Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja Maaret » 17. Elo 2020 10:27

Olen yrittänyt miettiä sopivaa adjektiivia kuvaamaan nykyisen petoa palvovan yhteiskunnan johtajia mutta suomen kielestä en ole löytänyt tarpeeksi kamalaa adjekstiiviä.
Sitten oivalsin että Jeesuksen kuvaus onkin äärimmäisen sopiva eikä se edes ole adjektiivi.
Jos palvoo käärmettä niin silloin on kyykäärmeen sikiö.

No yritän kyllä välttää lukemasta heidän saavutuksiaan "uutisia", jotta minäkään en yltyisi heitä arvostelemaan. Sitten ei tarvitse puuttua pahuuden palvelijoiden tekemisiin. Vaan elää iloisena omaa elämää.

Oivalsin nimittäin eilisestä saarnasta että "Jumalan valtakunta on vanhurskautta iloa rauhaa Pyhässä Hengessä."
Se on siis sisäinen asia, tunteiden ja rauhan asia. Se ei liity ympäristöön eikä elinoloihin joten ei siis tarvitse välittää ympäristöstä ja elinoloista.

Minä on koko 33 vuoden uskossaolon ajan lukenut niin paljon VTn puolta että ole jotenkin sisäistänyt sen suuret tapahtumat. Jumala siirtää vuoria tuhoaa armeijoja mullistaa maan ja meren ja joet. Niinpä olen jotenkin siitäkin katkeroitunut ettei sitä enää tapahdu.
Toki on maanjäristyksiä, ISIS tuhottiin korona saapui, ilmasto muuttuu erämaat kuivuu, jne. Joten voihan nuo olla periaatteessa samoja mullistuksia kuin VTssä.

Lisäksi löysin illalla oivalluksen että viimeinen suuri sotajoukko kootaan Jisreelin laaksoon Israelin takia ei meidän pakanauskovien takia. Joten fyysiset mullistukset liittynee enemmän valitun kansan kohtaloon kuin pakananaisen elämän parantumiseen.

Anteeksi valitukseni mutta kun kukaan ei kuuntele ja valitus on syntiä niin näin nyt vain puran tekstiin asiaa. Voitte deletoida jos haluatte.
Katso, minä pakenisin kauas ja yöpyisin erämaassa.
Ps. 55:7
Maaret
 
Viestit: 111
Liittynyt: 14. Elo 2020 15:58
Paikkakunta: Itä-Uusimaa

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja PetriFB » 17. Elo 2020 11:03

Maaret kirjoitti:Olen yrittänyt miettiä sopivaa adjektiivia kuvaamaan nykyisen petoa palvovan yhteiskunnan johtajia mutta suomen kielestä en ole löytänyt tarpeeksi kamalaa adjekstiiviä.
Sitten oivalsin että Jeesuksen kuvaus onkin äärimmäisen sopiva eikä se edes ole adjektiivi.
Jos palvoo käärmettä niin silloin on kyykäärmeen sikiö.

No yritän kyllä välttää lukemasta heidän saavutuksiaan "uutisia", jotta minäkään en yltyisi heitä arvostelemaan. Sitten ei tarvitse puuttua pahuuden palvelijoiden tekemisiin. Vaan elää iloisena omaa elämää.

Oivalsin nimittäin eilisestä saarnasta että "Jumalan valtakunta on vanhurskautta iloa rauhaa Pyhässä Hengessä."
Se on siis sisäinen asia, tunteiden ja rauhan asia. Se ei liity ympäristöön eikä elinoloihin joten ei siis tarvitse välittää ympäristöstä ja elinoloista.

Minä on koko 33 vuoden uskossaolon ajan lukenut niin paljon VTn puolta että ole jotenkin sisäistänyt sen suuret tapahtumat. Jumala siirtää vuoria tuhoaa armeijoja mullistaa maan ja meren ja joet. Niinpä olen jotenkin siitäkin katkeroitunut ettei sitä enää tapahdu.
Toki on maanjäristyksiä, ISIS tuhottiin korona saapui, ilmasto muuttuu erämaat kuivuu, jne. Joten voihan nuo olla periaatteessa samoja mullistuksia kuin VTssä.

Lisäksi löysin illalla oivalluksen että viimeinen suuri sotajoukko kootaan Jisreelin laaksoon Israelin takia ei meidän pakanauskovien takia. Joten fyysiset mullistukset liittynee enemmän valitun kansan kohtaloon kuin pakananaisen elämän parantumiseen.

Anteeksi valitukseni mutta kun kukaan ei kuuntele ja valitus on syntiä niin näin nyt vain puran tekstiin asiaa. Voitte deletoida jos haluatte.


Iso amen!
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja Juhani » 29. Elo 2020 11:13

:thumb:
Viimeksi muokannut Juhani päivämäärä 02. Syys 2020 22:39, muokattu yhteensä 1 kerran
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja Juhani » 03. Syys 2020 11:29

Netistä poimittu kirjoitus. Tunsi sydämessäni jakaa tämän tänne.

Mietin maailman menoa ja koin selvästi kehoituksen varoittaa meitä uskovia. Älä odota maailman muuttuvan takaisin siihen missä joskus olemme olleet. Maailma tulee menemään yhä syvemmälle pimeyteen, sen seurauksena Jumalan kansa joutuu suuren ahdistuksen aikaan. Henkivallat ovat nyt saaneet vallan päättäjissä, eikä pysäyttäjää ole. Jumala sallii kaiken jumalattomuuden tapahtuvan, Jumalasta luopumisen tähden. Kaikki huojentuu Jeesuksen paluuseen. Uskovat, meillä on synkät ajat edessä, mutta rohkaiskaa itsenne ja nostakaa päänne, sillä meidän lunastuksemme päivä on lähellä. Hyvä Jumalan kansa, sinun on suoritettava se tehtävä loppuun, minkä Jumala on antanut.

Tutkikaa ja koetelkaa
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 14. Syys 2020 15:24

*
Viime yöllä näin unta. Se oli outo uni mutta se puhutti minua. Näin unta, että mies istui jääräpäisesti uima-altaassa ja pidätti hengitystä veden alla. Yritin pelastaa hänet. Yhtäkkiä nainen tuli ja esti minua, se sanoi että mies saakoon istua siinä ja kaatoi alkoholipitoista pulloa veteen ja samalla herjasi Jumalaa. Siihen uni päättyi. :wtf: :roll: Olisiko vesi jossa ei voi hengittää, olla väärä henki? Alkoholi veteen puhuttaa että on väärä henki. Tai ehkä se oli vain uni.

:think2:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja Juhani » 19. Syys 2020 19:03

Tähän ollaan menossa?

Hallituksen käsittelyssä on vanhemmuuden lakiesitys, josta puuttuu sanat isä ja äiti. Henkilökorttiuudistus haluaa poistaa ihmisen iän ja sukupuolen. Mihin tämä kaikki tähtää? Tunnistamattomaan ihmisen identiteettiin, jolloin ihmistä ei voi enää muuten tunnistaa kuin pedon merkistä.
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 19. Syys 2020 21:37

Mä taas näin unta sellaisesta isosta aallosta joka nousi yhtäkkiä tyynestä vedestä=)
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja Juhani » 17. Loka 2020 18:22

Ihmeellistä miten Herra puhuu meille sanassaan kaiken hädän ja sekaannuksen keskellä näinä vaikeina aikoina. Usein huolestumme mitä on tulossa näin koronan ja muun keskellä. Koin tämän sanan ja Herran 100- prosenttisen lupauksen tänään vahvasti sydämessäni ja sen haluan ilmoittaa teille kaikille, rakkaat veljeni- ja sisareni.

Rauhan minä jätän teille: minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.

Joh 14:27
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja roosa » 18. Loka 2020 14:31

Noin puolitoista kuukautta sitten yöllä unessa sain tämän lauseen: "Maailma pimenee päivä päivältä, pitää tehdä valmisteluja päivittäin." Unessa olin keittiön pöydän äärellä leivinkulho kädessäni.

-Ennen kaikkea hengellisiä valmisteluja kannattaa tehdä, rukoilla ja lukea Raamattua ja pysyä lähellä Herraa, mutta uskon että se leivinkulho tarkoittaa myös fyysisiä valmisteluja. Ainakin vähän kannattaa pitää hätävaraa ihan kaikkien.

Meinasin unohtaa, noihin samoihin aikoihin näin unen, että laitoin keittiön vesihanan päälle, eikä vettä tullut hanasta. Sellainen lyhyt uni, ei muuta ollut.
roosa
 
Viestit: 272
Liittynyt: 22. Maalis 2016 09:47

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 23. Joulu 2020 15:43

*
Profetia ma. 21.12.2020 tuli. Koetelkaa tätä Sanalla.



__________________________________________

Pian pimeä talvi on ohitse ja kevään säteily ja lämpö kohtaa kansani

Kuulen kansani kysyvän: ”Milloin? Kun? Kun?" Sanon heille: "Nyt! Nyt! Nyt!" Kuulen kansani sanovan: "Emme kestä odottaa enää, menetämme voimaa." Sanon heille: "Ne, jotka odottavat Herraa, uudistavat voimansa; he asettuvat siivillensä kuin kotkat; he juoksevat, eivätkä ole väsy; ja he kävelevät, eivätkä ole heikkoja. "

Kuulen kansani kysyvän: "Miksi meidän täytyy käydä läpi nämä koettelemukset?" Sanon heille: "Rakkaani, älä ajattele sitä kummallisena tulisen koettelemuksen suhteen, joka sinua koettelee, ikään kuin sinulle sattuisi jotain outoa; mutta iloitse siinä määrin kuin nautit minun kärsimyksistäni, että kun kirkkautteni loistava kirkkaus paljastuu, sinäkin voit olla iloinen sanoinkuvaamattomasta ilosta ja sinut täyttää kirkkauteni ja loistaa säteilylläni.

"Kansani kysyy: "Miksi emme voi nähdä vapautustasi? Miksi emme voi kuulla hääjuhlan iloisia lauluja? "Sanon heille: "Tämä ei ole vielä aika näille asioille." Eikö sinulla ole silmiä nähdä ja korvia kuulla?

Babylonian maailma on tehnyt sinusta sokean ja kuuron. Sanon, tule ulos sen kansasta, ettet osallistu sen vitsauksiin ja tuomioihin. Tee parannus synneistäsi ja puhdista sydämesi Minun edessä tai muuten käydään läpi suuren ahdistuksen tulen, toisin kuin mitä maailma on koskaan nähnyt tai tulee näkemään. Sinä päivänä tapahtuu, että kaikki, jotka huutavat Herran nimeä, pelastuvat. Etsikää minua nyt kuin koskaan ennen ja annan teille tarkkuutta, viisautta, tietoa ja ymmärrystä.

Lopeta juokseminen edestakaisin, tämän ja tuon henkilön luo. Kaipaan puhua sinulle itsellesi, en toisen huulilla. Etkö sinä lähesty minua, jotta voin kuiskata vielä pienellä äänelläni asioita, joita olet halunnut kuulla minulta? Kaipaan, että tulisit kaikki lähemmäs Minua salaisessa paikassa.

Laske kaikki tämän maailman taakat, jätä ne oven ulkopuolelle ja tule Minun luokseni. Sieltä löydät sen, mitä kaipaat, minä tyydytän henkesi ja sielusi ja hyvin pian vahvistan ja parannan jopa fyysiset ruumiisi, ja sinä menet ja julistat evankeliumia Henkeni voimalla sellaisilla merkeillä ja ihmeillä kuin koskaan ennen nähty maan päällä.

Suurin osa teistä on kuullut, että maailmanne pahat miehet ovat ennustaneet pimeää talvea. Fyysisessä maailmassa olet menossa siihen jo nyt. Sanon teille: älkää pelätkö, älkääkä pelätkö, koska Henkeni on sisälläsi, minne menetkin. En koskaan jätä sinua, ellet halua Minua.

Monilla teistä on matkasi rajoituksia tulevana aikana, ja sinun on vaikea liikkua paikasta toiseen, joten sanon, että saat fyysisen talosi järjestykseen ja varastoi tarvikkeita, joita saatat tarvita, jos pystyt koska se on viisasta. Huolehdin niistä, jotka eivät voi varastoida eteenpäin, ja heidän on elettävä joka päivä uskomalla omaan huoltooni.

Älä osallistu testiin tai ota rokotusta ihmisen aiheuttamalle ruttoon, se on myrkkyä, eikä sitä edistävien jumalattomien ihmisten, demonien ja langenneiden enkeleiden lupauksia tule koskaan toteuttamaan.

Luota minuun, että teen sen, mitä sanon, jos uskot sanojani koko sydämestäsi. Minä pelastan sinut melullisesta ruttotaudista, ruttotaudista, joka kulkee pimeydessä, eikä mikään vitsaus tule lähelle asuinsi. Jos annat heidän pistää myrkkynsä sinulle, poistan suojaavan käteni sinulta. Jos he väkivaltaisesti pistävät sinut, rukoile Minua, ja minä otan sinulta pois pahat vaikutukset.

Sanon kuitenkin teille kaikille, viettäkää ylimääräinen aika, jonka olette piilottaneet Minun kanssa salaisessa paikassa. Henkeni vahvistaa sinua siellä ja ole valmis tulevalle kaudelle.

Talven tuulet ajavat sateen ja lumen, ja monet luopuvat toivosta, mutta kansani löytää siellä toivoa minusta. En ota näitä pimeyden aikoja pois, mutta olen kanssasi niiden kaikkien kautta.

Yöllä on kipua, mutta ilo tulee aamulla. Olen aamun aurinko, kirkas ja aamutähti ja tulen parantumalla siipissäni kaikille, jotka pelkäävät minun nimeäni.

Mutta jumalattomien luo tulen kuin kuluttava tuli, minä repin, tuhoan ja poltan heidät, ja ne ovat tuhkaa vanhurskaiden jalkojen alla, jotka rakastavat minua ja pitävät käskyni.

Pian pimeä talvi kuluu ja kevään säteily ja lämpö tulee kansani päälle. Sitten sanot: "Kausi on muuttunut, karun talven orjuus on päättynyt ja piiloutumiskausi on ohi."

Sanon nyt: ”Nouse, rakkaani, kaunis kumppanini, ja juokse kanssani korkeammalle. Sillä on nyt aika nousta ja tulla pois kanssani. " Ihmiset, jotka tuntevat Jumalansa, ovat vahvoja ja käyttävät hyväkseen.

Käytä tätä aikaa tuntemaan minut paremmin! Aika on nyt! Nyt! Nyt! Jeesus Kristus Yeshua Ha Mashiach

- Holy Spirit Wind/Jeff Byerly

https://444prophecynews.com/soon-the-dark-winter-shall-pass-and-the-radiance-and-warmth-of-spring-shall-be-upon-my-people-holy-spirit-wind/
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 34 vierailijaa

cron