Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja Juhani » 22. Heinä 2018 22:22

Kuulin yöllä unessa puhetta, aivan kuin Isä olisi puhunut omalle lapselleen..

Lapseni, usko lapsenomaisesti Raamatun sanaan ja kaikkeen mitä siellä kerrotaan, äläkä osallistu turhiin väittelyihin ja kiivailuihin jossa saatana kylvää eksytyksen siementä.
Älä välitä siitä, että et tiedä vielä kaikkia asioita – sinun ei pidä vielä tietääkään, vain sen minkä haluan sinun tietävän.
Kuule vain minun ääntäni, älä muiden. Lue ja tutki ahkerasti Minun Sanaani – vain sieltä löydät totuuden.
Älä välitä omasta vajavaisuudestasi, vaan katso ainoastaan minuun. - minä opastan sinua.

Totisesti minä sanon teille: joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle." Luuk.18:17.
Minun lampaani kuulevat minun ääntäni, ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua. Joh.10:27.


J.V.

- Saa ja pitää Jumalan sanalla koetella!
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja Juhani » 20. Loka 2018 18:01

Alkuosa 23-vuotiaan tytön, H. D. Holvaisen näystä v. 1924
Holvainen on puhunut tämän näyn Karlsruhessa Saksassa 3.1.1962

Antikristuksen aika
Näin näyssä huoneen, jossa oli pitkän pöydän ääressä istumassa paavi. Hänen oikealla puolellaan evankelisen kirkon piispa ja hänen vieressään muita vapaiden suuntien edustajia. Vasemmalla puolella oli ortodoksisen kirkon piispa ja upseereita. Paavi sanoi: ”Te rakkaat veljet, olemme tulleet aikaan, jolloin meidän tulisi tulla yhdeksi. Onhan Jeesus aina rukoillut, että he yhtä olisivat. Kirkon miehinä se on meidän tehtävämme. Sen tähden haluamme perustaa yhteisen ekumeenisen liikkeen, yhden kirkon. Siitä on se hyöty, ettei kommunistinen Venäjä tullessaan voi meitä voittaa. Se sallii vain yhden kirkon olemassaolon, jonka kautta me voimme pitää Jumalamme ja uskontomme. Sanoohan Raamattukin, että on vain yksi usko ja yksi tunnustus. Jokainen voi kyllä pitää sitä omana uskon käsityksenään. Kirkkomme ei halua sitoa ketään, kuitenkin ollessamme kaikki yhden ja saman kirkon jäseniä se hyödyttää koko nykyistä maailmaa ja jokaista kristittyä, sillä tahdommehan olla kristittyjä.” Evankelinen piispa kätteli ensimmäisenä paavia ja he syleilivät, piispan sanoessa: ”Isä paavi puhui oikein.” Sitten nousee myös ortodoksisen kirkon isä ja tekee samoin.

Jeesus sanoi minulle: ”Seuraa tarkoin mitä nyt tapahtuu.”. Sitten tuli vapaiden suuntien edustaja ja sanoi: ”Todellakin, me olemme saaneet suuren valon, josta meidän tulisi kiittää Jumalaa. Ekumeeninen liike, liittoutuminen on tärkeää päästäksemme veljeyteen ja todelliseen yhteyteen toistemme kanssa, joka on ehdottoman välttämätöntä ennen Jeesuksen toista tuloa.”Paavi syleili puhujaa ja kaikki kumartuivat hänen edessään…
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja Juhani » 21. Loka 2018 23:52

Kumma juttu muuten,
tämä profetia kokonaisuudessaan on vajavaista ja se pitää Raamatun sanalla koetella... Mutta siitä huolimatta tämän kirjoituksen lähettämisen jälkeen yritin nukkua, mutta heräsin monta kertaa sanaan; "Illuminati". :think2:
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja Juhani » 18. Marras 2018 23:13

"Seurakunta on sydämessäsi, seuraa sen ääntä".
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 13. Tammi 2019 21:44

*
Koettele tätä Raamatulla.

Oulusta lähtiessä saamani profeetallinen sanoma.

Image
Mauno Mattila on murtunut paikassa Oulu.

MITÄ KOIN, NÄIN JA KUULIN OULUSSA?

Ennen Seinäjoelle muuttoa ehdin olla Oulussa kahdeksan vuotta. Raahelaisena OYKS tuli lapsena tutuksi, kun siellä leikattiin polveni, joka sekin on kuvaava. Oulussa ollessa koin, sieltä lähtiessä näin ja siellä jälkitään käydessä kuulin Oulusta Herran sanan, joka näyttää toteutuvan.

"Ennustus Niinivestä. Elkosilaisen Naahumin näyn kirja. Kiivas Jumala ja kostaja on Herra. Herra on kostaja ja vihastuvainen." - Naahum 1:1-2

Oulussa eksyin menestysteologisiin uskonnollisiin piireihin, jotka eivät ole kadonneet vaan paremminkin laajentuneet. Tämä ei koskaan tuo siunausta kaupungille, sillä sellainen alue "kasvaa orjantappuraa ja ohdaketta, remuavan kaupungin kaikkien iloisten talojen tähden" (Jes. 32:13).

Lähtiessäni sain näyn, jossa venäläiset panssarit vyöryivät Oulujoen reunamilla, kun ajoin sen vierustaa menevää tietä Muhokselle, ja ajatus nousi, että joen kahtapuolta olevista teistä toinen jää Venäjälle, mutta että se tapahtuisi vielä heti, vaan sitä ennen tapahtuisi jotakin.

"Hänen sankariensa kilvet ovat punaiset, urhot purppurapukuiset, sotavaunut säihkyvät teräksen tulta hänen varustautumispäivänänsä, ja kypressikeihäät heiluvat. Sotavaunut karkaavat hurjasti kaduilla, syöksyvät sekaisin toreilla; ne ovat nähdä kuin tulenliekit, ne kiitävät kuin salamat." - Naahum 2:3-4

Sain sanan, että Oulu on Niinive ja että tätä Naahumin kirjaa tuli tutkia. Minulle selvisikin, että muinainen Niinive oli kooltaan noin nykyisen Oulun kokoinen sekä että sen asukaslukukin oli sama kuin Oulun kaupungilla (Joo. 4:1). Myös samat "punaiset kilvet" uhkaa Oulua kuin Niiniveä.

Niinive teki kerran parannuksen profeetta Joonan saarnasta ja niin Oulukin Heinosten sisarten profetiasta koki herätyksen aikoja 1960-luvulla, joiden sanoma kuului, että Venäjä miehittää osan Suomea ellei tule kääntymystä. Tästä voit lukea heinoslaisuuden nimellä netistäkin. KGB:n arkistoista Neuvostoliiton kaaduttua on voitu vahvistaa uhka, että Suomen miehitys oli suunniteltu ja se olisi alkanut Suomen katkaisemalla kahtia, jota yritettiin jo Lapin sodassa.

Lopulta Niinive kuitenkin koki vihollisen sotavaunujen ryskeen kaduillaan ja niin kokee aikanansa Oulukin.

"Katso, minä käyn sinun kimppuusi, sanoo Herra Sebaot, nostan sinun liepeesi kasvojesi yli ja näytän kansakunnille sinun alastomuutesi, valtakunnille sinun häpeäsi. Ja minä viskaan likaa sinun päällesi, häpäisen sinut ja panen sinut julkinähtäväksi." - Naahum 3:5-6

Sain sanan, jonka poistin valitettavasti nettisivuiltani jaosta kun siivosin kovalla kädellä vanhoja kirjoituksiani (ja voin arkistosta tarvittaessa sen toki näyttää), että Oulusta tulee kolme suurta paljastusta ja sitten tulee venäläiset. Kolme sen tähden, että "kahden tai kolmen todistajan sanalla on jokainen asia vahvistettava" (2.Kor. 13:1).

Ymmärsin tuolloin ensimmäisen olleen se, kun hirvittävät vauvasurmat paljastui, kun viisi jäätyttä vauvojen ruumista löydettiin pakastimesta. Asia järkytti syvästi monia.

Pari vuotta sitten oli myös joku iso paljastus, josta muistui profetia mieleeni ja sitä en muista mikä se oli, mutta nyt tulleet paljastukset monien nuorten tyttöjen raiskauksista ja hyväksikäytöstä olen kokenut yhdeksi näistä. En tiedä, joko tämä oli kolmas vai vieläkö tulee yksi.

"Naisia raiskataan Siionissa, neitsyitä Juudan kaupungeissa." - Valitusvirret 5:11

Käydessäni viimeksi Oulussa ja yöpyeässäni Hailuodossa kesällä 2016 kohtasin Kempeleen Zeppeliinissä vartijan, jonka kanssa aloin jutella niitä näitä ostoksieni lomassa. Hän alkoi kertoa minulle, että kolleegoiltaan Oulusta oli kuullut nuorten naisten ahdistelemisen lisääntyneen ja että Oulun kaduilta tulee raportteja. Silloin oli Euroopan pakolaiskriisi vasta tapahtunut.

Viimeiset uutiset Oulusta ei siis täysin yllätä, mutta surettaa ja laittaa rukoilemaan. Lopultahan on niin, että kaikki teot tuodaan päivän valoon, mutta joka "rikkomuksensa salaa, se ei menesty; mutta joka ne tunnustaa ja hylkää, se saa armon" (San. 28:13).

Uskovaisina me emme kuitenkaan pelkää sitä mitä maailmassa tapahtuu, vaan luottavaisin mielin käännämme katseemme armon Herraan Jeesukseen Kristukseen, joka on meitä suuresti rakastanut ja kutsuu luoksensa jokaista, joka ei vielä ole Hänessä.

"Hyvä on Herra, turva ahdistuksen päivänä, ja hän tuntee ne, jotka häneen luottavat." - Naahum 1:7

Ole siunattu, Jeesuksen Kristuksen nimessä. :)
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja Juhani » 10. Helmi 2019 01:28

Uskon ennen Messiaan tulemista kaikkien niiden uskovien tulevan pois porton valtakunnasta, joilla on rakkaus totuuteen ja heidän toimivan yhdessä lopun ajassa kuin ”yksi” riippumatta mielipide-eroista. Herra ennallistaa seurakuntansa ja kokoaa heidät yhteen. He tulevat myös vainotuksi vastustaessaan petoa, mutta yhdessä heillä tulee olemaan suuri Herran voima.
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja Juhani » 21. Helmi 2019 16:12

Kuulin aamulla herätessäni monta kertaa vain sanat ”Jumalan Lähde”. Se jäi vaivaamaan minua, joten päätin katsoa mitähän Raamattu siitä sanoo. En ymmärrä vielä mistä on kyse. Uskon silti Herran puhuneen minulle. Koettele sanoma. Ehkä se oli tarkoitettu myös sinulle?

Jesaja 58
5 Tällainenko on se paasto, johon minä mielistyn, se päivä, jona ihminen kurittaa itseänsä? Jos kallistaa päänsä kuin kaisla ja makaa säkissä ja tuhassa, sitäkö sinä sanot paastoksi ja päiväksi, joka on Herralle otollinen?
6 Eikö tämä ole paasto, johon minä mielistyn: että avaatte vääryyden siteet, irroitatte ikeen nuorat, ja päästätte sorretut vapaiksi, että särjette kaikki ikeet?
7 Eikö tämä: että taitat leipäsi isoavalle ja viet kurjat kulkijat huoneeseesi, kun näet alastoman, vaatetat hänet etkä kätkeydy siltä, joka on omaa lihaasi?
8 Silloin sinun valkeutesi puhkeaa esiin niinkuin aamurusko, ja haavasi kasvavat nopeasti umpeen; sinun vanhurskautesi käy sinun edelläsi, ja Jumalan kunnia seuraa suojanasi.
9 Silloin sinä rukoilet, ja Herra vastaa, sinä huudat, ja hän sanoo: "Katso, tässä minä olen". Jos sinä keskuudestasi poistat ikeen, sormella-osoittelun ja vääryyden puhumisen,
10 jos taritset elannostasi isoavalle ja ravitset vaivatun sielun, niin valkeus koittaa sinulle pimeydessä, ja sinun pilkkopimeäsi on oleva niinkuin keskipäivä.
11 Ja Herra johdattaa sinua alati ja ravitsee sinun sielusi kuivissa erämaissa; hän vahvistaa sinun luusi, ja sinä olet oleva niinkuin runsaasti kasteltu puutarha, niinkuin lähde, josta vesi ei koskaan puutu.

Johannes 4
13 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jokainen, joka juo tätä vettä, janoaa jälleen,
14 mutta joka juo sitä vettä, jota minä hänelle annan, se ei ikinä janoa; vaan se vesi, jonka minä hänelle annan, tulee hänessä sen veden lähteeksi, joka kumpuaa iankaikkiseen elämään".

Johannes 7
37 Mutta juhlan viimeisenä, suurena päivänä Jeesus seisoi ja huusi ja sanoi: "Jos joku janoaa, niin tulkoon minun tyköni ja juokoon.
38 Joka uskoo minuun, hänen sisimmästään on, niinkuin Raamattu sanoo, juokseva elävän veden virrat."

Jooel 3
17 Ja te tulette tietämään, että minä olen Herra, teidän Jumalanne, joka asun Siionissa, pyhällä vuorellani. Ja Jerusalem on oleva pyhä, ja vieraat eivät enää kulje sen läpi.
18 Sinä päivänä vuoret tiukkuvat rypälemehua, ja kukkulat vuotavat maitoa; kaikissa Juudan puronotkoissa virtaa vettä, ja Herran huoneesta juoksee lähde, ja se kastelee Akasialaakson.
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja Juhani » 06. Maalis 2019 03:49

Vetäytykää pois porton kirkon ekumeniasta, pois porton lopunajan eksytyksestä! Paetkaa Babyloniasta!
Silloin Jumalan armolahjat alkavat toimia ja me olemme yhtä (yksi).
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja Juhani » 16. Maalis 2019 01:40

Pastori Jon Matutis profetia (Ote profetiasta)

Mene, poikani, ja kerro tämä jokaiselle, jonka voit saavuttaa. Silloin minä kysyin Herralta: Mitä minun tulee sanoa heille?

Kerro lapsilleni , hän sanoi, että heidän ei tule enää kuluttaa aikaansa katoavien asioiden parissa, vaan pikemminkin iankaikkisten, ikuisten asioiden. Heidän tulee etsiä minua ja tutkia minun sanaani. Heidän tulee antaa anteeksi toinen toiselleen, niin kauan kuin on vielä aikaa, ja tehdä rauha toistensa kanssa.
Heidän pitäisi lopettaa kadehtiminen ja toinen toisensa sormella osoittelu. He eivät saisi myöskään syytellä eikä epäillä toisiaan. Jokaisen pitäisi tehdä se mitä hänen tulee tehdä ja mitä hän voi tehdä. Kehota heitä irrottautumaan kaikista tarpeettomista asioista ja lopettamaan kouristuksenomainen omien oikeuksien puolustaminen. Tästä lähtien minä takaan teidän oikeutenne ja huolehdin oikeudenmukaisuudesta teidän puolestanne.
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 16. Maalis 2019 13:09

Tuli tästä mieleen Raamatun paikka: "Miksi ette ennemmin salli tehdä vääryyttä itsellenne? Miksi ette ennemmin anna riistää omaanne?" Miksipä emme? :think2:
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa

cron