Miksi sairastamme?

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Uskovan opiskelu teologisessa tiedekunnassa?

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 02. Elo 2017 12:39

*
Vammaan lääkäri ei pysty, vain Jumala ja vielä parantamisen armolahjan välityksellä mutta missä se usko on ja aika on vähissä kun Jeesus tulee pian eikä tällä voi antaa kunniaa Isälle eikä kirkasta Jeesusta. Voisitko rukoilla puolestani langan päästä? ;)
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Uskovan opiskelu teologisessa tiedekunnassa?

ViestiKirjoittaja Iustus » 02. Elo 2017 12:44

Lääkärit hoitavat ja parantavat vammoja päivittäin.

Mikäli tarkoitit langan päästä rukoilemisella rukoilemista puhelimitse, niin siitä joudun kieltäytymään. Kieltäydyn siis puhelusta, en rukoilusta. En halua jakaa nettifoorumeilla yhteystietojani muille.

Mutta voin silti rukoilla puolestasi, ja teen sen mielelläni.
Iustus
 
Viestit: 283
Liittynyt: 29. Huhti 2015 13:10

Re: Uskovan opiskelu teologisessa tiedekunnassa?

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 02. Elo 2017 12:47

*
Tarkoitan läppärin lankaa jonka päässä sinä voisit jättää rukouspyynnön Herran haltuun jos uskot että parantuisin ja tämä olisi kunniaksi Isälle ja kirkkaudeksi Jeesukselle. Uskotko?

No pidän bisnes lääkäreinä ne lääkärit jotka hoitavat vammaa jonkulla älytekniikan korvikkeella ja lypsävät rahaa tällä korvikkeella joka vaatii säännöllistä sairaalassa käyntiä ja hoitoa loputtomasti. Se on elinikäinen hoito joka tietää rahaa. Siksi ei kannata ottaa vastaan sen. Jumala voi parantaa ilmaisesti ja vielä rahatta.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Uskovan opiskelu teologisessa tiedekunnassa?

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 02. Elo 2017 13:12

*
No viimeisen kerran vielä kun kirjoitan. Olen niinä vuosina rukoillut parantumista ja odottanut sitä jolla olisi parantamisen armolahja eikä hänestä ole kuullut mitään ja lisäksi olen käynyt monesti rukousalttarilla toivoen että parantuisin - yhä parantumatta. Missä on se usko? Eikö ole huolestuttavaa ettei sellainen usko löydy maan päältä kun Jeesus tulee pian? Tältä kertaa lopettelen nyt.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Uskovan opiskelu teologisessa tiedekunnassa?

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 03. Elo 2017 09:40

*
No nyt mieleeni muistui niin haluaisin lisätä vielä siihen bisnes lääkäriin. Moni ihminen käyttää sitä nimitystä "bisnes lääkäri" ja moni tietää mitä se on. Otan esimerkiksi kun iho alkaa oireilla niin menee lääkäriin pyytämään lähetteen mutta lääkäri ei halua kirjoittaa lähetteen vaan kirjoittaa lääkereseptin. Siten joutuu pyytämään uudelleen lähetteen eikä halua sitä lääkevoidetta. Lääkäri ei kuitenkin kirjoittanut lähetteen ja ojentaa lääkereseptin. Ja siten joutuu tappelemaan lääkärin kanssa kunnes lopultakin lääkäri suostuu kirjoittamaan lähetteen. Se on tapahtunut monta kertaa ja on kuultu joka paikalta samaa juttua. Siitä sanotaan bisnes lääkäriksi. Ihotautilääkäri vaatii lähetteen niin joutuu tavallisen lääkärin kautta pyytämään ja tappelemaan kunnes saa lähetteen. Olen kuullut sen jutun eikä se ollut eka kerta minkä olen kuullut. Minulle on käynyt samoin ja siten vaadin lähetteen niin lääkäri suostui antamaan lähetteen.

Tavallinen lääkäri ei tiedä asioista mitään miten voi hoitaa terveiksi ja kirjoittaa silti lääkereseptiä. Minä sain väärän korvalääkkeen joka pahensi niin korvatulehdus ei hellittänyt yhtään ja oli pakko lopettaa sen lääkkeen käytön. On olemassa korvalääkäri joka osaa hoitaa korvaa terveeksi. Ihmeteltyä tuli tämä asia ja siten minulle kerrottiin bisnes lääkäristä ja minulla asia alkoi valaistaa tajuakseni. Koska tämä oli minulle ihan uusi asia. Niin he kertoivat minulle siitä jutusta. Nyt tiedän asian ja he nimittävät siitä bisnes lääkäriksi.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Uskovan opiskelu teologisessa tiedekunnassa?

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 03. Elo 2017 09:53

*
No vanhuksesta ja liikalääkityksestä vielä... Kun lääkäri antaa lisää uusia lääkkeitä vanhukselle niin vanhuksen terveys alkaa reistailla liikaa lääkkeiden käytön vuoksi koska niissä on sivuhaittoja niin vanhus kärsii ja lääkäri taas kirjoittaa uutta lääkereseptiä.

Se on väärin. Olen nähnyt. Uskon että on muita terveellisimpiä keinoja ja oikeanlaista luonnonruokaa millä vanhus voi tervehtyä ja vähemmän lääkekäytön kanssa mikä vaatii hoitamaan vanhusta esim. sydänvika. Tulin huomaamaan että lääkäri ei tiedä mitään muista terveellisimmistä Jumalan luomista tervehtymislähteistä kuin lääkinnällisestä tieteestä joka kehittää lääkkeitä ja niissä on silti sivuhaittoja. Ihmeteltävää siinä on. En luota lääkkeisiin enkä lääkäriin. Tutkin enemmän googleen kautta miten voi hoitaa terveeksi.

Ai niin, tieteellinen tiede joka kehittää lääkkeitä, valmistaa myös bisneslääkkeitä. Sain tietää kans. On sopimus bisnes lääkärin kanssa miten voi rikastua tällä tavalla.
Viimeksi muokannut vaisuliini päivämäärä 03. Elo 2017 09:56, muokattu yhteensä 1 kerran
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Uskovan opiskelu teologisessa tiedekunnassa?

ViestiKirjoittaja MrKerimäki » 03. Elo 2017 09:56

Kun lahjakkaasti ollaan taas ulkona aiheesta niin tuon bisneslääkäri tyylisen jutun kuulin ku velipoika kävi täällä idässä kyläilemässä ja hän oli käynyt kanssa just lääkärin luona ,joka oli laittanut käsipäivää ja reseptin kouraan.
Hieman kuulosti erikoiselta ,mutta kai siellä suuressa maailmassa näin touhutaan..
MrKerimäki
 
Viestit: 446
Liittynyt: 23. Maalis 2017 12:49

Re: Uskovan opiskelu teologisessa tiedekunnassa?

ViestiKirjoittaja Jukka » 03. Elo 2017 14:00

Nyt kun nämä lääkärien reseptit ja jatkotutkimusasiat on tuotu tänne "uskovien opiskelu teologisessa tiedekunnassa-otsikon alle" niin pari asiaa lääkäriystäväni puolesta tahdon sanoa.

Kun potilas tulee terveyskeskukseen lääkärin vastaanotolle niin ei homma toimi siten, että lääkäri kaikissa tapauksissa heti kirjoittaa lähetteen erikoissairaanhoitoon. Sairauksia pyritään hoitamaan "terveyskeskustasolla" vaikka osa potilaista tietäisikin (jo ennen ensimmäisiäkään kokeita) lääkäriä paremmin sairautensa diagnoosit ja miten hoitoa tulisi jatkaa. Erikoissairaanhoito on tavattoman kallista ja sen resurssit rajalliset -ei kaikkia potilaita voida hoitaa sairaaloissa/keskussairaaloissa eikä sellaiseen ole tarvettakaan.

Minusta tuntuu pahalta, kun lääkäreitä syyllistetään. He toimivat usein suuren työtaakan ja paineen alaisina ja kantavat vastuuta jokaisesta potilaastaan. Tämä sairaanhoitopuoli on tullut minulle tutuksi vuosikymmenten aikana ja aina olen hoitoa saanut ja sairauden sitä vaatiessa on aikailematta terveyskeskuksesta lääkäri lähettänyt jatkotutkimuksiin ja -hoitoon.

Mietin tässä, että minne päin Suomesta pitäisi lähteä, jotta saisi parempaa ja osaavampaa hoitoa kuin koto-Suomessa saa?
Jukka
 

Re: Uskovan opiskelu teologisessa tiedekunnassa?

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 03. Elo 2017 14:42

*
Älä käsitä minut väärin Jukka. En syyllistä lääkäriä. Kun tuodaan asia lääkärille ja näytetään vaiva lääkärille niin lääkäri sitä tutkii ja kirjoittaa lääkereseptiä kun ensin esitetään pyyntöä siitä lähetteestä eikä lääkäri sitä anna vaan lääkettä johon tuhlataan turhaan joka se ei auta mitään koska hän on tavallinen terveyskeskuksen lääkäri ja raha menee väärään lääkkeeseen. Pitää mennä oikeanlaisen lääkärin johon tarvitaan terveyskeskukselta lähetteen jonka tavallisen lääkärin on vaikea antaa. Minä sain monta kertaa väärän korvalääkkeen ja korvatulehdus paheni.

Terveyskeskuksen lääkäri ei ole tässä asiassa pätevämpi kuin oikeanlainen lääkäri esim. ihotautilääkäri, korvalääkäri jne. Kyllä tässä ihmeteltävää on ettei kehoteta kääntymään oikeanlaisen lääkärin puoleen antamalla lähetteen vaan kirjoitetaan lääkereseptin johon tuhlataan turhaan rahaa kun on väärä lääke. On sellainen juttu tapahtunut monesti niin kirjoitan mitä tiedän. :)
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Uskovan opiskelu teologisessa tiedekunnassa?

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 03. Elo 2017 14:58

*
Nyt muistan joo. Muistan vielä että lääkäri kirjoitti minulle masennuslääkkeen ja heitin sen roskiin. Myöhemmin se diagnoosi osoittautui vääräksi. Minua ei vaivannut masennus. Terveyskeskuksen tavallinen lääkäri voi erehtyä. Hyvä että minä heitin lääkereseptin roskiin.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa