Amerikalla on meneillään presidentinvaalit

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Amerikalla on meneillään presidentinvaalit

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 09. Marras 2016 11:11

Lisään vielä että olin 100% varma, siis aivan täysin vakuuttunut ja varma että Hilary Clintonin puolella olevat NWO ja muut salaseuravoimat sormeilevat äänestystuloskia ja tietokoneohjelmia niin että Hilary voittaa vaikka Amerikkalaiset äänestäisivät Donaldia.

Näin ei kuitenkaan käynyt vaan vaikuttaisi että Amerikan vaalit ja äänestys todella toimi ilman vilppiä, eli olin väärässä että NWO-salaseurat voisivat päättää voittajan. Olin myös väärässä Britannian erossa EU:sta olin varma että NWO:n edustajat estävät eron vetelemällä ostamiaan päättäjiä oikeista naruista. Näinkään ei käynyt vaan kaikkien ihmetykseksi Britannia sai erota ja erosi EU:sta.

Näin ollen olen jo kahdesti erehtynyt ja tämä riittää minulle, uskoni NWO:hin ja muihin salaseuroihin sai (onneksi) kovan kolauksen, itselleni ei näytä enään siltä että maailmaamme hallitsee varjoista jokin mystinen salaliitto joka ohjailee varjoista maailman suuria tapahtumia, näyttääkin taasen siltä että maailma pyörisi sittenkin demokratian mukaisesti ja äänestyksillä on merkitystä.

Tämä oli hyvin terve kokemus itselleni enää en näe NWO:ta ja salaliittoja jokaisen kiven ja kannon alla. Muiden ei tarvitse olla tätä mieltä.

Uskon edelleenkin että salaseuroja ja salaliittoja on olemassa (Jesuiitat ym.) mutta niiden valta ei näytä purevan ainakaan näissä kahdessa esimerkissä eivätkä ne ole jokapuolella.Jäitähattuun Murpatti.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Amerikalla on meneillään presidentinvaalit

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 09. Marras 2016 11:12

*
Just niin ja hänessä on yksi pieni hyvä joka on Jumalan silmissä suureksi, eli hän on Israelin ystävä. :clap:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7940
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Amerikalla on meneillään presidentinvaalit

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 09. Marras 2016 11:14

Mikko Murpatti kirjoitti:Lisään vielä että olin 100% varma, siis aivan täysin vakuuttunut ja varma että Hilary Clintonin puolella olevat NWO ja muut salaseuravoimat sormeilevat äänestystuloskia ja tietokoneohjelmia niin että Hilary voittaa vaikka Amerikkalaiset äänestäisivät Donaldia.

Näin ei kuitenkaan käynyt vaan vaikuttaisi että Amerikan vaalit ja äänestys todella toimi ilman vilppiä, eli olin väärässä että NWO-salaseurat voisivat päättää voittajan. Olin myös väärässä Britannian erossa EU:sta olin varma että NWO:n edustajat estävät eron vetelemällä ostamiaan päättäjiä oikeista naruista. Näinkään ei käynyt vaan kaikkien ihmetykseksi Britannia sai erota ja erosi EU:sta.

Näin ollen olen jo kahdesti erehtynyt ja tämä riittää minulle, uskoni NWO:hin ja muihin salaseuroihin sai (onneksi) kovan kolauksen, itselleni ei näytä enään siltä että maailmaamme hallitsee varjoista jokin mystinen salaliitto joka ohjailee varjoista maailman suuria tapahtumia, näyttääkin taasen siltä että maailma pyörisi sittenkin demokratian mukaisesti ja äänestyksillä on merkitystä.

Tämä oli hyvin terve kokemus itselleni enää en näe NWO:ta ja salaliittoja jokaisen kiven ja kannon alla. Muiden ei tarvitse olla tätä mieltä.


Sen teki rukoilijat joiden kautta Jumala toimi väkevästi ajatellen Amerikan kansan etuoikeutta että saa kuulla Jumalan Sanaa ja Kristuksen pelastussanomaa. Eli vilppi hävisi ja rukous voitti. Kiitos Jumalalle! :clap:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7940
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Amerikalla on meneillään presidentinvaalit

ViestiKirjoittaja rpe » 09. Marras 2016 12:40

Mielenkiintoiset arvot jyrää täälläkin: pari kertaa eronnut, shovinismiin ja rasismiin taipuva narsisti on "Jumalan valittu", koska oletetut (ja ihme peloista nousevat)salaliitot ja toteen näyttämätön israelvastaisuus (mitä luulette, ketä USA:n arvovaltainen ja hyvin lobbaava juutalaisyhteisö äänesti?) ei sopisi presidentiksi. Onko kyse siis patriarkaalisia hierarkioita ihannoivasta ajatuksesta, että nainen ei voi olla johtaja? Clinton on elitistinen pyrkyri, militantimpi, aavistuksen liberaalimpi, etelän "kuninkaallinen", mutta ajatus, että hän olisi jotenkin ajamassa muslimien etuoikeuksia, kristinuskoa alas tai muuta "salaliittoagendaa" on aika foliohattujuttuja. Tottakai näillekin esitetään vastapainona "todisteita", mutta luulen, että tässäkin, kuten brexitissä kävi sama: populismin uhkakuvapelot ovat aina niiden käyttövoima. Monetarismin ja protektionismin kummalliseen sekasikiöön luottava liikemies ei ole ainakaan globaaliudella häikäissyt. Paluu pre war isolationismiin on aika lähellä? Mikä on tällä hetkellä uhka, josta mr Trump Amerikan pelastaa? Mikä on se aikakausi, jolloin USA oli suuri? (ehkä Ronald Reaganin aikaudella?) Pitäisi varmaan mennä Natoon tai EU:n omaan puolustusliittoon?
rpe
 
Viestit: 351
Liittynyt: 15. Marras 2015 09:30

Re: Amerikalla on meneillään presidentinvaalit

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 09. Marras 2016 13:08

rpe kirjoitti:Mielenkiintoiset arvot jyrää täälläkin: pari kertaa eronnut, shovinismiin ja rasismiin taipuva narsisti on "Jumalan valittu", koska oletetut (ja ihme peloista nousevat)salaliitot ja toteen näyttämätön israelvastaisuus (mitä luulette, ketä USA:n arvovaltainen ja hyvin lobbaava juutalaisyhteisö äänesti?) ei sopisi presidentiksi. Onko kyse siis patriarkaalisia hierarkioita ihannoivasta ajatuksesta, että nainen ei voi olla johtaja? Clinton on elitistinen pyrkyri, militantimpi, aavistuksen liberaalimpi, etelän "kuninkaallinen", mutta ajatus, että hän olisi jotenkin ajamassa muslimien etuoikeuksia, kristinuskoa alas tai muuta "salaliittoagendaa" on aika foliohattujuttuja. Tottakai näillekin esitetään vastapainona "todisteita", mutta luulen, että tässäkin, kuten brexitissä kävi sama: populismin uhkakuvapelot ovat aina niiden käyttövoima. Monetarismin ja protektionismin kummalliseen sekasikiöön luottava liikemies ei ole ainakaan globaaliudella häikäissyt. Paluu pre war isolationismiin on aika lähellä? Mikä on tällä hetkellä uhka, josta mr Trump Amerikan pelastaa? Mikä on se aikakausi, jolloin USA oli suuri? (ehkä Ronald Reaganin aikaudella?) Pitäisi varmaan mennä Natoon tai EU:n omaan puolustusliittoon?


No minkäs teet kun luottomedia (valtamedia) valehtelee ja on puolueellinen (vaaleissa suosittiin Clintonia), vaihtoehtomediat taas on puolet oikeassa ja puolet väärässä sekä ajavat tietenkin omia agendojaan.

Väärää ja puolueellista tietoa on niin paljon liikkeellä, että mihinkään ei voi luottaa ja mistään ei ota selvää että mikä totuus on.

Trumpin uhista kyselit. Niitähän on monta itse ajattelen tällähetkellä Jihad maahanmuuton olevan yksi ihan oikea uhka Amerikalle.

Aika näyttää miten Trumpetti soi :D.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Amerikalla on meneillään presidentinvaalit

ViestiKirjoittaja PetriFB » 09. Marras 2016 14:03

Näin päivää ennen USA:n presidentin vaaleja yöllä unen, jossa ääni sanoi, että Trump voittaa vaalit. Nyt sitten vaaliyönä (en katsonut vaaleja yöllä) näin unen, jossa Trumpilta otetiin voitto pois ja sanottiin, että hänen olisi pitänyt voittaa vaalit.

Huomautan nyt sen, että nämä olivat unia joita näin, enkä ala saarnaamaan tai sanomaan näiden olleen profeetaallisia unia, vaan että ne olivat unia joita näin. Olisihan se kuitenkin aika hurjaa jos jollakin kepulikonstilla Trumpin voitto mitätöitäisiin.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Amerikalla on meneillään presidentinvaalit

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 09. Marras 2016 14:12

Aamulla mietin toisaalta ,että ...Eikö Amerikan kokoisessa maassa olisi voinut olla 3 vaihtoehtokin :) Kun kaksi on sellaista ,jotka aiheuttaa monelle tavalla tai toisella vatsahappojen sekaantumista ja yleistä närästystä.

No nyt on Trumpetin mahdollisuus näyttää toteen puheensa ..aika näyttää mitä sieltä "torvesta tulee .Toivottavasti hyvää.

Luulen kanssa ,että Clintonin "asioita" vielä saadaan päivänvaloon .Mitä ne sitten onkaan.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Amerikalla on meneillään presidentinvaalit

ViestiKirjoittaja Leea » 09. Marras 2016 14:32

Eipä tuolla lopulta suurtakaan merkitystä kumpi presidenttinä. Taustajoukoilla on paljon valtaa Yhdysvalloissa. Vatikaani ja jesuiitat kontrolloi paljolti USA:n politiikkaa. Donald Trump on aikoinaan opiskellut jesuiitta yliopistossa. Hillary Clintonin varapresidenttinä olisi ollut jesuiitta Tim Kaine.

Clinton ja Trump osallistua vastikään Al Smith hyväntekeväisyysillalliselle (katolinen tilaisuus). Al Smith oli aikoinaan ensimäinen katolinen presidenttiehdokas Yhdysvalloissa. Tilaisuudessa kummankin puheenvuoroissa kuultiin tietenkin positiivinen suhtautuminen katoliseen kirkkoon, Trump mm. kehoitti vastustamaan antikatolistisia asenteita.

Trumpin puhe
https://youtu.be/NnRVAzFa6Og?t=14m20s

Clinton
https://youtu.be/kA2m4jrZJeY?t=15m38s
Leea
 
Viestit: 187
Liittynyt: 13. Syys 2012 14:16

Re: Amerikalla on meneillään presidentinvaalit

ViestiKirjoittaja petsku » 09. Marras 2016 14:48

Mikko Murpatti kirjoitti:Lisään vielä että olin 100% varma, siis aivan täysin vakuuttunut ja varma että Hilary Clintonin puolella olevat NWO ja muut salaseuravoimat sormeilevat äänestystuloskia ja tietokoneohjelmia niin että Hilary voittaa vaikka Amerikkalaiset äänestäisivät Donaldia.

Näin ei kuitenkaan käynyt vaan vaikuttaisi että Amerikan vaalit ja äänestys todella toimi ilman vilppiä, eli olin väärässä että NWO-salaseurat voisivat päättää voittajan. Olin myös väärässä Britannian erossa EU:sta olin varma että NWO:n edustajat estävät eron vetelemällä ostamiaan päättäjiä oikeista naruista. Näinkään ei käynyt vaan kaikkien ihmetykseksi Britannia sai erota ja erosi EU:sta.

Näin ollen olen jo kahdesti erehtynyt ja tämä riittää minulle, uskoni NWO:hin ja muihin salaseuroihin sai (onneksi) kovan kolauksen, itselleni ei näytä enään siltä että maailmaamme hallitsee varjoista jokin mystinen salaliitto joka ohjailee varjoista maailman suuria tapahtumia, näyttääkin taasen siltä että maailma pyörisi sittenkin demokratian mukaisesti ja äänestyksillä on merkitystä.

Tämä oli hyvin terve kokemus itselleni enää en näe NWO:ta ja salaliittoja jokaisen kiven ja kannon alla. Muiden ei tarvitse olla tätä mieltä.

Uskon edelleenkin että salaseuroja ja salaliittoja on olemassa (Jesuiitat ym.) mutta niiden valta ei näytä purevan ainakaan näissä kahdessa esimerkissä eivätkä ne ole jokapuolella.Jäitähattuun Murpatti.


No jos tuolle linjalle lähdetään. Voihan kyseessä olla molemmissa tapauksissa Venäjän salaliitto.
petsku
 
Viestit: 71
Liittynyt: 06. Elo 2012 16:09

Re: Amerikalla on meneillään presidentinvaalit

ViestiKirjoittaja pekka » 09. Marras 2016 14:54

Netissä on kirjoituksia siitä, että D. Trump on mahdollisesti vapaamuurari (?) mutta kaikki nuo kirjoitukset ovat englanniksi kirjoitettu niin en voi tuohon aiheeseen kovin hyvin perehtyä (eklannin taitoni ei ole tarpeeksi hyvä) mutta ehkä joku foorumilainen joka tuon kielen tarpeeksi hyvin osaa voisi lukea noita kirjoituksia (esim. "Donald Trump freemason"-hakusanalla) ja kertoa meille muillekin voisiko tuo pitää paikkansa, että Trump olisi sekaantunut vapaamuurariuteen?


Image
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 41 vierailijaa

cron