Tein itselleni facebook sivut

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Tein itselleni facebook sivut

ViestiKirjoittaja PetriFB » 05. Heinä 2016 13:37

Liityin facebookiin. Olen lähettänyt sinne muutaman viestin. Viimeisin viestini on seuraavanlainen:

Olen ollut pitkään sitä mieltä etten tee itselleni facebook tiliä, koska minulla ei ole aikaa hengailla facebookissa. Kotisivuni yhden viikon kävijämäärät ovat noin 10 000 kävijää, joiden kautta saan jonkin verran palautetta, kysymyksiä jne. Sitten on vielä kaikki muu, perhe-elämä ja arjen askareet sekä Raamatun tutkiminen ja sivuilleni kirjoittaminen ja kaikkea muuta. En enää kykene antamaan aikaani enempää muualle, siksi en kommentoi enkä keskustele facebookissa kenenkään kanssa. Toivon mukaan ymmärrätte ettei kyse ole siitä etten noteeraisi lähimmäisiäni, mutta aika ei kerta kaikkiaan riitä kaikkialle. Miksi sitten tulin facebookiin? Olen saanut palautetta siitä, että monet uskovat ihmiset ovat rakentuneet sivujeni kautta. Muutama uskon ystävä on sanonut, että facebookin kautta voisi myös levittää eteenpäin kirjoituksiani ja videoita. Tässä on se syy. Jos joku kokee sivuillani olevia kirjoituksieni olleen hyödyllisiä, niin facebookin kautta ne voivat levitä eteenpäin sellaisillekin ihmisille, jotka eivät käy sivuillani. Se tietenkin tulee muistaa, että olen vajavainen ja erehtyväinen ihminen, siksi kirjoitukseni ja opetukseni tulee tutkia ja koetella Jumalan sanan avulla rukouksen kera.

Minut saa kiinni kotisivujeni kautta jos haluaa keskustella tai kysellä jotakin. Jumalan siunausta kaikille.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Tein itselleni facebook sivut

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 06. Heinä 2016 07:00

*
Tervetuloa fb:aan PP. Eli tarkoitat siis fb-ryhmää jossa voi keskustella? Minkä niminen ryhmä on?
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Tein itselleni facebook sivut

ViestiKirjoittaja PetriFB » 06. Heinä 2016 11:25

vaisuliini kirjoitti:*
Tervetuloa fb:aan PP. Eli tarkoitat siis fb-ryhmää jossa voi keskustella? Minkä niminen ryhmä on?


Kiitos. Sivuni facebookissa: https://www.facebook.com/petripaavola64
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Tein itselleni facebook sivut

ViestiKirjoittaja Leea » 08. Heinä 2016 16:39

Facebook on mielestäni hyvä paikka kertoa uskosta myös ei-uskoville ja muutenkin netti tavoittaa nykyään paljon ihmisiä. Onkos täällä muita joilla fb profiili? Itse nimellä Leea Maijala.
Leea
 
Viestit: 187
Liittynyt: 13. Syys 2012 14:16

Re: Tein itselleni facebook sivut

ViestiKirjoittaja markku » 11. Heinä 2016 05:21

Tein itselleni sen ja sen sivun. Olen siellä ja täällä. Kirjoitin sen ja sen artikkelin. Se ja se sivusto julkaise sen ja sen artikkelini. Olen sitä mieltä siitä ja tästä. Kuinka kauan pitää mainostaa itseänsä. Ei se ole hyvä joka itseänsä suosittelee vaan se JOTA HERRA SUOSITTELLEE. ja vielä saulus lähetys. Paavali otti vuokra-asunnossaan vastaan 2 vuotta yötä päivää jokaisen joka hänen luoksensa tuli.Siinä sitä mainosta on tarpeeksi.
markku
 

Re: Tein itselleni facebook sivut

ViestiKirjoittaja PetriFB » 11. Heinä 2016 15:41

Kiitoksia Markku viestistäsi, arvostan suuresti suorapuheisuuttasi. Jotkut muutkin voivat ajatella samalla tavalla kuin mitä Markku toi esille, siksi vastaukseni on nyt yleinen, ei kenellekään yksityisesti osoitettu. Olen sanonut ja kehottanut koettelemaan sen mitä sanon, opetan ja julistan jne. Tutki ja koettele tämäkin. Kerron taustaa sille miksi olen tehnyt kotisivuni, kirjoitan sinne ja miksi ilmoitan mitä olen kirjoittanut. Samalla kerron taustaa facebookiin liittymiselleni ja Saulus-Lähetyksen taustaa.

1990-luvun loppupuolella kun palvelin sanassa erilaisissa yhteyksissä mm. vapaissa suunnissa, niin jotkut uskovat ihmiset sanoivat, että minun pitäisi kirjoittaa hengellisiä kirjoja ja myös kirjoitusten kautta opettaa ja puhua, enkä vain puhumalla palvelisi Jumalaa. Heti aluksi sanoin etten aio kirjoittaa kirjoja, enkä muutenkaan aio kirjoittaa mitään Raamatusta ja Jumalasta, koska on olemassa jo täydellinen kirjoitettu Jumalan ilmoitus ja sana, jonka Jumala on antanut meille Raamatun kautta.

Suhtauduin aluksi todella kielteisesti kirjan tekemiseen ja kirjoittamiseen omalla kohdallani. Yhä useampi uskova puhui minulle kirjoittamisesta, mutta olin päättänyt olla kirjoittamatta. 90-luvun lopussa Jumala johdatti minua eräältä paikkakunnalta toiselle paikkakunnalle. Siinä samassa koin todella voimakkaasti kuinka minun tuli kirjoittaa kirje seurakunnan vanhemmille ja kopioida sen teksti A-4 paperisena versiona ja antaa se seurakunnan vanhemmille. Ennen kuin kirje tuli valmiiksi, niin jätin sen kesken ja ajattelin ettei minun kuulu kirjoittaa sellaista kirjettä. Eräs veli, jolla on profeetallinen lahja, joka ei tuntenut minua eikä seurakuntaa missä olin (hän asui eri puolella Suomea), enkä minä sanonut hänelle mitään asiasta alkoi eräänä päivänä profetoimaan ja sanoi Herran näyttävän hänelle näkyä, jossa minulle sanotaan, että jatka sen tekeminen loppuun, minkä olet jättänyt kesken ja minkä lopetit. Ja sen jälkeen veli sanoi, että nyt Herra näyttää minulle A-4 papereita ja sanoo sinulle Petri, että Minä (Jumala) siunaan sen. Tiesin heti, että minun tuli tehdä parannus ja kirjoittaa se kirje loppuun asti ja jakaa se, sillä sen kirjoittaminen ei ollut minusta itsestäni, vaan Herrasta.

Kun olin kirjoittanut sen kirjeen, niin Jumala alkoi puhumaan minulle, että minun tulee kirjoittaa kirjeen aiheesta (seurakunnan johtamisesta) ja julkaista se nettisivujen kautta. Niin tein ja sen jälkeen olen kirjoittanut useita kirjoituksia, jotka olen saanut sydämelleni. Vuosien saatossa olen saanut yhteydenottoja uskovilta, jotka haluaisivat minun perustavan sähköpostilistan, jossa ilmoittaisin tuoreeltaan mitä olen kirjoittanut, että he voisivat he lukea ne mahdollisimman nopeasti. Heidän pyynnöstään tämänkin tein.

En ole itse päättänyt alkaa kirjoittamaan sivuilleni, enkä tiedottamaan siitä mitä olen kirjoittanut. En myöskään tiedota täällä foorumilla kirjoituksistani jne. omasta halustani, vaan silloin kun jäin pois foorumin ylläpidosta, niin ajattelin jääväni pois koko foorumilta. Mutta sellaisia toivomuksia tuli etten jäisi pois foorumilta, vaan jos voisin vaikka jakaa foorumilla linkkejä kirjoituksiini, joita teen ja julkaisen. Niin koin sitten, että koska jotkut kokevat ne tarpeellisiksi täälläkin foorumilla, niin en jää pois ja jaan linkkejäni tämänkin foorumin kautta. Ylläpidosta jäin pois aikanani siksi, koska koin ettei minulla ole aikaa hoitaa ylläpitoa enää vastuullisesti kaikkien muiden asioiden ja tehtävieni takia. Ylläpidosta pois jäämiseen ei liity minkäänlaista draamaa, ei riitaa jne. vaan se oli oma päätökseni, jota myös kipuilin Herran edessä.

Olen monta vuotta päättänyt olla menemättä facebookiin. Minua on myös pyydetty facebookin, että sielläkin ihmiset haluaisivat saada tietää linkeistäni jne. Tämänkin asian koin, että jos se edistää Jumalan valtakunnan työtä, niin olkoon menneeksi ja perun puheeni ja liityn facebookiin. En mennyt facebookiin omasta halustani, vaan muut halusivat sitä ja olin Herran edessä ja koin, että jos se on joillekin tärkeätä, että olen facebookissa ja jaan siellä linkkejä kirjoituksiini ja videoihin jne. niin liityn.

Saulus-Lähetys sai siten alkunsa, että muutama ihminen kipuili Jumalan valtakunnan työn puolesta ja ehdotin heille yhdistyksen perustamista, että he voisivat tehdä sitä Herralle mitä kokevat sydämessään. Toki tämänkin asian kanssa ollaan oltu rukouksessa Herran edessä. Minä menin mukaan Saulus-Lähetyksen toimintaan, että se sai lain voiman yhdistyslain puitteissa. Olen sitten myös osallistunut sen toimintaan.

Sitten videoiden julkaisemisesta, joissa itsekin puhun muutama sananen. Koin sydämessäni Herran puhuvan, että puheitani tulisi videoida ja sillä tavalla laittaa eteenpäin. Eräänä päivänä eräs uskon veli tuli kotiini ja sanoi kokeneensa Herrassa, että minun tulee puhua julkisesti ja ne tulee videoida ja hän lahjoittaa minulle ammattilaistasoisen videokameran mikrofonin kanssa ja sen jälkeen hän lahjoitti myös minulle ammattilaistason videoeditointi ohjelman. Olen myös saanut sydämelleni tehdä joskus videotykki esityksiä ja eräs veli lahjoitti minulle videotykin. Olen saanut niitä useamman, mutta kun ne ovat menneet rikki, niin olen saanut lahjoituksena uuden (en ole niitä kerjännyt). Sain kerran rukouksessa voimakkaasti videotykin, että sellaisen kautta minun pitäisi esittää ja puhua ekumeniasta, eikä minulla ollut silloin toimivaa videotykkiä (oli pari rikkinäistä), mutta pari päivää tämän rukouksen jälkeen minulle lahjoitettiin toimiva videotykki. Näissäkin tilanteissa (videopuheet) aloite on tullut muualta kuin minulta ja olen saanut niihin selkeitä vahvistuksia Jumalalta.

Jos en kotisivuillani opeta ja puhu Jumalan sanasta ja jos keskipiste ei ole Herrassa Jeesuksessa, vaan jos puhun itsestäni ja kerskaan itsestäni, niin poistan sivuni välittömästi, jos minulle osoitetaan, että keskipiste sivuillani ei ole Herrassa Jeesuksessa, vaan minussa. Jos julkisilla videoilla en kirkasta Herraa Jeesusta, vaan itseäni, niin poistan jokaisen videon. Jos olen itse alkanut omissa voimissani palvelemaan ja puhumaan Jumalan sanasta, eikä palvelutehtäväni hyödytä ketään ja se minulle todeksi osoitetaan, niin poistan sivuni netistä, enkä ota enää kutsuja vastaan.

Sitten vielä eräs näkökulma, joka puhukoon meille jokaiselle Jumalan tahdosta:

Matt 5:
13 ¶ Te olette maan suola; mutta jos suola käy mauttomaksi, millä se saadaan suolaiseksi? Se ei enää kelpaa mihinkään muuhun kuin pois heitettäväksi ja ihmisten tallattavaksi.
14 Te olette maailman valkeus. Ei voi ylhäällä vuorella oleva kaupunki olla kätkössä;
15 eikä lamppua sytytetä ja panna vakan alle, vaan lampunjalkaan, ja niin se loistaa kaikille huoneessa oleville.
16 Niin loistakoon teidän valonne ihmisten edessä, että he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät teidän Isäänne, joka on taivaissa.

Mark 4:
14 Kylväjä kylvää sanan.
15 Mitkä tien oheen putosivat, ovat ne, joihin sana kylvetään, mutta kun he sen kuulevat, niin saatana heti tulee ja ottaa pois heihin kylvetyn sanan.
16 Ja mitkä kallioperälle kylvettiin, ovat niinikään ne, jotka, kun kuulevat sanan, heti ottavat sen ilolla vastaan,
17 mutta heillä ei ole juurta itsessään, vaan he kestävät ainoastaan jonkun aikaa; kun sitten tulee ahdistus tai vaino sanan tähden, niin he kohta lankeavat pois.
18 Ja toisia ovat orjantappuroihin kylvetyt; nämä ovat ne, jotka kuulevat sanan,
19 mutta maailman huolet ja rikkauden viettelys ja muut himot pääsevät valtaan ja tukahuttavat sanan, ja se jää hedelmättömäksi.
20 Ja mitkä hyvään maahan kylvettiin, ovat ne, jotka kuulevat sanan ja ottavat sen vastaan ja kantavat hedelmän, mikä kolmikymmen-, mikä kuusikymmen-, mikä satakertaisen."
21 ¶ Ja hän sanoi heille: "Eihän lamppua oteta esiin, pantavaksi vakan alle tai vuoteen alle? Eiköhän lampunjalkaan pantavaksi?
22 Sillä ei mikään ole salattuna muuta varten, kuin että se tulisi ilmi, eikä kätkettynä muuta varten, kuin tullakseen julki.

Matt 10:
24 Ei ole opetuslapsi opettajaansa parempi, eikä palvelija parempi isäntäänsä.
25 Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!
26 Älkää siis peljätkö heitä. Sillä ei ole mitään peitettyä, mitä ei tule paljastetuksi, eikä mitään salattua, mikä ei tule tunnetuksi.
27 Minkä minä sanon teille pimeässä, se puhukaa päivän valossa. Ja minkä kuulette kuiskattavan korvaanne, se julistakaa katoilta.
28 Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.


Ps. Kirjaa (paperiversiota) en ole vielä tehnyt enkä aiokaan tehdä (ellei Herra toisin päätä) muuta kuin jos sen kustantaminen olisi siten mahdollista, ettei kirjaa myytäisi, vaan se annetaan lahjana, ilmaiseksi. Minulla ei itselläni ole ainakaan vielä minkäänlaisia kirja suunnitelmia, sillä sivullani olevat kirjoitukset riittävät ja ne muodostavat monta kirjaa ja onhan siellä se yksi nettikirja.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Tein itselleni facebook sivut

ViestiKirjoittaja Hansu » 11. Heinä 2016 20:41

markku kirjoitti:Tein itselleni sen ja sen sivun. Olen siellä ja täällä. Kirjoitin sen ja sen artikkelin. Se ja se sivusto julkaise sen ja sen artikkelini. Olen sitä mieltä siitä ja tästä. Kuinka kauan pitää mainostaa itseänsä. Ei se ole hyvä joka itseänsä suosittelee vaan se JOTA HERRA SUOSITTELLEE. ja vielä saulus lähetys. Paavali otti vuokra-asunnossaan vastaan 2 vuotta yötä päivää jokaisen joka hänen luoksensa tuli.Siinä sitä mainosta on tarpeeksi.

Mielestäni on erittäin hyvä asia, että Petri tuli facebookiin jakamaan kirjoituksiaan. Petri ei korota näissä kirjoituksissaan millään lailla itseään. Kirjoitukset ovat raitista opetusta suoraa Jumalan sydämeltä Tiedän monta uskovaa jotka ovat kyenneet irrottautumaan menestysteologisista ja äärikarismaattisista opeista Petrin kirjoitusten avulla. Minä olen yksi heistä. Eksyttyäni epämääräiseen menestysteologiseen ja äärikarismaatisia ilmiöitä harrastavaan seurakuntaan olin aivan ymmälläni. Osa minusta ei halunnut sisäistaa tuota oppia, mutta ajatellin, että jospa Jumala on todellakin antanut jotain uutta omilleen. Tiesin kyllä mitä Raamattu asioista opettaa mutta aloin myös netistä hakea epäilyksilleni tukea, ettei tuo kaikki voinut olla Jumalasta. Silloin löysin Petrin sivut ja sieltä tietoa tästä opista ja sen vaarallisuudesta. Petrin sivuilta löytyi paljon muutakin mielenkiintoista opetusta esim. Katollisesta kirkosta. Kirjoitukset ovat myös evankelioivia jonka ansiosta on ihmisiä tullut uskoon. Varoittavia kirjoituksia ei koskaan voi jakaa liikaa ja face on yksi hyvä kanava tälläiselle.
Hansu
 

Re: Tein itselleni facebook sivut

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 12. Heinä 2016 10:54

Hansu kirjoitti:Tiedän monta uskovaa jotka ovat kyenneet irrottautumaan menestysteologisista ja äärikarismaattisista opeista Petrin kirjoitusten avulla. Minä olen yksi heistä. Eksyttyäni epämääräiseen menestysteologiseen ja äärikarismaatisia ilmiöitä harrastavaan seurakuntaan olin aivan ymmälläni. Osa minusta ei halunnut sisäistaa tuota oppia, mutta ajatellin, että jospa Jumala on todellakin antanut jotain uutta omilleen. Tiesin kyllä mitä Raamattu asioista opettaa mutta aloin myös netistä hakea epäilyksilleni tukea, ettei tuo kaikki voinut olla Jumalasta. Silloin löysin Petrin sivut ja sieltä tietoa tästä opista ja sen vaarallisuudesta. Petrin sivuilta löytyi paljon muutakin mielenkiintoista opetusta esim. Katollisesta kirkosta. Kirjoitukset ovat myös evankelioivia jonka ansiosta on ihmisiä tullut uskoon. Varoittavia kirjoituksia ei koskaan voi jakaa liikaa ja face on yksi hyvä kanava tälläiselle.


Hansu, minulla on vähän samantapainen juttu kuin sinulla. Ensin Jumala pudotti verkon päälleni konkreettisesti ja putosin ja siten Jumala otti uskon pois. Se tuntui raukeavan tyhjään. Ensimmäisen kerran estelin Jumalaa ottamasta uskoa ja toisen kerran Jumala kuitenkin otti sen pois mitä itse ei ole istuttanut.

Siten Jumala oli kokoajan siinä vieressäni enkä ymmärtänyt miten mahdollista kun minulla ei ollut yhtään uskoa. Istuin ja katselin ihmetellen Jumalaa ja olin hämilläni syystä että minulla ei ole yhtään mitään uskoa eli se on revitty väärineen juurineen pois. Siten pyysin Jumalaa johdattamaan oikean henkilön luo. Siten menin nettiin etsimään ja törmäsin PP:n linkkiin, joka puhutaan menestysteologian jutusta. Siten liityin Jumalan johdatuksesta foorumiin ja sain terveen uskon foorumin kautta. Olen ikikiitollinen siitä että Jumala konkreettisesti pudotti verkon päälleni ja otti sen pois mitä Isä ei ole istuttanut.

Hoos. 7:12 Juuri kun ovat menossa, minä levitän verkkoni heidän päällensä ja pudotan heidät alas kuin taivaan linnut; minä kuritan heitä, niinkuin on julistettu heidän seurakunnallensa.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Tein itselleni facebook sivut

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 12. Heinä 2016 11:46

Hansu kirjoitti:
markku kirjoitti:Tein itselleni sen ja sen sivun. Olen siellä ja täällä. Kirjoitin sen ja sen artikkelin. Se ja se sivusto julkaise sen ja sen artikkelini. Olen sitä mieltä siitä ja tästä. Kuinka kauan pitää mainostaa itseänsä. Ei se ole hyvä joka itseänsä suosittelee vaan se JOTA HERRA SUOSITTELLEE. ja vielä saulus lähetys. Paavali otti vuokra-asunnossaan vastaan 2 vuotta yötä päivää jokaisen joka hänen luoksensa tuli.Siinä sitä mainosta on tarpeeksi.

Mielestäni on erittäin hyvä asia, että Petri tuli facebookiin jakamaan kirjoituksiaan. Petri ei korota näissä kirjoituksissaan millään lailla itseään. Kirjoitukset ovat raitista opetusta suoraa Jumalan sydämeltä Tiedän monta uskovaa jotka ovat kyenneet irrottautumaan menestysteologisista ja äärikarismaattisista opeista Petrin kirjoitusten avulla. Minä olen yksi heistä. Eksyttyäni epämääräiseen menestysteologiseen ja äärikarismaatisia ilmiöitä harrastavaan seurakuntaan olin aivan ymmälläni. Osa minusta ei halunnut sisäistaa tuota oppia, mutta ajatellin, että jospa Jumala on todellakin antanut jotain uutta omilleen. Tiesin kyllä mitä Raamattu asioista opettaa mutta aloin myös netistä hakea epäilyksilleni tukea, ettei tuo kaikki voinut olla Jumalasta. Silloin löysin Petrin sivut ja sieltä tietoa tästä opista ja sen vaarallisuudesta. Petrin sivuilta löytyi paljon muutakin mielenkiintoista opetusta esim. Katollisesta kirkosta. Kirjoitukset ovat myös evankelioivia jonka ansiosta on ihmisiä tullut uskoon. Varoittavia kirjoituksia ei koskaan voi jakaa liikaa ja face on yksi hyvä kanava tälläiselle.


Sananl. 27:2

Kehukoon sinua toinen, ei oma suusi; vieras, eikä omat huulesi.

Petri oli itselläni myös ratkaisevassa osassa, kun Jumala veti minua puoleensa voimakaasti ja koitin etsiä jotakin jolle voisin esittää monet kysymykseni Raamatunasioista ja monessa asiassa oli minulla hätä. Lähestyin monta kristittyä sähköpostitse mutta vain Petri uhrasi tuntemattomalle omaa aikaansa ja vastasi pitkiin sähköposteihini ja luotti minuun sen verran että salli minun soittaa suoraan.

Myöhemmin Petri vielä teki ennenkuulumattoman ystävällisen tempun ja kutsui minut kotiinsa perheensä keskelle, tuntemattoman "hullun" toiselta puolelta suomea ja tarjosi ruokaa ja kuuntelevan korvan. En usko , että olisin päässyt oikealla tavalla alkuun uskonelämässäni ellei Petri olisi uhrannut aikaansa ja vaivaansa silloin.

Vaikka nykyään en olekkaan niin paljoa Petrin kanssa tekemisissä ja yhteyksissä niin olen Herralle kiitollinen , että on meitä varten varustanut uskollisen työmiehen Petristä. Kiitos siis Herralle Petrin työstä ja jatka ihmeessä voimiesi mukaan työtäsi.

Paha saatana on koittanut monesti käännyttää sydäntäni Petriä vastaan jostakin Petrin mielipiteestä mutta minä olen salaa testaillut ja koetellut Petriä ja hänen sydäntään ja millä ajatuksella hän on näissä touhuissa mukana ja ajattelen että Petri tekee näitä hommia pelkästään Jumalan etu mielessä. Saattaapa tuo välillä kovin kovapäinenkin olla ja itsepintaisesti jaksaa toitottaa mielipiteitään asioista, mutta se on mielestäni vain hyvä ettei opettaja ole kuin tuuliviiri joka joka suuntaan surraa, semmoinen vanha jäärä :wise3: .

Siunausta vaan sinulle Petri ja kiitos Herralle työstäsi.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Tein itselleni facebook sivut

ViestiKirjoittaja Hansu » 12. Heinä 2016 15:53

Kiitos Vaisuliina ja Mikko Murpatti todistuksistanne siitä miten Petri on vaikuttanut uskoon tuloonne ja elämäänne.

Tässä ei ole tarkoitus nostaa Petriä jalustalle, ei todellakaan, koska jalustalla seisoo jo joku muu. Oikein arvattu, HÄN ON VAPAHTAJAMME, JEESUS KRISTUS! :hearts:

Uskon kuitenkin, että uskova joka ahkerasti tekee Herran työtä, hänestä on varmaan toisinaan kiva kuulla, että millaista hedelmää on saanut aikaiseksi Herran johdatuksessa. Ihan varmasti tälläinen palaute rohkaisee jatkamaan Herran työssä. Tässä tapauksessa Vaisuliini, Mikko Murpatti ja minä halusimme kertoa miten Herra on käyttänyt Petriä opastamaan uskontiellä. Meitä on varmasti monta monta mutakin jotka ovat saaneet rohkaisua Petrin kirjoituksista ja muustakin toiminnasta. Jumala käyttää uskovia veljiä ja sisaria toistensa uskontiellä taapertamisessa. Toisia enemmän ja toisia vähemmän mutta jokaisen työ on yhtä arvokasta Jumalan silmissä. Ketään ei vodai nostaa jalustalle.
Hansu
 


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa

cron