Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja Teofilus » 04. Joulu 2021 03:02

Juhani kirjoitti:
Teofilus kirjoitti:
Juhani kirjoitti:laittomuus pääsee valtaan[/i]


Mitä sinä ymmärrät sanalla "laittomuus"? Mikä sinun mielestäsi on laittomuutta?


HERRA sanoi " miksi käyt minua ja lapsiani vastaan Dogmatikos" ?


En usko, että tämä profetia olisi Herrasta. Jos joku kysyy, että mitä tarkoittaa laittomuus, niin se sitten leimataan käymiseksi Herran lapsia vastaan ja vielä osoitetaan Dogmatikokselle, joka ei tähän asiaan liity. Tutki itseäsi, puhuuko sinulle Herra vai joku muu.

Raamatun mukaan asiallisesti kysyvälle tulee vastata lempeästi ja kärsivällisesti, joten sen takia profetiasi ei voi olla Herran antama. Jos sinulla olisi Herran antama profetian armolahja, Herra olisi saattanut neuvoa sinulle, mitä Raamattu tarkoittaa laittomuudella.

2 kirje Timoteukselle 2:
24 Herran palvelija ei saa riidellä, vaan hänen on oltava ystävällinen kaikille, taitava opettamaan ja kärsivällinen,

1 kirje Timoteukselle 4:
13 Lue seurakunnalle pyhiä kirjoituksia, kehota ja opeta ahkerasti siihen saakka, kun tulen.
Avatar
Teofilus
 
Viestit: 44
Liittynyt: 23. Syys 2021 10:16

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja Teofilus » 05. Joulu 2021 14:06

Juhani kirjoitti:
Teofilus kirjoitti:
Juhani kirjoitti:laittomuus pääsee valtaan[/i]


Mitä sinä ymmärrät sanalla "laittomuus"? Mikä sinun mielestäsi on laittomuutta?


HERRA sanoi " miksi käyt minua ja lapsiani vastaan Dogmatikos" ?


Ihan aluksi totean, että sinun sanomastasi on saatu tieto, ettei se ole Herrasta.

Toisella keskustelualueella on väitetty, että nikit Domgatikos ja mot olisivat sama henkilö, joka on saanut bannit tähän foorumiin aiemmin. Kun otit esille Dogmatikoksen siis mot:in, niin sosiaalisessa mediassa pyörii tällainen hyvin mielenkiintoinen mot:in postaus, joka on mm. läpäissyt lääninrovastin tarkastuksen ja saanut paljon huomiota osakseen:

mot
28.11.2021 kello 21:52

Eräs tunnettu rokotevastainen saarnaaja ei ottanut rokotetta ja hän joutui viikoksi teholle hengityskoneeseen koronan takia, mutta selvisi hengissä, mistä somessa on viime päivinä käyty vilkasta keskustelua. Päästyään pois teholta saarnaaja ensimmäisillä voimilla ei ilmoittanut katuvansa, vaan jatkavansa puheitaan rokotteita vastaan, vaikka oli joutunut fysikaaliseen kuntoutukseen.

Saulus-lähetyksen saarnaaja Petri Paavola on perustanut Uskonaskel-foorumin kristillisiä keskusteluja varten. Paavola kertoo aika ajoin saamistaan yliluonnollisista kokemuksista ja kokee olevansa Jumalan asialla.

Minäkin osallistuin taannoin Uskonaskeleessa keskusteluun nikillä mot. Sain profetaallista ohjausta ottaa esille, ettei Jumala salli naisten puhua seurakunnassa eikä käytä naisia profeetallisten sanomien ilmoittamiseen seurakunnan kokouksessa, vaikka muuten naisella voi olla profetian armolahja. Tämä siis tarkoittaa sitä, että jos nainen sanoo saaneensa Herralta ohjeen tulla opettamaan ja profetoimaan seurakuntaan, niin sanoma ei ole Jumalalta.

Itse uskoin saamani profetian oikeaksi, koska puhuessaan profetoinnista seurakunnassa Paavali kirjoittaa 1Kor 14-luvussa, ettei Jumalan pyhien seurakunnassa ole naisten lupa puhua. Jos joku ei tunnusta Jumalan käskyä, Jumala ei tunnusta häntä omaksi.

En kertonut saamastani profetiasta mitään, vaan perustelin kantani pelkästään siteeraamalla Raamattua. Omasta mielestä kykenin torjumaan Raamatulla myös vastaväitteet. Minun kommenttini suututti monet. Useat kokivat, että naiset saavat puhua, jos ”Herra on heidät kutsunut”. Sanoin, ettei se voi olla Herra, koska Herra ei toimi omaa sanaansa vastaan, mikä suututti lisää.

Uskonaskeleen taustalla oleva Saulus-lähetyksen henkilökunta ei hyväksynyt kantaani asiaan, vaan puuttui asiaan sanomalla, että naiset saavat puhua, todistaa ja jopa opettaa seurakunnassa, vaikka heidän mielestä nainen ei voi olla seurakunnan johtaja. Minä sanoin, ettei tämä ole Raamatun mukaista, jolloin aloin saamaan varoituksia nurisemisesta. Sitten lopulta sain pitkän porttikiellon foorumiin ja käytännössä minut heitettiin ulos foorumista. Ylläpitäjälle julkinen kirje: heititkö seurakunnastasi ulos Jumalan palvelijan, mieti sitä?

Olen saanut erään ystäväni kanssa muuallakin samankaltaisia tehtäviä ilmoittaa suurille ja pienille seurakunnan johtajille, etteivät he saa sallia naisten puhetta seurakunnassa. Kokemukseni on, ettei naiset siedä kuulla tätä puhetta ollenkaan. Toiset seurakunnan johtajat vain kiristelevät hampaitaan ja jatkavat vanhaan malliin ja toiset lähettävät jonkun toisen ilmoittamaan, etten ole enää tervetullut seurakuntaan. Minulla ei ole ollut näihin seurakuntiin mitään kiinteää sidettä, joten asia ei ole itseäni haitannut ollenkaan.

Jos profetoinnin koettelu tulisi tehdä Raamatun perusteella, niin jokainen voi sitten arvioida, kuka tässä on oikea ja väärä profeetta. Itse koin niin, että Herra halusi käyttää minua ja vähän koetella kanttianikin lähettämällä minut puhumaan suurillekin julkkispastoreille ojennusta herkastä asiasta, mitä he eivät sietäneet kuulla ollenkaan.

Oma kokemukseni on, että minun Jumalani on ihan tosissaan sen asian kanssa, että Raamatussa olevia käskyjä tulee noudattaa. Jos käskyn noudattamatta jättämiseen liittyy varoitus pelastuksen menettämisestä, se on otettava vakavasti, koska käskyä tahallaan rikkoessa, niin tulee käymään.
Avatar
Teofilus
 
Viestit: 44
Liittynyt: 23. Syys 2021 10:16

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja Lasu » 06. Joulu 2021 00:00

Otan kantaa pariin asiaan, vaikka tiedän että turpiin tulee. Tässä ketjussa kokonaisuudessaan nähty monien kirjoituksia liittyen näkyihin ja Herra sanoo sitä sun tätä juttua.

Mutta ensin kommentti rokotuksiin. Jos joku väittää, että korona piikittely aiheuttaa laittomuutta ja kaaosta, niin väittäisin, että paremminkin se että kieltäydytään noudattamasta Suomen virkavallan suosituksia, oli ne sitten meidän mielestä vääriä tai ei, niin syyllistytään laittomuuteen ja sitä kautta lietsotaan kaaosta sairaaloihin jotka nytkin ovat ylikuormitettuja nimenomaan rokottamattomien tartunnan saaneiden hoidosta. Vaikuttaako tämä teidän mielestä Jumalan tahdon noudattamiselta. Asiat eivät muutu Jumalan tahdon mukaisiksi sillä, että joku näkee uninäyn tai peräti Herran sanan asiasta. Sana kehottaa olemaan kuuliainen esivallalle, vaikka se olisikin nurjakin. Paitsi jos se on suoraan Sanan vastaista, jota näissä asioissa sitä ei voida toteen näyttää.

Näihinkin asioihin on vaikuttamassa moninaiset näyt jotka voivat olla kyseiselle henkilölle hyvinkin PH:n puhuttelua, mutta ei useinkaan muille jaettavaksi siinä mielessä että muut ottaisivat niistä itselleen väärän laisia vinkkejä. " Kol. 2:18 Älköön teiltä riistäkö voittopalkintoanne kukaan, joka on mieltynyt nöyryyteen ja enkelien palvelemiseen ja pöyhkeilee näyistää ja on lihallisen mielensä turhaan paisuttama" Näissä näkyjen jakamisessa joskus vaikuttaa olevan jotain elvistelyä, eli pöyhkeilyä ja oman mielensä paisuttelemista. Ne voidaan verhota nöyryyteen, mutta mikä on totuus.

Kaikkein vakavin asia on puhua, kirjoittaa Jumalan suulla "Herra sanoo näin" jne. Vaatii melkoista pöyhkeyttä esiintyä sellaisena profeettana joita vanhan liiton aikana oli, mutta ei enää samassa mielessä uuden liiton aikana. Tuolla suuressa maailmassa näitä ison rahan ja maineen kerääjiä riittää, mutta mikä on heidän kohtalo viimeiselä tuomiolla. Paavali saattoi joskus sanoa, että Herra sanana jotain, mutta muuten opetti PH;n johdatuksessa oman ymmärryksensä mukaan. Vaikka nämä, aiemmin mainitut, kirjoitukset olisivatkin muitten keksimiä, mutta jos me niitä edelleen jaetaan eteenpäin, niin osallistutaan samaan syntiin kuin hekin hyväksymällä ne.

Tiedän että tämä kirjoitus kolahti ikävästi moneen ystävääme täällä, mutta teen sen vain siitä huolesta mitä vahinkoa se pahimmillaan voi saada aikaan herkkä uskoisten ja kasvamattomien keskuudessa.
Huomatkaa vielä tämä, ettei nämä syytöksekset kosketa kuin osaa tätä porukkaa. Sovittakoon kukin sen itselleen ja omalletunnolleen sopivaksi.

Kommentoikaa ja kun kivitätte, niin kirjoittakaa kiveen perustelunne.
Lasu
 
Viestit: 3
Liittynyt: 25. Joulu 2020 19:03

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja nmn » 06. Joulu 2021 13:21

Lasu, esivallan käskyjen noudattamisellakin taitaa olla rajansa. Vai aiotko noudattaa esivallan käskyjä vielä siinäkin vaiheessa, kun esivalta kieltää ostamisen ja myymisen osalta ihmisiä siksi etteivät he suostu merkitsemään itseään?

Terveyden kanssa tällä kampanjalla ei ole juurikaan tekemistä. On laadukkaita, laajoja tutkimuksia jotka osoittavat ettei rokotekattavuudella ja tartunnoilla ole mitään korrelaatiota keskenään. Siis rokottamaton ei tartuta enempää kuin rokotettu. Pieni etu näyttää olevan siinä, joutuuko sairaalaan vai ei. Tässäkin asiassa on hyvä säilyttää suhteellisuuden taju: alle 50-vuotiaita kuoli koronan kanssa (ei edes välttämättä koronan takia siis) huimat 8 kpl viimeisen vuoden aikana. Suomessa kuolee vuosittain yli 50 000 ihmistä. Jos olet alle 50-vuotias, niin todennäköisyytesi joutua koronan vuoksi sairaalaan on häviävän pieni.

Sitten otetaan huomioon sekin, että rokotteet vaikuttavat aina vain tehottomammilta näitä uusia variantteja vastaan. Nykyiset rokotteet ovat sellaista varianttia vastaan, jota ei enää juurikaan kierrä.

Lisäksi on syytä ottaa huomioon, että näiden rokotteiden haittavaikutusprofiili on moninkertaisesti pahempi kuin minkään aikaisemman rokotteen. Ihan siis puhtaasti esim Fimean ja VAERSin virallisten haittavaikutustilastojen perusteella.

On myös syytä panna merkille ennennäkemättömän mittava sensuurikampanja, jossa kaikki suuret sosiaaliset mediat poistavat koordinoidusti eriävät mielipiteet pandemian hoidon suhteen. Kysy itseltäsi, onko historiassa monta esimerkkiä siitä, että sensuroijat ja toisten väkisin hiljentäjät ovat olleet hyvien puolella? Jos keksit edes yhden esimerkin, olen yllättynyt.

Sana "rokote" on myös tässä tapauksessa kyseenalainen. Kyseessä on geeniterapia, joka on brändätty rokotteeksi. Hyvin brändätty. Liian moni olisi varmasti kieltäytynyt kokeellisesta geeniterapiasta.

Siitä olen kanssasi samaa mieltä, että aina tulee koetella huollisesti kun joku sanoo Herran puhuneen. Ei kannata ikinä olettaa että asia on varmuudella niin, vaan etsiä lisävahvistusta asialle.
nmn
 
Viestit: 125
Liittynyt: 20. Syys 2020 21:37

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 07. Joulu 2021 11:23

*
Ei syytä panikoida mutta koetelkaa tätä Sanalla. Ja lainaan erään uskovan kommentin tänne luettavaksi.

Nyt uusin koronamuunnos on saanut nimensä jo 15. kreikkalaisesta kirjaimesta, Omicron.

’Minä olen se, joka olen’ Omicron Omega Nu

Silti tosiasia on se, kuinka sielunvihollinen kopioi kaikkea pyhää.


Se kopioi Jumalan nimeä; Minä olen se, joka olen'. Mutta se ei ole ainoa kopio. On toinen kopio. Että Ihmisten DNA:ssa on Jumalan nimi ja sen rinnalle oli luotu ihmisten DNA mutta se on väärennös kopio Ihmisten DNA:sta. Sitten minulle tuli mieleen että 'varas ei tule muuta kuin varastamaan...' (Joh. 10:10). Eli sielunvihollinen on varas joka varastamaan kaikkea pyhää ja sitten valehtelee omia luomalla väärennöksiä... :roll:

Mietin sitä mitä Raamattu sanoo siitä pedonmerkistä ja mietin sitä, mitä se sanoo;... 'se laskekoon pedon lukun, sillä se on ihmisen luku'.... Eli se tarkoittaa että on kova kopiomaan kaikkea pyhää ja sitten luo sen rinnalleen väärennöstä? :roll:

Ilm. 13:18 Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.



Sitten katsoin ihan sattumalta TV-uutisia joissa sanotaan että koronapassin rajoitukset koskee rokottamattomia. Sitten tuli mieleen YouTube jonka olen nähnyt mitä Tallinnassa tapahtui. Kahvilan myyjää poliisit pidättivät koronapassittomuuden takia. Minulle nousi ajatus säikähtäen; '...eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.' :?



Sitten luin elävää uutista.

Ilm. 13:16 Peto vaatii, että jokaisen ihmisen - pienen ja suuren, rikkaan ja köyhän, orjan ja vapaan - on otettava merkki otsaansa tai oikeaan käteensä
17 Ilman merkkiä ei kukaan saa työpaikkaa eikä edes voi ostaa mitään. Merkki on joko pedon nimi tai nimen lukuarvo.
18 Tässä onkin arvoitus, jonka ratkaiseminen vaatii viisautta. Ne jotka osaavat, tulkitkoot tämän luvun: nimen kirjainten lukuarvo on 666.
Elävä uutinen

Eli ei saa työpaikkaa ilman merkkiä, eikä siinä voi myydä. Mietin, miten tunnistetaan pedonmerkin, joko se on siru ihon alla vai luku on se pedonmerkki. :?: Sitten luin elävää uutista, koko lukua mitä Ilmestyksen 13 luku sanoo.

Ilm. 13:
1 Näin oudon pedon nousevan merestä. Sillä oli seitsemän päätä, joihin oli kirjoitettu Jumalaa pilkkaavia nimiä, ja kymmenen sarvea, joissa oli kruunu.
2 Otus näytti leopardilta, mutta sillä oli karhun jalat ja leijonan kita. Lohikäärme antoi sille voimansa ja hallintavaltansa.
3 Yksi pedon päistä näytti pahasti vahingoittuneelta, mutta kulettava haava parani. Koko maailma seurasi henkeään pidättäen ihmeellisen pedon liikkeitä.

4 Ihmiset jumaloivat lohikäärmettä, koska se oli antanut suuren vallan pedolle. He alkoivat palvoa itse petoakin. "Kukaan ei ole niin ihminen kuin se! Kukaan ei pysty sitä voittamaan", sanottiin.
5 Lohikäärme innosti petoa pilkkaamaan Jumalaa. Se sai hallita maailmaa kolme ja puoli vuotta.
6 Koko ajan se pilkkasi Jumalaa, hänen temppeliään ja taivaan asukkaita.
7 Lohikäärme antoi sille vallan taistella Jumalan omia vastaan, voittaa heidät ja hallita kaikkia maailman kansoja.

8 Koko ihmiskunta jumaloi petoa - lukuun ottamatta niitä, joiden nimet olivat olleet maailman luomisesta asti teurastetun Karitsan Elämän kirjassa.
9 Kaikki, jotka pystytte kuulemaan, kuunnelkaa tarkasti:
10 Ne Jumalan lapset, joiden osana on joutua vankilaan, pidätetään ja viedään vankeuteen. Ne, joiden on kuoltava, surmataan. Mutta älkää menettäkö rohkeuttanne! Näissä koettelemuksissa käyvät ilmi teidän kärsivällisyytenne ja uskonne.

11 Sitten näin toisen pedon, mutta se nousi maasta. Sillä oli kaksi pientä sarvea kuin karitsalla mutta lohikäärmeen pelottava ääni.
12 Se vaatii koko maailmaa palvomaan sitä petoa, jonka kuolettava haava parantui, ja käyttää itse kaikkea sen valtaa.
13 Se tekee uskomattoman suuria ihmeitä: jopa tuli leimahtaa taivaasta maahan ihmisten katsellessa.

14 Se peittää ihmisiä tempuillaan. Kun ensimmäinen peto on näkemässä, se tekee ihmeitään. Se käskee ihmisten tehdä kuvan pedosta, joka heräsi henkiin, vaikka olikin saanut yhteen päähänsä kuolettavan haavan.
15 Se saa jopa pedon kuvan liikkumaan ja puhumaan. Kuva ilmoittaa, että kaikki, jotka eivät kumarra sitä, tapetaan.
16 Peto vaatii, että jokaisen ihmisen - pienen ja suuren, rikkaan ja köyhän, orjan ja vapaan - on otettava merkki otsaansa tai oikeaan käteensä.

17 Ilman merkkiä ei kukaan saa työpaikkaa eikä edes voi ostaa mitään. Merkki on joko pedon nimi tai nimen lukuarvo.
18 Tässä onkin arvoitus, jonka ratkaiseminen vaatii viisautta. Ne jotka osaavat, tulkitkoot tämän lukun: nimen kirjainten lukuarvo on 666.

Elävä uutinen



15 jae sanoo; 'kuva ilmoittaa, että kaikki, jotka eivät kumarra, tapetaan'. Minulla kävi mielessäni että koronapassittomat jotka eivät kumarra, tapetaan. Mutta saatan itse hyvin olla väärässä niin ei syytä panikoida. Ja tämä elävä uutinen on Sanalla koeteltava.




Mietin ihmetellen kuinka elävän uutisen kirjoittaja voi tietää kuvasta etukäteen että kuva ilmoittaa ketkä eivät kumarra sitä. Sen painos on 1977. En tiedä kuka on sen kääntänyt. Voiko hän ollut Pyhän Hengen johdattamana käännöstyön aikana, alusta saakka loppuun asti? Sitä en tiedä.


Satuin itse lukemaan erään uskovan profetiaa. Pyydän koettelemaan sitä Sanalla. En tiedä kenen profetia se on.

28.12.2020 näin aamu yöllä uninäyn.

unessa olin vanhan hirsitalon yläsalissa ns vinokatto osuudella tutkimassa, havaitsin katosta vuodon joka oli ollut ilmeisesti pitkään kun kosteus oli lahottanut salin lattian. Lahoon lattiaan oli tullut reikiä joissa oli jättikokoisia ampiaisia, ne liikkuivat koloissaan ja olivat kuin juuri valmiina tulemaan ulos pistämään, tilanne vaikutti erittäin uhkaavalta. UNI PÄÄTTYI TÄHÄN, Ja rokotukset alkoivat samana aamuna.


Vihaiset ja pistävät ampiaiset mietityttää minua ja se tuntuu liittyvän pakolliseen rokotukseen.

Minulla puuttuvat palapelit eivät vielä loksahtaneet paikoilleen, mitä tämä kaikkea tarkoittaa. Rukoillaan Herralta viisautta ja apua! :prayer4: Mutta ei syytä panikoida!
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7928
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 07. Joulu 2021 11:45

*
nmn kirjoitti:brändätty


Voisitko, Nmn, avata mitä on brändääminen?
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7928
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja Mariini » 07. Joulu 2021 14:47

Brändäys tarkoittaa toimia, joilla saadaan jokin asia tai tuote yms. näyttämään hyvältä, haluttavalta tai
muodikkaalta. Brändäys on hyvien mielikuvien luomista erilaisin toimin, esim. mainostamalla.

Jostakin brändätystä tuotteesta voi sitten tulla ilmiö, jonka monet tuntevat ja useimmat tahtovat itselleen.
Mitä enemmän ihmiset näkevät ja kuulevat positiivisia asioita jostakin tuotteesta tai vaikkapa artistista, sitä enemmän ihmiset
niitä haluavat ja pitävät hyvinä.

Jotakuinkin noin.
Avatar
Mariini
 
Viestit: 143
Liittynyt: 10. Syys 2018 21:04

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 07. Joulu 2021 17:48

Mariini kirjoitti:Brändäys tarkoittaa toimia, joilla saadaan jokin asia tai tuote yms. näyttämään hyvältä, haluttavalta tai
muodikkaalta. Brändäys on hyvien mielikuvien luomista erilaisin toimin, esim. mainostamalla.

Jostakin brändätystä tuotteesta voi sitten tulla ilmiö, jonka monet tuntevat ja useimmat tahtovat itselleen.
Mitä enemmän ihmiset näkevät ja kuulevat positiivisia asioita jostakin tuotteesta tai vaikkapa artistista, sitä enemmän ihmiset
niitä haluavat ja pitävät hyvinä.

Jotakuinkin noin.


Kiitos! :thumb:

Siunausta! :pc:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7928
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja laulajamies » 15. Joulu 2021 02:32

Juhani kirjoitti:KOPIO:

Eilen (19.11.) tullut profeetan viesti; (kopio)

Koen jotenkin Herran puhuvan, että iso osa Hänen kansastaan ei tahdo nyt millään ymmärtää, mitä oikein tapahtuu.
Ymmärrän, että olemme siirtyneet ajassa laittomuuden aikaan ja synnytys on käynnistynyt. Mikään ei voi enää muuttaa, eikä pysäyttää tapahtumien kulkua. Käsky on tullut Isältä.
Pysäyttäminen tarkoittaisi raskauden viimevaiheen keskeytystä, eli oman lapsen surmaamista. Yliajalla oleva lapsi on jo synnytyskanavassa ja tulee olemaan hyvin kivulias syntymä.

Paikat tulevat repeämään suurella todennäköisyydellä tässä synnytyksessä. Eikö Hänen kansansa halua syntyä ulos tämän maailman kohdusta , haluatteko, että Minä surmaan teidät tämän maailman kanssa ennen syntymäänne.
Katsokaa ettette seiso edessäni, kun Sanani toteutuu, ettette murskaantuisi sen alle, koska he, jotka haluavat nyt syntyä Minä olen antanut luvan. He saavat tulla luokseni ja kaikki, jotka haluavat.
Aivan kuin rukoilisitte pahan edestä säilyttämään hänet (pahan) ja hänen maailmansa.
Turhaan huudatte oikeuslaitoksianne apuun, maailma on täysin pahan vallassa ja sen aika on tullut. Minä teen nyt lopun sen hallinnasta. Irrottakaa itsenne tästä maailmasta, tämän ajan muoto on häviämässä.
Miksi rakastatte tätä maailmaa, ja pidätte kiinni sen rakenteista ? Taivasten Valtakunta on vieressänne astukaa siihen, olen avannut oven eteenne astumaan Minun yhteyteeni, mutta pidätte kynsin hampain kiinni enemmin tästä maailmasta. Se on kohta vain muisto ja pyyhin luonani vielä sen muistonkin, mielestänne.

Astukaa luokseni arkkiin, niin olette turvassa. Tämä maailma ja sen rakenteet ovat valheen isän rakentamat. Se tarjosi niitä minulle aikoinaan, mutta en ottanut niitä vastaan. Minun valtakuntani ei ole tästä maailmasta, niinhän Minä teille kerroin, kun olin luonanne. Ymmärtäkää ja tulkaa luokseni!"


Tuossa eilen tuli ajatus siitä, miten pieni vauva kohdussa on täysin riippuvainen äidistä. Kun katsotaan tänäpäivänä ihmistä, niin se ei ole omavarainen, sillä tuskin on edes haaveitta elää ja kehittyä itsenäisesti.

Kun taas katsotaan koko ihmiskuntaa ja kaikkia ihmisiä, niin aina on uusi lama, ja aina on uusi sota, uusi onnettomuus nurkan takana, riippumatta siitä, ketkä johtaa ja missä johtaa.
laulajamies
 
Viestit: 131
Liittynyt: 09. Marras 2019 15:50

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja laulajamies » 16. Joulu 2021 19:00

Laitetaan tämäkin näky tänne.

Tämän näyn näin tässä kahden viikon sisällä ja se meni näin: minulle näytettiin erilaisia pintoja, neliön muotoisia, joissa oli erilainen tekstuuri. Pintojen materialia on mahdoton sanoa. Yhden muistan aika elävästi ja se oli kuin jonkinlainen minivuoristo.
laulajamies
 
Viestit: 131
Liittynyt: 09. Marras 2019 15:50

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa