Keskustelua musiikista

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Keskustelua musiikista

ViestiKirjoittaja MrKerimäki » 18. Helmi 2018 22:45

Joo tuli nuorena soitettua ja laulettua rokkia iskelmää heviä ja olen tehnyt musiikkia ja kuinka ollakkaan se musiikki sitten loppui aikalailla seinään ja sanon ,että Pyhän Hengen vaikutuksesta .Joskus kuuntelen vielä kauneimpia klassikoita ,missä rakkaudesta lähinnä lauletaan .Ne kuulostaa edelleen hyviltä ,mutta ei sisällä sytytä millään lailla enää....ihan kuin ne valuisi kuin vesi hanhen selästä .

Sanat ja Hengessä laulettuna on kaunista ylistystä Jumalalle.Siinäkin se asenne ratkaisee .
MrKerimäki
 
Viestit: 446
Liittynyt: 23. Maalis 2017 12:49

Re: Keskustelua musiikista

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 19. Helmi 2018 08:28

Nykyään kun tyttöni 13v soittaa kitaraa ja laulaa niin se on kyllä äidille kauneinta mahdollista kuunneltavaa :hearts:
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Keskustelua musiikista

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 19. Helmi 2018 10:06

*
Kiitos, Juhani, rukoilustasi! :) Muuten olin 2016 Saksassa ja vielä viime kesänäkin. Saksassa minä näin uskovan porukan, joka evankelioi kadulla ja minä luin sen sellaisia tauluja, joissa on Raamatun kohdat, jotka viittaavat homouteen joka on synniksi. Ja että homoseksuaaliset eivät pääse taivaaseen. Oli Saksan kieltä. Ei voi tietää, olitko sinä porukan kanssa. :)
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Keskustelua musiikista

ViestiKirjoittaja Juhani » 19. Helmi 2018 12:11

Kiitos Vaisuliini.
En toimi vielä mitenkään aktiivisesti uskonrintamalla. Olen vasta uusi luomus ja odotan kunnes löydän oman paikkani ja tehtäväni. En halua liikaa hosua, vaan yrittää seurata Jumalan tahtoa.
En ole lähtenyt vielä kadulle evankelioimaan, enkä tunne sitä tällä hetkellä omaksi tehtäväkseni. Olen asunut täällä yli kymmenen vuotta. Puhun saksaa jo sen verran että jo pärjään, mutta ihmisten evankeliointi saksan kielellä jätän ammattilaisille. Uskon lähetyskenttääni kuuluvan ensi alkuun vain omaiseni, työkaverini ja ystäväni. Tuntuu siinäkin riittävän jo hommaa kylliksi.
Kumma juttu muuten. Näin viime yönä unta, että otin kitaran pois naftaliinista ja vaihdoin siihen kielet..
Ehkä sillä voisi julistaa jotenkin myös evankeliumia? En tiedä, aika näyttää..

Olen asunut täällä jo vuosia ja mulla olisi varmasti paljon kerrottavaa saksalaisista ja täällä asuvista ulkomaalaisista sekä katolilaisista ja muslimeista jne. Kuitenkin aiheena oli keskustelu musiikista, joten voidaan jatkaa tätä keskustelua joskus myöhemmin toisessa ketjussa. Keskustelen kernaasti kanssasi.

PS. Tuli vielä mieleeni, että olisiko tällä palstalla soittomiehiä jolta saisi vaikka hengellisiä lauluja englanniksi tai saksaksi kitarasoinnuilla varustettuna? Olisin niistä kovasti kiitollinen.
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Keskustelua musiikista

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 19. Helmi 2018 20:25

*
Juhani, mielenkiintoinen uni sinulla on. :) Voi olla että Jumala tulee käyttämään sinua. Eikö siellä Saksassa ole Raamatun mukainen seurakunta, jossa Raamatun ilmoittaman Jeesuksen uskovat kokoontuvat yhteen Jeesuksen nimen tähden? En osaa sanoa onko täällä foorumissa soittomiehiä. Jos tarvitset kipeästi heitä, niin voit luoda osion, jolla haet soittomiehiä. Tsemppiä! :)
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa