Synteihinsä sitominen ja saatanan haltuun heittäminen.?

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Synteihinsä sitominen ja saatanan haltuun heittäminen.?

ViestiKirjoittaja pehmytpusu777 » 13. Syys 2017 20:58

Katsoin eilen (tosi kuvitteellista) mutta todellisuuteen pojaavaa filmiä YouTubesta VL-liikkeestä..
kuten monikin tietää että siellä "avaintenvallan" käyttö karkasi käsistä ja heitettiin ulos seurakunnasta jopa väärän puolueen äänestämisestä tai väärässä kaupassa käymisestä..

Mutta itse asiaan? kuinka tuota "avainvaltaa" käytetään oikein Raamatun mukaan? Monessa paikassa taas ei kyseisestä aiheesta opeteta laisinkaan ..
pehmytpusu777
 

Re: Synteihinsä sitominen ja saatanan haltuun heittäminen.?

ViestiKirjoittaja eetu » 16. Syys 2017 16:27

1. Kor. 9. Minä kirjoitin teille kirjeessäni, ettette seurustelisi huorintekijäin kanssa;
10. en tarkoittanut yleensä tämän maailman huorintekijöitä tai ahneita tai anastajia tai epäjumalanpalvelijoita, sillä silloinhan teidän täytyisi lähteä pois maailmasta.
11. Vaan minä kirjoitin teille, että jos joku, jota kutsutaan veljeksi, on huorintekijä tai ahne tai epäjumalanpalvelija tai pilkkaaja tai juomari tai anastaja, te ette seurustelisi ettekä söisikään semmoisen kanssa.
12. Sillä onko minun asiani tuomita niitä, jotka ovat ulkopuolella? Ettekö tekin tuomitse vain niitä, jotka ovat sisäpuolella?
13. Mutta ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala. "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

Naurettavia ihmiskäskyjä nuo että heitetään ulos seurakunnasta jos äänestää "väärää" puoluetta tai käy "väärässä" kaupassa.
eetu
 
Viestit: 250
Liittynyt: 04. Joulu 2016 17:42


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 43 vierailijaa