Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja laulajamies » 12. Tammi 2023 16:44

Minulle tuli vuodenvaihteessa hyvin selkeä näky. Sanottakoon, että olin tuolloin kylläkin hieman sairaana ja olen edelleen...

Eli, näky meni näin. Käydessäni nukkumaan ja silmäni sulkiessa välkkyi valkoinen valo, kuin strobovalo. Avasin välillä silmäni. Mutta yritin nyt nukahtaa. Silloin, silmieni eteen tuli loistamaan sataprosenttisen selkeästi kynttilä, jonka liekki oli aivan ylimaallisen kirkas ja heti kun tuo näky tuli, oli minun pakko avata silmäni, sillä hetkessä tuon kynttilän valo kävi vieläkin kirkkaammaksi, en pystynyt katsomaan siihen.

Hetken pohdin tuota näkyä ja "suoristu ja loista" oli yhdet sanat, jotka tulivat mieleeni, mutta en varmasti tiedä, mitä tuo näky tarkoitti.. Voihan olla, että kyseessä oli pelkkä houre, joten ehkä tätä silmälläpitäen on tätäkin tutkisteltava.
laulajamies
 
Viestit: 131
Liittynyt: 09. Marras 2019 15:50

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 12. Tammi 2023 19:06

Ehkäs se on Sanoma Koko Seurakunnalle että on aika alkaa loistamaan Herramme Jeesuksen Evankeliumia täyskirkkaudessaan ei mitään arvomailmoita eikä politikoimisia eikä yksittäisiä lakiprotesteja vaan Herramme Jeesuksen Pelastus-sanoman tarjoamista sellaisenaan kuin se on Raamattuun kirjoitettuna<3
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja Juhani » 01. Helmi 2023 22:23

Mulla on tullut viime viikkoina vahva kehoitus valmistautua ja erottautua tästä kaikesta katsellessani tätä hullua maailman menoa luopumusta Jumalasta ja Jumalan sanasta.
Tulkaa pois babyloniasta ja siitä juopuneitten haureuden viinistä mitä näette nyt tapahtuvan. Keskittyen itse Kristukseen ja Hänen johtamaansa tietä.
Yhdistykää Kristuksen yhtenä seurakuntana ja ruumiina, sillä olemme kaikki yksi samassa Pyhässä Hengessä ja toimimme sen mukaan. Pitäkää yhteyttä veljiinne-ja sisariinne. Kokoontukaa yhdessä vaikka missä. Joka kerta kun kokoonnutte yhteisen leivän murrossa ( ehtoollinen), keskustelette, luette Jumalan sanaa yhdessä, ylistätte Herraa Jeesusta Kristusta, niin Herra on väkevästi teidän keskellänne.
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 02. Helmi 2023 16:46

Mä olen miettinyt sitä että kumpi on pahempi vaihtoehto?

1.Eduskunta ja päättäjät ovat täysjumalattomia pakanoita ja pahuuden pesäke - mutta kansassa on paljon vanhurskaita jotka tajuavat eduskunnan päättömyyden
2.KAnsa on täysjumalaton ja pakana ja herjaa uskonasioita - mutta päättäjät ovat uskossa ja säätävät kristilliset lait ja kansa kapinoi niitä vastaan
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja laulajamies » 04. Helmi 2023 00:20

Eilen illalla satuin huomaamaan, että kuu oli todella lempeän värinen, aivan kuten kynttilän liekki.

Ensi sunnuntaina on kynttilänpäivä, täysikuu. Ehkäpä jotain aivan valtavaa ja hyvää tapahtuu, saa nähdä.

Sitä kuuta katsellesani arvailin, että tänä päivänä paistaa aurinko miellyttävästi.
laulajamies
 
Viestit: 131
Liittynyt: 09. Marras 2019 15:50

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 20. Helmi 2023 21:18

*
Haluan jakaa tämän teille, olen siis itse tämän nähnyt vuosia sitten. Tämän myötä oma uskonelämä uudistui täydellisesti, Herra auta meitä näkemään asiat hengen silmin.

HERRAN VAKAVA SANOMA MEILLE JOKAISELLE

Olin 6.3.2010 kotikokouksissa ja rukoillessani tunsin voimakkaasti Jumalan Hengen laskeutuvan ylleni, ja Herra vei minut näkemään henkimaailman.

Se mitä näin järkytti sisimpääni. Näin ensin vihollisen ärjyvän suoraan edessäni, se oli hyvin vihainen, se viha oli niin voimakasta että tunsin jäätävää kylmyyttä.

Siinä hetkessä koko olemukseni ja henkeni vavistui, mutta ymmärsin ettei pelko silti saanut otetta minusta, vaan Jumala siinä hetkessä tyynnytteli minua. Jumala salli minun kokea sen vavistuksen, ja järkytyksen, että ymmärtäisin sen todellisuuden.

Sen jälkeen Herra näytti miten pimeyden enkelit ja Jumalan enkelit taistelivat ihmissieluista.
Siellä ei tehty eroa uskovista, pelastumattomista, paimenista tai pastoreista vaan heistä jokaisesta taistellaan. Se selittää myös nykyiset vaikeudet meillä uskovilla ja johtoasemissa olevilla. Ilman Jumalan sallimusta se ei kuitenkaan tapahdu.

HENKIMAAILMASSA ON JULISTETTU SOTATILA !
SOTATILA KERTOI ETTÄ JEESUS TULEE PIAN!

Herra sanoi: Puhdistautukaa, etsikää minua kun vielä voitte minut löytää. Ette näe mitä henkimaailmassa tapahtuu, koska teidän rukouselämänne on sammunut, Sanan lukeminen ei ole teille tärkeää. Tehkää parannusta, koska minä tulen pian ja minulla on oleva palkka mukana.

Rukoilkaa, rukoilkaa lakkaamatta nouskaa sopivalla ja sopimattomalla ajalla ja puhukaa mitä minä lasken teidän yllenne. Valmistautukaa sotaan minun omani.

Tuo näky sai minut itkemään meidän ihmisten puolesta, sai sydämeeni halun rukoilla tulevien aikojen puolesta. Kaikki uskovaiset tehdään tästä sopimusrukous, käydään yhdessä taisteluun. Kohta kaikki kärsimys on ohi, Herramme tulee omansa hakemaan kotiin.

Anotaan niin meille annetaan. Pyydetään Jumalalta halua rukoilla, kestäväisyyttä, rakkautta toinen toisiamme kohtaan, sekä sellaista mieltä että kaikki muu menettäisi merkityksensä, että haluaisimme tehdä Jumalan tahdon elämässämme. Kilvoitellaan ja ollaan toinen toistemme tukena ja unohdetaan erimielisyydet. Antaudutaan koko sydämisesti Jeesukselle.

Heidi Hagert :prayer4:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja laulajamies » 26. Helmi 2023 00:14

Viime torstaina satuin huomaamaan taivaalla kuun sirpin ja kaksi planeettaa siinä vieressä, kaikki kolme loistivat kirkkaan valkoisina ja todella selkeinä. Kuun peittynytkin osa näkyi hyvin sinistä yötaivasta vasten, johtuen pakkasesta ja pilvettömästä taivaasta.

Saapa nähdä tuleeko jotain erimoista tapahtumaan ensi uudenkuun aikaan.
laulajamies
 
Viestit: 131
Liittynyt: 09. Marras 2019 15:50

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja laulajamies » 02. Maalis 2023 09:56

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009427191.html

Juurikin nämä kaksi planeettaa olivat viime torstaina kuun vieressä.
Konjunktio oli sirpin puolella ja jopa sirpin kallistuman suuntaisesti kaakkoon päin katsojasta päin katsottuna.
laulajamies
 
Viestit: 131
Liittynyt: 09. Marras 2019 15:50

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja Juhani » 03. Touko 2023 23:24

Näen synkkiä pilviä ja eksyttävlä henkiä Suomen yllä. Rukoilkaa Suomen kansan puolesta, että he tekisivät parannuksen ja uskoisivat Evankeliumin. Valmistautukaa, olkaa valveilla ja kuulkaa Herran ääntä.
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Unia, näkyjä, profetioita ja muita asioita koeteltavaksi

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 25. Joulu 2023 09:11

*
Tämä on puhutteleva kirjoitus. Lue huolellisesti ajatuksen kanssa rauhassa.
____________________________________________________________________________


SHALOM

Jaan tässä pienen unen ja kirjoitukseni, jonka sain lähetettäväksi muutamaan pieneen kotirukousryhmään, joissa käyn hyvin säännöllisen epäsäännöllisesti. Niissä käy tasaisesti väkeä kirkon puolelta ja vapaista suunnista. Hyvin tavallisia uskovia ja kristittyjä. Israel rakkaus yhdistää kuitenkin kaikkia.

Kirjoitukseni: ”Sain selityksen uneeni, josta kerroin teille jo hieman viime viikolla. Unessani kuljin aika tavanomaisessa ympäristössä, missä normaalistikin. Minulla oli sauva kädessä, ei näkyvä, mutta jotenkin tiedostin sen olemassa olon.

Kulkiessani unessani tätä hyvin tavanomaista matkaani, kaivautui lähimaastosta usein esiin valtavan kokoisia käärmeitä. Ne olivat pelottavia ja aggressiivisen oloisia. Käärmeet olivat ikäänkuin nukkuneet rauhassa hyvin pitkään, syvien maakerrosten alla. Ihan kuin niitä olisi ruokittu ja pidetty ne niin rauhallisina, sekä tyytyväisinä.

Olin tästä kauhuissani, olin kulkiessani häirinnyt nyt niiden rauhaa ja ne näyttivät vihansa minua kohtaan. Ne eivät voineet silti käydä suoraan kohti ja hyökätä.

Olen saanut nyt ymmärrystä uneeni, sauvan läsnäolo sai ne hermostuneeksi ja pakotti ne piiloistaan esiin. Sauva suojeli minua niiden suorilta hyökkäyksiltä, mutta pelkoani se ei poistanut.

Minua kehotettiin käyttämään ahkerammin minulle annettua sauvaa, niiden esiin saamiseksi ja karkottamiseksi.

En kuitenkaan oikein halunnut tehdä sitä, vaan jonkin verran inhosin sitä ja pyrin välttelemään sitä työtä ja pitkitin usein viime hetkille saakka.

Olen saanut kehotusta jo aikaisemmin kirjoittaa tästä teille. Kirjoitinkin kerran jo valmiiksi, mutta en silti lähettänyt sitä kuitenkaan. En siis ollut kuuliainen.

Sairastuin sitten ja tiesin, että nyt on aika ja aikaa kirjoittaa. Olin mielessäni nimittäin valitellut ajan puutetta.

Sain ymmärryksen, että unessa maakerrokset kuvasivat pitkiä, jopa monien sukupolvien traditioita, perinteitä, jotka eivät ole Sanan kautta syntyneet. Voimme olla toisinaan kovin rakastuneita näihin perinteisiimme. Voimme vaalia niitä, jopa sydämestämme saakka. Niiden päälle kasvoi näin syvät ja kuohkeat maakerrokset, emmekä itsekään enää oikein näe ja ymmärrä, mistä oikeastaan on kysymys.

Traditiot joita vaalimme, ovat usein puettu kristilliseen valeasuun, jotka meidän on helppo hyväksyä ja vastaanottaa. Väärä ei kuitenkaan muutu koskaan valeasulla oikeaksi ja viattomaksi, vaan pysyy aina vääränä.

On mahdollista, että voimme toisinaan itsekin pukea jonkin asian kristilliseen ja hengelliseen vale-asuun. Ja siten voimme tehdä oikeutuksen lähteä ajamaan omaa asiaamme.

Lähestymme nyt juuri, ehkäpä suurinta traditiota, johon lähes koko kristikansa yhtyy.

En kirjoita siksi, että haluaisin ikäänkuin tuomita ketään. Olen itsekin samojen asioiden kanssa tekemisissä, joten ei ole mitään tuomitsemis mieltä, tuomitsisin samalla itseni.

Vajaa kymmenen vuotta sitten, koin puhetta sisimmässäni. Se sanoi, mikäli haluan mennä Totuudessa syvemmälle, minun pitää hylätä traditiot. Siitä alkoi matka, joka jatkuu edelleenkin…., hitaasti…, mutta jatkuu kuitenkin. Välillä askelia eteen ja toisinaan taakse.

Hän on matkan aikana osoittanut mm, kuinka esim. joulu ja muut ns. kristillisen kalenterin juhlapäivät pohjautuvat lähes poikkeuksetta pakanakalenteriin.

Hän sanoi myös, että käyttämämme kalenteri on käärmeen kalenteri. Ymmärrän sen nyt vielä paremmin tuon näkemäni unen kautta. Se onkin syntynyt käärmeenpesässä. Ihmettelenkin, että miksi, jopa ns. vapaat suunnatkin menevät kovin sen mukaan.

Kalenterista vielä hieman.

Kuukautemme alkaa usein kuuhun nähden miten sattuu. Esim, tässä kuussa olimme jo 14 pv kohdalla kun vasta näkyi uusikuu, eli kuun vaihde oli tällöin. Me elimme kuitenkin jo puolessa väliä kuukautta.

Sanan mukaan olemme 10. kuussa tällä hetkellä, emmekä viimeisessä, kuten paavin kalenteri antaisi ymmärtää. Sanan mukaan vuosi vaihtuu Nisankuun 1. pv, (9.4.2024), mutta meillä jo alle kahden viikon päästä.

Meille on annettu Sanassa 3 Moos 23 kalenteri, joka on Hänen YHWH kalenteri. Ei Hän ole sitä koskaan muuttanut, vaan se on edelleen voimassa. Me olemme sen kristikansana hyljänneet, kuten Israelin kansa aikoinaan. Se oli YHWH silmissä haureutta Israelin kansalle. Pohdiskelen näinä päivinä, onko se sitä myös meille ? Olemmehan lukeneet sen monet kerrat, miksemme siis ojentaudu Sanan mukaan ?

Huomaamme itsestämme siis, kuinka tämä käärmeen kalenteri on kietonut meidät otteeseensa.

Hänen kalenterinsa ymmärtäminen olisi meille kuitenkin hyvin tärkeää mm profeetalisten asioiden avautumiseksi ja yleensäkin koko Sanan ymmärtämiseksi. Asiat tapahtuvat Hänen kalenterinsa mukaan. Jeesuksen, Yeshuan, syntymän moni tutkija ajoittaa lehtimajajuhlan aikaan, eikä missään nimessä jouluun. On kyllä muitakin näkemyksiä, mutta syksyn raamatullisiin juhliin se kuitenkin yleensä ajoitetaan.

Raamatullisten juhlien pöytien kattaukset, ovat kuin jatkumoa Herran juhlapöydille taivaissa, johon Hän itse osallistuu luonamme.

Pohdin vastaavasti, että onko pöytä joita katamme traditioidemme vuoksi, yhtä lailla jatkumoa näille pakanajuhlien pöytiin, joita vietetään samanaikaisesti toisaalla.

Nämä edellä kirjoitetut sanat voivat herättää monenlaisia tunteita, kosketin näillä sanoilla vain hieman pintaa. Näitä juhlia on monet tutkineet ja niistä on kirjoitettu myös paljon.

Toivottavasti osoittaudumme Herran edessä lopulta niiksi, jotka rakastamme totuutta, eli Sanaa, enemmän kuin traditioita, emmekä myisi tradition hinnalla Totuuttamme. Hieman niinkuin Eesau myi esikoisoikeutensa.

Itselleni on avautunut Totuuden syvemmät vedet, kun suostuin lähtemään tähän Hengen johtamaan matkaan. Matkan alku oli hyvin vaikea ja mieleni ei meinannut taipua uskomaan Hengen puhetta, se oli jäänyt kristillisten traditioiden vangiksi. Yeshua kuitenkin vapautti pikku hiljaa mieleni näistä siteistä.

Pois oppiminen onkin toisinaan todella vaikeaa, mielen on hyvin vaikeaa hyväksyä tätä ja tekee kaikkensa taistellakseen vastaan. Tätä käytetäänkin tietoisesti hyväksi, myös massojen hallinnassa.

Tiedän, että on myös monia uskovia ja kristittyjä, jotka tiedostavat nämä asiat, mutta silti noudattavat valepukuista kalenteria.

Näkisin, että sellainen voi olla paljon pahempi, kuin se, joka tietämättään ja ymmärtämättä osallistuu näihin pakanallisiin pitoihin. En kuitenkaan ole tuomari, ymmärrän sen, että sydämen motiivit ovat tärkeässä asemassa, kun meidät kerran asetetaan tilille teoistamme ja sanoistamme.

Olen saanut matkani aikana ymmärtää myös sen, että mitä lähemmäs uskallamme kulkea Totuutta, sitä lähemmäksi kuljemme samalla kutsumustamme ja sitä kautta saamme vastauksen lopulta, myös elämämme tarkoitukseen. Meillä on vaan niin paljon kaikenlaista eksyttävää tiellä, pahin niistä uskoville on tietysti uskonnollisuus. Se vie harjoittamaan uskontoa, traditioidensa ja tapojensa kautta. Tämä taas voi sammuttaa kavalasti elävän uskon, ja siten kadotamme Hengen yhteyden Yeshuaan.

Tälläinen tarina kuluneen lähiviikon ajalta."

Veli Markko G.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa

cron