The Last Reformation movie

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

The Last Reformation movie

ViestiKirjoittaja Isoäiti » 29. Maalis 2016 18:55

Eräs henkilö lähetti mulle tämän linkin: https://thelastreformationmovie.com/ Pyysi katsomaan mitä mieltä olen. Tätä levitetään nyt suomessa. Törmäsin tähän jo aikaisemmin jossain fb.ssä. Tai luulisin, että on sama linkki. Mutta silloin en kastonut kuin pätkän. Nyt aloin katsoa tarkemmin, kun tämä henkilö pyysi arvioimaan oman näkemykseni. Tekstityksen saa suomenkielelle tuosta cc palkista. On aika pitkä ja vielä oma katsominen kesken. Mutta tämä ihmeitten korostaminen heti laittoi ainakin mun tuntosarvet pystyyn. Parantumisia näyttää kyllä tapahtuvan. :shock:
Isoäiti
 

Re: thelastreformationmovie

ViestiKirjoittaja Isoäiti » 29. Maalis 2016 19:01

Nyt on jotenkin valloillaan sellainen opetus, että kaikkien pitäis mennä kaduille rukoilemaan sairaitten puolesta. Ei kait kaikilla ole terveeksitekemisenlahjaa? Vai oonko mä käsittänyt jotain väärin??
Isoäiti
 

Re: thelastreformationmovie

ViestiKirjoittaja hrmn2 » 29. Maalis 2016 19:08

Hyvä elokuva :thumbup:
hrmn2
 
Viestit: 495
Liittynyt: 30. Kesä 2014 11:41

Re: thelastreformationmovie

ViestiKirjoittaja Isoäiti » 29. Maalis 2016 19:57

No mutta tuo kasteoppi tuolla on ihan outoa. Opettavat, että vesikasteessa kuolee vanha ihminen ja nousee uusi ihminen. Eikö se tapahdu uudestisyntymisessä, kun Jeesus kastaa tulella? :shock: Ja vesikaste on hyvän omantunnon pyytämistä Jumalalta sekä erottautumista maailmasta? Vai oonko mä taas käsittänyt jotain väärin? :think2:
Isoäiti
 

Re: thelastreformationmovie

ViestiKirjoittaja Isoäiti » 29. Maalis 2016 20:03

Ja hui :o Nyt oon siinä kohdassa, kun riivaajia ajetaan ulos. Hurjaa touhua. :o Onko muka oikeaa ja vielä kuvata tilanteet? Katson pätkittäin tässä.
Isoäiti
 

Re: thelastreformationmovie

ViestiKirjoittaja systeri » 29. Maalis 2016 20:13

Mä oon nyt ihan pihalla...miten se elokuva kattotaan,ei tuu kun tuollainen 3 min pätkä.Pitääkö sinne oikein kirjautua???

Muuten tämä Torben Søndergaard on ollut joskus täällä keskusteluissa vai muistankohan väärin? ja olikohan Hermanin "tuttuja" :)
systeri
 

Re: thelastreformationmovie

ViestiKirjoittaja Isoäiti » 29. Maalis 2016 20:20

Skippaa se alku 'lomake' siitä sivusta. Ei tarvitse kirjautua. Pitäis päästä katsomaan sitten. Ihan mahdotonta touhua tuo kastaminen. :shock: Mun tuntosarvet on jo katossa asti.
Isoäiti
 

Re: thelastreformationmovie

ViestiKirjoittaja Isoäiti » 29. Maalis 2016 20:21

Ai niin.. ja onko tästä jo keskusteltu? Ylläpito voi sitten siirtää sinne mihin kuuluu. jos katsoo tarpeelliseksi.
Isoäiti
 

Re: thelastreformationmovie

ViestiKirjoittaja systeri » 29. Maalis 2016 20:33

Joo nyt näkyy :) ...niin ei se nyt ihan "eilisen" keskusteluis ollu,varmaan jollain edellisellä foorumilla,ei muista.
systeri
 

Re: thelastreformationmovie

ViestiKirjoittaja pekka » 29. Maalis 2016 20:42

Muistaakseni Herman laittoi tuon elokuvan trailerin tänne foorumille mutta en juuri nyt muista mihin ketjuun.

Itse en oikein luota tuon Torben Søndergaard-nimisen uskovan opetuksiin. Koska niitä on täällä foorumilla käsitelty jo aikaisemminkin ja silloin tuli esiin että Torben opettaa synnittömyysoppia ja sitä että kuka tahansa uskova voi mennä kaduille sairaita parantamaan ja minusta(kin) Raamattu ei opeta sillä tavoin.

Korjatkaa jos muistin jotain mielestänne väärin.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 48 vierailijaa