Netissä olevat kirjoitukset ja huhut

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Netissä olevat kirjoitukset ja huhut

ViestiKirjoittaja PetriFB » 04. Elo 2016 11:22

Netissä on erilaisilla keskustelupalstoilla ja muissa yhteyksissä monenlaisia kirjoituksia ja huhuja Jumalan palvelijoista. Osa näistä kirjoituksista perustuu valheeseen sekä tekstien vääristelemiseen ja totta kai osa niistä on totuudenmukaisia. Minulle on lähetetty silloin tällöin vuosien varrella minua koskevia keskusteluja, joita käydään vuodesta toiseen erilaisilla netin keskustelufoorumeilla ja muissa yhteyksissä. En ole niihin liiemmin reagoinut enkä kirjoittanut ja antanut vastauksia sivullani, koska en ole kokenut siihen minkäänlaista tarvetta.

Eräs henkilö lähetti minulle lähiaikoina e-mailin minua koskevaan keskusteluun. Kävin katsomassa sitä ja huomasin myös monia muitakin ketjuja koskien minua sekä muitakin minulle hyvin tuttuja Jumalan palvelijoita ja heistäkin kirjoitettiin asioita vääristellen. Rukouksessa ollessani olen kokenut tuoda esille muutamia asioita siitä mikä on totuus ja mitä olen kirjoittanut ja opettanut. Tämä siitä syystä, koska on tiettyjä Raamatun opetuksia, joita me uskovina emme aina ymmärrä oikealla tavalla. Tuon myös esille avoimen rehellisesti kuinka ja missä olen ymmärtänyt ja opettanut väärin sekä tehnyt siitä julkisesti parannusta.

Tämä alue on iso ongelma meidän uskovien keskellä, koska me liian usein pelkäämme maineemme ja kasvojemme menettämistä jos tunnustamme olevamme väärässä. Kukaan meistä ei ole täydellinen ja kaikki erehdymme joskus ja jossakin kohden ja Raamatun mukaan jopa monessakin kohden. Ei ole häpeä tunnustaa erehtyneensä, koska parannuksenteon kautta saamme hylätä sen mikä ei ole Herrasta ja sen tilalle saamme paljon parempaa. Toisin sanoen taivaallisia aarteita ja totuutta, joka tekee meistä vapaita kaikesta vääryydestä. Parannuksenteon pitäisi olla iloinen asia, sillä synnin "kuona-aineet" väistyvät ja häviävät sydämestä, jonka tilalle tulee taivaallista totuuden, pyhyyden, puhtauden ja rakkauden "ravintoa" ja elämää. Eikö tämän pitäisi olla suuren riemun aihe eikä häpeän, kun Jumalan armosta saamme puhdistautua Hänen voimassaan ja totuudessaan. Minusta on ja siksi riemuitsen silloin kun saan tehdä parannusta.

Olen myös huomannut että netissä kirjoitetaan kaikenlaista monista Jumalan palvelijoista, joita minäkin tiedän ja tunnen henkilökohtaisesti. Olen ihmetellyt sitä kuinka joku tai jotkut uskaltavat kirjoittaa monista Jumalan palvelijoista perättömiä huhuja ja vääristeleviä kirjoituksia, jotka eivät ole totta. Olen saanut jonkin verran yhteydenottoja uskovilta, että miksi en ota mitään kantaa näihin keskusteluihin ja huhuihin. On hyödytöntä juosta netissä kaikenlaisten juttujen perässä, sillä jos ihminen on päättänyt vääristellä asioita ja panetella, niin ei sellaisen ihmisen mieltä voi muuttaa. Totuus kyllä on aina avoimena jokaisen nähtävissä kaikessa jos vain sydän on juurtunut totuuteen. Mutta jos sydän on kiinni vääryydessä, niin ainoastaan parannuksenteon kautta voi nähdä totuuden.

Yleensä en tällä tavalla ota kantaa omilla nettisivuillani minua koskeviin nettikeskusteluihin saati edes seuraa sitä kaikkea mitä siellä keskustellaan, mutta nyt koin, että hyvä olisi kirjoittaa muutama sananen. Tutki ja koettele kirjoitukseni Jumalan sanan avulla rukouksen kera.

Uusin kirjoitus on sivullani: http://www.kotipetripaavola.com/netissa ... huhut.html
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 38 vierailijaa