radio

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

radio

ViestiKirjoittaja eetu » 24. Syys 2017 10:02

Kuunteletteko radiota? Onko siellä jotain ohjelmia joita kannattaisi kuunnella?

Itse kuuntelen autossa joskus Radio Classicia. Enimmäkseen autossa kuuntelen Ääniraamattu CD levyjä. Olen yrittänyt etsiä netistä King James ääniraamattua jonka saa polttaa vapaasti CD levylle. Löysin yhden ilmaisen KVJ ääniraamatun mutta siihen oli laitettu taustamusiikkia joten etsintä jatkuu. Vaikea keskittyä Jumalan Sanaan johon laitettu taustamusiikit.
eetu
 
Viestit: 250
Liittynyt: 04. Joulu 2016 17:42

Re: radio

ViestiKirjoittaja Juha » 24. Syys 2017 11:22

Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Avatar
Juha
Site Admin
 
Viestit: 1702
Liittynyt: 29. Heinä 2012 03:40

Re: radio

ViestiKirjoittaja eetu » 24. Syys 2017 11:24

Juha kirjoitti:http://www.mp3bible.ca/ ;)


Kiitos!
eetu
 
Viestit: 250
Liittynyt: 04. Joulu 2016 17:42

Re: radio

ViestiKirjoittaja Peace In Rest » 06. Loka 2017 08:20

Kuuntelen oikeastaan pelkästään ylen puhekanavaa. Usein sieltä tulee kiinnostavia ohjelmia. En jaksa kuunnella mitään kanavaa josta tulee musiikkia, olen niin valikoiva musiikin suhteen enkä suoraan sanoen pysty kuuntelemaan suurinta osaa musiikista.
Peace In Rest
 
Viestit: 468
Liittynyt: 09. Loka 2016 21:47

Re: radio

ViestiKirjoittaja Jukka » 06. Loka 2017 10:01

Peace In Rest kirjoitti:Kuuntelen oikeastaan pelkästään ylen puhekanavaa. Usein sieltä tulee kiinnostavia ohjelmia. En jaksa kuunnella mitään kanavaa josta tulee musiikkia, olen niin valikoiva musiikin suhteen enkä suoraan sanoen pysty kuuntelemaan suurinta osaa musiikista.


Itse kuuntelen YLE:n kanavalta 94 MHz uutiset kerran tai kaksi päivässä ja lisäksi ajantasa-ohjelman klo 14-15, jos aiheissa on jotain ennakkoon mielenkiintoista. Muuta sivistystä en radioteitse hanki (ja ehkä siksi vaikutankin toisinaan vähän kuin puusta pudonneelta maalaisjuntilta).

Viimeisen virkkeen viimeiseen lauseeseen palatakseni kerron hauskan kokemuksen viime viikolta. Menin tapaamaan erästä sairasta suljetulle osastolle. Kun tein lähtöä osastolta pyysin henkilökunnan edustajaa avaamaan minulle oven. Nimikyltissä luki N I I L O, lääkäri. Tohtori silmäili minua hetken kiireestä kantapäähän ja lausahti sitten, että "ei täältä niin vaan lähdetä" ja käveli pois.
Lääkärin nimi muutettu
Jukka
 

Re: radio

ViestiKirjoittaja Linnea » 06. Loka 2017 19:37

Järviradiosta tulee joskus hengellistä ohjelmaa, tosin valikoiden näitä ohjelmia täytyy kuunnella...
Viimeksi muokannut Linnea päivämäärä 13. Helmi 2020 18:09, muokattu yhteensä 1 kerran
Linnea
 
Viestit: 182
Liittynyt: 28. Syys 2017 15:48

Re: radio

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 06. Loka 2017 23:16

Silloin joskus hmm.. melko kauan sitten, kun olen radiota viimeksi kuunnellut, niin minäkin muistan, että
järviradiosta tuli hengellisiä ohjelmia, eikä kaikki olleet ihan huonoja.
Tirlittan
 


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa