Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja Linnea » 17. Helmi 2018 13:36

Kiitos vastauksista MrKerimäki ja Aamu-Usva. Välillä nykyinen uusi ylistysmusiikki johon toisinaan törmää tuo kielen mieleeni ja innoittaa sitä käyttämään, vaikka koen musiikin tulevan väärästä lähteestä. Sen takia olen varovainen.
Linnea
 
Viestit: 182
Liittynyt: 28. Syys 2017 15:48

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja Juhani » 25. Helmi 2018 01:24

En ole koskaan ennen puhunut kenellekään näistä asioista ja haluaisin tietää onko tämä "normaalia". Olen kuullut nukkuessani toisinaan Raamatunlauseita ja niiden sanoja. Onkohan joillekin muille tapahtunut näitä samoja asioita? Voisiko tämä olla Jumalan puhetta tai vain pelkkää omaa sielullisuutta ja mielikuvitusta?
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja Jukka » 25. Helmi 2018 02:46

Juhani kirjoitti:En ole koskaan ennen puhunut kenellekään näistä asioista ja haluaisin tietää onko tämä "normaalia". Olen kuullut nukkuessani toisinaan Raamatunlauseita ja niiden sanoja. Onkohan joillekin muille tapahtunut näitä samoja asioita? Voisiko tämä olla Jumalan puhetta tai vain pelkkää omaa sielullisuutta ja mielikuvitusta?


Muistatko herättyäsi kuulemaasi ts. voitko herättyäsi tarkistaa Raamatusta, että siellä on kirjoitettuna se, mitä nukkuessasi kuulit?
Jukka
 

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja Juhani » 25. Helmi 2018 12:58

Niin on muutaman kerran käynyt. Herättyään olen etsinyt sanat/jakeen Raamatusta ja sieltä se on vaan löytynyt.
Esimerkiksi niin, että nukkumaan mennessä monet asiat painavat mielessä ja ei tiedä mitä oikein pitäisi tehdä. Silloin unessa tulee siihen kuin vastaus.
Toisaalta niinkin, että tulee sana/sanat unessa ja sen unohtaa, mutta jälkeenpäin muistaa sen jossakin tilanteessa...
En silti anna minkään unien ohjata minua, enkä ojentaudu niiden mukaan, mutta tämä uskonelämä on monesti ihmeellistä.
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja Juhani » 27. Helmi 2018 00:25

Juhani kirjoitti:...MINÄ OLEN JUMALA, EIKÄ TOISTA OLE. TEHKÄÄ SE MITÄ MINÄ SANON!...


Katsoin tänään tämän videon ja se kosketti ja puhutteli hyvin paljon minua. Ehkä myös teitä muitakin?

Uskovat helvetissä : David Pawson


http://www.tv7.fi/vod/player/53535/
Viimeksi muokannut Mikko Murpatti päivämäärä 27. Helmi 2018 09:36, muokattu yhteensä 3 kertaa
Syy: Korjattu youtube linkki
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja Juhani » 27. Helmi 2018 11:18

Kiitos Mikko!
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja MrKerimäki » 02. Maalis 2018 09:14

Vaikka Pawsonilla on kriitikkoja niin ainakin itse mitä olen lukenut tai katsonut niin hyvää opetusta on ollut ,mutta täytyy sanoa vieläkin ,että kaikkea en ole katsonut tai kuunnellut.
Muutama kysymysmerkki jäi videosta ,mutta se on tosiasia ,että uskovan tie on aina sinne viimeiseen henkäykseen saakka kilvoittelua ja sitten saadaan se palkinto mikä kellekkin tulee.
MrKerimäki
 
Viestit: 446
Liittynyt: 23. Maalis 2017 12:49

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja Juhani » 12. Maalis 2018 23:19

Näin unta ja ”kuulin” joitakin sanoja …

Sanoja ja unia 19.01.2018
Yhdentyminen, Baabel, yhdentyminen, … Lähtekää sieltä pois!
Kaikki kansat ja kuninkaat. Uskonnot ja markkinatalous… Saastaa ja haureutta. Kaikki ovat haureuden viiniä juoneet. Internet, www, data, peto, käsi, otsa…
Kaikki tuhoutui yhdessä yössä, missä ovat aarteet ja missä ovat laivat?
Rukoilkaa Herraa!
Sitten näin ryhmän ihmisiä, jotka seisoivat yhdessä jossakin rakennuksessa. He olivat yhtä ja heillä oli kaikilla saman väriset paidat päällä. He kuuntelivat nöyrästi ja hiljaa sitä joka puhui Raamattu kädessä. Se ei ollut kirkko ja siellä ei ollut tuoleja…

1. Tess.5:20-22.
Henkeä älkää sammuttako,
profetoimista älkää halveksuko,
mutta koetelkaa kaikki, pitäkää se, mikä hyvää on;
karttakaa kaikenkaltaista pahaa.
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja roosa » 01. Huhti 2018 11:32

Juhanille:

NWO = Uusi Maailmanjärjestys = Babylon = Pedon Valtakunta

Yksi Maailmanhallitus, Yksi maailman rahatalous, Yksi maailman uskonto

- Kaikkea tätä sorvataan joka päivä ja kohta tämä on ihan täydessä voimassa. Me ollaan lopun ajan lopussa, ja Jeesus tulee pian.

Sitä ennen antikristus astuu näyttämölle näkyvästi esittäen messiasta, ja luo 'utopiataivaan' maan päälle, eksyttäen ne jotka eivät tunne Jeesusta ja Raamatun Sanaa.

4. Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa. (Joh.ilm.18)
roosa
 
Viestit: 272
Liittynyt: 22. Maalis 2016 09:47

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja Jukka » 01. Huhti 2018 23:01

roosa kirjoitti:Juhanille:

NWO = Uusi Maailmanjärjestys = Babylon = Pedon Valtakunta

Yksi Maailmanhallitus, Yksi maailman rahatalous, Yksi maailman uskonto

- Kaikkea tätä sorvataan joka päivä ja kohta tämä on ihan täydessä voimassa. Me ollaan lopun ajan lopussa, ja Jeesus tulee pian.

Sitä ennen antikristus astuu näyttämölle näkyvästi esittäen messiasta, ja luo 'utopiataivaan' maan päälle, eksyttäen ne jotka eivät tunne Jeesusta ja Raamatun Sanaa.

4. Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa. (Joh.ilm.18)


Roosalle ja muillekin kysymys:
Miksi heitä pitäisi eksyttää, jotka ovat jo eksyksissä eivät tunne Jeesusta?
Jukka
 

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa

cron