Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 25. Joulu 2020 20:58

*
Se Jeff Byerlyn profetia on hieman riskiriitainen - nähdessäni Ilm. 19:20 kohtaa, en voi allekirjoittaa sen.

Työpaikka, palkka, raha, tulevaisuus maan päällä ja mikään muu ei ole tärkeintä, minkä syyn pitää ottaa rokotteen ja pedon merkin, vaan iankaikkinen elämä Kristuksessa, se tärkeintä, siksi ei kannata ottaa mitään, - ei mitään.



vaisuliini kirjoitti:*
Profetia ma. 21.12.2020 tuli. Koetelkaa tätä Sanalla.



__________________________________________

Pian pimeä talvi on ohitse ja kevään säteily ja lämpö kohtaa kansani

Kuulen kansani kysyvän: ”Milloin? Kun? Kun?" Sanon heille: "Nyt! Nyt! Nyt!" Kuulen kansani sanovan: "Emme kestä odottaa enää, menetämme voimaa." Sanon heille: "Ne, jotka odottavat Herraa, uudistavat voimansa; he asettuvat siivillensä kuin kotkat; he juoksevat, eivätkä ole väsy; ja he kävelevät, eivätkä ole heikkoja. "

Kuulen kansani kysyvän: "Miksi meidän täytyy käydä läpi nämä koettelemukset?" Sanon heille: "Rakkaani, älä ajattele sitä kummallisena tulisen koettelemuksen suhteen, joka sinua koettelee, ikään kuin sinulle sattuisi jotain outoa; mutta iloitse siinä määrin kuin nautit minun kärsimyksistäni, että kun kirkkautteni loistava kirkkaus paljastuu, sinäkin voit olla iloinen sanoinkuvaamattomasta ilosta ja sinut täyttää kirkkauteni ja loistaa säteilylläni.

"Kansani kysyy: "Miksi emme voi nähdä vapautustasi? Miksi emme voi kuulla hääjuhlan iloisia lauluja? "Sanon heille: "Tämä ei ole vielä aika näille asioille." Eikö sinulla ole silmiä nähdä ja korvia kuulla?

Babylonian maailma on tehnyt sinusta sokean ja kuuron. Sanon, tule ulos sen kansasta, ettet osallistu sen vitsauksiin ja tuomioihin. Tee parannus synneistäsi ja puhdista sydämesi Minun edessä tai muuten käydään läpi suuren ahdistuksen tulen, toisin kuin mitä maailma on koskaan nähnyt tai tulee näkemään. Sinä päivänä tapahtuu, että kaikki, jotka huutavat Herran nimeä, pelastuvat. Etsikää minua nyt kuin koskaan ennen ja annan teille tarkkuutta, viisautta, tietoa ja ymmärrystä.

Lopeta juokseminen edestakaisin, tämän ja tuon henkilön luo. Kaipaan puhua sinulle itsellesi, en toisen huulilla. Etkö sinä lähesty minua, jotta voin kuiskata vielä pienellä äänelläni asioita, joita olet halunnut kuulla minulta? Kaipaan, että tulisit kaikki lähemmäs Minua salaisessa paikassa.

Laske kaikki tämän maailman taakat, jätä ne oven ulkopuolelle ja tule Minun luokseni. Sieltä löydät sen, mitä kaipaat, minä tyydytän henkesi ja sielusi ja hyvin pian vahvistan ja parannan jopa fyysiset ruumiisi, ja sinä menet ja julistat evankeliumia Henkeni voimalla sellaisilla merkeillä ja ihmeillä kuin koskaan ennen nähty maan päällä.

Suurin osa teistä on kuullut, että maailmanne pahat miehet ovat ennustaneet pimeää talvea. Fyysisessä maailmassa olet menossa siihen jo nyt. Sanon teille: älkää pelätkö, älkääkä pelätkö, koska Henkeni on sisälläsi, minne menetkin. En koskaan jätä sinua, ellet halua Minua.

Monilla teistä on matkasi rajoituksia tulevana aikana, ja sinun on vaikea liikkua paikasta toiseen, joten sanon, että saat fyysisen talosi järjestykseen ja varastoi tarvikkeita, joita saatat tarvita, jos pystyt koska se on viisasta. Huolehdin niistä, jotka eivät voi varastoida eteenpäin, ja heidän on elettävä joka päivä uskomalla omaan huoltooni.

Älä osallistu testiin tai ota rokotusta ihmisen aiheuttamalle ruttoon, se on myrkkyä, eikä sitä edistävien jumalattomien ihmisten, demonien ja langenneiden enkeleiden lupauksia tule koskaan toteuttamaan.

Luota minuun, että teen sen, mitä sanon, jos uskot sanojani koko sydämestäsi. Minä pelastan sinut melullisesta ruttotaudista, ruttotaudista, joka kulkee pimeydessä, eikä mikään vitsaus tule lähelle asuinsi. Jos annat heidän pistää myrkkynsä sinulle, poistan suojaavan käteni sinulta. Jos he väkivaltaisesti pistävät sinut, rukoile Minua, ja minä otan sinulta pois pahat vaikutukset.

Sanon kuitenkin teille kaikille, viettäkää ylimääräinen aika, jonka olette piilottaneet Minun kanssa salaisessa paikassa. Henkeni vahvistaa sinua siellä ja ole valmis tulevalle kaudelle.

Talven tuulet ajavat sateen ja lumen, ja monet luopuvat toivosta, mutta kansani löytää siellä toivoa minusta. En ota näitä pimeyden aikoja pois, mutta olen kanssasi niiden kaikkien kautta.

Yöllä on kipua, mutta ilo tulee aamulla. Olen aamun aurinko, kirkas ja aamutähti ja tulen parantumalla siipissäni kaikille, jotka pelkäävät minun nimeäni.

Mutta jumalattomien luo tulen kuin kuluttava tuli, minä repin, tuhoan ja poltan heidät, ja ne ovat tuhkaa vanhurskaiden jalkojen alla, jotka rakastavat minua ja pitävät käskyni.

Pian pimeä talvi kuluu ja kevään säteily ja lämpö tulee kansani päälle. Sitten sanot: "Kausi on muuttunut, karun talven orjuus on päättynyt ja piiloutumiskausi on ohi."

Sanon nyt: ”Nouse, rakkaani, kaunis kumppanini, ja juokse kanssani korkeammalle. Sillä on nyt aika nousta ja tulla pois kanssani. " Ihmiset, jotka tuntevat Jumalansa, ovat vahvoja ja käyttävät hyväkseen.

Käytä tätä aikaa tuntemaan minut paremmin! Aika on nyt! Nyt! Nyt! Jeesus Kristus Yeshua Ha Mashiach

- Holy Spirit Wind/Jeff Byerly

https://444prophecynews.com/soon-the-dark-winter-shall-pass-and-the-radiance-and-warmth-of-spring-shall-be-upon-my-people-holy-spirit-wind/
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja Juhani » 08. Tammi 2021 14:26

Eero Kavasto
Profetia 4.11.2020 – Yhdysvaltain vaalit – Prophecy US elections
Yhdysvaltain vaalit Profetia kotona keskiviikko 4.11.2020 klo 12.10

Nyt on käynyt toteen se kauhein vaihtoehto, joka oli odotettavissakin Yhdysvaltain presidentinvaalien jälkeen. Donald Trump on avannut ovet kumoukselle. Kumoukselle siinä mielessä, että nyt useat piirit Amerikassa kokevat mahdollisuutensa tulleen ajaa omia asioitansa ja omia etujansa
Jälki tulee olemaan kauheata. Saatte varautua HYVIN kummallisiin aikoihin Yhdysvalloissa. Villit mielipiteet, salaliittoteoriat, yksinkertaisesti vahingonteko ja ryöstely tulevat nyt lisääntymään.
Kuten, Eero, muistat, olen yhdessä profetiassa sanonutkin, etteivät Trumpin teot tule heti näkyviin, vaan vasta ajan päästä. Nyt on se aika tulossa.
Keskittykää nyt TIEDON HANKKIMISEEN. Sanon vieläkin, keskittykää nyt tiedon hankkimiseen, sillä asioista kertova uutisvälitys tulee myös ajautumaan epäterveisiin yleistyksiin ja kärjistyksiin. Tämän saa aikaan Saatana, jonka valta lisääntyy päivä päivältä villiten yhä useampia uusia ihmisiä otteeseensa. Kuinka minä olinkaan toivonut, että amerikkalaiset olisivat olleet järkevämpiä.
Älkää siis MISSÄÄN TAPAUKSESSA menkö mukaan siihen villitykseen, johon useat liittyvät. Pysykää rauhallisina, tarkkailkaa maailman kehitystä rauhasta käsin. Rukoilkaa paljon, muistakaa pitää kiinni aamuhartauksistanne älkääkä luopuko niistä, sillä niistä kiinni pitäminen suojelee teitä. Pitäkää LYHYET TILIVÄLIT Jumalan kanssa, sanoo Herra Sebaot. Ilman läheistä yhteyttä minuun, olette HELPPOJA SAALIITA Saatanalle, sanoo Herra Sebaot.
Ajat muuttuvat nyt huomattavasti. Hyvät helpot päivät ovat ohitse, vaikka näennäisesti päivät jatkuvat niin kuin ennenkin, mutta Saatana tekee KOKO AJAN VALTAVIA valmistuksia ja teidän on oltava TÄYSIN VALMIINA kohtaamaan paha päivä.
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja Juhani » 15. Tammi 2021 01:39

Trump menettää vääryyden takia valtansa. Amerikan kaaos. Hänen voittoansa ennustaneet valheprofeetat paljastuvat, mutta ihmiset uskovat silti edelleen heihin ja se vie heitä pois Kristuksesta. Irrottautukaa politiikasta ja maailman valheesta. Keskittykää Herraan Jeesukseen ja turvatkaa ainoastaan häneen!

Ps. Trumpilla tulee olemaan jokin rooli presidenttikauden jälkeen Israelissa. Liittyy kolmannen temppelin rakentamiseen..?
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja Anton » 15. Tammi 2021 05:47

Juhani kirjoitti:Trump menettää vääryyden takia valtansa. Amerikan kaaos. Hänen voittoansa ennustaneet valheprofeetat paljastuvat, mutta ihmiset uskovat silti edelleen heihin ja se vie heitä pois Kristuksesta. Irrottautukaa politiikasta ja maailman valheesta.......


Kuulostaa kyllä aika poliittiselta tuo sanoma. Vai tarkoitetaanko tuossa, että pitää irrottautua (puhujan mielestä) väärästä poliittisesta näkemyksestä ja korjata se (puhujan mielestä) oikeaksi näkemykseksi? Jos tuon sanoman puhuja olisi oikeasti irrottautunut politiikasta, ei hän toisi tuollaista poliittista sanomaa. :think2:
Anton
 
Viestit: 56
Liittynyt: 11. Maalis 2020 02:55

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja Juhani » 26. Tammi 2021 10:42

UNENI TIESTÄ 26.1.2021

Kävelin metsässä polkua pitkin, jonka varrella sattui monenlaisia elämän eri tapahtumia. Kävellessäni eteenpäin näin takanani polun palavan pitkän matkaa takanani, sekä siellä tapahtuvan pahaa. Se oli kuin palava sytytyslanka, joka lähestyi minua. Silloin kiirehdin polkua nopeasti eteenpäin, jolloin kauempana näin erään hahmon kutsuvan minua luokseen. Polun edessä vastaani tuli kuin lasiseinä tai raja, jonka läpi minun piti mennä polun toiselle puolelle. Pääsin turvaan rajan toiselle puolelle hahmon luokse. Olin helpottunut siitä miten rauhallista siellä oli, mutta minun oli jatkettava matkaa siitä huolimatta. Silloin hahmon ääni sanoi minulle; "Nyt on ohitettu se raja, jolloin maailmassa alkaa toinen aikakausi, mutta pahin on vielä edessä".
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja Maaret » 05. Maalis 2021 10:10

Uskon myös, että jokin raja on ylitetty koska järjelliseen yhteiskuntaa ei onnistuta palaamaan vaikka kuinka asioista keskusteltaisiin.
Kun mielenvikaisuus menee näin laajasti lainsäädäntöön kaikissa maissa eikä vain jossain harvinaisessa "pohjoiskoreassa" niin pahuus on silloin ja maailmalaajuisesti ottanut uuden vaihteen päälle.

Koen, että tässä pitää ottaa neuvoa siitä Ilmestyskirjan kohdasta, jossa "maa auttoi vaimoa ja nieli virran jonka lohikäärme oli sitä vastaan syössyt".

Eli tuo virta on yleinen pahuus, propaganda , ahdistaminen mielipiteen vaino jne. Ja tuo maa joka auttoi vaimoa on maallinen yksityinen arki siis "mullan kuokkiminen".
Eli keskitytään vain omaan pieneen maailmaamme ja todelliseen ympäristöömme, todellisiin ihmisiin ympärillämme eikä someen tai virtuaalivirtoihin ja verkkoihin ja uutisiin ja propagandaan, joka vain ahdistaa ja hukuttaa.

(yritän kovasti noudattaa omaa neuvoani :oops: )
Katso, minä pakenisin kauas ja yöpyisin erämaassa.
Ps. 55:7
Maaret
 
Viestit: 111
Liittynyt: 14. Elo 2020 15:58
Paikkakunta: Itä-Uusimaa

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja Uskon » 20. Maalis 2021 23:54

Juhani kirjoitti:
Jukka kirjoitti:Roosalle ja muillekin kysymys:
Miksi heitä pitäisi eksyttää, jotka ovat jo eksyksissä eivät tunne Jeesusta?


Olen ymmärtänyt, että uskosta osattomia myös eksytetään lopun ajan suuressa eksytyksessä ja juuri heitä, etteivät he voisi enää pelastua ja löytää rakkautta totuuteen.

Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää, niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä, tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.


Eli suuri eksytys tulee ymmärtääkseni tapahtumaan kaikille lopun aikana, myös uskoville ja uskosta osattomille.


Mielestäni tämän hetkinen luotu pandemia on jo melko väkevä eksytys, jos näin sallitaan sanoa. Totuus on se, että olemme paratut Jeesuksen haavain kautta, emmekä tarvitse geenimanipulaatiota (mRNA/RNA) rokotteiden avulla pysyäksemme sairastumattomina tai jopa kuolemattomina. Nykyiset rokotteet näyttäisivät jopa "kirjoittavan yli" (re-write) sen mitä Jumalan on alunperin meidät luodessaan DNA:hamme kirjoittanut.
Uskon
 
Viestit: 110
Liittynyt: 28. Tammi 2021 18:23

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja Uskon » 21. Maalis 2021 00:11

Itselle tullut sanoma jokin aika sitten. Koeteltavaksi.
----
27.11.2020

Nyt tulee kehoittaa ihmisiä oleman turvallisella mielellä ja levossa, sillä kuten koen sanoa on Herra voittanut maailman. Alla sanoma joka tuli nyt, koeteltavaksi siis.

Antakaa anteeksi niille, jotka teiltä tulevat vainoamaan nimeni tähden, koen Herran tähän kohti sanovan. Varustautukaa kaikin tavoin aineellisesti ja hengellisesti ja tuottakaa ilonne kautta iloa niille, jotka pian menettävät kaikkensa. Älkää käykö tämän kansakunnan johtajia vastaan vaan rukoilkaa heidän pelastumisensa puolesta, sillä enkö Minä ole se, joka johdan tätäkin maata ja päätän tarkoin ajoituksin, ketkä kulloinkin ovat vallassa. Siunatkaa nuorta pääministeriänne, sillä hän ei tiedä mitä hän tekee. Minä tahdon, että puhdistaudutte kaikista syytöksistä toisianne kohtaan, sillä pian minä lopetan tämän maailman viihteet tässäkin maassa. Etsiydy siis suojiini seurakuntani tässä maassa ja hylkää jo viihde ja opetusohjelmat, jotka ovat tämän maailman mukaisiksi tehdyt.

Tulette näkemään tulevina aikoina kauhistuttavia asioita maailman kuvaruuduista. Puhdistautukaa jo nyt veressäni ja paetkaa sitä kaikkea kauhistusta mikä on tuleva tähän maanpiiriin ja joka tuo niin kauhistuttavat otsikot näkyviin, että jopa tämän maailman ihmiset ovat niin kauhuissaan, että viimein huutavat nimeäni avuksensa. Minä sallin silloin heidän tulla puhdistuslähteelleni armoni ja rakkauteni tähden.

On aika unohtaa viihde ja maailmaa ja muistaa Herraa öin ja päivin, että Hänen tahtonsa toteutuisi täydellisesti eikä osittain. Viekää veljillenne ja sisarillenne ruokaa vielä kun on mahdollista, sanan ruokaa Raamattuina ja leivän tukea ruoka-avustuksina. Kaikki eivät ymmärrä kuinka kiire todella on valmistella Herran toista tulemusta myös tältä osin.

Saarnatkaa kaduilla veren evankeliumia, huutakaa katoilta parannuksentekoa, silläm Pedon valtakunta on käynnistämässä ihmiskunnan suurimman ihmisjahdin surmatakseen viattomat koteihinsa tai katujen varsille näennäisen tottelemattomuuden tähden.

Kerätkää vaatteita varastoon talvea varten niille, jotka pian ovat menettämässä kaiken. Etsiytykää päivittäin etsimään Herran Jeesuksen tahtoa elämässänne ja kuluttakaa varojanne niiden hyväksi jotka idästä pääsevät pakoon tähänkin maahan kulkeakseen lopulta Pyhään maahan. Etsiytykää vereni suojaan anteeksiantoni kautta kun päivittäin tunnustatte syntinne minulle. Hyljätkää jo maailman tiet ja etsiytykää turvaan sanani äärellä, hengelliseen turvapaikkaan minussa sanoo Herra Sebaot, joka totisesti on pian tuleva ja tuomassa Herruutensa ilmi tässä maailmanajassa.

Tulkaa riemuiten minun eteeni sanoo Herra Jahve Tsidkenu, joka totisesti on Pyhä ja peljättävä Herrojen Herra, Herra ja Jumala. Karkeloikaa minun edessäni, karkeloikaa minun kansani edessä, kun se pian tulee etsimään turvaa tästä maasta päästäkseen pakoon metsästäjiä, jotka ovat jo lähteneet liikkeelle.

Tulkaa riemuvirsin eteeni öin ja päivin sillä pian ei enää voi tehdä työtä. Minä tahdon koota kaikki omani maan ääristä eteeni kumartamaan minua iloiten Herrana ja vapahtajana, etsiytymään suojiini ylistyksen raikaessa, ylistyksen ja palvonnan, joita vihollinen ei voi sietää.

Tule morsiusseurakuntani, tule ja etsiydy suojiini. Olen sinua varten tässä maailmanajassa ja olen odottanut nähdäkseni sinut kasvoista kasvoihin kaikkien ruumiisi jäsenten kasvot myös silloin nähden kuin kirkastettuina ja voitettuina vereni kautta sisälle pelastukseen, sisälle täyteen iloon ja rauhaan. Etsiykää päivittäin suojiini, etsiytykää päivittäin polvillanne etsimään pyhää tahtoani tätä kansakuntaa varten, sillä totisesti minä olen Herra, joka tahdon enentää sinun joukkojasi tässä maassa täyteen taisteluvarustukseen sananii tuntemisen kautta.

Enkö olekin sanassa sanoin ja lausein varoittanut näistä ajoista, sillä pian on tuleva tähän maanpiiriin se, jonka laittomuutta minä en aio sietää, vaan hänetkin minä totisesti heitän tuliseen järveen kunhan hän ensin on suorittanut sen tehtävän, jonka vain minä sallin hänen tehdä. Valvokaa siis, sillä ette tiedä milloin minä tulen takaisin kuin varas yöllä, viedäkseni pyhäni näkemään Herran Jumalan ihmetekojen toteutumisen kaikkeudessa ja iankaikkisuudessa.

Pian on tuleva se aika, että tulijärveen joutumisen partaalla hoippuvien ja tuleen joutumiselta välttyneet omani, syntinsä jo pian armossani tunnustavat, ovat hekin saaneet tulla kasvojeni eteen, sillä totisesti minä olen salliva rakkaudessani tulemukseni edellä myös niiden jotka viimeisin voimin tulevat syntitaakkojensa kanssa eteeni puhdistauksensa Karitsan hääateriaa varten nähdä armoni suuruuden. Enkö ole sanassani sanonut, että tahdon pelastaa kaikki näkemästä iankaikkista kadotusta. Olen jo iankaikkisuudessa valmistautumassa nähdäkseni sinut morsiusseurakunta. Määrähetket teille on vain Herran ja Pyhän Jumalan, Isä Jumalan tahdosta ilmoittava Sanani, joka on minun syntykertomukseni, sillä minuun kaikki on luotu.

Sanani ei koskaan ole kehoittanut turvautumaan siihen, se on Pyhään Raamattuun, aikain ennusmerkkien täydentäjänä vaan on ilmoittava Pyhä tahtoni silloinkin kun kansakunnat kaikin tavoin etsiytyvät vääriin tietolähteisiin minun tulemukseni ajankohdan selvittääkseen. Pian on oleva rakkaitteni luku täysi ja silloin Isä Jumala kirkkaudessaan avaa sinetit loppuaikoja varten nähtyään, että olen arvollinen avaamaan sinetit, sillä enkö minä tee samoja tekoja, joita Isäni minulle näyttää hengessä tehtäväksi paluutani varten ja saan sitten pian tulla morsiantani vastaan nähdäkseni kuinka hän totisesti on valkaissut vaatteensa pyhässäristin sovitustyön veressäni.

Minä tahdon alkaa jo koota heitä, se on veljiäni ja sisariani, maan joka kolkasta kotimaahansa Israeliin, jonka kautta minä olen vielä tekevä ihmeitä tässäkin maanosassa, sillä sieltäkin on tuleva viimeisinä aikoina sanansaattajiani tuomaan rauhan sanomaa Siioniin tässä maassa .

Tule ja etsiydy suojiini nuori seurakuntani Suomen maassa, puhalla pasuunaan ja juhlista tahtoni iloiten ja karkeloiden huoneissani kumartaen pyhää nimeäni aina ikuisuuteen asti.

Totisesti Herra on Pyhä ja peljättävä, Herra ja kuningas. Amen

Tähän mahdollisesti olisi tullut jotain lisääkin, mutta on jo kovin myöhä. Tämä sanoma koetaltavaksi.
Viimeksi muokannut Uskon päivämäärä 21. Maalis 2021 00:15, muokattu yhteensä 1 kerran
Uskon
 
Viestit: 110
Liittynyt: 28. Tammi 2021 18:23

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja Uskon » 21. Maalis 2021 00:14

(Tämäkin koeteltavaksi)

Itselle tulee mieleen sanat "Viimeinen Joulu", sillä Suomen kansan ahdistus on oleva niin suuri, että kaikki uskonnollisuus ja maailmallisuus kaikkoaa ja jäljelle jää vain armo.

02.12.2020

Ja se joka joka tukeutuu armooni tuolloin saa nähdä ikuisuuden, sillä moni on tuona aikana lankeava pois armosta.

Älkää kiinnittäkö katsettanne maalliseen, älkääkä pitäkö nyt niin huolta lihastanne, että himot tämän maailman tarjouksiin ikuisesta elämästä alkaisivat nostattaa tunteita tämän maailman ruhtinasta kohtaan sitä kautta kun se työskentelee tottelemattomuuden lapsien kautta lääketeollisuudessa.

Kyllä, se joka etsii minun tahtoani päivittäin ja valitsee kuolla omille mielihaluilleen, saa elää. Se joka löytää totuuden minun Sanastani, saa elää.

Tämä sanoma on niille, jotka vielä etsivät tahtoni toteutumista lääketieteen kautta, sillä enkö ole jo sanassani varoittanut tämän maailman viisaista, joten valitkaa viisaasti, älkää olko niinkuin tyhmät neitsyet, joilta viime hetkellä ovi suljetaan.

Viekää tämä sanoma maan ääriin, perustelkaa Sanallani ikuisuuden löytämistä vain Kristuksessa. Amen.

Tuollainen sanoma tuntui tulevan tähän kohti koeteltavaksi "Viimeinen Joulu" sanojen jälkeen.

Kukin koetelkoon sydämensä edessäni; se on, onko mitään pyhyyttä kenenkään sydämessä vai onko tämän maailman korskeus saanut niin monet eksymään maailman ruhtinaan valheisiin materian ja rahan kaikkivoipaisuudesta.

Yhdessä hetkessä tuo korskeus riisutaan ja kukin on seisova edessäni riisuttuna kaikesta vallasta tai voimasta mikä on tullut tästä maailmasta.

Kilvoittele siis ihminen päätöksiesi edessä, etten saapuessani löytäisi sinua niiden joukosta, jotka luottivat rahaan ja mammonaan enemmän kuin armooni olla "ei mitään" tässä pimenevässä maailmanajassa.

Se joka löytää todellisen uskon minuun saa elää.

Amen. Totisesti Herra on Pyhä ja peljättävä; Hän totisesti hallitsee iankaikkisuudessa.Amen
--------------------------
Tulee vahva kehoitus mieleen kehoittaa jokaista jo uskomaan, että pian kaikki on jo ohi, eikä mitään saa mukaansa tästä maailmasta. Tekemään todellinen mielenmuutos ja kääntymään koko sydämestänne Herran, se on, Jumalanne puoleen.
--------------------------
Olkaa valmiit myös huolehtimaan eksyneistä kun Minä tuon heidät takaisin armolähteelleni. Moni tässä kansassa on vielä kuuleva vielä ilosanoman armostani, kunhan vain olette valmiit siirtymään tämän maailman viihdytyksistä todellisuuteen, joka on hirvittävä niille, jotka joutuvat sen ensi kertaa kokemaan.

Tuo todellisuus on niitten ihmisten todellisuus yön kauhuista, jotka valhetellen puhuvat valhetta heille kuuluvasta pelastuksesta. En minä kenellekään tule antamaan yön kauhuja, mutta hylkäämällä omat tienne ja tämän maailman viihteelliset sarjat te tulette ymmärtämään, ettei ole armoa tarjolla viihteessä vaan siinä, että tuotte armon sanoman, se on pelastus Kristuksessa Jeesuksessa, niille, jotka ovat kauhuissaan siitä, mitä maailmassa on tapahtumassa.

Hyljätkää jo omat tienne, sillä hyvin pian Minä olen tuleva tätäkin maata koettelemaan. Ja sinä Suomen kansa ja kansalainen siinä , kokoa viljaa aittoihin, tuo rahasi uhriksi niiden hyväksi, jotka pian nälkää näkevät.

Amen. Totisesti Herra Sebaot on pyhä ja peljättävä.Amen


Jotain on pian tapahtumassa.
Uskon
 
Viestit: 110
Liittynyt: 28. Tammi 2021 18:23

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 24. Maalis 2021 13:37

*
Äsken tiskatessani uni muistui mieleeni ja muistin mitä viime yöllä näin unta. Se on puhuttava uni. Näin unta että seurakunnan keskellä istuin ja minulla alkoi aueta kaikella ymmärryksellä se seurakunta joka on oikeassa Sanan valossa. Nousin ja ylistin Herraa ja kiitin Häntä siitä seurakuntakäsityksestä. Kunnia oli osoitettu vain Herralle oikean ja raamatullisen seurakuntakäsityksen kautta.

Äsken tiskatessani minä ajattelin sen asian ja aloin tajuta että jos seurakuntakäsitys ei pohjaudu Raamattuun, se ei voi osoittaa kunniaa Herralle sydämen pohjalta. Väärä seurakuntakäsitys on aina kunnian perässä ja hakee kunniaa vain itselleen eikä Herralle.

Puhuttava uni. :roll:

Muistelin äsken miten se oli puhdasta ja aitoa. Osoitin kunniaa Herralle ylistäessäni ja kiittäessäni - oikealla ja raamatullisella seurakuntakäsityksen pohjalla. Se puhuttaa minua että jos on raamatullinen ja oikea seurakuntakäsitys, niin sen kautta se on kunniaksi Herralle. Minä nousin, ylistin ja kiitin Herraa, se oli kunniaksi Herralle vain oikean ja raamatullisen seurakuntakäsityksen kautta.

Nyt ymmärrän Psalmeja, ne puhuu seurakunnan keskellä ylistämisestä ja kiittämisestä vain oikean ja raamatullisen seurakuntakäsityksen valossa. Näin unta, että ylistäminen ja kiittäminen oli puhdasta ilman ulkokultaisuutta. Sydän oli puhdas, niin oli aito halu ylistää ja kiittää Herraa. Oikea ja raamatullinen seurakuntakäsitys kirkastaa Herraa, se saa kiittämään ja ylistämään Herraa sydän avoimin. Se oli aitoa ja puhdasta ja autuasta.

Uni voi olla Herralta, se on opettava ja puhuttava uni. :roll:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa

cron