Valheenhenki eksyttää humaltumaan

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Valheenhenki eksyttää humaltumaan

ViestiKirjoittaja PetriFB » 17. Maalis 2017 17:29

Olen kirjoittanut aikaisemmin Patrick Tiaisesta muutamia kirjoituksia koskien hänen epäraamatullisia opetuksiaan. Patrick on ottanut vastaan valhehenkien opetuksia ja on menossa koko ajan yhä syvemmälle eksytyksen kavaliin juoniin. Patrick Tiainen oli puhumassa 19.2.2017 Helsingin Cityseurakunnassa ja varsinkin hänen puheensa loppupuolella oli muutama paha harhaoppi, jotka paljastavat Patrickin syvän eksymyksen. Älä ymmärrä minua väärin, sillä kirjoitukseni ei ole Patrickin parjaus- tai mustamaalauskirjoitus, vaan Raamatun mukainen tutkikaa ja koetelkaa kaikki Jumalan sanan totuuden kautta kirjoitus. Itsekin olen vajavainen ja erehtyväinen uskova ihminen, joka tarvitsen armoa ja myös parannuksen tekemistä siinä kohden missä olen toiminut väärin tai rakentanut uskoani väärille perustuksille.

Rakastan Patrickia lähimmäisenäni, niin kuin Raamattu opettaa ja käskee. Raamatun opetuksen perusteella tutkimista ja koettelemista voi kuvata suoja- ja turvaverkkona eksytyksiä ja vääriä opetuksia vastaan. Raamatussa Jumala käskee meitä koettelemaan kaiken ja pitämään sen mikä on hyvää (totuus) ja karttamaan kaikenlaista pahaa (synti, eksytys, väärä oppi jne.) sekä antamaan itsemme pyhitettäväksi koettelemisen kautta. On kyse tärkeästä asiasta. Rukoilen ja toivon (toivon mukaan myös sinä lukijani teet samoin), että Patrick Tiainen tekisi parannuksen ja hylkäisi valheelliset opetuksensa sekä kääntyisi uskomaan Herraan Jeesukseen rakkaudesta totuuteen. Tutki ja koettele kirjoitukseni Jumalan sanan kautta rukouksen kera.

Kirjoitus on sivullani: http://www.kotipetripaavola.com/valheen ... sella.html
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Valheenhenki eksyttää humaltumaan

ViestiKirjoittaja Juha » 17. Maalis 2017 17:58

Jolla on minun käskyni ja joka ne pitää, hän on se, joka minua rakastaa; mutta joka minua rakastaa, häntä minun Isäni rakastaa, ja minä rakastan häntä ja ilmoitan itseni hänelle." Joh. 14:21

9 Niinkuin Isä on minua rakastanut, niin minäkin olen rakastanut teitä; pysykää minun rakkaudessani.
10 Jos te pidätte minun käskyni, niin te pysytte minun rakkaudessani, niinkuin minä olen pitänyt Isäni käskyt ja pysyn hänen rakkaudessaan. Joh. 15:9-10


Näin Jeesus asian ilmaisi! Ei täs mistään romanttisesta tunnehötöstä puhuta... Se kuuluu vain naisen ja miehen välille. Meidän suhteemme Jumalaan ei missään nimessä ole romanttinen.
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Avatar
Juha
Site Admin
 
Viestit: 1702
Liittynyt: 29. Heinä 2012 03:40

Re: Valheenhenki eksyttää humaltumaan

ViestiKirjoittaja Peace In Rest » 17. Maalis 2017 18:37

Pieni toivomus: Voisiko keskustelun avauksissa (ja viesteissä yleensäkin) välttää tämän avauksen kaltaista ns. "klikkiotsikointia", eli otsikkoa tai alustusta jossa ei kerrota varsinaista asiaa vaan jonka tarkoitus on houkutella klikkaamaan linkkiä. Minua kiinnostaa lukea keskustelualueita ja erilaisia näkemyksiä täältä, mutta en jaksaisi hirveästi eri nettisivuja selailla joten tällaiset "klikkiotsikko"-henkiset asiat jäävät poikkeuksetta lukematta.
Peace In Rest
 
Viestit: 468
Liittynyt: 09. Loka 2016 21:47

Re: Valheenhenki eksyttää humaltumaan

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 17. Maalis 2017 22:06

Minäkään en koskaan lue tekstejä linkkien takana, mutta toisaalta en myöskään lue tänne suoraan kirjoitettuja tekstejä jos ne ovat kovin pitkiä. Minulla on elämässäni nykyään niin tiukka aikataulu, mutta haluan kuitenkin käydä täällä kurkkimassa välillä. Ei minua kyllä linkit haittaakaan. Jätän ne vain huomiotta.
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Valheenhenki eksyttää humaltumaan

ViestiKirjoittaja Peace In Rest » 17. Maalis 2017 22:33

Eivät linkit minunkaan elämää mullistavasti häiritse, mutta kyllä se vähän ärsyttää kun avaa aiheen jossa on kiinnostava otsikko, ja mahdollisesti vielä lukee pitkähkön tekstin kuten tämän ketjun avauksessa, missä ei kuitenkaan kerrota otsikon aiheesta mitään vaan sitä varten pitäisi avata vielä linkki erilliselle nettisivulle. Monet foorumit ovat menneet ihan pilalle kun on annettu klikkiotsikoinnin ja epäinformatiivisen linkkailun rehottaa. Ei ole kuitenkaan yhtään vaikeampaa copypasteta koko tekstiä nettisivulta tänne, sen sijaan että copypastettaa pelkän linkin sivuille.
Peace In Rest
 
Viestit: 468
Liittynyt: 09. Loka 2016 21:47


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa

cron