Magneettimedia ja antisemitismi

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Magneettimedia ja antisemitismi

ViestiKirjoittaja Tapani » 12. Loka 2017 16:13

tanu kirjoitti:
Tapani kirjoitti:

Suosittelen sinua päinvastoin ottamaan selvää niistä todisteista, että holokausti tapahtui.


-


Tuon voi kumota sillä, että tuo on valheellista sitä itseään alusta loppuun.
Tapani
 
Viestit: 180
Liittynyt: 26. Elo 2017 18:45

Re: Magneettimedia ja antisemitismi

ViestiKirjoittaja PetriFB » 12. Loka 2017 20:18

tanu:

tanu:

Tarkoitin sitä, että jos ihan oikeasti on tapahtunut n. 6 miljoonan ihmisen kansanmurha ja jos joku kieltää tai vähättelee sitä, niin silloin hyvin helposti voi ajatella etteivät jotkut tahot välitä historian vääryydestä ja jotkut voivat yrittää toistaa saman tai tehdä samanlaisia tekoja. Kiellon tarkoitus ei ole aina salata jotakin, vaan voi olla myös tarkoitus suojella ettei enää koskaan tapahtuisi vastaavaa.

En minä kannata asian kieltämistä ja tutkimista ja varmasti asian kieltäminen lisää kiinnostusta. Asiaa pitäisi saada tutkia.

Mutta jos on kyse antisemitistisestä asenteesta, joka kieltää tai vähättelee holokaustia, niin ymmärrän viranomaisten toimia, sillä he pelkäävät samanlaisten voimien paluuta kuin mitä natsihallinto edusti. Toki viatonkin voi kärsiä ja saada väärin antisemitistin leiman.

Näitä tilastoja on niin monenlaisia ja arvioita kuten, että kuinka paljon juutalaisia oli Euroopassa vuosien 1933-1945 aikana.

jewishvirtuallibrary.org antoi tällaisen tilaston jonka mukaan vuonna 1939 juutalaisten väkiluku maailmassa oli 16,728,000 ja vuonna 1945 juutalaisten väkiluku oli 11,000,000.

Kun erotuksen laskee niin saadaan lukema 5,728,000 juutalaista, joka on lähes 6 miljoonaa. Vuonna 2016 tilaston mukaan maailmassa oli 14,410,700 juutalaista.

Tilastot eivät ole tarkkoja, koska jokainen maa ei kirjaa ylös juutalaisia, mutta kuitenkin oikeansuuntaisia. Se mikä on huomionarvoista, niin vieläkään ei ole päästy ihan vuoden 1939 lukuihin juutalaisten lukumäärässä. Holokaustista on jo vähän yli 70 vuotta ja koska juutalaisten lukumäärä ei ole vieläkään saavuttanut ihan samaa määrää kuin 1939, niin se ikävä kyllä kertoo ja todistaa holokaustin miljoonien uhrien puolesta. On arvioita, että oikea luku juutalaisten holokaustin uhrien lukumäärästä voisi olla n. 4,5-5,5 miljoonaa. Kukaan ei tiedä varmuudella oikeaa lukua, mutta jewishvirtuallibraryn tilasto puhuu sen puolesta, että uhrien lukumäärä olisi lähempänä 6 miljoonaa. Pidän hyvin todennäköisenä että juutalaisten oma tekemä tilasto on kaikkein lähimpänä totuutta.

Tilasto löytyy täältä: http://www.jewishvirtuallibrary.org/jew ... -the-world

Hitlerin kirjan antisemitismin ja holokaustin suunnitelman todisteet on sivullani: http://www.kotipetripaavola.com/hitlera ... kampf.html
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Magneettimedia ja antisemitismi

ViestiKirjoittaja Jukka » 12. Loka 2017 22:35

tanu kirjoitti:
jukka1954 kirjoitti:
Tuollaista mielipidettä on vaikea uskoa täydessä ymmärryksessä olevan uskovaisen kirjoittamaksi. Näihin tällaisiin tosin aika ajoin törmää, mutta yleensä annan niiden mennä menojaan. "Älä vastaa tyhmälle hänen hulluutensa mukaan, ettet olisi hänen kaltaisensa sinäkin". Kirjoitan nyt kuitenkin jotakin, kun seuraavassa jakeessa Raamattu antaa siihen oikeutuksen: "Vastaa tyhmälle hänen hulluutensa mukaan, ettei hän itseänsä viisaana pitäisi" (San. 26:4-5).




-


Tanu, tuskin nyt sydämestäsi minua kiitit. Kirjoitin Sinulle hyvin terävästi, koska koin, että pyrit vääristelemään lähihistorian todeksi todistamaa asiaa. Tiedämme, että Jeesus on juutalainen ja että pelastus on juutalaisista. Niin, vielä palatessaan takaisin Hän sanoo (ilm. 22:16) olevansa Daavidin jälkeläinen ja hänen suvustansa se kirkas aamutähti. Itse asiassa Jeesus opetti, että "minkä olette tehneet yhdelle näistä Minun vähimmistä veljistäni sen te olette tehneet Minulle". Olin nuorena natsi-ideologian kannattaja ja vihasin juutalaisia, mutta kun tulin uskoon 17.7.1971 niin seuraavana päivänä rakastin juutalaisia. Se oli ihme jota itsekin vuosikausia hämmästelin. Vaikka juutalaiset suurelta osin (vielä) elävät luopumuksessa niin se on kuitenkin Jumalan omalle nimelleen ottama kansa ja pahoin tekee jokainen, joka sitä vahingoittaa. Sama sääntö pätee muihinkin kurjiin ja kärsiviin. "Joka tukkii korvansa vaivaisen huudolta saa kerran itse huutaa vastausta saamatta!" Natsien hirmuteot olivat järkyttäviä laadultaan ja määrältään, mutta sodan jälkeen moni juutalaisten kiduttaja ja tappaja löysi armon Jeesuksen jalkojen juuressa. Jumala ei tahdo mitään muuta niin paljon kuin sitä, että saa antaa syntimme anteeksi ja ottaa meidät lapsikseen. Ei ole niin veriruskeaa syntiä etteikä Hän antaisi anteeksi, sillä "Minä olen saanut lunastusmaksun" ja siksi vangitutkin päästetään vapaaksi Jeesuksen liitonveren tähden. Totisesti.
Jukka
 

Re: Magneettimedia ja antisemitismi

ViestiKirjoittaja tanu » 13. Loka 2017 05:56

Kiitos Petri ja jukka1954 vastauksistanne.

Kukaan täällä (paitsi Petri koskien juutalaisten lukumäärää Euroopassa v.1942 - kiitos siitä!) ei ole vaivautunut kumoamaan
linkkaamassani tekstissä esitettyjä väitteitä. Ainoastaan ympäripyöreitä "asia nyt vaan on näin"-tyylisiä kommentteja.

Minulla ei ole tähän enää lisättävää. Kuten aiemmin totesin tulee totuus tässäkin asiassa lopulta julki. Ja yhä voin olla väärässä, mutta
kaipaisin selkeitä todisteita.

Menee ihan turhaksi riitelyksi, johon parempi lopettaa tähän.


Isän Jumalan runsasta siunausta teille kaikille Jeesuksen seuraajille ja läheisillenne.

p.s. jukka olit oikeassa, en kiittänyt sinua sydämestäni. anteeksi piikittelyni.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Magneettimedia ja antisemitismi. ANTEEKSIPYYNTÖNI TANULL

ViestiKirjoittaja Jukka » 14. Loka 2017 01:48

tanu kirjoitti: p.s. jukka olit oikeassa, en kiittänyt sinua sydämestäni. anteeksi piikittelyni.


Minunhan tässä on syytä pyytää anteeksi aikaisempaa terävää kommenttiani. Pyydän sitä anteeksi. Ylläpito on antanut minulle tekstini johdosta huomautuksen.

Toivotan Jumalan armoa ja varjelusta elämääsi - sinulle ja myös perheellesi.
Jukka
 

Re: Magneettimedia ja antisemitismi. ANTEEKSIPYYNTÖNI TANULL

ViestiKirjoittaja tanu » 14. Loka 2017 14:05

jukka1954 kirjoitti:
tanu kirjoitti: p.s. jukka olit oikeassa, en kiittänyt sinua sydämestäni. anteeksi piikittelyni.


Minunhan tässä on syytä pyytää anteeksi aikaisempaa terävää kommenttiani. Pyydän sitä anteeksi. Ylläpito on antanut minulle tekstini johdosta huomautuksen.

Toivotan Jumalan armoa ja varjelusta elämääsi - sinulle ja myös perheellesi.


Terve jukka1954! Anteeksi annettu ja unohdettu koko asia. :)

Kiitos kovasti! Taivaan Isän siunausta ja varjelusta sinulle ja läheisillesi.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Magneettimedia ja antisemitismi

ViestiKirjoittaja PetriFB » 14. Loka 2017 19:52

Nykyaikana yhä useampi ihminen on eksynyt luulemaan ettei juutalaisten kansanmurhaa (/holokausti/) olisi tapahtunut. Jotkut ihmiset vähättelevät holokaustia sanoen ettei sitä ole tapahtunut siinä laajuudessaan miten historian dokumentit ovat sen esittäneet. Holokaustin kieltäjät esittävät valtavan määrän valheeseen perustuvaa tietoa, jonka kautta he koittavat kumota juutalaisten kansanmurhan toisen maailmansodan aikana. Holokaustin kieltäjien väitteiden kumoamiseen ei tarvita kilometrien pituisia kirjoituksia. Tästä syystä tuon esille muutaman todisteen, jotka kumoavat täydellisesti holokaustin kieltäjien väitteet. Suomessa holokaustin kieltäjänä toimii erityisen voimakkaasti magneettimedia.com, joka julkaisee törkeää antisemitismiä. Itse ajattelen magneettimedian olevan media, joka julkaisee journalistista saastaa koskien holokaustia.

Kirjoitus on sivullani: http://www.kotipetripaavola.com/holokau ... valhe.html
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Magneettimedia ja antisemitismi

ViestiKirjoittaja PetriFB » 18. Loka 2017 12:01

Kirkkohistorian dosentti André Swanström on tutkinut suomalaisten SS-pastorien suhdetta juutalaisten joukkotuhoon ja natsismiin SS-sotilaspastorien henkilökohtaisten muistiinpanojen kautta. Kun olen tutkinut joidenkin luterilaisen kirkon pappien suhtautumista natsismiin ja juutalaisuuteen 1930-luvulla, niin olen päätynyt samaan lopputulokseen kuin Swanström, eli osa papistosta suhtautui myönteisesti natsismiin sekä negatiivisesti juutalaisuuteen. Osa papistosta ei kannattanut natsismia, eivätkä olleet antisemitistejä. Kirjoitan myös jonkin verran koko yhteiskunnassa vaikuttaneesta antisemitismistä 1930-luvun Euroopassa sekä kauhistuttavan antisemitismin takaisin paluusta yhteiskuntaan.

Uusin kirjoitus on sivullani: http://www.kotipetripaavola.com/suomala ... konto.html
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Magneettimedia ja antisemitismi

ViestiKirjoittaja rpe » 18. Loka 2017 12:19

Aiheesta on kirjoitettu aika paljon ja tässä asiasta ehkä paras perusteos, joka kannattaa lukea.
Eino Murtorinne :Veljeyttä viimeiseen saakka : Suomen ja Saksan kirkkojen suhteet toisen maailmansodan aikana 1940-44.
rpe
 
Viestit: 351
Liittynyt: 15. Marras 2015 09:30

Re: Magneettimedia ja antisemitismi

ViestiKirjoittaja PetriFB » 18. Loka 2017 12:22

rpe kirjoitti:Aiheesta on kirjoitettu aika paljon ja tässä asiasta ehkä paras perusteos, joka kannattaa lukea.
Eino Murtorinne :Veljeyttä viimeiseen saakka : Suomen ja Saksan kirkkojen suhteet toisen maailmansodan aikana 1940-44.


http://www.kotipetripaavola.com/suomala ... konto.html

Kirjoitukseni lopussa on tutkijoille mielenkiintoisia linkkejä. Tämä aihe on ollut nyt sydämelläni pitkään ja työllistänyt minua, sillä tutkittavaa riittää tästä aiheesta.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa

cron