Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja Juhani » 02. Huhti 2018 03:05

Jukka kirjoitti:Roosalle ja muillekin kysymys:
Miksi heitä pitäisi eksyttää, jotka ovat jo eksyksissä eivät tunne Jeesusta?


Olen ymmärtänyt, että uskosta osattomia myös eksytetään lopun ajan suuressa eksytyksessä ja juuri heitä, etteivät he voisi enää pelastua ja löytää rakkautta totuuteen.

Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää, niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä, tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.


Eli suuri eksytys tulee ymmärtääkseni tapahtumaan kaikille lopun aikana, myös uskoville ja uskosta osattomille.
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja MrKerimäki » 02. Huhti 2018 13:58

Juuri näin Juhani...
MrKerimäki
 
Viestit: 446
Liittynyt: 23. Maalis 2017 12:49

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja Ariel » 06. Huhti 2018 10:03

Näin eräänä yönä unen, missä koirani nukahti sohvalleni. Sitten olohuone muuttui niin, että siinä samaan aikaan oli läsnä olohuone mutta samaan aikaan seisoin todella kauniissa luonnon maisemassa missä oli vihreintä ja kirkkainta mitä olen ikinä nähnyt. Samaan aikaan näin kuinka koira vielä nukkui sohvalla, mutta samaan aikaan se istuskeli siinä vihreällä niityllä iloisen näköisenä. Sanoin sille, että täällä on nyt kaikki hyvin. Unessa tuntui taivaalliselta tuo paikka, ja kun heräsin niin ajattelin että antoikohan Jumala minun kokea taivaan. Tuli iloinen olo, kun koira on minulle todella rakas.
Sillä sinä, Herra, olet hyvä ja anteeksiantavainen, suuri armossa kaikille, jotka sinua avuksensa huutavat (Ps.86:5)
Ariel
 
Viestit: 149
Liittynyt: 03. Maalis 2018 22:17

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja Juhani » 06. Huhti 2018 11:39

Kiitos että jaot unesi kanssamme Ariel! :thumbup:

Sillä Jumala puhuu tavalla ja puhuu toisella; sitä vain ei huomata.
Unessa, öisessä näyssä, kun raskas uni valtaa ihmiset ja he nukkuvat vuoteillansa, (Job.33:15-15).
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja Juhani » 24. Huhti 2018 17:30

Herran puhetta koeteltavaksi

Kuulin unessa asioita, jotka herättivät minut keskellä yötä:

Jumalan tahto ei ole se, että yhteinen seurakunta Kristuksen ruumis on rikki revitty ja jaettu, vaan saatanan tahto. Meidän pitää tehdä siitä yhdessä parannusta ja ojentautua Raamatun sanan mukaan puolustamaan Kristuksen ruumiin ykseyttä sekä yhteistä seurakuntaa. Juuri nyt tarvitaan ykseyttä uskovien kesken, jotta seurakunnan armolahjat alkaisivat toimia lopunajan puristuksessa - olkaamme valmiit, mitä kohta on tulossa.

Mutta minä en minä rukoile ainoastaan näiden edestä, vaan myös niiden edestä, jotka heidän sanansa kautta uskovat minuun, että he kaikki olisivat yhtä (YKSI), niinkuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa, että hekin meissä olisivat, niin että maailma uskoisi, että sinä olet minut lähettänyt. Joh.17:20-21.
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja PetriFB » 24. Huhti 2018 18:07

Juhani kirjoitti:Herran puhetta koeteltavaksi

Kuulin unessa asioita, jotka herättivät minut keskellä yötä:

Jumalan tahto ei ole se, että yhteinen seurakunta Kristuksen ruumis on rikki revitty ja jaettu, vaan saatanan tahto. Meidän pitää tehdä siitä yhdessä parannusta ja ojentautua Raamatun sanan mukaan puolustamaan Kristuksen ruumiin ykseyttä sekä yhteistä seurakuntaa. Juuri nyt tarvitaan ykseyttä uskovien kesken, jotta seurakunnan armolahjat alkaisivat toimia lopunajan puristuksessa - olkaamme valmiit, mitä kohta on tulossa.

Mutta minä en minä rukoile ainoastaan näiden edestä, vaan myös niiden edestä, jotka heidän sanansa kautta uskovat minuun, että he kaikki olisivat yhtä (YKSI), niinkuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa, että hekin meissä olisivat, niin että maailma uskoisi, että sinä olet minut lähettänyt. Joh.17:20-21.


Amen, tämä totisesti on Herran puhetta ja Herran tahto.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja Juhani » 10. Touko 2018 23:40

Meidät yhdistää ykseys Herrassa, Kristuksen risti ja veri. Jumalan suuri viisaus ja voima, ei ihmiset, eikä ihmisten viisaus. Kuulkaa Häntä!
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja Juhani » 31. Touko 2018 22:01

Minulle tapahtui tässä hetki sitten outo juttu. Minulla on ollut vaikeuksia ymmärtää toisia muita ihmisiä ja heidän erilaisia Raamatun tulkintojaan sekä heidän erilaisia mielipiteitään. Etsin vastausta ongelmiini ja rukoilin Herralta siihen apua.
Päätin käväistä Petri Paavolan nettisivuilla, jos vaikka sieltä löytyisi asiaani jotakin helpotusta. Avasin internet- sivun auki ja samalla eräs video lähti hetkeksi ITSEKSEEN klikkaamattani päälle ja pysähtyi ITSEKSEEN videon kohtaan sanoihin ”älä kiivaile”.
Se oli vastaus minun ongelmiini ja se tuli suoraan Herralta. ”Ei saa alkaa käydä taistelua lihassa niitä vastaan, jotka eivät ymmärrä tai ajattelevat asioista toisella tavalla. Ei lihan kiivailussa eikä omassa viisaudessa, vaan totuudessa ja rakkaudessa…”

Tämä teki minut pieneksi ja nöyräksi. Kiitin Jumalaa siitä, että olin oppinut taas jotakin uutta.


Video: Suuri totuuden rakkauden vastuu
http://www.kotipetripaavola.com/
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja roosa » 02. Kesä 2018 16:24

Noin puolitoista kuukautta sitten takaperin, näin unen EMP-hyökkäyksestä. (Harmi kun en kirjoittanut unta ylös, en muista tarkkaa päivämäärää)

Oli päiväsaika unessa, ja yhtäkkiä tuli ihan säkkipimeää. Se pimeys oli ihan valtavaa ja tiheää, lyyhistyin maahan kotonani sen tähden. Makasin keittiön lattialla kierreskellen ja tajusin, että nyt tuli EMP-hyökkäys, ja ymmärsin siinä samalla, että tämä ei ole mikään muutaman tunnin juttu, vaan kestää päiviä, jopa viikkoja. Huusin Jeesusta apuun hädissäni ja uni loppui.

Sellainen voi oikeasti tulla jonain päivänä. Eilen ja tänään viimeksi tutkin asiaa netistä, ja ihmisillä on ollut paljon unia samasta asiasta.


Laitan tähän myös toisen 'uneni', koska voi olla jopa yhteydessä tähän edelliseen. 14.-15. toukokuuta välisenä yönä ennen heräämistäni sain sanan 'Niinive'. Muistutin itseäni, että tämä sana pitää muistaa herätessäni! Ekana herätessäni tuli tietenkin Raamatusta mieleen Niiniven tuho ja 40 päivää tuhoon. Pakko oli kalenterikin ottaa esiin, ja 40 päivää eteenpäin tuosta yöstä on 23.6. eli juhannuspäivä. Voi olla että mitään ei tapahdu, mutta en kyllä uskalla olla laittamattakaan tätä teille, jos jotain kuitenkin tulisi, enkä olis varoittanut!

Lukekaa Niinivestä Raamatusta ja koetelkaa asiaa mitä teille tulee tästä mieleen.

Ei se huono asia kuitenkaan ole itse kullekin tehdä parannusta ja rukoilla ahkerasti (ja paastotakin) ja kertoa evankeliumia eteenpäin!
roosa
 
Viestit: 272
Liittynyt: 22. Maalis 2016 09:47

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja roosa » 24. Kesä 2018 12:39

Ei tapahtunut "mitään" 23.6. Silti uskon ja koen että henkimaailmassa on menossa ihan valtavasti asioita, ja olemme liukumassa kohti Suurta ahdistuksen aikaa.
roosa
 
Viestit: 272
Liittynyt: 22. Maalis 2016 09:47

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa

cron