elatus, vaatteet, rahankäyttö yms.

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: elatus, vaatteet, rahankäyttö yms.

ViestiKirjoittaja Jukka » 13. Elo 2017 19:54

Aamu-Usva kirjoitti: :lol:


Tuo Aamu-Usva nauraa kyllä ihan liikaa... :wise3:
Jukka
 

Re: elatus, vaatteet, rahankäyttö yms.

ViestiKirjoittaja Jukka » 13. Elo 2017 20:27

Aamu-Usva kirjoitti:Minua kyllä vaivaavat elatuksen murheet jatkuvasti. Raamatussa sanotaan, että nekin voivat estää sanan siementä tuottamasta hedelmää. Tietynlainen huolettomuus yhdistettynä ymmärrykseen siitä, että todellinen onni tulee vain Herran läsnäolosta, olisi parasta. Minulla on liian huono omatunto aina kun tuhlaan. Tähän meidän Kreikan matkaankin laitoin liikaa ja täälläkin ollaan tuhlattu. Minusta tuntuu aina, etten ansaitse hyvää enkä osaa aina ottaa sitten kiitollisena vastaan. Pelkään usein, että talous jotenkin romahtaa enkä pystykään enää tarjoamaan lapsilleni mitään.


Tuo teksti kosketti sydäntäni. Mitä kirjoitit sisältää varmasti useamman vastuuta kantavan äidin tuntoja. Mitä tulevaisuuteen tulee niin Jeesus pitää Sinusta ja perheestäsi huolen. Tiedän sen, koska Hän itse on luvannut niin tehdä. "Minä en sinua hylkää enkä sinua suinkaan jätä".

Kirjoitit: "Minusta tuntuu aina, etten ansaitse hyvää enkä osaa aina ottaa sitten kiitollisena vastaan." Niinpä niin, mutta minulle tuo kertoo, että Jumala on saanut jo muokata elämääsi.

Lunastit huonon ja kalliiseen hintaan,
Kun Sinä lunastit mun -
Valitsit minut ja valitsit huonon,
Vaan oli valinta Sun,
Kaikessa rikoin ja kaikkea puutun,
vaan olen sittenkin Sun,
sillä Sinä Jeesus valitsit mun
Jukka
 

Re: elatus, vaatteet, rahankäyttö yms.

ViestiKirjoittaja eetu » 13. Elo 2017 20:49

Mikko Murpatti kirjoitti:Jaa jaa, että Eetulla mattoja oikein monikossa! Ja vissiin niin monta ettei edes lukumäärää lonkalta muistanut! Muuten olisi lukenu 2 mattoa! Ahne mies selvästi!

Eikö sukilla pärjää vaan vielä mattojakin kulutettava ?! Ja tietenkin kävelet sitten sukilla mattojen päällä ja molemmat kuluu samaan aikaan, mitä tuhlausta !

Itse hengittelenkin silleen hyvin pienesti vain sisään imasten (FUUP,FUUUP), meikäläinen ei tuhlaa edes happea niin oon nuuka mies! Sitte juhlapyhinä saatan vähän syvempään hengitellä hetkisen, mutta ei arkena!

Vitsi vitsinä :D.

Image


:D
eetu
 
Viestit: 250
Liittynyt: 04. Joulu 2016 17:42

Re: elatus, vaatteet, rahankäyttö yms.

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 03. Helmi 2018 23:11

Tyytykää alhaisiin oloihin, sanotaan Raamatussa. Vai sanotaanko? Muistanko väärin? No jotakuinkin ainakin.
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 24 vierailijaa

cron