Lopunajan paha palvelija

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Lopunajan paha palvelija

ViestiKirjoittaja PetriFB » 26. Loka 2016 17:37

Sain (22.10.2016) sydämelleni todella voimakkaasti Herran Jeesuksen kertoman tarinan uskollisesta ja ymmärtäväisestä palvelijasta sekä pahasta palvelijasta ja kuinka se liittyy lopunaikaan ja mistä asioista uskollinen ja ymmärtäväinen palvelija sekä paha palvelija voidaan tunnistaa. Uskollinen ja ymmärtäväinen palvelija tietää Jumalan armosta Jumalan tahdon sekä Jumalan sanan totuutta. Paha palvelija ei tiedä Jumalan tahtoa eikä Jumalan sanan totuutta ja sen lisäksi paha palvelija ilkeilee uskolliselle ja ymmärtäväiselle palvelijalle, koska paha palvelija on eksynyt palvelemaan riivaajahenkiä, vaikka hän luuleekin palvelevansa Raamatun Jumalaa. Asiasta vosi kirjoittaa varmastikin myös erilaisesta näkökulmasta kuin mitä minä olen kirjoittanut, mutta olen kokenut tuoda esille kirjoittamani asiat. Tutki ja koettele kirjoitukseni Jumalan sanan avulla rukouksen kera.

Kirjoitus on sivullani: http://www.kotipetripaavola.com/pahapalvelija.html
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 48 vierailijaa