Jumala vastaa rukoukseen

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Jumala ei ole vastannut rukoukseen

ViestiKirjoittaja eetu » 16. Syys 2017 16:33

pehmytpusu777 kirjoitti:Mutta voi olla, että olen liikaa lukenut deitti-ilmoituksia. Monestihan menee niin, että moni sanoo etsivänsä Sprigi päälä kulkevaa mersunkuljettajaa, mutta rakastuu tulisesti pölyisissä Dimexeissä kulkevaan rakennuspiikkauskoneen kuljettajaan :lol: :lol: Sananlaskujen ja Saarnaajan kirjan lukeminen joskus on ollut lohdullist..niissä on pohdintaa..


XD Ei piikkauskoneessa ole rattia
eetu
 
Viestit: 250
Liittynyt: 04. Joulu 2016 17:42

Re: Jumala vastaa rukoukseen

ViestiKirjoittaja pehmytpusu777 » 17. Syys 2017 21:38

Ei olekaan, eräs mies vaan laittoi kerran ammatikseen "Partakoneen kuljettaja". :crazy: :lol:
pehmytpusu777
 

Re: Jumala vastaa rukoukseen

ViestiKirjoittaja eetu » 17. Syys 2017 21:49

pehmytpusu777 kirjoitti:Ei olekaan, eräs mies vaan laittoi kerran ammatikseen "Partakoneen kuljettaja". :crazy: :lol:


:D
eetu
 
Viestit: 250
Liittynyt: 04. Joulu 2016 17:42

Re: Jumala vastaa rukoukseen

ViestiKirjoittaja Joonas » 09. Loka 2017 01:43

En tiedä onko tästä mitään hyötyä tästä tänne kirjoittamisesta, mutta kirjoitampa vielä silti, jospa siitä edes vähän apua voisi olla. Tietysti ainoa joka voi minua todella auttaa on Jumala.

Ihmettelen miksei Jumala tahdo vastata tähän pyyntööni. Tai ehkä tahtoo mutta vieläkään ei ole sopiva aika. Minulle ei ole kärsivällisyyttä odottaa Herran aikaa ja se on ongelmani. Joka päivä näen naisia joihin suurin piirtein rakastun, mutta silti en voi lähestyä heitä. Tämä on aivan sanoinkuvaamattoman tuskaisaa ja raskasta elämää. Kumpa Herra voisi armahtaa ja vastata rukoukseeni.

Vihaan haureellisia videoja ja niiden katseleminen herättää lähinnä inhoa ja tekee kaikesta kauniista halpaa saastaa. Silti tämä tuskani on niin suuri etten välillä näe mitään muuta apua kuin tämä saasta. Kuitenkaam se ei todellakaan anna sitä mitä todella tarvitsen. Miten voin elää pyhityselämää kun vähän väliä lankean syntiin? Minä en edes pidä tuosta synnistä mutta minäkin olen mies ja haluaisin naisen läheisyyden. Ei synti sitä tietenkään anna mutta silti aina lopulta vajoan siihen...

Myöskin se lisää tuskaani kun näen muilla paljon itseäni nuoremmilla ihmisillä olevan sen mitä itse olen rukoillut vuosikausia

Toivon, että Jeesus armahtaa minua suurinta syntistä ja vastaa rukoukseeni vaikka olen viimeinen ihminen joka sitä ansaitsen.
Joonas
 
Viestit: 334
Liittynyt: 24. Elo 2017 00:53

Re: Jumala vastaa rukoukseen

ViestiKirjoittaja MrKerimäki » 09. Loka 2017 13:33

Joonas ...liha on liha ja se sotii loppuun saakka ihmisessä ja Henkeä vastaan.Se on sotatila eli suuri asia kahden asian välillä.Kuitenkin tärkeintä on ,että ei anna periksi sille lihalle vaan alkaa sotia sitä lihaa vastaan Hengen keinoin ja oppia löytämään ne asiat ,missä ja milloin lihassa tapahtuu asioita eli osaa myös itsekkin ennakoida tulevaa.
MrKerimäki
 
Viestit: 446
Liittynyt: 23. Maalis 2017 12:49

Re: Jumala vastaa rukoukseen

ViestiKirjoittaja Joonas » 09. Loka 2017 17:57

Niin liha on liha ja synti on synti. Mutta se on Jumalan laittama halu ihmiseen, että hän haluaa naimisiin. Ei se ole lihanhimo. Jos se olisi lihanhimo niin naimisiinmeno olisi syntiä. Tämä on Jumalan laittama halu joka ei ole synnillinen. Mutta kun sitä ei voi toteutta Jumalan tarkoittamalla tavalla niin se johtaa synnilliseen väärään toteuttamiseen. Rukoilen, että Jumala antaisi hänen tahtoisen mukaisen tavan.
Joonas
 
Viestit: 334
Liittynyt: 24. Elo 2017 00:53

Re: Jumala vastaa rukoukseen

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 09. Loka 2017 18:58

Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Jumala vastaa rukoukseen

ViestiKirjoittaja Jukka » 09. Loka 2017 20:04

Aamu-Usva kirjoitti:


Se oli evankeliumia! Väsynyt sydämeni oikein elpyi!
Näin se ystävät menee:
ei ole täällä mitään pysyvää,
jälkemmekin häviää
-risti vain, jäljelle jää

Ristin luona ainoastaan
Isä armahtavi lastaan.
Jukka
 

Re: Jumala vastaa rukoukseen

ViestiKirjoittaja Joonas » 10. Loka 2017 02:27

Kiitos tästä kappaleesta. Näinhän se on että ristin luona on paras paikka. Jos sinä Herra pidät mielessäsi synnit niin kuka voi kestää, sillä sinun luonasi on anteeksiantamus. Mutta voinko olla ristin luona tehdessäni syntiä?
Joonas
 
Viestit: 334
Liittynyt: 24. Elo 2017 00:53

Re: Jumala vastaa rukoukseen

ViestiKirjoittaja Joonas » 10. Loka 2017 04:17

Minun on tehtävä parannus. Pelkään että tämän synnin tähden uskoni lopulta sammuu. Tahdon tehdä parannuksen mutta en pysty siihen. Tiedän, että Herra on armollinen. Mutta minä lankean liian usein. Herra sanoi että parempi kaivaa silmä pois kuin joutua silmineen ikuiseen helvettiin. Minä uskon Herraan Jeesukseen mutta teen syntiä. Haluan pelastua tästä synnistä. Mutta silti aina uudelleen lankean. Minun tulisi elää pyhityselämää mutta aiba lankean syntiin. Tiedän että Herra armahtaa mutta ei se oikeuta minua elämään synnissä. Kadun syntejäni. Kumpa en koskaan olisi tähän syntiin langennut. Herra yksin voi pelastaa minut tästä kuilusta. Armahtakoon hän minua. Ristin luona todellakin on paras paikka. Jospa minullekin vielä löytyisi anteeksiantamus ja Herra antaisi minulle parannukse.
Joonas
 
Viestit: 334
Liittynyt: 24. Elo 2017 00:53

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa

cron