Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja Mariini » 18. Helmi 2022 14:12

vaisuliini kirjoitti:*

----------------------------------

Juoskaa Jumalan luo ja tehkää parannus pahuudestanne armoistuimen luona, kun vielä on aikaa. Kun ovet suljetaan ja vaivanaika alkaa, mitä aiotte silloin tehdä?


Kysymys; eikö Jumalan armon aika jatka myös vaivanaikana jolloin on vielä mahdollista pelastua ja tulla uskoon? :?: Kiitos etukäteen jos tiedät vastauksen jota kans odotan. Siunausta!


Vaikuttaa siltä, että tuon profetian takana on oppi siitä Daniel 9 luvusta ja niistä vuosi viikoista ja oppi että Jeesus hakee omansa pois ennen antikristuksen ilmestymistä. Siksi tuossa ehkä sanotaan, että ovet menevät kiinni, kun hänen mukaansa uskovat ovat temmattu ja sitten vasta tulee antikristus.

Tuosta Daniel 9 luvusta on väännetty tälläkin palstalla. Vaikka profetiassa olisi ripaus totuutta mukana, en pidä profetiaa aitona ja oikeana Jeesuksen antamana. Vaikuttaa siltä, että se on jonkun omasta sydämen näkemyksiä sellaisten oppien mukaan, mihin hän uskoo.
Uskon, että uskovat ovat antikristuksen ajassa, ovat ovat yhä auki ja pahassa ajassakin voi ihmisiä pelastua.
Avatar
Mariini
 
Viestit: 143
Liittynyt: 10. Syys 2018 21:04

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 18. Helmi 2022 16:00

Mariini kirjoitti:
vaisuliini kirjoitti:*

----------------------------------

Juoskaa Jumalan luo ja tehkää parannus pahuudestanne armoistuimen luona, kun vielä on aikaa. Kun ovet suljetaan ja vaivanaika alkaa, mitä aiotte silloin tehdä?


Kysymys; eikö Jumalan armon aika jatka myös vaivanaikana jolloin on vielä mahdollista pelastua ja tulla uskoon? :?: Kiitos etukäteen jos tiedät vastauksen jota kans odotan. Siunausta!


Vaikuttaa siltä, että tuon profetian takana on oppi siitä Daniel 9 luvusta ja niistä vuosi viikoista ja oppi että Jeesus hakee omansa pois ennen antikristuksen ilmestymistä. Siksi tuossa ehkä sanotaan, että ovet menevät kiinni, kun hänen mukaansa uskovat ovat temmattu ja sitten vasta tulee antikristus.

Tuosta Daniel 9 luvusta on väännetty tälläkin palstalla. Vaikka profetiassa olisi ripaus totuutta mukana, en pidä profetiaa aitona ja oikeana Jeesuksen antamana. Vaikuttaa siltä, että se on jonkun omasta sydämen näkemyksiä sellaisten oppien mukaan, mihin hän uskoo.
Uskon, että uskovat ovat antikristuksen ajassa, ovat ovat yhä auki ja pahassa ajassakin voi ihmisiä pelastua.


Kiitos paljon kun vahvistat asiaa että on vielä mahdollista pelastua myös pahassa ajassa. Niin, huomasin samoin. Se vaikuttaa "alitajuntaiselta profetialta". Pitäisi osata erottaa tuleeko se alitajunnan kautta vai Jumalasta. Shalom shabbat! :)
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7930
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja nmn » 20. Helmi 2022 18:37

Vaivan aikana pelastunee monia, kuten tämä ilmestyskirjan kohta viittaa:

7: 9
Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,

7: 10
ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta".

7: 11
Ja kaikki enkelit seisoivat piirissä valtaistuimen ja vanhinten ja neljän olennon ympärillä ja lankesivat kasvoilleen valtaistuimen eteen ja kumartaen rukoilivat Jumalaa,

7: 12
sanoen: "Amen! Ylistys ja kirkkaus ja viisaus ja kiitos ja kunnia ja voima ja väkevyys meidän Jumalallemme aina ja iankaikkisesti, amen!"

7: 13
Ja yksi vanhimmista puhui minulle ja sanoi: "Keitä ovat nämä pitkiin valkeihin vaatteisiin puetut, ja mistä he ovat tulleet?"

7: 14
Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen". Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.


Daniel oli toki profeetta ja kaikki hänen profetoimansa asiat ovat joko käyneet toteen tai käyvät toteen. Muussa tapauksessa hän olisi väärä profeetta. Kristus itse vahvisti Danielin profeetaksi Matteuksen evankeliumissa:

24: 15
Kun te siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa - joka tämän lukee, se tarkatkoon -
nmn
 
Viestit: 125
Liittynyt: 20. Syys 2020 21:37

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja Anton » 25. Helmi 2022 12:58

Laitan tämän tänne vaikka onkin hengellinen video, sillä videon sisältö sopii tarkemmin ottaen profetioiden osastoon.

Anton
 
Viestit: 56
Liittynyt: 11. Maalis 2020 02:55

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 04. Maalis 2022 17:19

*
Voisitteko te koetella turvautuen Sanaan ja avata ymmärrystä tästä esikuvallisesta tarkoituksesta? Kiitos etukäteen ja siunattua sapatti-iltapäivää ja aurinkoista iltapäivää! :cool:

——————————————

Älä kylvä pelkoa. Kylvä vanhurskauden kylvö. Ei omavanhurskauden pettävää lustetta. Vaan Hänen ristintyönsä sovittavaa rukiista viljaa.

Näillä sanoilla haluan rohkaista sinua tänään. Vein tyttären kouluun, ja näin samalla edessäni näyn, jonka haluan nyt jakaa kanssasi.

Tämä näkyi kuin läpikuultavana videona auton edessä, niin että keskittyminen säilyi yhtä aikaa ajossa kuin myös näyssä. Molemmat hoitui samalla. Eikä kumpikaan haitannut toistaan. Näitä näkyy tälleen tiskatessakin ja pyykätessä - kotiäitiyden etuja, rukoilla samalla kun hoitaa kotia ja lapsia.

Näyssä minua vastaan käveli kirkas olento, nuoren miehen muotoinen enkeli, olento oli kirkas eikä sen siipiä (kirkkauden tähden) näkynyt. Enkeli kantoi käsissään metallista astiaa, kuin hedelmäkulhoa. Se oli väriltään katumuksen ja parannuksen teon värinen astia. Ehjä. Painavaa metallia ja tyhjä. Enkeli toi astian ikäänkuin nähtäväksi. Se oli tarkoitettu pesuvedelle.

Tuli toinen jolle enkeli luovutti punaruskean painavan maljan. Se toinen, lähti ihmisten luo, pesemään heidän jalkojaan. Pesemään heidän jalkansa jotka olivat kulkeneet oman tahtonsa teitä, oman halunsa ja silmänpyynnön teitä, oman mielipiteen teitä, oman käden oikeuden teitä, kapinan teitä, maailman teitä, kaikkia niitä teitä, joita ihmiset olivat kulkeneet oman asenteensa mukaan, eikä kenenkään jalat olleet puhtaat, ei yhdenkään, kaikki jotka kumartuivat tarkkaamaan jalkojaan huomasivat etteivät kenenkään jalat olleet puhtaat.

Ihmisiä tuli paikalle aina vain enemmän ja enemmän, he riisuivat jalkineensa, osa otti pois sukkansa, osa juoksi paikalle paljain jaloin.

Se toinen pesi ihmisten jalat, ja kaikki olivat vaiti. Kenenkään silmissä ei asunut ylpeys eikä ylemmyys, omavanhurskaudella ei löytynyt enää mitään sijaa. Kun se toinen oli pessyt ihmisten jalat, osa ihmisistä alkoi iloita ja osa itkeä, osa alkoi halata toisiaan ja pyytää sanojaan anteeksi. Jälleen kerran nousi ilon ja riemun ja itkun ja kyynelten äänet välijoukon yllä.

Sitten se toinen nousi, kääntyi minuunpäin ja näin kuka Hän oli. Jeesuksen anteeksiannon katse. Kaikki taivas mukanaan. Rakkaus palamassa silmissä kuin tulen liekit. Hän oli puettu punaiseen ja valkoiseen vaatteeseen.

Niinkuin sulhanen laulujen laulussa (korkea veisu). Hän käveli minunkin luokseni pestäkseen jalkani, jotka olivat myös pölystä ja kaikesta ihmisen omasta mielipiteestä likaiset ja minä näin että sen astian vesi ei ollut vettä, vaan Hänen verensä, Hänen uhrikuolemansa meidän kaikkien Isän lasten edestä, ettei kukaan jäisi pelastuksen ja sovituksen lahjan ulkopuolelle. Tässä voimassasi mene. Ne olivat viimeiset sanat. Jotka tuo toinen, minulle sanoi.

Hän pesi jalkamme, eikä vain jalkamme vaan samalla ikäänkuin koko ihmisen sisintä myöten. Asetti kulkemaan sitä tietä, joka Hän, Jeesus, itse on. Hän yksin on Totuus, emme me. Hän yksin on Tie, ei kenenkään meidän oma tie. Hän yksin voi antaa Taivaan Isän lapseksi tulon Elämän, meille elettäväksi, puhtaaksi pestynä aiemmasta vaelluksestamme. Hän yksin voi asettaa meidät sovitettuna ja pestynä läheiseen suhteeseen Isän edessä.

(Muutama ajatus pronssista, kerätty eri lähteistä netistä, Pronssi vaatustaa meriveden korroosiota ja metallin väsymistä paremmin kuin teräs. Pronssia käytetään joustavissa tavaroissa, ja sillä on hyvä sähkönjohtokyky. Sitä käytetään soittimissa, merenkulussa, kaapeleissa yms. Pronssista voi valaa tai takoa esineitä, poltettaessa se vaatii korkean lämpötilan ja kaikki kuona-aineet poltetaan siitä pois. Pronssin väristä ahjossa näkee milloin pronssi on valmista pois otettavaksi. Raamatusta löytyy paljon kertomuksia missä kaikessa pronssia metallina on käytetty.)

KirsiKoskinen.MyDailyManna
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7930
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 09. Maalis 2022 13:04

*
Koetelkaa tätä Sanalla. Näky Suomen kartasta ja siitä että valloitukset alkaa pikkuhiljaa ylöspäin aaltomaisesti ja siirtyy tuolta Ukrainan suunnasta jonkinlainen liikehdintä Suomen rajalle ja Suomi miehitetään Venäjän toimesta. Näky Suomen kohtalosta. 1986-7

https://www.youtube.com/watch?v=IXS_S-8JAjE&t=13s
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7930
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 12. Maalis 2022 10:53

*

Profetioiden kanssa pitää olla varovainen koska Jumala antoi eräälle uskonveljelle sydämeensä että nykyään on todella paljon profetioita liikkeellä joissa ei ole totuuspohjaa vaan ne ovat "petollisen sydämen tuntemuksista" lähtöisin.

Esim. jos profetiassa mainitaan ihmistulkinnallisen seurakunnan vasten Raamatun termin mukaista jakamatonta seurakuntaa, se ei ole Herralta tuleva profetia. Älkää eksykö totuudesta. Kaikki kirjoitukset ovat kirjoitettu sitä varten ettei eksy pois totuudesta.

Koetelkaa kaikki profetiat raamatun sanalla läpikotaisin!
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7930
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja Juhani » 19. Maalis 2022 23:49

Tiedän sen, että olen monta kertaa polulta poikennut ja Sinua vastaan syntiä tehnyt Herra.

Sinä herätät minut monesti yöllä hengessä sinua rukoilemaan ja syntejäni tunnustumaan Herra.
Sinun henkesi minussa rukoilee anteeksiantoa ja kuuliaisuutta sinun nimellesi.
Kiitän sinua Herra Jeesus, että olet tie, totuus ja elämä. Amen.
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja Juhani » 30. Maalis 2022 21:50

(Netistä poimittua)
Kopio:
———
Tässä on profetia, joka saattaa pitää paikkansa

Reinhard Hirtler Puolassa 28.4.2019
SANOMA EUROOPALLE
Herra sanoo: Kutsun teitä valmistautumaan!

Eurooppaan on tulossa aika, jolloin monet ovat hyvin epätoivoisia. Seuraavien 17 kk:n aikana tulee olemaan paljon ravistelua. Monia kauheita asioita kuullaan Euroopasta. Monien ihmisten elämää ravistellaan. Ihmiset ovat epätoivoisia eivätkä enää tiedä, mistä saa tulevaisuuden toivoa. Mutta minä sanon omilleni: Valmistautukaa, koska tämä on teidän hetkenne loistaa kirkkaasti. Tämä on teidän hetkenne osoittaa minun kirkkauttani elämänne kautta. Kyseessä on aika antaa epätoivoisille toivoa, jota he ovat etsineet.

Herra sanoo, että omieni Euroopassa tulee valmistautua. Nyt on aika, jolloin en salli ihmisen korottaa itseään. Tämä on aikaa, jolloin Kirjoitukset toteutuvat. Kaikki, mikä voi järkkyä, tulee järkkymään. Koska tulette näkemään valtakunnan, joka ei järky. Sanon omilleni:
Valmistautukaa tätä hetkeä varten Euroopassa.
Yhdistän kansani, ne, joilla on samanlainen sydän. Yhdistän ihmiset, joilla on totinen sydän minun suunnitelmilleni eikä heidän omalle ohjelmalleen. Ja ne kansastani ja johtajista, joilla on ollut omat suunnitelmansa, tulevat näkemään miten heidän palvelutehtävänsä romuttuvat. He tulevat näkemään, miten heidän elämänsä hajoaa. Sillä Herra sanoo: Minä rakastan syvästi tätä maanosaa. Ja olen nähnyt sen tuhon, jonka humanismi on aiheuttanut. Olen nähnyt myös sen tuhon, mitä monet demoniset opetukset ovat aiheuttaneet tälle mantereelle. Ja olen kuullut niiden huudon, joilla ei ole enää jäljellä tulevaisuutta eikä toivoa.
Herra sanoo: Olen valmis tekemään jotakin, jota Eurooppa ei ole koskaan nähnyt. Ja kutsun omaa kansaani olemaan siinä mukana. Siksi kutsun kansaani valmistautumaan olemaan osallisena siinä, mitä minä tulen tekemään Euroopassa. Nyt ei ole aika rakentaa omaa palvelutehtävää eikä ole aika ajaa omia suunnitelmia. Nyt on aika olla minun suunnitelmissani, tarkoituksissani ja sydämeni mukaisesti.
Monet teistä ovat pettyneet – olette pettynet ihmisiin, joihin olette luottaneet. Herra sanoo: Minä halusin, että petyit, koska luotit ihmiseen etkä minuun. Halusin tämän pettymyksen johtavan sinut takaisin alkulähteelle, joka olen minä. Ja kun sinä käytät tätä kärsimääsi tuskaa ihmiseen pettymisestä niin, että tulet takaisin minun luokseni, joka olen toivon lähde, ja ojennat sydämesi minun sydämeni mukaiseksi, valmistaudut olemaan osana sitä, mitä tulen tekemään tässä maanosassa.
Herra sanoo: Älä välitä siitä ravistelusta, mitä näet ympärilläsi, äläkä välitä siitä poliittisen maailman ravistelusta, mikä tapahtuu Euroopassa. Huomaa, miten poliittinen korruptio paljastuu EU:ssa. Katso, miten tuon julkisiksi asiat, jotka on puhuttu salassa. Herra sanoo: Kaiken tämän tarkoitus on valmistaa Eurooppa sitä sadonkorjuuta varten, joka on tulossa.
Tästä syystä sanon kansalleni: Valmistautukaa! Ojentakaa sydämenne minun sydämeni mukaisiksi. Hylätkää omat suunnitelmanne, joita olette toteuttaneet niin kauan.
Herra sanoo, että muutaman seuraavan viikon aikana (2019) Hän tulee vapauttamaan uuden esirukouksen Hengen omiensa ylle Euroopassa. Kyse ei ole samanlaisesta esirukouksesta, jota on aiemmin ollut. Ihmiset sanovat, että tulee rukoilla, jos etsit minun kasvojani. Nyt on kyse esirukouksesta, joka on syntynyt minun Hengestäni. Kun Henkeni herättää lapseni keskellä yötä, he alkavat itkeä minun kyyneleitäni. Kun Henkeni liikkuu lasteni työpaikoilla, he jättävät työnsä ja alkavat itkeä minun kyyneleitäni.
Herra sanoo: Teen yliluonnollista verkostoitumista omieni keskuudessa Euroopassa ja yhdistän lapseni tällä mantereella yliluonnollisesti. Isot konferenssit suurine puhujineen eivät houkuttele heitä. Heitä ei enää vedä ihmisen voima tai maine. Heitä vetää vain minun Henkeni, jolla on uskomaton tavoite. Ja ne, joilla on korva, kuulevat. Ja ne, joilla on korva, hylkäävät omat pyrkimyksensä.
Mutta on niitä, jotka eivät kuuntele, ja niitä jotka jatkavat omia uskonnollisia pelejään. Tulee olemaan niitä, jotka sanovat: 'Herra kehotti minua tekemään näin', mutta he puhuvat omasta sydämestään. Ja he jatkavat suurten tapahtumien järjestämistä. Mutta näissä tapahtumissa ei ole elämää. Koska se, mitä minä teen Henkeni kautta, on hyvin erilaista. Minä yhdistän kansani yliluonnollisella tavalla. Kyseessä on sydänten yhteys. Henkilökohtaiset tavoitteet eivät ole tärkeitä. He kaikki kuulevat saman äänen.He kuulevat Pyhän Hengen kutsun olla osallisena sadonkorjuussa.
Herra sanoo, että on ihmisiä, joita ei vielä tänään tunneta, mutta huomenna he ovat osa siitä, mitä minä teen tällä mantereella. On ihmisiä, jotka ovat hyvin tunnettuja kristillisissä, hengellisissä piireissä tässä maanosassa. Mutta huomenna he ovat jo historiaa, koska heidän sydämensä ei ole yhtä minun sydämeni kanssa.
Minä kutsun kansaani valmistautumaan. Ja seuraavien kuukausien aikana monet lapseni näkevät profeetallisia unia. Nämä unet ovat kuin palapelin palasia. Omani alkavat puhua näistä unistaan. Ja kun ne laitetaan yhteen, niistä muodostuu kaunis kuva. Kun omani alkavat kertoa profeetallisista unistaan, palaset alkavat loksahtaa paikoilleen. Yhdellä ihmisellä ei ole koko kuvaa, tarvitaan lapseni kokoamaan palat yhteen.
Kun omani jakavat profeetallisia uniaan, minä nostan esiin niitä, joilla on profeetallinen unien tulkintakyky. Ja niille teistä, jotka menneisyydessä ovat tulkinneet profeetallisia unia, mutta lahja on pettymysten vuoksi jäänyt käyttämättömäksi, Herra sanoo nyt: Minä herätän sen lahjan toimimaan uudelleen.
Ja niiden sydämet, jotka on kutsuttu ymmärtämään profeetallisia unia ja symboleja, minun Henkeni sytyttää. Heidän sydämessään tulee olemaan vahva jano ymmärtää profeetallisia sanomia ja unia. Minä yhdistän nämä ihmiset. Ja antamani näyt laitetaan yhteen, ja siitä tulee kaunis kuva. Siinä on Kristus korotettuna Euroopan yllä. Tämä on se kuva, jonka annan kansalleni.
Mutta Herra sanoo: Muista että sinun on valmistauduttava saattamalla sydämesi olemaan yhtä minun sydämeni kanssa. Ei pyytämällä minua siunaamaan sitä, mitä olet tekemässä vaan huutamalla sydämesi syvyydestä minun valtakuntani tulemista ja minun tahtoni tapahtumista. Ja ne, joiden sydämessä on tämä huuto, heidän sydämensä ovat yhtä minun sydämeni ja tarkoitusteni kanssa. Ja minä käytän heitä voimallisesti valtakunnassani.
Kristilliseen maailmaan Euroopassa on tulossa muutos.Kukaan ihminen ei voi pysäyttää tätä muutosta. Sillä Herra sanoo: Olen vuodattanut niin monia kyyneleitä tämän mantereen vuoksi. Olen itkenyt niin paljon tämän mantereen kansojen vuoksi. Herra sanoo: Asiat muuttuvat tämän mantereen kristillisessä maailmassa.
Kuuluisat kristilliset johtajat eivät ole enää kuuluisia; ne jotka tavoittelevat omia valtakuntiaan; ne, jotka rakentavat korkeita torneja ja laittavat nimensä niiden huipuille – näistä tulee merkityksettömiä nopeasti.
Mutta on niitä, jotka eivät koskaan halunneet rakentaa tornia. He ovat vain halunnet rakentaa asumuksen tai pyhäkön, jossa Henkeni voi asua. He ovat niitä, joista tulee merkittäviä. Sillä minun mielisuosioni on temppelissä, jossa Henkeni on kotona, jossa Henkeni on hyvä olla.
Katso ja huomaa: asiat Euroopassa tulevat muuttumaan!
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja tanu » 31. Maalis 2022 22:21

En ymmärrä miksi näitä ihmisten unia ja profetioita pitäisi lukea?
Kukaan ei voi tietää, mistä lähteestä ne ovat. Niitä tulee koko ajan lisää ja lisää.
Suuri osa on kenties keksittyjä jne. Ehkä joukossa on myös Jumalalta tullutta profetiaa, mutta
mistä sen voi tunnistaa, kun melkein kaikki nuo sanomat ovat ihan mahdollisia.

Ainoat varmat ja oikeat ja totuudelliset profetiat löytyvät Raamatusta.
Jokainen Raamatun profetia on joko toteutunut tai toteutumassa.

Mihin näitä ihmisten "omia profetioita" kukaan tarvitsee?
Aiheuttavat vain hämmennystä ja epätietoisuutta ja turhaa huolta.
Eikö olisi viisaampaa tutkia Raamattua ja sen profetioita?
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 39 vierailijaa

cron