Evankeliumin petos video

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Evankeliumin petos video

ViestiKirjoittaja PetriFB » 16. Huhti 2011 09:22

Osa 1 Rooman kirkon verityöt

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6ggfTnzCXvk[/youtube]

Osa 2 Rooman kirkko pedofilia

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9yTsyUvc9p4[/youtube]

Lisään uusia jaksoja sen mukaan niitä valmistuu.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Evankeliumin petos video

ViestiKirjoittaja JHK » 16. Huhti 2011 11:18

hyviä ja informatiivisia videoita. Hieman palautetta:
- Videot on nimetty sellaisella tavalla että ne eivät ehkä löydy youtubesta kamalan helposti.
- Puhe on paikoin luonnottoman katkonaista, ja siten hieman hankalaa seurata luontevasti.
Jatka Petri hyvää työtä!
JHK
 

Re: Evankeliumin petos video

ViestiKirjoittaja PetriFB » 16. Huhti 2011 12:45

JHK kirjoitti:hyviä ja informatiivisia videoita. Hieman palautetta:
- Videot on nimetty sellaisella tavalla että ne eivät ehkä löydy youtubesta kamalan helposti.
- Puhe on paikoin luonnottoman katkonaista, ja siten hieman hankalaa seurata luontevasti.
Jatka Petri hyvää työtä!


Kiitos palautteesta. You tube tilini kautta pystyn laittamaan jokaiseen videoon avainsanoja, jotka helpottavat niiden löytymistä. Joku päivä funtsailen millaisilla hakusanoilla ne löytyisivät parhaiten. Olen myös upottanut videokoodin sivuilleni ja tehnyt sivulleni niistä oman sivun, josta niitä löytää google haun kautta.

Jos esimerkiksi laitat google hakuun sanat: "Video Juudaksen evankeliumi", niin Juudaksen evankeliumista tekemäni video löytyy googlesta kätevästi.

Jos Herra suo ja elän, niin aion tehdä nyt keväällä ennen kesää, niin paljon videoita kun ennätän ja kerkeän erilaisista aiheista. Niiden tekeminen on hidasta ja mitä enemmän niissä käyttää kuvia, niin sen hitaampaa niiden tekeminen on.

Puheen hitaudesta tai katkonaisuudesta muutama sananen. Olen tarkoituksella pyrkinyt puhumaan hitaammin ja pitämään hiukan taukoja, sillä tavallinen puhe nopeus ei toimi videoilla ja silloin niitä on vielä vaikeampi seurata, jos puhe etenee nopsaan tahtiin. Täytyy myös ottaa huomioon että videoita kuuntelee ja katselee erilaiset ihmiset, joista joidenkin on vaikea seurata nopeatempoista touhua. Siksi olen tehnyt tietoisen ratkaisun, että mahdollisimman moni voisi niitä kuunnella. Mutta ihmiset ovat erilaisia, joten kaikkia ei varmasti pysty palvelemaan tässä suhteessa parhaalla mahdollisella tavalla.

Kun aloin tekemään näitä videoita, niin vaimoni "koekaniinina" kuunneltuaan sanoi, että puhe on luonnollista ja sujuvaa. Mutta varmasti kuuntelu- ja katselukokemus voi olla hiukan erilainen erilaisille ihmisille. Raamattu opettaa menemään aina heikompien ehdoilla ja sitä olen pyrkinyt huomioimaan sen mukaan kun osaan ja ymmärrän, että mahdollisimman moni voisi sujuvasti kuunnella ja katsella. Sitten huomasin sen, että kun tekee dokumenttimaisen videon, niin puheen ja sanojen tulisi olla selvästi lausuttuja sekä tiettyjä sanoja tulee painottaa. Samoin on välttämätöntä pitää välillä taukoja, sillä yhtä pötköön puhuttu puhe ei ole tehokas tapa koittaa viestittää sanomaa, jonka haluaa sanoa. Joten varmasti näiden asioiden takia en puhu kaikilla videoilla siten kun puhun arkielämässä.

Kiitos kuitenkin palautteesta, jota arvostan kovasti ja olen kiitollinen siitä, että on ihmisiä, jotka uskaltavat sanoa reilusti sen mitä mieltä ovat. Kiitos sinulle rakas veljeni ja jatketaan eteenpäin.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Evankeliumin petos video

ViestiKirjoittaja JHK » 16. Huhti 2011 14:44

OK.
Muutama parannusehdotus, jotka voit huomioida tai olla huomioimatta harkintasi mukaan:
1. Jos videon nimi olisi hieman paremmin muotoiltu, että esim sanojen välissä olisi väli, ja Ä-kirjaimet olisivat käytössä, mikäli mahdollista, jos ei, niin unohda tämä.

2. Puhuessa selkeä kieli on ihna hyvä ajatus, mutta välillä luonnoton tauko tuntuu häiritsevältä, jos koettaisit rajoittaa niiden vaikutusta siten, että puhut pari kolme sanaa tai lyhyeen lauseen samaan hengenvetoon, jotta tauot (lyhyeet hiljaiset hetket) eivät tule niin selkeästi esiin. Elikä koettaa miettiä puhutun tekstin rakennetta.

Siunausta ja kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi.
JHK
 

Re: Evankeliumin petos video

ViestiKirjoittaja Hemu » 18. Huhti 2011 13:11

Hyvä Petri. Näitä seuraa mielellään ja rauhallinen puhetahti toimii ainakin minun kohdallani.

Siunausta elämääsi ja iloa työhösi!
Hemu
 

Re: Evankeliumin petos video

ViestiKirjoittaja PetriFB » 18. Huhti 2011 21:19

Hemu kirjoitti:Hyvä Petri. Näitä seuraa mielellään ja rauhallinen puhetahti toimii ainakin minun kohdallani.

Siunausta elämääsi ja iloa työhösi!


Ok, kiitos palautteestasi ja Herran siunausta myös sinulle.

Kolmas osa on valmis: Osa 3 Rooman kirkon antisemitismi ja holokausti:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VKQE1kCRJJM[/youtube]
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Evankeliumin petos video

ViestiKirjoittaja PetriFB » 19. Huhti 2011 13:16

Osa 4. Rooman kirkon väärä opetus ehtoollisesta ja rukouksesta:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=206qXD6uhXY[/youtube]
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Evankeliumin petos video

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 19. Huhti 2011 17:42

:GBU:

Pari, kolme videota olen pystynyt kuuntelemaan ja saan kyllä selvän ihan hyvin. Johtuneeko ehkä joillakuilla tietsikan äänentoistosta tai jostain teknisestä syystä, jos ongelmia ilmenee. Hyvä, että näitä videoita jaksat tehdä Petri ja siitä kiitos Herralle, että on antanut Voimaa jatkaa palvelustyötäsi Jumalan Valtakunnassa tässäkin muodossa. Eksytykset on paljastettava, kun kohdalle sattuu. Se on Pyhän Hengen vaikuttamaa Rakkautta ja kuuliaisuutta lähimmäistä, sisarta, veljeä kohtaan paljastaa, mikä on uskontoa ja mikä aitoa kristinuskoa.
Herra armahtakoon mahdollisimman monia ja johdattakoon vääryyden siteissä ja kahleissa katsomaan videoita. Kaikkiahan en ole tietyistä syistä voinut kuunnella ja katsoa.

Siunausta ja Herran Armo sekä Rauha kanssasi :thumb:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka
 
Viestit: 534
Liittynyt: 18. Marras 2010 17:30

Re: Evankeliumin petos video

ViestiKirjoittaja inka » 20. Huhti 2011 14:27

Tykkään näistä videoista tosi paljon! ovat oikein asiallisia ja sopivan mittaisiakin.

Tää pedofilia-asia on niin ällöttävää, että ihan oksettaa ajatuskin.. en voi kerrassaan ymmärtää, kuinka joku voi tehdä sellaista viattomalle lapselle.. ihan puistattaa.. En hauais edes ajatella asiaa, mutta nyt on pakko kysyä, kun jotkut jopa puolustelevat tekojaan Raamatulla :cry:
Oon jonkun kerran lukenut joidenkin sanoneen, että Raamattu ei puhu pedofiliasta mitään ja että se on sallittavampaa kuin esim. homous, mutta eihän se voi mitenkään olla mahdollista! Pedofilia on minun mielestä sairaimpia ja kauheimpia asioita, mitä ihminen voi tehdä..

Jotkut puolustelevat esim. näillä kohdilla pedofiliaa:
4.Mooseksen kirja:
31:14 Ja Mooses vihastui sotajoukon johtajiin, tuhannen- ja sadanpäämiehiin, kun he palasivat sotaretkeltä.
31:15 Ja Mooses sanoi heille: "Oletteko siis jättäneet henkiin kaikki naiset?
31:16 Katso, nehän ne olivat, jotka Bileamin neuvosta saivat israelilaiset antautumaan uskottomuuteen Herraa vastaan Peorin vuoksi, niin että vitsaus kohtasi Herran seurakuntaa.
31:17 Niin surmatkaa siis kaikki poikalapset ja surmatkaa myös jokainen vaimo, joka on yhtynyt mieheen.
31:18 Mutta jokainen tyttö, joka ei ole yhtynyt mieheen, jättäkää itsellenne henkiin.


ja

Tuomarien kirja:
19:22 Ja kun he olivat ilahduttamassa sydäntänsä, niin katso, kaupungin miehet, kelvottomat miehet, piirittivät talon, kolkuttivat ovelle ja sanoivat vanhalle miehelle, talon isännälle, näin: "Tuo tänne se mies, joka tuli sinun taloosi, ryhtyäksemme häneen."
19:23 Mutta mies, talon isäntä, meni ulos heidän luokseen ja sanoi heille: "Älkää, veljeni, älkää tehkö niin pahoin! Kun kerran tämä mies on tullut minun talooni, älkää tehkö sellaista häpeällistä tekoa.
19:24 Katso, täällä on minun tyttäreni, joka on neitsyt, ja tämän miehen sivuvaimo. Minä tuon heidät tänne; tehkää heille väkivaltaa, tehkää heille, mitä tahdotte, mutta tälle miehelle älkää tehkö sellaista häpeällistä tekoa."
19:25 Mutta miehet eivät tahtoneet häntä kuulla. Silloin mies tarttui sivuvaimoonsa ja vei hänet heidän luoksensa kadulle, ja he yhtyivät häneen ja pitelivät häntä pahoin koko yön aina aamuun asti, ja vasta aamun sarastaessa he hänet päästivät.
19:26 Ja päivän koittaessa vaimo tuli ja kaatui sen miehen talon oven eteen, jonka talossa hänen isäntänsä oli, ja makasi siinä, kunnes päivä valkeni.
19:27 Kun hänen isäntänsä aamulla nousi ja avasi talon oven ja tuli ulos lähteäksensä matkalle, niin katso, hänen sivuvaimonsa makasi talon oven edessä, kädet kynnyksellä.
19:28 Hän sanoi hänelle: "Nouse ja lähtekäämme!" Mutta vastausta ei tullut. Silloin mies nosti hänet aasin selkään, nousi ja lähti kotiinsa.
19:29 Mutta kotiin tultuaan hän otti veitsen, tarttui sivuvaimoonsa ja paloitteli hänet luineen kaikkineen kahdeksitoista kappaleeksi ja lähetti ne kaikkialle Israelin alueelle.
19:30 Ja jokainen, joka sen näki, sanoi: "Mitään sellaista ei ole tapahtunut eikä nähty siitä päivästä lähtien, jona israelilaiset tulivat Egyptin maasta, aina tähän päivään saakka. Harkitkaa tätä, neuvotelkaa ja puhukaa."


ja

1.Mooseksen kirja:
19:1 Ja ne kaksi enkeliä tulivat Sodomaan illalla, ja Loot istui Sodoman portissa; ja nähtyänsä heidät Loot nousi heitä vastaan ja kumartui maahan kasvoillensa.
19:2 Ja hän sanoi: "Oi herrani, poiketkaa palvelijanne taloon yöksi ja peskää jalkanne! Aamulla varhain voitte jatkaa matkaanne." He sanoivat: "Emme, vaan me jäämme yöksi taivasalle."
19:3 Mutta hän pyysi heitä pyytämällä, ja he poikkesivat hänen luoksensa ja tulivat hänen taloonsa. Ja hän valmisti heille aterian ja leipoi happamattomia leipiä, ja he söivät.
19:4 Ennenkuin he olivat laskeutuneet levolle, piirittivät kaupungin miehet, sodomalaiset, sekä nuoret että vanhat, koko kansa kaikkialta, talon.
19:5 Ja he huusivat Lootia sanoen hänelle: "Missä ne miehet ovat, jotka tulivat luoksesi yöllä? Tuo heidät tänne meidän luoksemme, ryhtyäksemme heihin."
19:6 Silloin Loot meni ulos heidän luokseen portille ja sulki oven jälkeensä
19:7 ja sanoi: "Älkää, veljeni, tehkö niin pahoin.
19:8 Katsokaa, minulla on kaksi tytärtä, jotka eivät vielä miehestä tiedä. Ne minä tuon teille, tehkää heille, mitä tahdotte. Älkää vain tehkö näille miehille mitään pahaa, sillä he ovat tulleet minun kattoni suojaan."


Nää on minusta tosi rankkoja, ahdistavia kohtia, enkä oikein voi ymmärtää kuinka tollei on voinut tehdä. Noiden tyttärien ikiä ei sanota, mutta varmaan ovat jo aikuisia olleet.. Kuitenkin eikös Loot ollu hurskas mies? Kuinka hän on voinu tajota omia tyttäriään noille kelvottomille miehille?
Kiitos jos viitsitte vastata..ahdistaa niin kovasti tällaset hirveydet, mitä maailmassa tapahtuu ja on tapahtunut..
inka
 
Viestit: 177
Liittynyt: 15. Joulu 2010 15:24

Re: Evankeliumin petos video

ViestiKirjoittaja PetriFB » 20. Huhti 2011 16:06

inka kirjoitti:Tykkään näistä videoista tosi paljon! ovat oikein asiallisia ja sopivan mittaisiakin.

Tää pedofilia-asia on niin ällöttävää, että ihan oksettaa ajatuskin.. en voi kerrassaan ymmärtää, kuinka joku voi tehdä sellaista viattomalle lapselle.. ihan puistattaa.. En hauais edes ajatella asiaa, mutta nyt on pakko kysyä, kun jotkut jopa puolustelevat tekojaan Raamatulla :cry:
Oon jonkun kerran lukenut joidenkin sanoneen, että Raamattu ei puhu pedofiliasta mitään ja että se on sallittavampaa kuin esim. homous, mutta eihän se voi mitenkään olla mahdollista! Pedofilia on minun mielestä sairaimpia ja kauheimpia asioita, mitä ihminen voi tehdä..

Jotkut puolustelevat esim. näillä kohdilla pedofiliaa:
4.Mooseksen kirja:
31:14 Ja Mooses vihastui sotajoukon johtajiin, tuhannen- ja sadanpäämiehiin, kun he palasivat sotaretkeltä.
31:15 Ja Mooses sanoi heille: "Oletteko siis jättäneet henkiin kaikki naiset?
31:16 Katso, nehän ne olivat, jotka Bileamin neuvosta saivat israelilaiset antautumaan uskottomuuteen Herraa vastaan Peorin vuoksi, niin että vitsaus kohtasi Herran seurakuntaa.
31:17 Niin surmatkaa siis kaikki poikalapset ja surmatkaa myös jokainen vaimo, joka on yhtynyt mieheen.
31:18 Mutta jokainen tyttö, joka ei ole yhtynyt mieheen, jättäkää itsellenne henkiin.


ja

Tuomarien kirja:
19:22 Ja kun he olivat ilahduttamassa sydäntänsä, niin katso, kaupungin miehet, kelvottomat miehet, piirittivät talon, kolkuttivat ovelle ja sanoivat vanhalle miehelle, talon isännälle, näin: "Tuo tänne se mies, joka tuli sinun taloosi, ryhtyäksemme häneen."
19:23 Mutta mies, talon isäntä, meni ulos heidän luokseen ja sanoi heille: "Älkää, veljeni, älkää tehkö niin pahoin! Kun kerran tämä mies on tullut minun talooni, älkää tehkö sellaista häpeällistä tekoa.
19:24 Katso, täällä on minun tyttäreni, joka on neitsyt, ja tämän miehen sivuvaimo. Minä tuon heidät tänne; tehkää heille väkivaltaa, tehkää heille, mitä tahdotte, mutta tälle miehelle älkää tehkö sellaista häpeällistä tekoa."
19:25 Mutta miehet eivät tahtoneet häntä kuulla. Silloin mies tarttui sivuvaimoonsa ja vei hänet heidän luoksensa kadulle, ja he yhtyivät häneen ja pitelivät häntä pahoin koko yön aina aamuun asti, ja vasta aamun sarastaessa he hänet päästivät.
19:26 Ja päivän koittaessa vaimo tuli ja kaatui sen miehen talon oven eteen, jonka talossa hänen isäntänsä oli, ja makasi siinä, kunnes päivä valkeni.
19:27 Kun hänen isäntänsä aamulla nousi ja avasi talon oven ja tuli ulos lähteäksensä matkalle, niin katso, hänen sivuvaimonsa makasi talon oven edessä, kädet kynnyksellä.
19:28 Hän sanoi hänelle: "Nouse ja lähtekäämme!" Mutta vastausta ei tullut. Silloin mies nosti hänet aasin selkään, nousi ja lähti kotiinsa.
19:29 Mutta kotiin tultuaan hän otti veitsen, tarttui sivuvaimoonsa ja paloitteli hänet luineen kaikkineen kahdeksitoista kappaleeksi ja lähetti ne kaikkialle Israelin alueelle.
19:30 Ja jokainen, joka sen näki, sanoi: "Mitään sellaista ei ole tapahtunut eikä nähty siitä päivästä lähtien, jona israelilaiset tulivat Egyptin maasta, aina tähän päivään saakka. Harkitkaa tätä, neuvotelkaa ja puhukaa."


ja

1.Mooseksen kirja:
19:1 Ja ne kaksi enkeliä tulivat Sodomaan illalla, ja Loot istui Sodoman portissa; ja nähtyänsä heidät Loot nousi heitä vastaan ja kumartui maahan kasvoillensa.
19:2 Ja hän sanoi: "Oi herrani, poiketkaa palvelijanne taloon yöksi ja peskää jalkanne! Aamulla varhain voitte jatkaa matkaanne." He sanoivat: "Emme, vaan me jäämme yöksi taivasalle."
19:3 Mutta hän pyysi heitä pyytämällä, ja he poikkesivat hänen luoksensa ja tulivat hänen taloonsa. Ja hän valmisti heille aterian ja leipoi happamattomia leipiä, ja he söivät.
19:4 Ennenkuin he olivat laskeutuneet levolle, piirittivät kaupungin miehet, sodomalaiset, sekä nuoret että vanhat, koko kansa kaikkialta, talon.
19:5 Ja he huusivat Lootia sanoen hänelle: "Missä ne miehet ovat, jotka tulivat luoksesi yöllä? Tuo heidät tänne meidän luoksemme, ryhtyäksemme heihin."
19:6 Silloin Loot meni ulos heidän luokseen portille ja sulki oven jälkeensä
19:7 ja sanoi: "Älkää, veljeni, tehkö niin pahoin.
19:8 Katsokaa, minulla on kaksi tytärtä, jotka eivät vielä miehestä tiedä. Ne minä tuon teille, tehkää heille, mitä tahdotte. Älkää vain tehkö näille miehille mitään pahaa, sillä he ovat tulleet minun kattoni suojaan."


Nää on minusta tosi rankkoja, ahdistavia kohtia, enkä oikein voi ymmärtää kuinka tollei on voinut tehdä. Noiden tyttärien ikiä ei sanota, mutta varmaan ovat jo aikuisia olleet.. Kuitenkin eikös Loot ollu hurskas mies? Kuinka hän on voinu tajota omia tyttäriään noille kelvottomille miehille?
Kiitos jos viitsitte vastata..ahdistaa niin kovasti tällaset hirveydet, mitä maailmassa tapahtuu ja on tapahtunut..


4Mo 31:18 Mutta lapsista kaikki vaimonpuoli, jotka ei ole miestä tunteneet eikä maanneet miehen tykönä, sallikaat elää teidän edessänne.

Bibliasta tulee esille paremmin jakeen ajatus, eli sallia elää heidän edessään. Tämä jae ei siis mitenkään puolusta pedofiliaa.

Tuomarien kirja:
19:22 Ja kun he olivat ilahduttamassa sydäntänsä, niin katso, kaupungin miehet, kelvottomat miehet, piirittivät talon, kolkuttivat ovelle ja sanoivat vanhalle miehelle, talon isännälle, näin: "Tuo tänne se mies, joka tuli sinun taloosi, ryhtyäksemme häneen."
19:23 Mutta mies, talon isäntä, meni ulos heidän luokseen ja sanoi heille: "Älkää, veljeni, älkää tehkö niin pahoin! Kun kerran tämä mies on tullut minun talooni, älkää tehkö sellaista häpeällistä tekoa.
19:24 Katso, täällä on minun tyttäreni, joka on neitsyt, ja tämän miehen sivuvaimo. Minä tuon heidät tänne; tehkää heille väkivaltaa, tehkää heille, mitä tahdotte, mutta tälle miehelle älkää tehkö sellaista häpeällistä tekoa."
19:25 Mutta miehet eivät tahtoneet häntä kuulla. Silloin mies tarttui sivuvaimoonsa ja vei hänet heidän luoksensa kadulle, ja he yhtyivät häneen ja pitelivät häntä pahoin koko yön aina aamuun asti, ja vasta aamun sarastaessa he hänet päästivät.
19:26 Ja päivän koittaessa vaimo tuli ja kaatui sen miehen talon oven eteen, jonka talossa hänen isäntänsä oli, ja makasi siinä, kunnes päivä valkeni.
19:27 Kun hänen isäntänsä aamulla nousi ja avasi talon oven ja tuli ulos lähteäksensä matkalle, niin katso, hänen sivuvaimonsa makasi talon oven edessä, kädet kynnyksellä.
19:28 Hän sanoi hänelle: "Nouse ja lähtekäämme!" Mutta vastausta ei tullut. Silloin mies nosti hänet aasin selkään, nousi ja lähti kotiinsa.
19:29 Mutta kotiin tultuaan hän otti veitsen, tarttui sivuvaimoonsa ja paloitteli hänet luineen kaikkineen kahdeksitoista kappaleeksi ja lähetti ne kaikkialle Israelin alueelle.
19:30 Ja jokainen, joka sen näki, sanoi: "Mitään sellaista ei ole tapahtunut eikä nähty siitä päivästä lähtien, jona israelilaiset tulivat Egyptin maasta, aina tähän päivään saakka. Harkitkaa tätä, neuvotelkaa ja puhukaa." 

Israelilaisille oli kunnia asia, että heidän vieraitaan ei häväistä. Tässä kuitenkin tehtiin se vääryys että tarjottiin omaa tytärtä sekä sivuvaimoa sodomiittimiesten seksihimojen tyydyttämiseen. Tämä kohta ei mitenkään puolusta pedofiliaa.

Loot teki myös väärin tarjoamalla omia tyttäriään sodomiiteille. Israelilaisille oli todellakin kunnia-asia että heidän vieraitaan ei häväistä. Loot teki pahan synnin tarjoamalla omia tyttäriään haureuden alttarille.

Raamattu tietenkin kieltää pedofilian, joka on perverssi seksisynti ja seksuaalirikos.

1 Kor 6:9:  Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset, eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa. Ja tuommoisia te olitte, jotkut teistä; mutta te olette vastaanottaneet peson, te olette pyhitetyt, te olette vanhurskautetut meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä ja meidän Jumalamme Hengessä.

Hekumoitsijat sana on kreikaksi malakos, joka tarkoittaa pehmeää, naismaista, miehen ja pojan välistä seksisuhdetta, miestä joka antautuu luonnottomaan irstauteen, sekä miesprostituutiota.

1 Kor 6:9 tulee selkeästi esille, että aikuisen ja lapsen välinen seksi on syntiä ja aikuinen pedofiilli ei voi periä Jumalan valtakuntaa ellei tee parannusta.

Jos Herra suo ja elämme, niin aion tehdä lisää videoita ehkäpä myös sellaisista aiheista, joista ei niin paljon puhuta uskovien keskuudessa, tai mitä ikinä Herra johdattaa tekemään.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 31 vierailijaa