Älä ole maailman ystävä

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Älä ole maailman ystävä

ViestiKirjoittaja toni t » 23. Huhti 2011 23:32

1.Joh.5:19 Me tiedämme, että olemme Jumalasta, ja koko maailma on pahan vallassa.

Efe.2:2 joissa te ennen vaelsitte tämän maailman menon mukaan, ilmavallan hallitsijan, sen hengen hallitsijan, mukaan, joka nyt tekee työtään tottelemattomuuden lapsissa,
2:3 joiden joukossa mekin kaikki ennen vaelsimme lihamme himoissa, noudattaen lihan ja ajatusten mielitekoja, ja olimme luonnostamme vihan lapsia niinkuin muutkin

Jaak.4:4 Te avionrikkojat, ettekö tiedä, että maailman ystävyys on vihollisuutta Jumalaa vastaan? Joka siis tahtoo olla maailman ystävä, siitä tulee Jumalan vihollinen.

Gal.1:10 Ihmistenkö suosiota minä nyt etsin vai Jumalan? Tai ihmisillekö pyydän olla mieliksi? Jos minä vielä tahtoisin olla ihmisille mieliksi, en olisi Kristuksen palvelija.
1:11 Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista;
1:12 enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut.

Raamattu ilmoittaa että koko maailma on pahan vallassa. Kaikki paitsi Herraan Jeesukseen uskovat. Maailman ystävyys on vihollisuutta Jumalaa vastaan. Tämä tarkoittaa ettemme saa hyväksyä sitä vääryyttä jossa maailma elää eli lihan himoissa noudattaen lihan ja ajatusten mielitekoja joita saatana on heidät vanginnut tekemään.

Maailman ystävyys tarkoittaa että hyväksyy tämän syntielämän missä maailma elää. Jumala ilmoittaa että jos ihminen haluaa olla maailman ystävä niin hänestä tulee Jumalan vihollinen. Kirkot ovat nyt hyvä esimerkki siitä kuinka ne ovat tulleet maailman ystäviksi ja luopuneet Jumalan sanan totuudesta ja mielistelevät ihmisiä eivätkä Jumalaa. Sen tähden heistä tulee Jumalan vihollisia. Uskovan ihmisen tulee rakastaa kaikkia ihmisiä lähimmäisinään niin kuin itseään mutta ei tule rakastaa ja hyväksyä sitä syntiä missä lähimmäiset elävät vaan rakkaudesta heitä kohtaan heille tulee julistaa Kristuksen evankeliumia jotta lähimmäiset voisivat tulla uskoon ja tehdä parannuksen ja saisivat sitä kautta iankaikkisen elämän.

Kirkot jotka eivät enään julista parannuksen tekoa Jumalan tahdon vastaisista asioista vaan haluavat vain miellistellä syntisten ihmisten korvasyyhyä eivät välitä siitä mitä näille lähimmäisille tapahtuu kuollessa vaan heille on tärkeämpää vain saada ihmisten hyväksyntä tässä ajassa.

Luopuneet kirkot etsivät ihmisten kunniaa eivätkä Jumalan. Näin toimimalla he ovat johdattamassa lähimmäisiä kadotukseen sillä eivät saarnaa pelastuksen evankeliumia mihin kuuluu parannuksen teko uskossa Herraan Jeesukseen. Siksi kirkkojen ihmisten lihan korvasyyhy rakkaus ei ole oikeata lähimmäisen rakkautta vaan mielistelyä omaksi eduksi jossa ei oikeasti välitetä siitä mihin lähimmäinen joutuu kuollessaan. Jos rakastamme oikeasti lähimmäisiämme niin meidän tulee julistaa heille ilosanomaa pelastajasta Herrasta Jeesuksesta joka pelastaa Häneen uskovat pimeydestä valkeuteen, saatanan vallasta Jumalan tykö!

Apt.26:14 ja me kaaduimme kaikki maahan, ja minä kuulin äänen sanovan minulle hebreankielellä: 'Saul, Saul, miksi vainoat minua? Työläs on sinun potkia tutkainta vastaan.'
26:15 Niin minä sanoin: 'Kuka olet, herra?' Ja Herra sanoi: 'Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.
26:16 Mutta nouse ja seiso jaloillasi; sillä sitä varten minä olen sinulle ilmestynyt, että asettaisin sinut palvelijakseni ja sen todistajaksi, mitä varten sinä olet minut nähnyt, niin myös sen, mitä varten minä sinulle vastedes ilmestyn.
26:17 Ja minä pelastan sinut sekä oman kansasi että pakanain käsistä, joitten tykö minä sinut lähetän

26:18 avaamaan heidän silmänsä, että he kääntyisivät pimeydestä valkeuteen ja saatanan vallasta Jumalan tykö ja saisivat uskomalla minuun synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa.'

:GBU:
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 25 vierailijaa

cron