Magneettimedia ja antisemitismi

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Hitlerin antisemitistinen Mein Kampf kirja

ViestiKirjoittaja PetriFB » 12. Loka 2017 13:12

Adolf Hitler kirjoitti kaksiosaisen Mein Kampf kirjan, jonka ensimmäinen osa Tilinteko (Eine Abrechnung) julkaistiin vuonna 1925 ja toinen osa Kansallissosialistinen liike (Die Nationalsozialistische Bewegung) julkaistiin vuonna 1926. Hitlerin kirja on antisemitistinen, joka todistaa holokaustin suunnitelmista ja kertoo syitä miksi toisen maailmansodan aikainen natsihallinto toteutti hirvittävän holokaustin. Kirjoitukseni tarkoitus on osoittaa todeksi Hitlerin antisemitismi sekä viha juutalaisia kohtaan ja samalla tuoda esille, että antisemitismi on rikos ihmisyyttä vastaan ja Raamatun sanoin sanottuna syntiä Jumalaa ja ihmisiä vastaan.

Kirjoitus on sivullani: http://www.kotipetripaavola.com/hitlera ... kampf.html
Viimeksi muokannut Juha päivämäärä 12. Loka 2017 14:41, muokattu yhteensä 2 kertaa
Syy: Siirsin tämän tänne.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Magneettimedia ja antisemitismi

ViestiKirjoittaja Tapani » 12. Loka 2017 13:20

tanu kirjoitti:-


Kyllä minä olen holokaustin kieltäjien väitteisiin perehtynyt. Holokaustin kieltäjät saavat väitteensä vaikuttamaan todelta ottamalla huomioon vain ne todisteet, mitkä sopivat heille ja sivuuttamalla ne, mitkä kertovat holokaustin tapahtuneen. Edelleen uskon, että tuo holokaustin kieltämisen rangaistavaksi tekeminen on enemmänkin valheellista sanahelinää, voihan niitä malliksi joitakin vankilatuomioita olla. Jokainen silmät auki kulkeva kyllä huomaa, mikä on tämän maailman suhtautuminen juutalaisiin.
Tapani
 
Viestit: 180
Liittynyt: 26. Elo 2017 18:45

Re: Magneettimedia ja antisemitismi

ViestiKirjoittaja PetriFB » 12. Loka 2017 13:26

tanu:

Minä en pidä sinua tyhmänä tai hulluna jne. vaan rakkaana ja läheisenä uskon veljenä, jota suuresti arvostan.

Jos ihan oikeasti on tapahtunut kauhistuttava rikos ihmisyyttä vastaan holokaustin muodossa, niin holokaustin kyseenalaistamisesta rankaiseminen ei johdu siitä, että holokaustia ei olisi tapahtunut siinä mittakaavassa kun todisteet esittävät, vaan kyse on siitä, että tällaisen rangaistuksen takana on pelko siitä, että holokaustin kaltainen tapahtuma voisi uusiutua.

Kyse ei siis ole asioiden salaamisesta, vaan sen kitkemisestä ettei tällainen enää koskaan tapahtuisi.

Ikävä kyllä, Raamatun opetuksen mukaan viimeisinä päivinä alkaa lähes maailmanlaajuinen vaino juutalaisia kohtaan, eli viimeinen saatanallinen antisemistismin aalto.

Holokaustin vähetteleminen ja siihen uskominen voi olla eräs voimakas tekijä, joka "oikeuttaa" lopunajan viimeisen antisemitismin aallon nousemisen.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Magneettimedia ja antisemitismi

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 12. Loka 2017 13:58

Mikko Murpatti kirjoitti:
tanu kirjoitti:
Ja kiitos sinullekin Aamu-usva vastauksestasi. Leimaamalla aina eriävät mielipiteet "salaliitto-teorioiksi" tai foliohattuiluksi saadaan aikaiseksi se, että useimmat ihmiset pitävät suunsa kiinni.
Ihan tarkoituksellista tämäkin. Harva ihminen haluaa joutua naurunalaiseksi ja siksi on niin helppoa aina omaksua valmis ns. totuus. Ei tarvitse enää itse ajatella ja
kyseenalaistaa kun joku muu hoitaa ajattelun puolestasi.



Kyllä , tämä on ihan oikeasti yksi mekanismi jolla ihmiset yritetään hiljentää. Ei tarvitse vastailla kiusallisiin argumentteihin tosiasioilla tai ottaa selvää kun on helpompi vain nauraa asiat piiloon. Tämä on ns. "hyödyllisen idiootin" tuntomerkki.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Hy%C3%B6dyllinen_idiootti

"Hyödyllinen idiootti on poliittisessa kielenkäytössä hyväuskoinen henkilö, joka on saatu houkuteltua kehumaan huonoa hallintoa."


Huomaan, että kun itse näytin ensin esimerkkiä semmoisesta tavasta, että toista voisi muka foorumilla nimitellä jos sen tekee sillätavalla, että osoittaa johonkin kolmanne osapuolen tekstiin kuten minä osoitin wikipedian hyödyllinen idiootti -linkkiin, ja näin epäsuorasti rinnastin Aamu-usvan siis hyödylliseksi idiottiksi, niin tämä huono ja ilkeä tapa heti tarttui foorumilaisiin.

Olemme tästä ylläpidon kanssa jutelleet ja joudun tässä nöyrtymään ja pyytämään Aamu-usvalta anteeksi (Pyydän anteeksi). Ja samalla teen parannuksen tämmöisestä epäsuorastakin ja vihjailevasta nimittelystä. En haluaisi itsekkään , että minusta epäsuorasti vihjaillaan mitään niin en tee niin toisillekkaan.

Tämmöinen on huono ja surkea tapa eikä auta keskustelua eikä foorumin ilmapiiriä mitenkään ja tein totisesti väärin kun näin huonosti toimin ! Se loppukoon tähän!

Samalla ylläpito tiedottaa, että tästälähtien ei ketään haukuta epäsuorastikkaan eikä nimitellä koska se ei koskaan edistä hyvää keskusteluilmapiiriä, vaan tekee toiselle pahanmielen.

Meidän uskovien tulee näyttää esimerkkiä toinen toistemme parempana pitämisessä ja sopuisuudessa ulkopuolisille eikä nimitellä ja solvata toinen toisiamme, vaikka erimieltä olisimmekin asioista.

Toivon ettei kukaan enään ota huonosta tavastani mallia ja voisimme jatkaa ystävällisyyden ja sisarrakkauden hengessä keskusteluja täällä ilman turhia nimittelyitä.

-Mikko Murpatti ja Ylläpito
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Magneettimedia ja antisemitismi

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 12. Loka 2017 14:22

Minä kyllä uskon holokaustin tapahtuneen, mutta kyllä siihen liittyviä asioita pitää voida tutkia.

En tiedä, lisääkö holokaustin vähättely lopunajan antisemitismiä, vai lisääntyykö holokaustin vähättely antisemistismin
lisääntymisestä. Voisi vaikuttaa siltä,
että se puoli, joka haluaa kriminalisoida holokaustiin liittyvät spekuloimiset samalla myös
suhtautuu myötämielisesti pakolaistulviin. Näyttää miltei siltä, että "hyvää" tehdessään tekevät vaan lisää
pahaa salliessaan jihadistien tulvan pitkin eurooppaa.
Tämä taas suututtaa ihmisiä ja lisää vastakkain asettelua ja minusta ainakin on se yksi vaikutus, miksi antisemistismi
saa lisää näkyvyyttä ja tukijoita ja tämän kautta taas holokausti nousee pinnalle puheenaiheena.
Taitavat olla sitä samaa liberaalia puolta, joka ajaa kaiken muun hyväksymistä ja normalisoimista, paitsi kansallismielisten ajatusten,
jotka taas pitäisi kieltää lain voimalla.


Britaniassa joku on tainnut tehdä jonkun lakialoitteen, että pelkästään äärioikeistolaisilla sivuilla käyminen tai jostain
hitlerin videoiden katselusta tehtäisiin rikollista. Ihan varmasti ihmisiä alkaa kiinnostaa, miksi pitää kieltää ja epäilyttää
kieltämisen perimmäinen tarkoitus.

Itsekin olen käynyt lukemassa kaikenlaisia epämääräisiä sivustoja sen takia, kun olen etsinyt oikeaa tietoa
asioista, sen jälkeen, kun pakoloistulvia alkoi vyöryä sun muitten päivän polttavien asioiden takia.
Sitä kautta taas on törmännyt holokausti juttuihin.

Kaiken kriminalisointi ja kieltäminen ja ihmisten ylenpalttinen holhoaminen ei ole hyvä asia.

Kaikki asiat on kuin joku kaaottinen sekasotku, alkaa olla kaikenlaisen saastan värittämää sotatannerta koko eurooppa.
Kumpa vaan tuliskin se tämän ajan loppu äkkiä.
Tirlittan
 

Re: Magneettimedia ja antisemitismi

ViestiKirjoittaja tanu » 12. Loka 2017 14:47

Tapani kirjoitti:Kyllä minä olen holokaustin kieltäjien väitteisiin perehtynyt. Holokaustin kieltäjät saavat väitteensä vaikuttamaan todelta ottamalla huomioon vain ne todisteet, mitkä sopivat heille ja sivuuttamalla ne, mitkä kertovat holokaustin tapahtuneen. Edelleen uskon, että tuo holokaustin kieltämisen rangaistavaksi tekeminen on enemmänkin valheellista sanahelinää, voihan niitä malliksi joitakin vankilatuomioita olla. Jokainen silmät auki kulkeva kyllä huomaa, mikä on tämän maailman suhtautuminen juutalaisiin.


-
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Magneettimedia ja antisemitismi

ViestiKirjoittaja tanu » 12. Loka 2017 15:16

PetriFB kirjoitti:tanu:

Minä en pidä sinua tyhmänä tai hulluna jne. vaan rakkaana ja läheisenä uskon veljenä, jota suuresti arvostan.

Jos ihan oikeasti on tapahtunut kauhistuttava rikos ihmisyyttä vastaan holokaustin muodossa, niin holokaustin kyseenalaistamisesta rankaiseminen ei johdu siitä, että holokaustia ei olisi tapahtunut siinä mittakaavassa kun todisteet esittävät, vaan kyse on siitä, että tällaisen rangaistuksen takana on pelko siitä, että holokaustin kaltainen tapahtuma voisi uusiutua.

Kyse ei siis ole asioiden salaamisesta, vaan sen kitkemisestä ettei tällainen enää koskaan tapahtuisi.

Ikävä kyllä, Raamatun opetuksen mukaan viimeisinä päivinä alkaa lähes maailmanlaajuinen vaino juutalaisia kohtaan, eli viimeinen saatanallinen antisemistismin aalto.

Holokaustin vähetteleminen ja siihen uskominen voi olla eräs voimakas tekijä, joka "oikeuttaa" lopunajan viimeisen antisemitismin aallon nousemisen.


-
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Magneettimedia ja antisemitismi

ViestiKirjoittaja Tapani » 12. Loka 2017 15:24

tanu kirjoitti:
Tapani kirjoitti:Kyllä minä olen holokaustin kieltäjien väitteisiin perehtynyt. Holokaustin kieltäjät saavat väitteensä vaikuttamaan todelta ottamalla huomioon vain ne todisteet, mitkä sopivat heille ja sivuuttamalla ne, mitkä kertovat holokaustin tapahtuneen. Edelleen uskon, että tuo holokaustin kieltämisen rangaistavaksi tekeminen on enemmänkin valheellista sanahelinää, voihan niitä malliksi joitakin vankilatuomioita olla. Jokainen silmät auki kulkeva kyllä huomaa, mikä on tämän maailman suhtautuminen juutalaisiin.


-


Suosittelen sinua päinvastoin ottamaan selvää niistä todisteista, että holokausti tapahtui.
Tapani
 
Viestit: 180
Liittynyt: 26. Elo 2017 18:45

Re: Magneettimedia ja antisemitismi

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 12. Loka 2017 15:28

Oi ihana Murpatti :hearts: Mutta ei minua älykäs haukkuminen haittaa. Minulla on melko huono, mutta sellainen laaja huumorintaju :D
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Magneettimedia ja antisemitismi

ViestiKirjoittaja tanu » 12. Loka 2017 15:36

Tapani kirjoitti:
tanu kirjoitti:
Tapani kirjoitti:Kyllä minä olen holokaustin kieltäjien väitteisiin perehtynyt. Holokaustin kieltäjät saavat väitteensä vaikuttamaan todelta ottamalla huomioon vain ne todisteet, mitkä sopivat heille ja sivuuttamalla ne, mitkä kertovat holokaustin tapahtuneen. Edelleen uskon, että tuo holokaustin kieltämisen rangaistavaksi tekeminen on enemmänkin valheellista sanahelinää, voihan niitä malliksi joitakin vankilatuomioita olla. Jokainen silmät auki kulkeva kyllä huomaa, mikä on tämän maailman suhtautuminen juutalaisiin.


-


Suosittelen sinua päinvastoin ottamaan selvää niistä todisteista, että holokausti tapahtui.


-
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa