Ristiriitojen ja petoksen tiellä

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Ristiriitojen ja petoksen tiellä

ViestiKirjoittaja roosa » 22. Huhti 2016 09:29

Leea kirjoitti:Tärkeä aihe. Ihmisten on hyvä tietää näistä asioista, kuinka suuri valta paavin johtamalla katolisella kirkolla onkaan maailmassa.

On tullut mietittyä, että näistä katoliseen kirkkoon liittyvistä aiheista olisi hyvä saada videoita youtubeen, ihan lyhyempinäkin versioina. Suomeksi ei kovin paljon löydy videoita. Tai sitten englanninkielisiä voisi tekstittää suomeksi jos vain innostusta ja kielitaitoa löytyisi joltakin. Itse olen yrittänyt tehdä videota (tekstin ja kuvien kera), mutta voi olla että jää puolitiehen :).


Kun Youtubeen kirjoittaa hakuun Uusi Maailmanjärjestys, niin joitain suomalaisia videoita tulee, joissa valotetaan tätä koko kuviota. Esa Kokon video on hyvä, muistaakseni täälläkin foorumilla on ollut. Ainut, että se on tosi pitkä video. Lassi Erpiöllä hyviä videoita myös, jos ei ota huomioon sitä, että Lassi taitaa uskoa tähän ennakkotempaukseen.

Kun laittaa tuupiin hakuun NWO ja Illuminati, niin tulee englanninkielisiä videoita, niitä toki sitten on joka lähtöön, että kaikkea ei kannata uskoa mitä eteen tulee.

Mutta se on kyllä tosi, että ei nämä mitään salaliittoteorioita ole, vaan kyllä tätä Uutta Maailmanjärjestystä ajetaan joka päivä eteenpäin kauhealla vauhdilla.

j.k. Kirjoittaa Youtubeen hakuun NWO and Pope, niin tulee paljon videoita Paaviin, katoliseen kirkkoon ja Uuteen Maailmanjärjestykseen liittyen.
Viimeksi muokannut roosa päivämäärä 22. Huhti 2016 22:47, muokattu yhteensä 1 kerran
roosa
 
Viestit: 272
Liittynyt: 22. Maalis 2016 09:47

Re: Ristiriitojen ja petoksen tiellä

ViestiKirjoittaja onefortruth » 22. Huhti 2016 19:26

Roosa, aivan totta. Ei nämä muutenkaan ole vain Petri Paavolan juttuja, kyllä näitä juttuja tutkiskelee muutkin ympäri maailmaa.
Jokaisella on toki mielipiteen vapaus, jos ei tykkää niin ei tartte lukea. En usko että Petri pakottaa ketään olemaan kanssaan samaa mieltä.
Hänhän joka kirjoituksessaan mielestäni myöntää erehtymisen mahdollisuuden ja lupaa myös tehdä parannuksen.
Mä en usko näitä juttuja "koska Petri sanoo näin" :D...
Olen vuodesta 2009 tullut tutuiksi näiden "salaliittoteorioiden" kanssa, ja nämä johtaa tosiaan katolisen kirkon ja jesuiittojen jäljille (sylttytehtaalle johtaa jäljet).
Kyllä näitä vahvistuksia katolisen kirkon EU-pyrkimyksille paljastuu yhä enemmän lisää ja lisää, kun silmänsä auki pitää.
Miksiköhän Paavi on nyt niin tapetilla? Hän tuntuu sanelevan enemmän ja enemmän erilaisia juttuja EU:lle, ei tarvii kuin vilkaista netistä, melkein joka viikko on jossakin muodossa Paavi esillä.
Viimeisin töräys oli että muslimitkin ovat Jumalan lapsia. Okei, no en ota ketään uudestisyntymätöntä automaattisesti Jumalan lapseksi.
Mutta suotakoon jokaiselle oma mielipiteen vapaus. Kiitos ja kuulemiin. :)

rpe kirjoitti:
PetriFB kirjoitti:Lukiessani Adrian Hiltonin kirjaa The Principality and Power of Europe Britain and the emerging Holy European Empire (Euroopan ruhtinaskunta ja valta Britannia ja pyhän eurooppalaisen imperiumin esiin nouseminen) koin sydämessäni, että kirjoitukseni neljäs osa tulisi perustua osittain kirjan tekstiin, koska siinä käsitellään tärkeitä asioita koskien kirjoitukseni aihetta.

Eräs Euroopan Unionin varhaisista "isistä" harras katolilainen Jean Monnet hylkäsi ajatuksen, että Euroopan pitäisi koostua itsenäisistä valtioista. Jean Monnet uskoi ja luotti katoliseen visioon, jonka mukaan Euroopasta pitäisi tulla supervaltio ja valtioliitto (liittovaltio), jossa kaikki ikivanhat kansat sulautuisivat yhteen. Euroopan Unioni on petos, jonka kautta katolinen kirkko pyrkii katolilaistamaan Euroopan maat. Mitä enemmän tätä asiaa tutkii, sitä selkeämmin kaikkialta tulee esille todisteita katolisen kirkon pyrkimyksestä rakentaa katolinen supervaltio Eurooppaan.

Kirjoitus on sivullani: http://www.kotipetripaavola.com/ristiri ... sosa4.html

Ps. Kirjoitus käsittelee mm. Marian palvontaa, josta on näkyvät merkit EU:ssa.


Hyvin satunnaisesti enää tällä palstalla vierailevana/kirjoittavana minäkin "koin" että pitää hieman ihmetellä tätä Petri P.n hanakkaa " vastusta näitä asioita niin olet parempi uskova" tyylisiä kirjoitelmia. Hyvin monesta jutusta paistaa läpi lähes täydellinen niin sanottu kristinuskon käsittelyn historiaton ja ennenkaikkea sen kontekstuaalisuuden vähättely. Kaikki kun aina niin kovin helppo laittaa juuri tämän ihmeellisen "raamatullisuus" mantran alle. Kun kirjoittaisit oikean kirjan, tekstin ja teologian arviointi olisi helpompaa, koska nyt katoliset eivät varmaan näitä lue, luterilaisia tuskin kiinnostaa ja vapaissa suunnissa saattaa esiintyä joitain satunnaisia komppaajia.
Minäkin voin luterilaisena historioitsijana kiivailla raamatullisuuden puolesta, koska Raamattu minulle erittäin rakas. Itse uskon 100%, että tarvitsemme Pyhän Hengen avaamaan silmiä Raamatulle, mutta uskon myös 100%, että meidän tulee myös käyttää meille annettua järkeä ymmärtääksemme Raamattua ja historiaa. Tällainen "koin sydämessäni" kristillisyys on varmaan ihan ok, mutta kun Raamatulla kanssamme keskusteleva ja perusteltava katolinen, luterilainen, helluntailainen tai ykstitysjattelijakristitty tekee samoin, tarvitaan jo keskustelukykyä, nöyryyttä ja myös ehdottomasti jotain kontekstuaalista ajattelukykyä. Minä en pelkää katolista kirkkoa, enkä jaksa uskoaPetrin tarinoihin "katolistettavasta" Euroopasta, varsinkaan esimerkkikirjan pohjalta. Enemmän pelkään, että liberaalikristittyjen ja fundamentalistien molempien harjoittama tuomioherkkyys, kylmyys ja armottomuus yhteisöissämme kasvaa.
BTW. Onko Antiokian patriarkaatin alaisia kristittyjä syyrialaispakolaisia kohdeltava kuin vierasuskoisina muslimeina, vai voiko heidän kanssaan etsiä vanhan kirkon pitkän historian yhteisiä juuria ja harjoittaa näin ekumeniaa (kuten esim meillä päin jo tehdään pakolaisten keskuudessa). Ainiin, ekumenia oli myös mörkö :shock:
onefortruth
 
Viestit: 194
Liittynyt: 12. Joulu 2010 09:20

Re: Ristiriitojen ja petoksen tiellä

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 23. Huhti 2016 16:19

Luulen ja arvaan ,että näitä lopunaikaan liittiyviä asioita etsii ja tutkii paljon kristittyjä......ei pysähtyne sataan miljoonaan ;) koko ajan tieto lisääntyy ja tulee se jako myös kahteen leiriin ...ne ,jotka uskovat ja ne ,jotka ei .Jossain vaiheessa vielä ruuvi kiristyy kun täytyy tulla aika ,jossa aletaan uskoa pitämään höperönä ,jopa vahingollisena ihmiselle ,koska tiede on todistanut uskon olevan turhaa ....siis vastustaja iskee omalla tieteellisellä petoksellaan.Tässäkin on hyvä sanoa ,että tarkka saa olla ,mikä on hyvää tiedettä ja mikä ohjaa sitten kristittyjä eksytykseen ja kenties siihen luopumiseen uskosta ,koska sekin vaihe Täytyy tulla entistä selvempänä ja voimakkaampana vielä .On siis edessä ja kyllä me sen sitten näemme.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Ristiriitojen ja petoksen tiellä

ViestiKirjoittaja roosa » 24. Huhti 2016 10:48

Mihinhän ketjuun tämä aihe nyt kuuluisi, mutta laitan tähän, koska aloituksen aiheena kuitenkin tuo katolinen kirkko ja Vatikaani ja Paavi.

Tämän jutun juuri luin:

"Pope Francis Abandons Christian Syrian Refugees, Takes Only Muslims To Vatican Instead"

Paavi ottaa Vatikaaniin asumaan vain Syyrian muslimipakolaisia, ei ainuttakaan kristittyä Syyrian pakolaista. Kolmelle kristitylle pakolaiselle oli luvattu uusi elämä Italiassa, mutta heidän tilalleen otettiinkin muslimeja (yhteensä 12 henkilöä pääsee Vatikaaniin asumaan). Sitä sitten selitellään Vatikaanissa, että heidän papereissaan oli hämminkiä ym. Mikä lieneekään oikea syy, voi vain miettiä (Euroopan islamisaatio...), mutta kyllä ei kukaan auta näitä Syyrian kristittyjä pakolaisia. Niin surullista. :(

Rukoilla voidaan kuitenkin heidän puolestaan. Auta Herra Jeesus näitä hädässä olevia kristittyjä siskoja ja veljiä pakolaisleireillä. Sinä näet heidän pelkonsa ja kärsimyksensä, ja Sinä voit heitä lohduttaa. Amen.

http://www.nowtheendbegins.com/pope-fra ... n-instead/
roosa
 
Viestit: 272
Liittynyt: 22. Maalis 2016 09:47

Re: Ristiriitojen ja petoksen tiellä

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 24. Huhti 2016 20:29

Soini "vihjasi jossain haastattelussa kristityistä pakolaisista .Kenties takaajatuksena oli ,että Suomikin voisi ottaa kristittyjä pakolaisia .....ei tunnu ketään muuta kiinnostavan ?? Hädässä ovat ihmispolot.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Ristiriitojen ja petoksen tiellä

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 25. Huhti 2016 11:45

rpe kirjoitti:Hyvin satunnaisesti enää tällä palstalla vierailevana/kirjoittavana minäkin "koin" että pitää hieman ihmetellä tätä Petri P.n hanakkaa " vastusta näitä asioita niin olet parempi uskova" tyylisiä kirjoitelmia. Hyvin monesta jutusta paistaa läpi lähes täydellinen niin sanottu kristinuskon käsittelyn historiaton ja ennenkaikkea sen kontekstuaalisuuden vähättely. Kaikki kun aina niin kovin helppo laittaa juuri tämän ihmeellisen "raamatullisuus" mantran alle. Kun kirjoittaisit oikean kirjan, tekstin ja teologian arviointi olisi helpompaa, koska nyt katoliset eivät varmaan näitä lue, luterilaisia tuskin kiinnostaa ja vapaissa suunnissa saattaa esiintyä joitain satunnaisia komppaajia.
Minäkin voin luterilaisena historioitsijana kiivailla raamatullisuuden puolesta, koska Raamattu minulle erittäin rakas. Itse uskon 100%, että tarvitsemme Pyhän Hengen avaamaan silmiä Raamatulle, mutta uskon myös 100%, että meidän tulee myös käyttää meille annettua järkeä ymmärtääksemme Raamattua ja historiaa. Tällainen "koin sydämessäni" kristillisyys on varmaan ihan ok, mutta kun Raamatulla kanssamme keskusteleva ja perusteltava katolinen, luterilainen, helluntailainen tai ykstitysjattelijakristitty tekee samoin, tarvitaan jo keskustelukykyä, nöyryyttä ja myös ehdottomasti jotain kontekstuaalista ajattelukykyä. Minä en pelkää katolista kirkkoa, enkä jaksa uskoaPetrin tarinoihin "katolistettavasta" Euroopasta, varsinkaan esimerkkikirjan pohjalta. Enemmän pelkään, että liberaalikristittyjen ja fundamentalistien molempien harjoittama tuomioherkkyys, kylmyys ja armottomuus yhteisöissämme kasvaa.
BTW. Onko Antiokian patriarkaatin alaisia kristittyjä syyrialaispakolaisia kohdeltava kuin vierasuskoisina muslimeina, vai voiko heidän kanssaan etsiä vanhan kirkon pitkän historian yhteisiä juuria ja harjoittaa näin ekumeniaa (kuten esim meillä päin jo tehdään pakolaisten keskuudessa). Ainiin, ekumenia oli myös mörkö :shock:


Minä olen siinä käsityksessä , että Petrin kirjoitukset eivät ole muodossa " vastusta näitä asioita niin olet parempi uskova" vaan itselleni ne aukeaa enemmänkin muodossa "tutki ja koettelo onko tässä varoituksessa / neuvossa" perää. Petri patistaa koetteluun ja tuo esille erehtyväisyytensä kyllä aika monessa kirjoituksessa mielestäni (melkein jokaisessa).

Petrin kirjoituksilla on paikkansa ja tehtävänsä sillä ne omalta osaltaan auttoivat minua löytämään Kristuksen Jeesuksen, lisäksi Petri henkilökohtaisesti antoi aikoinaan minulle aikaansa ja kuuntelevan korvan kun haparoin kohti Herraa ja auttoi minua tien alkuun.

Petri on aika tuottelias kaveri ja monenlaista kirjoitusta häneltä löytyy, osasta voin olla erimieltäkin, mutta silti on kiistaton tosiasia että hänen kirjoituksillaan on ainakin itselleni ja muutamalle läheisellenikin ollut hyvin suuri merkitys uskon tiellä vaeltamisessa ja koen että kokonaisuutena niistä löytyy paljon enemmän hyvää ja rakentavaa kuin huonoa.

Kun teksteissä on varoitus kirjoittajan vajavaisuudesta ja kehoitus koettelemaan ettei vain suinpäin kaikkea usko niin asia on kerrassaan mainiolla tolalla. Petri ei kirjoita kun joku erehtymätön mestari jonka kirjoituksissa ei ole virheen mahdollisuutta, vaan aina on kehoitus koetteluun ja muistutus erehtyväisyydestä, nämä "varotoimenpiteet" tekevät minusta kirjoituksista turvallisia, sillä vastuu on myös lukijalla.

Monele kriitikolle suurin ongelma tuntuu muodostuvan vain siitä seikasta, että hän ei ole opiskellut teologiaa yliopistossa ja ei käytä hienoja termejä. Kuitenkin uskon , että Petriä monessa kirjoituksessa johdattelee Jumala , joten opettajassa ei pitäisi olla vikaa :D.

Sananl. 27:2

Kehukoon sinua toinen, ei oma suusi; vieras, eikä omat huulesi.



Petrille voimia ja siunausta työssäsi, älä anna periksi vaan kaivele asioita vaan ja kirjoittele sielusi kyllyydestä, voimiesi mukaan, minä ainakin tykkään että sinulla on hyviä kirjoituksia ja niistä on ollut monesti apua ja helpotusta.

****

Sitten ketjun aiheeseenkin kommenttia.

RKK on niin monessa mukana eri järjestöjensä avulla että kuka tietää mihin kaikkialle ne lonkerot ulottuvat?

Itse uskon , että RKK on perkeleen alaisuudessa (johtajat) toimiva saatanallinen järjestö ja RKK sekä muut saatanalliset salaseurat toimivat kukin omilla tahoillaan varmasti monesti toisistaan tietämättä perkeleen päämärien toteuttamiseksi. Itse ajattelen niin että on nykyään on niin kiistattomia todisteita salaseuroista olemassa että niihin usmatta oleminen olisi jo hyvin vaikeaa.

Yksinäisen maan manipuloiminen on hyvin vaikeaa ja aikaavievää, siksi on ollut ovelaa yhdistää kymmenet pienet maat isoksi nipuksi (EU) jota on helpompi ohjata ja hallita. Näin täysin ilman aikaavieviä ja kalliita sotia on saatu kymmenien maiden hallinta osoitettua hyvin pienelle ihmismäärälle, nopeaa ja tehokasta.

On huomion arvoista, että EU:ta perusteltiin sen tuomilla taloudellisilla eduilla. Kauppa helpottuisi, tulisi yhteinen raha joka helpottaa kaupankäymistä, yhteiset tullit jne. Valtiot ovat siis rahankiimoissaan myyneet itsensä EU:lle. Totta puhui kirjoitukset sanoessaan "ahneus/raha on kaiken pahuuden juuri".
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Avatar
Mikko Murpatti
 
Viestit: 3063
Liittynyt: 16. Marras 2012 12:32

Re: Ristiriitojen ja petoksen tiellä

ViestiKirjoittaja PetriFB » 28. Huhti 2016 13:29

Olen kirjoittanut neljä osaa Euroopan Unionista ja tuonut esille kuinka EU on katolinen luomus, jonka pyrkimyksenä on tehdä Euroopan Unionista katolinen supervaltio. Viidennessä osassa tuon esille sen miksi suomalaiset ihmiset sekä Herran Jeesuksen opetuslapset eivät saisi kannattaa Euroopan Unionia, vaan heidän tulisi kannattaa Suomen eroamista EU:sta sekä olla tukemassa pyrkimystä tehdä Suomesta taas itsenäinen valtio. Perustelut edellä olevalle esitän tässä viidennessä osassa.

Tämä viides osa on viimeinen kirjoitukseni tästä aiheesta, ellei jotakin todella tärkeätä tule esille koskien tätä aihetta. Haastan jokaista lukijaa ottamaan selvää ovatko asiat todellakin totta koskien EU:ta (pyrkimys Euroopan katolilaistamiseen) ja Suomen liittämistä Euroopan Unioniin. Totuus on kaikkien nähtävissä ja selvitettävissä. Suomi on sotkeentunut monenlaisiin ristiriitoihin sekä petoksen tielle Euroopan Unionin jäsenenä.

Kirjoitus on sivullani: http://www.kotipetripaavola.com/ristiri ... sosa5.html
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Ristiriitojen ja petoksen tiellä

ViestiKirjoittaja onefortruth » 13. Touko 2016 20:10

https://www.youtube.com/watch?v=GAel4St ... e=youtu.be

Tässä eräänlaista jatkumoa tälle asialle. En tiedä onko puhuja adventisti mutta hyvin perusteellisesti hän selittää, mitä RKK paaveineen on vaikuttanut maailmaan yhteiskunnallisesti pitkälle.
Olen alkanut itse tutkiskelemaan nyt tätä aluetta enemmän, kiitos myös Petrin kirjoitusten jotka selvittävät asioita paljon ja avaavat asioita.
Olen itse jakanut myös Esa Kokon puheen joka oli EU:n suhteen varsin selventävä. Hän näkyy erikoistuneen tähän alueeseen myös.
Itse en aiemmin pannut painoarvoa itseasiassa katolisen kirkon osuudelle ennen kuin viimeaikoina on alkanut aueta asiat. Mm. pälkähti päähän yhtäkkiä ajatus että Timo Soinihan on katolinen myös ja moni uskova pitää häntä hartaana uskovana, tuntematta kuitenkaan katolisuutta suuremmin. :shock:
Mitä enemmän itse nyt olen saanut katolisuuteen pureutua ja sen historiaan, ei kyllä oikein hymy nouse kasvoille.
Hyvä, että tuodaan esille se, mitä katolisuus todellisuudessa on. Kristityt tuntuvat unohtaneen nyt tykkänään, mitä se on.
Siinä missä ev.lut kirkko on lähtenyt anteeksi pyytämään protestia...kulkee muutkin kristikunnat kumarrellen nyt perässä.
Ei hyvältä kuulosta.

Voisiko kenties tähän ketjuun laittaa Paavin ja Vatikaanin uutisia vai minne ne sopisivat parhaiten? Uusi ketju sille?
onefortruth
 
Viestit: 194
Liittynyt: 12. Joulu 2010 09:20

Re: Ristiriitojen ja petoksen tiellä

ViestiKirjoittaja roosa » 20. Touko 2016 17:52

CHRISLAM ALERT: Huffington Post Calls For A Merging Between Christianity And Islam

Huffington Post kutsuu kristillisyyden ja islamin lähentymiseen

The idea that Christians and Muslims can forge a new union, the fervent dream of both Rick Warren and Pope Francis - is known as the demonic spawn of Chrislam. Below we show you, courtesy of our friends over at Jihad Watch, the verses in the Qur'an that talk about things relating to Christianity and the Bible. Basically, Islam trashes and completely denies just about every pillar of the Christian faith.

Idea että kristityt ja muslimit voivat muodostaa uuden liiton, kiihkeä unelma, molemmille sekä Rick Warrenille että Paavi Franciskukselle - on tunnettu demonisena Chrislamin kudelmana...

Lisää linkissä: http://www.nowtheendbegins.com/chrislam ... and-islam/

Huffington Post calls on Christians to recognize Muhammad as a prophet

"Huffington Post kehottaa kristittyjä hyväksymään Muhammed profeettana"


- En ole niin nopea ja etevä kääntämään että enempää käännän tähän, mutta ajatus varmaan tuli selväksi, linkissä lisää juttua.

- Tuolla alussa mainittu Rick Warren on New Apostolic Reformationissa (NAR) korkealla pallilla ja yksi vaikutusvaltaisimpia uskonnollisia johtajia aikanamme, että kyseessä on todella vaarallinen liike kuten tästäkin jutusta voi lukea! :?
roosa
 
Viestit: 272
Liittynyt: 22. Maalis 2016 09:47

Re: Ristiriitojen ja petoksen tiellä

ViestiKirjoittaja roosa » 22. Touko 2016 10:12

Linkissä on tosi hyvä video jos osaa englantia, tuossa ei ole suomalaista tekstiä valitettavasti.

Siinä paljastetaan Megakirkkojen ja Uuden Maailmanjärjestyksen yhteinen Agenda. Videolla myös juttua mm. Rick Warrenista:

https://www.youtube.com/watch?v=Zn-9qVw2Jck
Mega-churches, New world order Agendas Exposed! 2015 (Church of Tares)
roosa
 
Viestit: 272
Liittynyt: 22. Maalis 2016 09:47

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa

cron