:57 
Site Admin

Vaisuliini, katselin tuossa kuvahaulla noita naisten jookahousuja mutta kovin kireiltä näyttivät. Olisiko tämän tyyliset paremmat eli reilusti väljemmät:

Image

Tai sitten nämä:

Image

"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

http://www.annabellawargh.tk
Poissa
 Profiili  

ViestiLähetetty: 07. Huhti 2018 13:19 

*
Hymyilytti sinun laittamat kuvat housuista, Pekka. :D Mutta ne ei ole minun makuuni sori. :) Joogahousut eivät ole kireitä, eikä tiukkia, vaan mukavan löysiä. Kangas on ihanan joustava. Esimerkiksi tässä olisi yksi kuva joogahousuista ja toinen kuva haaremihousuista.

joogahousut
Image

haaremihousut
Image

Muuten sinä laitoit farkkuhousujen kuvan, niin haluaisin sanoa, että itselläni on ne napilliset ja kapealahkeiset farkkuhousut, jotka eivät ole kireitä, eikä tiukkia, vaan mukavan löysiä. En mielellään käytä leveälahkeisia farkkuhousuja sori, Pekka! :)

Viimeksi muokannut vaisuliini päivämäärä 07. Huhti 2018 13:23, muokattu yhteensä 1 kerran

Poissa
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 15/32 [ 316 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 32  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]