Voiko uskova vierailla taivaassa?

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Voiko uskova vierailla taivaassa?

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 19. Maalis 2018 21:01

*
Ok, mr Kerimäki. Muuten Paavali ei ylpeilisi suurenmoisten ilmestyksien tähden, hänelle on annettu lihaansa pistin, saatana runtelemaan häntä, ettei hän ylpeilisi. Pidä sinä huolen, ettet ylpeilisi. :) No minä en itse lyö kokemukseni lukkoon väittäen, että se olisi Jumalasta. Se olisi vaarallista sanoa mitään. Paavali kirjoitti näin: 'oliko hän ruumiissaan, en tiedä, vai poissa ruumiista, en tiedä, Jumala sen tietää ja hänet temmattiin paratiisiin ja hän kuuli sanoja, joita ei voi sanoin ilmaista ja joita ihmisen ei ole lupa puhua'.

Paavalikin ei myös tiennyt, oliko ruumiillisesti käynyt taivaassa tai poissa ruumiista, kuten minun kokemukseni, mutta en halua lyödä tämän asian lukkoon, että se olisi Jumalasta. Se olisi vaarallista sanoa mitään.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Voiko uskova vierailla taivaassa?

ViestiKirjoittaja MrKerimäki » 20. Maalis 2018 09:07

Totta se ylpeys on väärin ja kun on kasvanut Herran ohjauksessa niin tajuaa kokonaisvaltaisesti ,että itse on vaan työmies pellolla eikä mikään muu ja ilmestykset ei tule omasta voimasta vaan Herran ilmoittamana ja siksi minulla ei ole "osaa ei arpaa"kuten sanotaan eli vaan työmies ,joka tekee osansa.
Se ,että ymmärtää paikkansa ja olevansa vain työmies on uskonkasvun suuria ymmärryksiä..niin tuumailen asiasta.

Niin vaisuliini ..en osaa sinun taivaskäyntiin osaa ottaa kantaa ..sanotaan vaan ,että Herra voi ja ihminen ihmettelee :)
MrKerimäki
 
Viestit: 446
Liittynyt: 23. Maalis 2017 12:49

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 51 vierailijaa

cron