Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 07. Huhti 2020 11:52

*
Koetelkaa tätä Sanalla. Minulle tuli sellainen niinkuin filmipätkä, en ole varma tuliko se itsestäni vai...

Kullan pinta alkaa himmentää. Käsitän että se on esikuva joka puhuu Jeesuksesta, jonka kirkkaus alkaa himmentää. Sitä peitetään toisenlaisella opetuksella siitä väärästä seurakunnan opetuksesta. Jeesus on seurakunnan esikuva, niin se alkaa himmentää ja se vaikuttaa penseältä sitä ei pysty juomaan mitään. Se on oksentavaa. Se muuttuu löysäksi velliksi jota ei voi syödä eikä herätys voi alkaa.

Sitä Jumala on vastaan ja kehottaa puhdistamaan kaikki kuonat pois kunnes kullan pinta alkaa tulla kiiltäväksi ja kirkastaa niin se saa pistämään silmiin ja herätys uskosta osattomissa ihmisissä alkaa.

:roll:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7939
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja Juhani » 11. Huhti 2020 12:09

Tulemme tarvitsemaan toistemme apua, on se sitten käytännöllistä arjen apua, henkistä auttamista tai taloudellista tukea. Olkaa anteliaita apunne kanssa.
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja roosa » 19. Huhti 2020 12:46

roosa kirjoitti:
Linnea kirjoitti:Tuo mullakin kyllä tuli mieleen, että laittomuuden SALAISUUS on jo vaikuttamassa. Asiat tapahtuu salassa siihen saakka, kunnes pidättäjä poistuu. Sitten ilmestyy laiton. Tapahtuuko antikristuksen ilmestyminen siis sitten missä vaiheessa tätä 7 vuoden ajanjaksoa? Onko tästä tietoa Raamatussa? Jos tuo paavin esiintyminen YK:ssa oli antikristuksen ilmestyminen, niin ei se kovin laajalle levinnyt ilmestyminen ollut, kun en ole kuullut kenenkään tuosta maininneenkaan.


Minä en usko että Paavi on antikristus, ennemminkin väärä profeetta, mutta 'samaa porukkaa' kuitenkin. Näyttelee omaa rooliaan näissä lopun ajoissa. Juu, itse silloin hätkähdin kun näin sen videon sieltä YK:sta aikoinaan 2015, koska Jeesuksen sanat tulivat heti mieleen, että "Hänet joka tulee omissa nimissään te otatte vastaan..." En nyt tähän hätään jaksa kaivaa tätä Raamatunkohtaa. Mutta uskon että merkki se oli tästä ajasta missä nyt ollaan. Ja joka päivä Raamatun profetiat toteutuvat silmiemme edessä, vauhti on aivan valtavan kova.

Kyllä uskon että Jumalan Pyhä henki kertoo uskoville kuka on antikristus, onhan noita kandidaatteja jo muutamia, toki kukaan ei voi tietää varmasti vielä kuka on se lopullinen, useitakin heitä varmasti on, mutta yksi lopullinen.

j.k. Tässä ne Paavi Fransiscuksen sanat jotka hän lausui puheensa alussa YK:ssa New Yorkissa syyskuun 25. 2015: "I Came In my own name and out of The entire Catholick community"

Raamattu Joh. 5:43 Minä olen tullut Isäni nimessä, ja te ette ota minua vastaan; jos toinen tulee omassa nimessään, niin hänet te otatte vastaan.

- Sitä en osaa sanoa aloittaako Paavi aina noin puheensa kun puhuu jossain virallisesti?

Paavi teki sen TAAS, esiintyy omassa nimessään!! Tämän vuoden 2020 Paavillisesta vuosikirjasta (2020 Pontifical Yearbook) on poistettu "Vicar of Christ" "Kristuksen sijainen maan päällä" -titteli Paavin nimen edestä, ja nyt siinä lukee vain hänen nimensä "Jorge Mario Bergoglio". https://www.lifesitenews.com/news/abp-v ... -of-christ
roosa
 
Viestit: 272
Liittynyt: 22. Maalis 2016 09:47

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 20. Huhti 2020 09:04

*
Frank Mangsin profetia – Kolme näkyä Suomen kristittyjen tiestä

Huhtikuun 18. päivänä Suomelle kohtalontäyteisenä vuonna 1944 Eduskunnan suuren valiokunnan istuntosalissa koettiin ainutlaatuista, koskaan aikaisemmin tai jälkein tapahtunutta. Herätyssaarnaaja julisti pyydettynä suomalaisille kansanedustajille ja joukolle kutsuvieraita - heidän joukossaan mm. tasavallan presidentin puoliso Gerda Ryti - kirjaimellisesti profeetallisen sanoman.

Puhuja oli suomenruotsalainen närpiöläisen maanviljelijän poika, Pohjolan kaikkien aikojen merkittävin evankelista Frank Mangs. Tulkkina oli professori, sittemmin piispa Elis Gulin.

Puhuessaan kansamme tulevaisuudesta, Mangs käytti sanoja: "Suomen salainen ase on usko Jumalaan."

Kun Frank Mangs oli 91-vuotias, Jumala asetti hänet näkyjen ja ilmestysten eteen aiheena Pohjolan kristikunnan tie. Näkemisen paikalla syntyi kolme avointa kirjettä Pohjolan kristityille. Ne julkaistiin lukuisissa lehdissä. Niistä puhuttiin kristittyjen piirissä paljonkin.

Tässä kirjeistä ensimmäisen sellaisenaan sekä yhteenvetoa kahdesta jälkimmäisestä.

Jos sinulla on nuo kolme kirjettä alkuperäisessä muodossa, niin olen kiitollinen, mikäli lähetät niiden tarkat tekstit minulle liitettäväksi tämän sivun materiaaliin.

Frank Mangsin profeetallisten varoituskirjeitten ajankohtaisuus kasvaa hetki hetkeltä.

NÄIN TIEN

”Se tapahtui varhain aamulla joitakin vuosia sitten. Sytyttämättä lamppua nostin rullaverhot ylös ja nousin kirjoituspöydän ääreen. Ulkona oli hämärää. En oikeastaan ajatellut mitään. Olin vain ja kuuntelin hiljaista rukousääntä olemukseni sisimmässä.

Silloin se tapahtui. Aivan yhtäkkiä näin sisäisillä silmilläni tien. En ajotietä enkä polkua. Se muistutti lähinnä hyvää, joitakin metrejä leveää kävelytietä.

Se ei ollut näky Hengessä. En ollut horroksissa vaan täysin hereillä. Ja kuitenkin näin tien niin selvästi, että aivan yhtä hyvin olisin voinut katsella kuvaa edessäni. Näen sen nytkin.

Näin, että tie alkoi ahtaasta portista ja tiesin sen päättyvän autuuden maailmassa. Mutta siitä en nähnyt mitään. Näin vain portin ja tien alun.

Tien keskellä kulki valojuova, joka näytti tulevan jostakin äärettömästä valonlähteestä. Tien molemmin puolin oli hiilenmustaa.

Tien reunustalla ei ollut ojaa eikä aitaa. Mutta raja muodostui siitä epäselvästä alueesta, jossa pimeys ja valo kohtasivat. Raja oli epämääräinen.

Näin ihmisiä kulkemassa tiellä. Sekä naisia että miehiä, nuoria ja vanhoja. He eivät kulkeneet ryhmissä. He eivät kulkeneet edes pareittain. Kaikki kulkivat yksin. Ja se johtui siitä, että Herra, joka oli kutsunut heidät tielle, oli sanonut: "Jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani."

"Joku" "… niin minä… aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani." Tämä tarkoittaa, että Kristuksen todellisen seuraajan sisimmässä on tila, joka on varattu ainoastaan Häntä varten. Ja sinne ei kukaan voi eikä saa tulla.

Nuo ihmiset oli puettu valkeisiin vaatteisiin. Hohtavan valkoisiin vaatteisiin, jotka hetki hetkeltä puhdistuivat aina uudestaan ja uudestaan. Ei siksi, että vaeltajat olisivat sitä pyytäneet tai janonneet hetkellistä puhtautta, vaan siksi, että he vaelsivat keskellä tietä. Suoraan yliluonnollisen valovirran alla. Puhdistuminen Jeesuksen veressä oli jatkuva prosessi.

Ja minä näin heidän kasvonsa. Nekin olivat täynnä valoa. Vaikka moni heistä oli sekä iän, surun että sairauden leimaama. Hohde oli sekä sisäisen valon heijastumaa että heidän sisällään kantamansa valon säteilyä.

Olisin mielelläni halunnut silmilläni seurata näiden ihmisten kulkua aina kotiin asti. Mutta en saanut. Minun oli pakko kääntää katseeni tien alkuun ja ahtaaseen porttiin. Ja siellä näin seisomassa suuren joukon. He olivat pysähtyneet aivan portin eteen. Ja merkillistä oli se, että monet heistä näyttivät olevan iloisia. He olivat iloisia siksi, että luulivat olevansa tiellä. Vaikka he eivät olleet koskaan menneet todellisen kääntymyksen ahtaan portin kautta.

Ehkä kauheinta oli se, että heidän keskellään liikkui hahmoja papinpuvussa ja evankelistan varusteissa. Ei, vieläkin pahempaa oli se, että näin oman kuvani varjon tuossa joukossa. Sillä me olimme olleet epärehellisiä, me, jotka kutsuimme itseämme Elämän julistajiksi. Vaikka meidät on kutsuttu olemaan Jumalan Elämän eläviä jäseniä. Meistä on tullut uskonnollisia puhekoneita sen sijaan, että olisimme Elämän toimivia jäseniä.

Olemme taanneet ihmisille heidän iankaikkisuutensa siksi, että heidät on kerran kastettu. Olemme taanneet, että etsivät sielut on syntyneet Hengestä, vaikka he ovat syntyneet vain ihmisen vaikutuksesta. Olemme sanoneet, että he ovat Jumalan lapsia vain siitä syystä, että he ovat "kilttejä". Meistä on tullut uskonnollisia puoskareita, jotka olemme etukäteen vakuuttaneet hengellisille etsijöille, että he ovat syntyneet Jumalasta. Vaikka he ovat vasta heränneet. Ja me olemme joskus juuri tämän kautta rikkoneet hengellisen syntymäprosessin.

Tämän tuloksena löytyy tänään joukoittain ihmisiä, jotka luulevat olevansa matkalla taivaaseen, vaikkeivät he sitä olekaan. Mutta Jeesus sanoi, että niin tulisi olemaan tämän aikakauden ilta.

Taivaan valtakunnassa tulee olemaan niin kuin kymmenen neitsyen kohdalla, jotka lähtivät vastaanottamaan ylkää. Viisi heistä oli ymmärtämätöntä. He eivät ottaneet öljyä mukaansa. Ei öljyä! Ei Henkeä! Ei myöskään toimivaa hengenelämää. Nimi ja tunnustus. Ja he luulivat, että se riittää.

Mutta näin vielä enemmän. Näin ihmisiä, jotka olivat menneet portista, kokeneet uudestisyntymisen ihmeen ja lähteneet kulkemaan tietä, mutta jotka sitten olivat muuttaneet tien joksikin muuksi kuin se oli tarkoitettu. He olivat pysähtyneet ja tehneet tiestä lepopaikan sen sijaan, että olisivat pitäneet sitä matkareittinä. He eivät olleet pysähtyneet vanhuuden vuoksi. He olivat vain pysähtyneet kasvussaan ja kehityksessään. He olivat pysähtyneet ja alkaneet elää muistoissa. Ja jotkut olivat vain pysähtyneet. Ja nukahtaneet. Mutta kaikki he olivat unohtaneet paavalilaisen käskyn: "Vaikka olemme jo edistyneet matkassamme, vaeltakaamme yhä eteenpäin samaa tietä!"

He olivat olleet kuuroja ja sokeita suuren apostolin todistukselle omasta hengellisestä tilastaan: "Niinpä minä todella luen kaikki tappioksi tuon ylen kalliin, Kristuksen Jeesuksen, minun Herrani, tuntemisen rinnalla… että voittaisin omakseni Kristuksen… tunteakseni hänet ja hänen ylösnousemisensa voiman ja hänen kärsimyksiensä osallisuuden… Ei niin, että jo olisin sen saavuttanut tai että jo olisin tullut täydelliseksi, vaan minä riennän sitä kohti, että minä sen omakseni voittaisin, koskapa Kristus Jeesus on voittanut minut."

Hän, jonka "Jeesus on valinnut", käänsi selkänsä sekä menestykselle että pyhille kokemuksille ja jatkoi eteenpäin voidakseen yhä paremmin oppia tuntemaan Kristuksen Hänen ylösnousemusvoimassaan. Ja tämän pyhän intohimon salaisuus ei ollut se, että kerran Kristus oli vallannut hänet vaan että elävä Kristus yhä sai hallita häntä. Sillä missä näin ei enää ole, siellä otetaan rennosti. Nukutaan ja uneksutaan suloisia unia. Uskonnollisia unia. Siinä missä Paavalia hallitsi pyhä köyhyys, siinä näitä ihmisiä hallitsee laodikealainen tyytyväisyys: - Meillä on kylliksi.

Näin vielä muutakin. Näin ihmisiä, jotka olivat vetäytyneet pois keskellä tietä loistavan yliluonnollisen valon piiristä. He olivat vetäytyneet tien kummallakin puolella olevaan hämärään. Hämärään, jossa näky sekä synnistä että autuudesta oli pimeyden peitossa. Kaikki oli hämärää ja harmaata ja epätodellista. Ja tuo harmaa epätodellisuus teki mahdolliseksi sellaisen, mikä ei ollut mahdollista tien keskellä: leikittelyn sekä synnillä, puheella että teoilla.

Ja näin tien kummallakin puolen olevasta pimeydestä tuleekin heidän suurin mielenkiinnon kohde. Heille on käynyt samoin kuin Israelille, joka alkoi uudestaan kuunnella Egyptin lihapatojen kutsua. Kuuntelemisesta kasvoi himo. Nälkä, joka vangitsi heidän ajatuksensa ja tunteensa. Se valtasi heidän unensa ja mielikuvansa. Ja niin he kulkivat tien syrjässä, vaikka näyttivätkin edelleen olevan tiellä.

Sitten tapahtui jotain kammottavaa. Hiljaa kuin varjot he luisuivat pois tieltä, jossa ei ollut ojia eikä aitaa. Pois tieltä, jolle he kerran kyynelin ja rukouksin olivat pyrkineet. Pois valosta ja sisälle pimeyteen. Pois Elämästä ja sisälle kuolemaan. Pois elävästä toivosta ja sisälle toivottomuuteen. Toivottomuuteen, jota he eivät itse tunteneet. Sillä he olivat kuolleita. He olivat kadottaneet kyvyn tajuta ja reagoida. He olivat kadottaneet kyvyn kokea hengellinen kriisi.

Kun olin nähnyt kaiken tämän, vajosin hiljaa polvilleni ja puhkesin itkuun. Toivoin, että olisin edes puoli vuosisataa nuorempi kuin olin. Ja että minulla olisi mahdollisuus, paremmin kuin olin tehnyt, panostaa kaikkeni, jotta Jumalan Pyhä Henki saisi vapauden käyttää minua vielä enemmän kuin oli tapahtunut.”

Lähde: Frank Mangsin kirja

http://www.reijotelaranta.fi/reijon_blogi/frank_mangsin_profetia__kolme_nakya_suomen_kristittyjen_tiesta/?session=22788696&fbclid=IwAR0QhsAAyaQHVss4cFnU3cCL3Zz16w9WyXhe1HgiCrtFhmOOFw_zp8JpJoY
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7939
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 29. Huhti 2020 07:51

*
Rauhaa. Kysyn, miten pitäisi suhtautua siihen, kun sain täysin tuntemattomalta ihmiseltä profeetallista sanaa FB:n messengerillä? Henkilö kirjoitti epäselvää mutta sain siitä selville mitä siinä lukee. Se profeetallinen sana puhuu minusta henkilökohtaisesti. Niin en tiedä miten tulisi suhtautua siihen. Kerro, miten sinä suhtautuisit jos sinulle tulee profeetallinen sana tuntemattoman ihmisen kautta?
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7939
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja Jukka » 29. Huhti 2020 16:06

vaisuliini kirjoitti:*
Rauhaa. Kysyn, miten pitäisi suhtautua siihen, kun sain täysin tuntemattomalta ihmiseltä profeetallista sanaa FB:n messengerillä? Henkilö kirjoitti epäselvää mutta sain siitä selville mitä siinä lukee. Se profeetallinen sana puhuu minusta henkilökohtaisesti. Niin en tiedä miten tulisi suhtautua siihen. Kerro, miten sinä suhtautuisit jos sinulle tulee profeetallinen sana tuntemattoman ihmisen kautta?


En tiedä mitä tarkoitat saamallasi "profeetaalisella sanalla", mutta ajassamme on harvoin tulevaisuuteen viittaavaa ennustusta ja niistä luotettavimmiksi ovat osoittautuneet sellaiset, jotka ovat tulleet ventovieraiden kautta. Tällaisistakaan profetioista tuskin edes yksi tuhannesta toteutuu, mutta on myös Herralta tullutta ilmoitusta, ja se toteutuu. Itse olen saanut 40 vuoden aikana 3 profetiaa jotka ovat toteutuneet.
Jukka
 

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja Juhani » 02. Touko 2020 20:49

Jukka kirjoitti:
vaisuliini kirjoitti:*
Rauhaa. Kysyn, miten pitäisi suhtautua siihen, kun sain täysin tuntemattomalta ihmiseltä profeetallista sanaa FB:n messengerillä? Henkilö kirjoitti epäselvää mutta sain siitä selville mitä siinä lukee. Se profeetallinen sana puhuu minusta henkilökohtaisesti. Niin en tiedä miten tulisi suhtautua siihen. Kerro, miten sinä suhtautuisit jos sinulle tulee profeetallinen sana tuntemattoman ihmisen kautta?


En tiedä mitä tarkoitat saamallasi "profeetaalisella sanalla", mutta ajassamme on harvoin tulevaisuuteen viittaavaa ennustusta ja niistä luotettavimmiksi ovat osoittautuneet sellaiset, jotka ovat tulleet ventovieraiden kautta. Tällaisistakaan profetioista tuskin edes yksi tuhannesta toteutuu, mutta on myös Herralta tullutta ilmoitusta, ja se toteutuu. Itse olen saanut 40 vuoden aikana 3 profetiaa jotka ovat toteutuneet.


Jumalan rauhaa kaikille!
Olen ymmärtänyt niin, että raamatullinen profetiaan sisältyy usein myös rohkaisua, lohdutusta, julistusta, varoitusta. Ei niinkään välttämättä aina pelkkiä tulevia tapahtumia. Profetiaa ei saa rajoittaa pelkkään tulevaisuuden ennustamiseen.
Jumala ei katso henkilöön. Eli sama kuka profetoi, mutta päasia on se että se tulisi Herralta.
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja Jukka » 03. Touko 2020 00:21

Juhani kirjoitti:Jumalan rauhaa kaikille!
Olen ymmärtänyt niin, että raamatullinen profetiaan sisältyy usein myös rohkaisua, lohdutusta, julistusta, varoitusta. Ei niinkään välttämättä aina pelkkiä tulevia tapahtumia. Profetiaa ei saa rajoittaa pelkkään tulevaisuuden ennustamiseen.
Jumala ei katso henkilöön. Eli sama kuka profetoi, mutta päasia on se että se tulisi Herralta.


Olen ymmärtänyt asian samalla tavoin kuin Juhani.

"Profetoiva puhuu ihmisille rakennukseksi ja kehotukseksi ja lohdutukseksi" (1.Kor. 14:3).
Jukka
 

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 06. Touko 2020 17:22

*
David Wilkerson sai tämän profetian yhtenä iltana palattuaan vaimonsa kanssa hotelliin kokouskierrokselta Kaliforniasta.

Jumala on pelastava sinut ja sinun lapsesi sekä kansansa, tulemalla itse tulimuuriksi heidän ympärilleen. Tämä tulimuuri on kasvava sitä korkeammaksi ja leveämmäksi mitä suuremmaksi pahan valta maailmassa kasvaa. Jumala tekee lopunaikojen sukupolvesta pyhemmän, vanhurskaamman, itselleen omistautuneemman kuin milloinkaan ennen historiassa. Missä synti on suureksi tullut, siellä armo on tullut ylenpalttiseksi.

Jumala on valmistava itselleen pyhän kansan, jonka Hän suojaa tulisella muurilla - niin väkevällä, että paholainen joukkoineen joutuu kaaokseen eikä pysty vahingoittamaan tulimuurin sisällä olevia. Nykyiset yhä huonommaksi käyvät olosuhteet eivät ole jääneet Jumalalta huomaamatta. Raamatussa hän varoittaa, että saastainen saastuu edelleen, paha tulee pahemmaksi, vietellen toisiakin.

Tapahtuu suuri luopumus, ihmiset rakastavat nautintoja enemmän kuin Jumalaa. Jumalaa häväistään, johtajille nauretaan. Ihmiset hylätään paatumukseensa. Miehet syttyvät miehiin ja naiset naisiin seksuaalisen nautintonsa tähden. Ihmisistä tulee itsekkäitä, ylpeitä, omahyväisiä, juopottelijoita, vanhemmilleen tottelemattomia. Avionrikkojat ja huorintekijät hekumoivat synneissään. Jopa kristityt syyllistyvät näihin synteihin, vaikka yhä vuodattavatkin vuolaita kyyneliä katumuspenkillä. Ihmisten sydämet täyttyvät pelosta, kun he näkevät maata kohtaavat onnettomuudet,

Kun vihollinen käy päälle kuin tulviva virta, Jumalan Henki nostaa suojaavan seinämän, tulisen muurin. Sakarja 2:5.
Tuon tulimuurin läpi ei sielunvihollinen eikä sen demonijoukot pääse tunkeutumaan uskovia kiusaamaan. Tulimuuri suojelee niitä, jotka Herran enkeli on merkinnyt ja luetteloinut, niitä jotka murehtivat synnin tähden - omiensa ja muiden. Hesekiel 9:4. Jumala ottaa parhaillaan mittoja ja asettaa erilleen ne, jotka kammoavat syntiä - ne jotka vaikeroivat ihmisten pahuutta ja itkevät sen tähden.

Pohjoisesta on tuleva pahuuden tuuli, jota Jumalan enkeli kehoittaa meitä pakenemaan. Tuo tuuli puhaltaa nyt seurakuntiin ja tuon tuulen nimi on Ihmiskeskeinen evankeliumi. Paha pohjoistuuli viekoittelee ja pettää laumoittain Jumalan perheväkeä. Se on Raamattuun kääräistyä humanismia, ihmisviisautta, joka kehoittaa ajattelemaan omilla aivoillaan ja tulemaan rikkaaksi. Tämä vääristynyt evankeliumi pyrkii tekemään ihmisistä jumalia ja siihen on sekoitettu kommunistista ja humanistista ajattelumallia. Ihmisille sanotaan: "Sinun kohtalosi on sinun tahdonvoimasi vallassa. Kaikki mitä voit kuvitella on sinun. Puhu se olevaiseksi ja luo se positiivisella mielenvirityksellä. Menestys, onnellisuus ja täydellinen terveys ovat sinun, jos vain osaat käyttää luovaa mielikuvitustasi. Tee unelmistasi totta käyttämällä mieleesi kätkettyjä voimavaroja".

Toinen voimalla pohjoisesta puhaltava tuuli on aistilliset televiso-ohjelmat ja pornografia. Kodit tulevat muuttumaan pornopalatseiksi, joissa uskovatkin saastuttavat sielunsa katsomalla pornoa ja väkivaltaa. Tulee aika, jolloin Jeesuksen todelliset seuraajat eivät enää voi pitää kodeissaan televisiota, koska se on täynnä kaikenlaista saastaa. Vain paatuneet uskovat voivat omistaa television ja ne jotka istuvat katselemassa sieltä tulevaa saastaa, muuttuvat Lootin kaltaisiksi, ärsyyntyneiksi, moraalittomiksi ja kylmiksi kaikelle mikä on hengellistä ja pyhää.
Jumalan enkeli huutaa uskoville: "Paetkaa pohjoisesta puhaltavaa henkeä - tulkaa hengittämään vain pyhyyden ja erottumisen puhdasta ilmaa".

PROFETIA
David Wilkerson 1989
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7939
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja roosa » 09. Touko 2020 10:27

Noin kolme viikkoa sitten unessa saatu sanoma: "Antikristuksen ja New World Orderin tuloa edeltävät samankaltaiset tapahtumat kuin ennen Jeesuksen tuloa."

Kokonaisuudessaan lause meni näin: "Antikristuksen ja New World Orderin tuloa edeltävät samankaltaiset tapahtumat kuin ennen Jeesuksen ja Hänen (Jumalan) Valtakuntansa tuloa."
Viimeksi muokannut roosa päivämäärä 18. Loka 2020 14:33, muokattu yhteensä 2 kertaa
roosa
 
Viestit: 272
Liittynyt: 22. Maalis 2016 09:47

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 38 vierailijaa