Koetelkaa itseänne

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Koetelkaa itseänne

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 23. Huhti 2016 18:16

Kiitos samoin :hearts:
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Koetelkaa itseänne

ViestiKirjoittaja pekka » 24. Huhti 2016 08:58

Siirretty Markun viesti tähän ketjuun:

markku kirjoitti:Kiistelukettuja on vaikka kuinka paljoan kyllä on vauva porukkaa kun aina pitää puolustaa itseänsä että varmasti minun mielipietenii menee perille.Saisko elävää leipää joka Jeeus on ja silllin tapahtttu armahsus, vapautus ja parantumien!
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Koetelkaa itseänne

ViestiKirjoittaja pekka » 19. Touko 2016 13:42

Siirretty Markun viesti tähän ketjuun:

markku kirjoitti:Paha palvelija lyö kanssapalvelijoitaan!

nää on Jeesuksen sanat. olisko aika mennä itseensä.mihin tällä sivustolla oikein keskitytään. puhutaan Jumalan palvelijoista kaikesta missä he ovat muka väärässä ei muuta kuin paastoon ihmisten puolesta jonka luulee olevan väärässä .se on sitä rakkautta. ja se ei ole mitään muuta kuin juoruilu ja se on SYNTI. ensin tukki pois omasta silmästä. kuka tämmöseen perheeseen haluaa kun ei edes iloita uudestisyntyneistä vaikka ne olis eri mieltä asioista.kyllä jumalattomat ihmettelevät.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Koetelkaa itseänne

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 19. Touko 2016 15:26

markku kirjoitti:Paha palvelija lyö kanssapalvelijoitaan!

nää on Jeesuksen sanat. olisko aika mennä itseensä.mihin tällä sivustolla oikein keskitytään. puhutaan Jumalan palvelijoista kaikesta missä he ovat muka väärässä ei muuta kuin paastoon ihmisten puolesta jonka luulee olevan väärässä .se on sitä rakkautta. ja se ei ole mitään muuta kuin juoruilu ja se on SYNTI. ensin tukki pois omasta silmästä. kuka tämmöseen perheeseen haluaa kun ei edes iloita uudestisyntyneistä vaikka ne olis eri mieltä asioista.kyllä jumalattomat ihmettelevät.



Ihan nopealla vilkaisulla etusivulla on seuraavat ketjut jotka eivät käsittele ihmisten/saarnaajien tai opettajien koettelemista, moneenko näihin ketjuun olet itse ottanut kantaa ja kirjoittanut?

Genetiikasta Nooan arkista ja Raamatun totuus

Jumalan rakkaus ristillä

Jumalan valtakunta sisällisesti teissä

Kymmenykset

Juttutupa

Kuvia

Tälle Päivälle (päivän Raamatunsana)

...

Niin, et yhteenkään, ei näyttäisi sinua kiinnostavan muut aiheet kuin tästä koettelemisesta nuhtelu, ja toisten koetteleminen? Ainakaan et ole minun huomatakseni osallistunut keskusteluun muista aiheista.

Syyllistyt itse samaan kuin mistä meitä syytät koetellessasi palstalaisia ja tutkiessasi meidän väärintekemisiä itse , mutta syytät kuitenkin palstalaisia kun teemme näin muille, tämä on mielestäni vähän ristiriitaista toimintaa.

Joku voisi jopa mennä niin pitkälle ja sanoa että myös itse lyöt kanssapalvelijoitasi eikös juu?
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Koetelkaa itseänne

ViestiKirjoittaja pekka » 04. Kesä 2016 08:53

Siirretty Markun viesti tähän ketjuun:

markku kirjoitti:Mikä kauhistelukeskus tää foorumi on!

Missä se elävä leipä tältä foorumilta on ! piste ja vielä ?
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa