Jeesus ja perhe

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Jeesus ja perhe

ViestiKirjoittaja pehmytpusu777 » 07. Marras 2016 16:08

Heheeee :lol: :lol: Kuinka usein kuulee Hengellisen Koviksen uhoavan "TEEN Jumalan tahdon - MAKSO MITÄ MAKSO!!"..tämä tokaisu esitetään yleensä ääritotinen ilme naamalla..
pehmytpusu777
 

Re: Jeesus ja perhe

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 09. Marras 2016 10:46

pehmytpusu777 kirjoitti:Heheeee :lol: :lol: Kuinka usein kuulee Hengellisen Koviksen uhoavan "TEEN Jumalan tahdon - MAKSO MITÄ MAKSO!!"..tämä tokaisu esitetään yleensä ääritotinen ilme naamalla..



Kyllä, ja heti tunnustan että itsekin olen näin uhonnut...

Nykyään jo on "minä yritän" sana tullut näihin keskusteluihin "minä teen" sanojen tilalle.

Kuitenkaan en usko, että Jumala halveksii tämmöistä asennetta eikä naura ja ivaa. Uskova saa myös epäonnistua.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Jeesus ja perhe

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 09. Marras 2016 14:18

Tämä Jeesus ja perhe ja kaikki siihen kuuluvat mausteet korostettuna esim viha sanalla on myös sitä kuuluisaa ...irti Raamatun asiayhteydestä ja tämä jos mikä voisi olla jonkun keksimä lahkokin ,jossa hylätään rakkaat kun asiayhteys ja se ydin on katkaistu.
Malliesimerkkiä ei uskalla edes kirjoittaa ,ettei joku älypää tule lukeneeksi ja saaden ahaa elämyksen .Että pian olisi uskonlahko nimeltä ...Puhtaat ja jalot ja täydelliset perheen hylkääjät.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Jeesus ja perhe

ViestiKirjoittaja pehmytpusu777 » 10. Marras 2016 00:59

Heheeeee.. :lol: Kun on uhonnut ensin ja sitten kunnolla mennyt rähmälleen, on Herramme vastaanottamassa kyllä kuten Pietaria vastanotettiin kun hän oli ensin ypyttänyt uhoamisensa jälkeen ja kieltänyt Herran.. :welcome: <-tuollainen kyltti oli vastassa siellä rannalla Herral Jeesuksella..
pehmytpusu777
 

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 34 vierailijaa