Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja Uskon » 18. Joulu 2021 17:19

"Laitetaan tämäkin näky tänne.

Tämän näyn näin tässä kahden viikon sisällä ja se meni näin: minulle näytettiin erilaisia pintoja, neliön muotoisia, joissa oli erilainen tekstuuri. Pintojen materialia on mahdoton sanoa. Yhden muistan aika elävästi ja se oli kuin jonkinlainen minivuoristo."


Tuli mieleen rokotteiden grafeenioksidi. Raudan ja saven sekoittuminen Raamatussa?

Image
Uskon
 
Viestit: 110
Liittynyt: 28. Tammi 2021 18:23

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 20. Joulu 2021 20:52

*
Viime yönä, 18.12.2021, Herra piti hereillä vastaan ottamaan alla olevan viestin:

"Minä, Elävä Jumala, lasken ajan. Minun on kaikki. Minä olen näyttävä totuuden maailmalle.
Kuka kuulee ääneni?

Etsikää, rakkaani, ensin vanhurskauttani. Sen jälkeen olkaa hiljaa tässä ajassa, sillä aika on paha.
Minä tulen vaatimaan paljon uskollisuutta teiltä. Keho, jossa olette, on väliaikainen maja.

Kaikki, minkä teette pyhyydessä ja rakkaudessa, on oleva merkki jälkipolville Minun suuresta armostani.

Minä olen kokoava teitä uuteen. Älkää jättäkö tälle maailmalle mitään huonoa kuvaa (käsitystä) itsestänne.
Olkaa pyhät niin kuin Minä olen pyhä. Minun armoni, joka lepää päällänne, on kerran otettava pois maailmasta,
jotta maailma tulisi tuomituksi oikein.

Rakkaani muistakaa: On Yksi, joka maksaa kullekin palkan. Älkää pelätkö."
"Vie kaikille, jotka Minua rakastavat."

Tuuli Rintanen
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7930
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 09. Tammi 2022 12:01

*
Mut herätettiin yöllä rukoilemaan. Aamulla 07.01.2022 heräsin noin 8 hujakoilla ja aloin heti rukoilla ja etsiä Herran kasvoja, tapani mukaan sängyssä maaten. Rukouksessa ja ylistyksessä alkoi jonkunsortin mielikuvasarja /näkysarja, tai miksi sitä kutsuisi.

Koettele, onko Herrasta ja jos koet olevan, ota vastaan se mikä hyvää ja otollista on.


Eka näky/mielikuva alkaa: Mulle ojennetaan noin 1 cm paksuinen A5 kokoinen kirja. Kirjassa on pehmeän ja lämpimän täyteläinen savunsininen väri.
Kirjan kannen pinta on käteen miellyttävä; samettisen pehmeä, kuin samettista hienoa ohutta nahkaa.

Sain sanat: Kirjassa on 18 tapausta. Sen jälkeen kuulin Finlandian alkuhymnit ja sain kuulla sanat: OI, KATSO SUOMI; SINUN AIKAS KOITTAA! Näin hengessä korkean kuusimetsän pellonreunassa. Katselen pellolta metsän suuntaan. Heti nousi mieleen, onko se Suomen ja Venäjän raja? On se. Metsästä, mikä on Venäjän puolella, luikertelee kyykäärme esiin. Se mataa eteenpäin itsevarman oloisena. Se luikertelee ja luisuu eteenpäin tasaista vauhtia, kuitenkin hiljakseen. Se liikkeet on hienovaraisia ja varmoja, silti eteneminen käy ikään kuin vaivihkaa, tuota kapeahkoa peltosarkaa kohden, missä on Suomen raja. Peltosarka on raja Suomen ja Venäjän välillä.

Kun käärme on saavuttanut peltokaistaleen puolenvälin tienoon. Huomio kiinnittyy siihen, että maisema on luminen. Lunta ei ole paljoa maassa, ihan vaan nimeksi, niin että maan pinta on peittynyt lumeen. Korkea, vanha kuusimetsä, väriltään todella tummanvihreä ja oksissa on lunta. Lunta on lähinnä oksien kärjissä ja keskiosissa, ei paksulti kuitenkaan. Nyt kuvakulma vaihtuu. Vasemman reunan peltokaistaleesta osa on ikään kuin Suomen kartalla oleva itärajan reunaviiva. Suomen ja venäjän raja piirtyy nyt maiseman päälle, mutta näen sitä rajaviivaa ainoastaan pienen palan.

En näe koko Suomen kartan ääriviivoja, ainoastaan pienen pätkän itärajan reunaviivasta. Koko kuva on lyhyeltä matkalta pieni pala. Kuitenkin arvelen käärmeen olevan suunnilleen Lappeenrannan korkeudella silloin kun se luikertelee metsästä pellolle. Nyt kyykäärme nostaa hitaasti päätään ja ikään kuin haistelee ilmaa. Hetken ympäristöään tarkkaillen, ilmaa haisteltuaan, päätään ylhäällä rauhallisesti ja ylväästi pitäen, se lähtee liukumaan sulavasti eteenpäin. Se liukuu ensin pienen matkan länteen päin ja tekee käännöksen ja jatkaa pohjoisen suuntaan, jokseenkin maamme itäreunaa myötäillen.

Näen edelleen ainoastaan leveyssuunnassa kapean ja korkeussuunnassa matalan kaistaleen Suomen itärajan reunaviivasta. Se on kuin zoomaus lähelle maastoon. Näkyy pelkää metsää ja peltoa. Ei mitään erityistä kiinnekohtaa. Selitys: Kyykäärme kuvastaa myrkyllistä syntiä. Käärmeen myrkky kertoo myös synnin palkasta; kuolemasta. Käärmeen tulon tarkoitus on saada ihmisten nykyinen hyvinvointi ja perusturvallisuus järkkymään siinä määrin, että se aikaansaisi paluun Herran huomaan; katumusta ja parannuksen tekemisen tarvetta synneistä, että ihmiset voisivat pelastua, - vastaanottamalla Herra Jeesuksen tarjoamaa armon osakseen.

Suomen syntivelka on niin raskas ja kansa niin paatunutta, että emme enää voi välttää rangaistuksia. Kovien aikojen myötä maahamme saadaan kuitenkin herätystä ja vihdoin oikeat arvot. Nyt näen ison ja tukevan, mustan nahkakantisen kirjan, jossa on leveä, pyöristetty tukeva selkämys ja paksut; jämäkät ja taipumattomat kannet. Kansien ulkoreunaan on painettu kahdet kultanauhakoristeviivat vierekkäin. Nämä kultakoristeviivat ovat hyvin lähekkäin toisiaan. Tämä on iso ja arvovaltainen kirja. Koko on vähintään A4 tai jopa suurempi, paksu ja todella painava.

Kirjan nimi on Perustuslaki. Vaikka sen kirjan nimeksi on kirjoitettu Perustuslaki, on se kuitenkin mustakantinen ja kultakoristeinen Pyhä Raamattu. Tämä kuvastaa sitä, että perustuslaki tulisi säätää ja asettaa voimaan Raamatun arvojen mukaisesti. Myös Jumalan taholta virkaan asetettujen henkilöiden tulisi aina tehdä päätökset Jumalan Sanaan perustuen. Pyhän Raamatun arvojen tulisi aina olla valtion päämiesten kulmakivenä ja kunniana. Näin ei ole nyt toimittu.

Näkymä muuttuu taas ja nyt se mustakantinen kultakoristeinen kirja on siirtynyt ikään kuin ylemmäs kuvakulmaan. Ison Kirjan päällä näkyy Suomen valtion vaakunalippu. Lipussa on todella kirkkaat ja vivahteikkaat värit, koska se on kiinnittynyt ja juurtunut Pyhään Raamattuun. Huikaisevan intensiivinen sininen risti, jonka keskellä on vaakuna, jossa komeilee punaisella pohjalla väkevä Kultainen Leijona. (Tässä kohtaa näkyä havahdun siihen, kun kyyneleet valuu pitkin poskiani ja tunnen Kristuksen väkevän läsnäolon).

Suomen lipun vieressä, vasemmalla puolella on Isosta Kirjasta erillään oleva, ylvään oloinen sinihameinen Suomineito, vaalea pusero yllään. Neito ei ole kiinni Pyhässä Kirjassa, vaan se on ikään kuin "nostanut itsensä irti" Isosta Kirjasta. Neito on korottanut itsensä Pyhän Raamatun yläpuolelle. Tämä kuvastaa sitä hetkeä kun Suomessa alkoi moraalinen alamäki. Suomen moraalisesti rappiollista nykytilaa kuvaa seuraava näkymä:

Suomineidon kirkkaan tummansininen hame on perusteellisesti haalistunut ja rypistynyt. Neito seisoo kuraisessa maassa ja hänen kädessään ei enää ole Suomen Leijonalippua, vaan pelkkä salko.

Vertauksen merkitys: Neito on ylpistynyt, eikä omassa itseriittoisuudessaan ja omassa voimassaan enää kelpuuta Jumalan Sanaa tukirangakseen. On luovuttu oikeista arvoista ja otettu tilalle nautinnot ja haureus.

Hänen sydämensä on sulkeutunut, ymmärryksensä pimentynyt, silmänsä sokeutuneet ja korvansa kuuroutuneet. Hän on omassa ihmisviisaudessaan niin tyhmäksi käynyt, ettei ymmärrä seisovansa löyhkäävän ravan keskellä ja kantavansa kohotetussa kädessään ainoastaan tyhjää lipputankoa. Tyhjä lipputanko Leijonatta; se kuvastaa ihmisen sisäistä tyhjyyttä ja tarkoituksettomuutta Jumalan kuvana, erossa elävästä Jumalasuhteesta, johon Luoja ihmisen loi. Nyt Suomen vaakunalippu on irrotettu neidon kädessä olevasta salosta ja Leijonalippu on asetettu Raamatun yhteyteen.

Selitys: Kultainen Leijona on Jumalan suuri lahja. Veristä Ristinmiestä ei voi milloinkaan irrottaa erilleen Raamatusta. Leijona armahtaa ja rakastaa vapaaksi syntisen ihmisen. Nyt Kunnian Leijona on maassamme kuitenkin raastettu väkivalloin irti ja häpäisty. Jumalan Sana on alistettu jumalattoman ihmisen tahdon alle ja häpeällisesti poljettu kuraiseen mustaan maahan.

Musta löyhkäävä kurainen maa kuvastaa saastaisuutta, korskean mielen ylpeyttä, joka suistaa ihmisen lankeemukseen ja syntiin. Musta kurainen maa kuvastaa myös tämän ajan pahuutta ja pimeyttä. Löyhkä kuvastaa myös perkeleen henkivaltoja, jotka tekevät ihmiskunnassa tuhoaan. Kuvakulma muuttuu. Nyt Suomen vaakunalippu on laskettu Raamatun vasemmalle puolelle, Ison Kirjan selkämyksen puoleiselle etukannen yläosiolle. Lippu on ikään kuin yhtä aikaa sekä Iso Kirjan selkämyksessä, että yläkannessa, mutta vain vasemmalla puolen kantta.

Nyt Suomineidon vaatteet on haalistuneet ja harmaantuneet entisestään. Ryysyläisen hameen väri on enää nuhruisen savunsinisen värinen ja se on kauttaaltaan myös tuhraantunut. Hame näyttä enemmän nuhruiselta ryttyiseltä lattialuutulta kuin Suomineidon hameelta. Koko olemuksesta huokuu ulospäin syvä häpeä ja saastaisuus. Neidolla on haalistuneen likaisen hameen lisäksi punavalkosiniraitainen kansallispuvun liivi. Pian liivin kaidat siniset ja valkoiset raidat kapenee entisestään, samalla kun punaväri enenee. Lopulta raidat haihtuvat pois kokonaan.

Nyt neidolla on punainen liivintapainen vaate ylävartalon verhona, joka seuraavassa hetkessä muuttuu punaiseksi ja rujoksi vartalonpeitteeksi; ikään kuin jonkinlaiseksi "pussipuseroksi".Tämä "vaatteen oloinen" ylävartalon peite muistuttaa rumaa säkkiä enemmän kuin puseroa. Vihdoin neito ymmärtää ahdistuksensa ja oman alennustilansa ja painaa häpeästä päänsä alas. Nyt neito ei voi muuta kuin alistuneena seurata, miten ylävartalon säkkipusero muuttuu väriltään yhä punaisemmaksi. Lopulta punaisen säkkipuseron rinnuksiin ilmestyy pieni keltainen käyrä sirppi koristeeksi.

Selitys: Tämä kuvastaa Suomen valtaväestön nykyistä alennustilaa ja moraalittomuutta. Sirppi kuvastaa sekä entisajan Neuvostoliiton valtaa, sekä tulevia rangaistuksia. Luste leikataan sirpillä, niputetaan ja poltetaan. Sirppi kertoo myös tulevasta nisun sadonkorjuusta Suomen kansan keskellä, kun herätys alkaa ja ahkerat työmiehet aikanaan korjaa tuleentuneet nisut Herran aittaan. Kuvakulma muuttuu.

Nyt katselen edestäpäin vääntelehtivää Suomineitoa. Neidon yläosa, punainen osa on ikään kuin jähmettynyt paikoilleen. Se ei kykene juurikaan liikkumaan. Hengitys on vaivalloista. Neidon vyötärö ja koko keskivartalo ja likainen hameosa vääntelehtii.

Selitys: Vatsan seudussa on voimakas kipu ja se aiheuttaa vääntelehtimisen. Vääntelemistä aiheuttaa myös selkärangan vaurioituminen, synnin seurauksena ihmiset "menettävät selkärankansa". Jumalan lait on raskaasti rikottu. Neito vääntelehtii tuskissaan ja on melkein kaksinkerroin, koska kipu on niin kova. Vartalon yläosa pysyy kuitenkin kokoajan lähes liikkumattomana, kunnes neito horjuu niin pahoin, että lopulta putoaa polvilleen. Vetelä haiseva kura tursuaa polvistuneen neidon alta esiin. Tässä kohtaa alkaa taas kyyneleet valua pitkin poskia.

Seuraavaksi näen, miten nöyrrytetty Suomineito on polvillaan ja hapuillen kohottaa herpaantuneet kätensä ylös, kohti Taivaan Jumalaa. Neito huutaa tuskissaan ja vaikertaa polvillaan apua Herralta. Neidon pää on laskeutunut täysin alas ja hameen toinen reuna on revennyt. Neidon yläosa ei tahtoisi taipua rukoukseen, mutta sen on taivuttava kropan mukana, koska Kristus on nyt Suomen Pää. Pää on niin voimallinen ja painava, että punainen säkkipaidan sirppi irtoaa osittain. Se jää kuitenkin roikkumaan ja keinumaan puseroon sirpin yläreunasta. Lopussa kuulin jotain marssia ja kun kysyin, mikä laulu tämä on, sain tietoisuuteen: Tämä on Jääkärinmarssi.

Näin hengessä, miten kädet puristui tiukkaan rukoukseen. Sormenpäät oli ensin punaiset ja muuttui sitten valkeammaksi. Suomineidon tuska on niin suuri, että kädet suorastaan kouristuu rukoukseen. Suomen rukoukset on nousseet ylös ja rukousten malja on täyttynyt ääriään myöten. Kahleet katkeaa. Neito jää polvilleen voipuneena. Neidon polvet on edelleen syvällä mudassa, ja hame on rispaantunut, mutta nyt Neito kiittää ja ylistää nöyränä Taivaan Jumalaa ja jää polvilleen rukoilemaan ja palvomaan Herraansa.

Näen lopuksi vielä valtavan kultaisen kaksiteräisen suoran miekan, joka loistaa kirkasta kultaista valoa ympärilleen. Se on kirkas valonlähde pimeydessä. Tämä miekka on Jumalan Sana, Herra Jeesus Kristus, Israelin Pyhä! Näky päättyy, rukoilen ja jään Herran läsnäoloon. Pyydän Herralta varmistusta, että oliko sana Häneltä. Sain välittömästi 3 varmistusta.

Lue Markus 7:6-9 ja Markus 7: 20-23.
Tuomarienkirja 6:28-32.
Efesolaiskirjeen 1 ja 2. luvut kokonaan

Tiina Parkkila
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7930
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 11. Tammi 2022 13:01

*
Profeetallinen sana:

Vanhurskaiden rukoukset tuottavat hedelmää,
väärinkäytökset tulevat päivänvaloon.

Jopa korkeassa asemassa olevat siihen ovat
sotkeutuneet ylintä johtoa myöten.

Tämä on todella surullista!
Puhdas maineenne saa suuren kolauksen.

Minä pysäytän nyt tämän vääristyneen kehityksen.
Minun voimani alkaa vaikuttaa hallintoonne.

Tulette tekemään pienen ajanjakson järkeviä päätöksiä.

Sinne on syntynyt uusi, tarmokas puolue,
joka saa äkkiä paljon kannatusta.
Tätä kautta uusi, raikkaampi kehitys mahdollistuu.

Kurssinne muuttuu parempaan,
kun päättäjien paikalle astuu ihmisiä, miehiä ja naisia,
joilla on käytössään Minun antamat kompassit.

Ajankohta uudistukselle on aivan oikea.
Niin moni on joutunut kärsimään maanne
hallituksen huonoista päätöksistä.

Pieni ihminen on niissä unohdettu,
kansan mielipidettä ei ole kysytty.



On ollut liian monta päättäjää,
joita on kiinnostanut vain oma hyvinvointi!

Tuuletus alkaa korkealta ja se yllättää heidät.

He luulivat olevansa turvassa,
koska he suojelivat toinen toisiaan.

He eivät ottaneet huomioon Minun väliintuloa,
eikä Minun armeijaani, joka rukoilee maanne
asioiden puolesta lakkaamatta.

Minun hurskas palvelijajoukkoni,
jotka Minä herätin tuohon rukoukseen asioiden
parantamisen puolesta.

Se edellyttää pahuuden paljastamista,
puhdistamista ja päättäjien vaihtamista
isossa määrässä.


(Osa teksteistä lainattu)
(Sirit Marttila
to. 23.12.2021 klo 5:14)
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7930
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja nmn » 29. Tammi 2022 02:28

Luin juuri mielenkiintoisen näyn eräältä amerikkalaiselta sosiaalisen median keskustelijalta. Tässä suomeksi käännettynä:

Pilkkaa jos haluat, mutta ensimmäinen kohtaamiseni Jeesuksen kanssa tapahtui vuonna 2012. Se pudotti minut polvilleni. Se tapahtui, kun annoin äidilleni anteeksi henkilökohtaisia asioita. Kuuluva ääni leikkasi ajatuksiani: "Nyt ymmärrät tyttäreni."

Se on pitkä tarina, mutta sain toisen kohtaamisen vuonna 2014. Tällä kertaa minulle annettiin pitkä näky. Voisin rehellisesti kirjoittaa kirjan molemmista kokemuksista. Mutta lyhyesti sanottuna näin näyssä Obaman. Obaman, joka oli tuolloin presidentti. Hänen silmänsä muuttuivat tummanpunaisiksi, kun hän hypnotisoi ihmisjoukkoa. Näky on liian pitkä, jotta voisin mennä yksityiskohtiin, koska kirjoitan sitä puhelimesta, joten kerron vain pääkohdat. Näin Obaman pahempana kuin Hitlerin. Näin Saatanan todella riivaavan Obaman. Tiedän, että hän on Joe Bidenin takana. Uskon, että hän on eräänlainen antikristus tai ehkä jopa "se" ANTIKRISTUS.

Minun on mainittava, etten ollut poliittinen tuohon aikaan. Joten tämä kaikki oli minulle uutta. En seurannut politiikkaa ollenkaan. Näin, että Obamalla ja muilla satanisteilla oli suunnitelma kansanmurhasta ja erityisesti valkoisten kansanmurhasta. Näin ihmisten kääntyvän toisiaan vastaan. Näin kahtiajaon niiden välillä, joiden nyt TIEDÄN olevan rokotteiden kuolemankultti, ja tervejärkisten ihmisten välillä.

En tiennyt, mitä tehdä näkemilleni asioille. En tajunnut, mitä Jumala näytti minulle, ennen kuin se alkoi tapahtua tosielämässä. Näin, mitä tapahtuu Australiassa nyt, mitä tapahtuu Yhdysvalloissa. Se pelottaa minua. Mutta tiedän myös, että JUMALA on todellinen. Hän antoi minulle uskomattoman lahjan. Olen uskomattoman siunattu, koska tiedän sataprosenttisella varmuudella, että Jeesus on todellinen.

Jaan tämän lähinnä siksi, että mieleni on räjähtänyt ja haluan, että muutkin saavat saman läheisyyden JUMALAN kanssa, jota minä nyt tunnen. En tiedä, miksi Hän päätti puhua minulle. En ole "profeetta" enkä pidä huomiosta YHTÄÄN. Siksi lähetän tämän nimettömänä. Suhtaudun epäilevästi "profeettoihin", jotka väittävät kuulevansa Jumalalta jatkuvasti ja saavat sivuja ennustuksia. Jumalan puhuminen sinulle on elämääsi muuttava TAPAHTUMA ja tiedän, etteivät kaikki saa kokea sitä elämässään. Mutta tiedän, että Jumala rakastaa maailmaa ja että hän voittaa lopulta. Jumala siunatkoon teitä kaikkia.
nmn
 
Viestit: 125
Liittynyt: 20. Syys 2020 21:37

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 01. Helmi 2022 12:11

*
Kirje Herralta Susan Davisille, 30. tammikuuta 2022:

Minulla on sanat annettavana ihmisille:

Rakkaat lapset: Tämä on surullisinta aikaa ihmiskunnan historiassa. MINUN kansani tuntevat MINUT, mutta kaikki muut eivät tunne MINUA ja heidän sydämensä on kylmä. Niin harvat tuntevat MINUA ja tavoittelevat MINUA tavalla, jolla haluan tulla jaettua. Haluan TÄYDELLISEN ANTAMISEN, mikään vähempi ei riitä. Miksi minun olisi pitänyt antaa kaikkeni yksinäisellä kipeällä ristillä niiden puolesta, jotka eivät pidä MINUA täyden antautumisen arvoisena? Miksi niin monet kuvittelevat, että ottaisin toisen sijan maailman jälkeen heidän sydämessään?

Tämä maailma katoaa nopeasti, ja vain harvat ovat kelvollisia pakenemaan sitä, mikä on tulossa maailman yllä. Vain ne, jotka ovat antaneet MINULLE täyden paikan sydämessään, pakenevat. Tämä on valinta, valita maailmaa ja MINUN vihollistani vastaan. Hyvin harvat haluavat erottua toisistaan ​​ja seurata MINUN teitäni. MINUN tahtoni mukaan kuka tahansa pelastuu. Ilman antautumista takaisin MINUN Tahdolleni, yksilö on MINUN kallisarvoisen suunnitelmani ulkopuolella elämäänsä varten ja hänen oma tahtonsa johtaa hänet JUMALAN valtakunnan ulkopuolelle.

Vielä nytkin monet, jotka uskovat olevansa pelastuneita, eivät ole myöntäneet, että heidän on alistuttava ISÄN Tahdolle ja jäävät eksyksiksi omaan tahtoonsa. Jos et ole tehnyt tätä tärkeää vaihtoa antaaksesi luvan saada JUMALA tulla elämääsi ja korvata tahtosi JUMALAN tahdolla, olet edelleen langenneessa tilassa. Haluaisin mieluummin, ettet olisi koskaan syntynyt, kuin että kuolisit ilman JUMALAN täydellistä tahtoa elämääsi varten.

Tule ja ole oikeassa JUMALASI kanssa, luovu kaikkesi ja epätäydellinen tahtosi MINUN omalla tahdollani ja sitten voit saada suomukset pois silmistäsi ja sinut vapautetaan elämään ikuisesti JUMALAN kanssa. Älä anna vihollisen huijata sinua enää. Tule täyttymään MINUN PYHÄLLÄ HENGELLÄNI ja oppia vanhurskauden teitä… tämä on sinun HERRASI, minä olen ikuisesti enemmän….

Matteus 7:21: Ei jokainen, joka sanoo minulle: Herra, Herra, pääse taivasten valtakuntaan; vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.

Matteus 12:50: Sillä jokainen, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon, on minun veljeni ja sisareni ja äitini.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7930
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja Juhani » 08. Helmi 2022 22:07

LEIJONAT JA KRISTITYT

Näin eilen tosi merkillisen unen ihmisistä, joiden ymmärsin olevan kristittyjä. He seisoivat ryhmässä pelosta jäykkinä, kuin liikkumatta paikallaan leijonien tullessa heidän eteensä vaanimaan ja nuuhkimaan heitä. Niihin ryhmän epävarmoihin ja pelokkaisiin ihmisiin, jotka eivät luottaneet Jumalan varjelukseen ja hänen sanaansa - iski täysi epävarmuus ja paniikki, jolloin he liikahtivat kuin pakoon juostakseen. Silloin leijonat iskivät hampaansa heihin heti kiinni ja veivät mukanaan pois raadeltavaksi.

Unessa tuli eteeni myöskin nämä sanat:
Olkaa raittiit, valvokaa. Teidän vastustajanne, perkele, käy ympäri niinkuin kiljuva jalopeura, etsien, kenen hän saisi niellä. 1 Piet. 5:8
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja nmn » 13. Helmi 2022 10:30

Mielenkiintoinen uni Juhani!

Se puhuttelee minua siitä, miten meille ihmisille tulee helposti houkutus alkaa tehdä itse vastarintaa pahaa vastaan. Usein yrittämällä paeta, joskus taistelemalla. Mutta Jumala on minulle opettanut kantapään kautta ja monta kertaa, miten ne omat ajatukseni vastarinnasta ovat turhia ja miten oma tekemiseni kääntyy aina minua vastaan. Sen sijaan kun antaa asiat Jumalan hoidettavaksi, niin tulosta syntyy.

Kristittynä olen huomannut olevani usein tällaisessa asetelmassa: toisen ihminen saa lyödä minua (yleensä sanallisesti) sata kertaa ja jos en vastaa samalla mitalla, se on hyväksyttävää maailman silmissä. Mutta jos yhdenkin kerran vastaan samalla mitalla, minut tuomitaan siitä. Ei sitä toista ihmistä kuitenkaan tuomita, joka löi sata kertaa. Tuntuu että tämä sama dynamiikka toimii monessa Jumalaan liittyvässä asiassa. Esimerkiksi keskiajalla muslimit saivat valloittaa rauhassa puolet kristitystä maailmasta. Kun vihdoin kristitty maailma sanoi "nyt riittää" ja aloitti ns. ristiretket, niin siitä asiasta syytetään kristittyjä vieläkin ihan loputtomasti. Samoin Israelia vastaan voidaan hyökätä jatkuvin terrori-iskuin, eivätkä ne ylitä edes uutiskynnystä. Mutta kun Israel sanoo "nyt riittää" ja iskee takaisin, niin Israel tuomitaan.

Jeesus varmasti tiesi että tällainen mekaniikka on olemassa ja neuvoi meitä siksi aikamoisella ohjeella:

"Mutta minä sanon teille: älkää tehkö pahalle vastarintaa;"
-Matteus 5:39
nmn
 
Viestit: 125
Liittynyt: 20. Syys 2020 21:37

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja laulajamies » 16. Helmi 2022 14:58

Minulla on ollut tuo sama uni kuin Juhanilla, tosin ilman leijonaa. Näin sen sen jälkeen, kun kävin sen täältä lukemassa ja siinä ihmisiä seisoi aukiolla, tummia hahmoja siellä täällä ja näin nuo ihmiset takaapäin. Aukio taas oli tumman kullan, tai oluen värinen.

Viimeyönä oli puolestaan aika uskonnolis-sävytteinenkin uni. Siinä oli rampa mies ja ympörillä pari muuta ihmistä ja yritin siinä käden päällelaittamisella ja rukouksella parantaa tuota miestä, mutta eipä hän siitä parantunut.
Seuraavaksi unessa näytettiin, miten mies oli hengellisessä kokouksessa lavalla, pyörätuolissa ja siinä saarnajan vieressä rampa mies pyöritti päätään, kuin riivattuna, kun saarnaja yritti ajaa hänestä ulos pahaa henkeä.
laulajamies
 
Viestit: 131
Liittynyt: 09. Marras 2019 15:50

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 18. Helmi 2022 13:13

*
Maurice Sklarin profetia. Vakavaa postia Israelista ( 2017)

Rakkaat ystävät!

Rosh hashanan, hebrealaisen uudenvuoden aattona (pari viikkoa sitten su 2.10) puolen yön aikana tuli minulle Herran sana; Varoita Amerikkaa ja kansakuntia! Varoita luopunutta, kompromisseja tekevää seurakuntaa siitä, että tuomiot tulevat pian. Seurakuntaa tulevat kohtaamaan suuret vainot. Antikristuksen henki ja sen ote kansoista vahvistuu päivä päivältä ja kohta koittaa saatanan hetki pettää kansakunnat.

Antikristuksen henki vastustaa ankarasti Minun voiteluani, joka virtaa Minun ruumiissani, morsiamessani, uskollisissa pojissani ja tyttärissäni, jotka vielä saavat täyden voiton. Todelliset uskovat erotellaan vääristä, kuten akanat erotellaan jyvistä puimatantereella.

Valtavat joukot pelastuvat vielä ratkaisunlaaksossa. Teiltä riistetään yhtäkkiä oikeudet ja vapaudet, joita nyt itsekkäästi pidätte itsestäänselvyytenä. Nyt todellinen valinnanmahdollisuus on vain herätyksen tai tuomion välillä. Ohi on sellainen armon aika, joka sallii synnissä elämisen ja kompromissit ilman seurauksia.

Tuomio alkaa Herran huoneesta, kuten Raamattu sanoo. Sen jälkeen asetan Israelin ennalleen koko maailman nähden ja tuomitsen kansat pyhässä vihassani, kuten profeettani ovat selvästi ennustaneet Raamatussa.

Henkinen ja uskonnollinen epäjumalanpalvonta vyöryy moninkertaiseksi ja pettää monet, kun tuomioni päivä lähenee. Elätte profeetallista keskiyön hetkeä. Juoskaa Jumalan luo ja tehkää parannus pahuudestanne armoistuimen luona, kun vielä on aikaa. Kun ovet suljetaan ja vaivanaika alkaa, mitä aiotte silloin tehdä? Oi kansani, pyytäkää Minulta kaksinkertaista öljyannosta lamppuihinne.

Tulen hyvin pian hakemaan voittoisan morsiameni tästä pahasta maailmasta ja noudan teidät kotiin olemaan ikuisesti luonani, aivan kuten olen luvannut. Pysykää erottautuneina Minulle. Pysykää uskollisina loppuun asti, ja te saatte kunnian kruunun, joka ei himmene.

Nykyisen taloudellisen järjestelmän juuret ovat babylonilaiset ja järjestelmä kaatuu pian, koska se ei kestä hallitsematonta massiivista maailmanlaajuista velkataakkaa. Siten valmistuu tie ns. Uudelle maailmanjärjestykselle. Tämä hengellinen, poliittinen ja taloudellinen järjestelmä ei nimestään huolimatta ole uusi. Se vie ihmiskunnan antikristuksen orjuuteen ja jokaisen on palvottava antikristusta säilyttääkseen henkensä.

Oi, kansani, kuulkaa varoituksiani! Aika on tullut. Olkoon aarteenne ikuisissa asioissa. Silloin sydämenne on turvassa ja voitte paeta tulevaa vihaa. Älkää rakastako nykyistä maailmaa ja sen asioita. Kiinnittäkää mielenne taivaallisiin, jotka kestävät ikuisesti. Niitä ei kukaan voi teiltä viedä.

Avoin sota Israelia vastaan puhkeaa pian, ja valtava määrä ihmisiä kuolee ympäröivissä arabivaltioissa. Damasko tuhoutuu täysin, eikä sitä enää koskaan rakenneta, kuten olen ilmoittanut Jesajan kirjan 17;ssa luvussa. Tein liiton toisessa maailmansodassa taistelleiden kanssa ja lupasin 70 vuoden rauhan ja menestyksen ajan Naton suojassa, koska nämä kansat pysäyttivät Nazi-Saksan ja edesauttoivat Israelin valtion syntymää.

70 vuoden aika on ohi! Tämä paha sukupolvi on unohtanut Minut. Palvotte demoneja ja paholaisia ettekä Minua. Olette kääntäneet uhmaten selkänne Minulle. Rauhan siunaus väistyy pian. Psalmi 83 ja Obadjan kirja toteutuvat kirjaimellisesti.. Samoin sen jälkeen Hesekielin luvut 38 ja 39.

Minä nöyryytän myös Iranin, Venäjän ja niiden liittolaiset, kun ne jälleen yrittävät tuhota Minun kansani. Tuhoan varmasti sotaisat islamistihallitukset, jotka terrorisoivat Lähi-Itää. Ja monia kansoja. Israel on houkutuslintuni, jolla vedän kansat ansaan. Nousen ja taistelen, kuten soturi puolustaakseni liittoani, jonka tein Abrahamin, Iisakin ja Jaakobin kanssa. Kuten te olette tehneet Israelille, niin Minä varmasti teen teille.

Te Israelin ikuiset viholliset-kuulkaa Herran sana! Teidät lyödään! Te kaadutte ja tuhoudutte koko maailman silmien edessä, ettekä enää koskaan nouse. Silloin kaikki tietävät, että Minä olen korkein Jumala. Minä olen pyhä Jumala- Israelin Pyhä, kuten sanassani on selvästi kirjoitettu. Jo alusta alkaen olen ilmoittanut, mitä lopussa tapahtuu.

Kaikki käy toteen juuri niinkuin on kirjoitettu. Kokoan kansakunnat Jisreelin laaksoon, jota myös Harmageddoniksi sanotaan ja tuomitsen teidät siellä.

Tuhoan suuni miekalla kaikki, jotka vihaavat Minua, Minun kansaani, tai Minun maatani, kun palaan perustamaan kuningaskuntani maan päälle. Se ei ole satua tai uskonnollinen myytti. Kaikki tapahtuu kirjaimellisesti teidän silmienne nähden. Mikään ei voi estää näitä tapahtumasta hyvin pian.

OI MAA; MAA; MAA- Kuule Herran sanaa.
Jeshua Messias

----------------------------------

Juoskaa Jumalan luo ja tehkää parannus pahuudestanne armoistuimen luona, kun vielä on aikaa. Kun ovet suljetaan ja vaivanaika alkaa, mitä aiotte silloin tehdä?


Kysymys; eikö Jumalan armon aika jatka myös vaivanaikana jolloin on vielä mahdollista pelastua ja tulla uskoon? :?: Kiitos etukäteen jos tiedät vastauksen jota kans odotan. Siunausta!
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7930
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa

cron