Anaaliseksin vaaralliset vaikutukset

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Anaaliseksin vaaralliset vaikutukset

ViestiKirjoittaja PetriFB » 01. Maalis 2016 12:15

Anaaliseksi on nykyään todella suosittua ja siitä puhutaan paljon sekä sen harrastamiseen opastetaan monella tavoin. Anaaliseksi ei ole kuitenkaan vaaratonta, niin kuin tietyt tahot haluavat ihmisille uskotella. Anaaliseksin vaarallisia ja haitallisia vaikutuksia on tutkittu paljonkin ja tutkimuskohteena on ollut monesti homoseksuaalien välinen anaaliseksi. On tietenkin selvää, että heteroseksuaalien välisessä anaaliseksissä miehen työntyessä naisen peräaukkoon tapahtuu samoja vaarallisia ja haitallisia vaikutuksia kuin homoseksuaalien välisessä anaaliyhdynnässä.

http://www.kotipetripaavola.com/anaalis ... ukset.html
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Anaaliseksin vaaralliset vaikutukset

ViestiKirjoittaja Jukka » 01. Maalis 2016 14:20

PetriFB kirjoitti:Anaaliseksi on nykyään todella suosittua ja siitä puhutaan paljon sekä sen harrastamiseen opastetaan monella tavoin. Anaaliseksi ei ole kuitenkaan vaaratonta, niin kuin tietyt tahot haluavat ihmisille uskotella. Anaaliseksin vaarallisia ja haitallisia vaikutuksia on tutkittu paljonkin ja tutkimuskohteena on ollut monesti homoseksuaalien välinen anaaliseksi. On tietenkin selvää, että heteroseksuaalien välisessä anaaliseksissä miehen työntyessä naisen peräaukkoon tapahtuu samoja vaarallisia ja haitallisia vaikutuksia kuin homoseksuaalien välisessä anaaliyhdynnässä.

http://www.kotipetripaavola.com/anaalis ... ukset.html


Minä ajattelen, että tällainen likainen asia on ilman pidempiä selittelyjä ja tutkimisiakin useimmille ihmisille itsestään selvä kielteinen asia. Vai olenko "liian vanhanaikainen"?
Jukka
 

Re: Anaaliseksin vaaralliset vaikutukset

ViestiKirjoittaja PetriFB » 01. Maalis 2016 16:48

jukka1954 kirjoitti:
PetriFB kirjoitti:Anaaliseksi on nykyään todella suosittua ja siitä puhutaan paljon sekä sen harrastamiseen opastetaan monella tavoin. Anaaliseksi ei ole kuitenkaan vaaratonta, niin kuin tietyt tahot haluavat ihmisille uskotella. Anaaliseksin vaarallisia ja haitallisia vaikutuksia on tutkittu paljonkin ja tutkimuskohteena on ollut monesti homoseksuaalien välinen anaaliseksi. On tietenkin selvää, että heteroseksuaalien välisessä anaaliseksissä miehen työntyessä naisen peräaukkoon tapahtuu samoja vaarallisia ja haitallisia vaikutuksia kuin homoseksuaalien välisessä anaaliyhdynnässä.

http://www.kotipetripaavola.com/anaalis ... ukset.html


Minä ajattelen, että tällainen likainen asia on ilman pidempiä selittelyjä ja tutkimisiakin useimmille ihmisille itsestään selvä kielteinen asia. Vai olenko "liian vanhanaikainen"?



Olet oikeassa etkä liian vanhanaikainen. Nykyisin kun synnin laittomuus etenee koko ajan pidemmälle, niin anaaliseksiä markkinoidaan koko ajan enemmän yhtenä "turvallisena" seksin harrastamisen muotona. Koin sydämessäni tehdä lyhyehkön kirjoituksen, jossa toin esille anaaliseksin moninaiset vaaralliset ja haitalliset vaikutukset, joista jotkut voivat johtaa jopa ennenaikaiseen kuolemaan.

Anaaliseksi on syntiä ja kapinaa Jumalan asettamaa normaalia ja oikeaa seksuaalisuuden harjoittamista vastaan.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Anaaliseksin vaaralliset vaikutukset

ViestiKirjoittaja pehmytpusu777 » 01. Maalis 2016 18:10

Meinasitkos uskovien keskuudessa etenevää laittomuutta vaiko uskosta osattomien keskuudessa? =) mä itse olen huolestunut uskovien keskuudessa lisääntyneestä pub elämästä. Uskoviksi itseään tunnudtavien FFacebook profiileissa näkyy liian usein maailmallisten ihmisten tavoin kalja ja viinilasikuvia ja suoria biletyskuvia jotka ovat otettu baareissa. . Seurakuntailtojen jälkeen rynnitään yökerhoon bilettämään =(
pehmytpusu777
 

Re: Anaaliseksin vaaralliset vaikutukset

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 01. Maalis 2016 19:01

Hyi yök tämän aloituksen aihetta.
"Mutta haureutta ja minkäänlaista saastaisuutta tai ahneutta älköön edes mainittako teidän keskuudessanne - niinkuin pyhien sopii - älköön myös rivoutta tai tyhmää lorua tai ilvehtimistä, jotka ovat sopimattomia, vaan paremmin kiitosta (Ef.5:3-4)."
Kaikesta ei mielestäni tarvitse edes puhua.
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Re: Anaaliseksin vaaralliset vaikutukset

ViestiKirjoittaja PetriFB » 01. Maalis 2016 20:12

Aamu-Usva kirjoitti:Hyi yök tämän aloituksen aihetta.
"Mutta haureutta ja minkäänlaista saastaisuutta tai ahneutta älköön edes mainittako teidän keskuudessanne - niinkuin pyhien sopii - älköön myös rivoutta tai tyhmää lorua tai ilvehtimistä, jotka ovat sopimattomia, vaan paremmin kiitosta (Ef.5:3-4)."
Kaikesta ei mielestäni tarvitse edes puhua.


Lainaamasi Raamatun kohta ei tarkoita sitä ettei uskovat saa puhua mitään haureudesta tai varoittaa siitä. Lainaamasi Raamatun kohta opettaa siitä, että haureutta ja ahneutta ei tulisi mainita uskovien keskuudessa siten, että me uskovina olisimme osalliset siitä. Efesolaiskirja 5 luku ei suinkaan kiellä mainitsemasta haureutta tai ahneutta, sillä Raamattu puhuu niistä esim. näissä kohdin:

1 Kor 5:
1 ¶ Yleensä kuuluu, että teidän keskuudessanne harjoitetaan haureutta, jopa semmoista haureutta, jota ei ole pakanainkaan keskuudessa, että eräskin pitää isänsä vaimoa.
2 Ja te olette paisuneet pöyhkeiksi! Eikö teidän pikemminkin olisi pitänyt tulla murheellisiksi, että se, joka on tuommoisen teon tehnyt, poistettaisiin teidän keskuudestanne?

Hebr 13:5 Älkää olko vaelluksessanne ahneita; tyytykää siihen, mitä teillä on; sillä hän itse on sanonut: "En minä sinua hylkää enkä sinua jätä";

Kirjoittamani kirjoitus anaaliseksin vaaroista varoittaa sen tuhoisista vaikutuksista ja sivulla on vielä linkki Raamatulliseen seksuaalisuuteen ja sitä kautta pelastuksen evankeliumiin.

Ps. jotkut uskovatkin ovat menneet maailmanhimoihin ja vääristyneeseen seksuaalisuuteen mukaan harrastaen anaaliseksiä. Monet uskovat nuoret parit kyselevät näitä asioita. Asia on todella tärkeä, koska anaaliseksi voi johtaa moniin vaarallisiin sekä kiusallisiin sairauksiin sekä jopa kuolemaan. Asia on siten omalla tavallaan erittäin tärkeä, koska on kyse Jumalan luoman seksuaalisuuden vääristymästä. Tiedän myös sellaisia jumalattomia, jotka ovat luopnueet anaaliseksistä ymmärtäessään sen vaarat.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Avatar
PetriFB
 
Viestit: 3609
Liittynyt: 09. Marras 2010 12:30

Re: Anaaliseksin vaaralliset vaikutukset

ViestiKirjoittaja systeri » 01. Maalis 2016 21:20

Sen jälkeen kun olin lukenut tämän kirjoituksen täältä törmäsin samantien iltalehdessä erittäin myönteiseen ja pikkulasten vanhempia kannustavaan kirjoitukseen anaaliseksistä.Ei tuntunut enää yhtään aiheettomalta tämä Petrin varoitus aiheesta,kuhan vaan törmäisivät lukemaan sen...iltalehti on täynnä saastaa.
systeri
 

Re: Anaaliseksin vaaralliset vaikutukset

ViestiKirjoittaja Jukka » 01. Maalis 2016 22:12

pehmytpusu777 kirjoitti:Meinasitkos uskovien keskuudessa etenevää laittomuutta vaiko uskosta osattomien keskuudessa? =) mä itse olen huolestunut uskovien keskuudessa lisääntyneestä pub elämästä. Uskoviksi itseään tunnudtavien FFacebook profiileissa näkyy liian usein maailmallisten ihmisten tavoin kalja ja viinilasikuvia ja suoria biletyskuvia jotka ovat otettu baareissa. . Seurakuntailtojen jälkeen rynnitään yökerhoon bilettämään =(


Tuo on totta. Tuolla tiellä vaanii kaikenlainen paha meno ja hillittömyys. Pubit ja yökerhot bilityksineen ei pitäisi kuulua uskoa tunnustavien elämänpiiriin.

Muistan erään tapauksen. Nuori nainen oli tullut uskoon, mutta jatkoi tansseissa käymistä (selittäen motiivikseen voittaa sieltä miehiä Kristukselle). Tanssiessaan jonkun nuoren miehen kanssa hän sanoi: "Minä olen tullut uskoon!" Mies pysähtyi keskelle tanssilattiaa ja huudahti: "Mitä sinä sitten täällä teet!" Tämä oli ihan tosijuttu. Uskosta osattomatkin tuntuvat joskus ymmärtävän uskovaisia paremmin näitä "elämän vanhurskaus-asioita".

Toisaalta nousi mieleeni eräs nuorukainen, joka oli viettänyt hurjaa diskoelämää useamman vuoden. Juttelin hänen kanssaan, kun hän oli tullut uskoon. Hän sanoi minulle paenneensa maailmasta sen melua ja musiikkia, mutta oli nyt huomannut, että uskovien keskuudessa oli samanlaista menoa; nuorille kovaa musiikkia diskovaloineen ja savuefekteineen. Nuorukainen oli ymmällään ja ahdistunut.

JK. Petri tekee aloituksia ajankohtaisista aiheista ja herättelee ihmisiä kohtaamaan realiteetteja, tulemaan pois ympärille luodusta valhemaailmasta, jossa monet elävät sopeutuen yhä likaisempiin juttuihin. Sukupuoliasiat avioliitossa ovat avioparin välisiä asioita ja kuuluvat makuuhuoneeseen, mutta Jumalan tahto heihin nähden on, että puolisot osaavat ottaa toisensa kunniallisesti ja pyhyydessä, ei pakanallisessa kiihkossa.
Jukka
 

Re: Anaaliseksin vaaralliset vaikutukset

ViestiKirjoittaja pehmytpusu777 » 03. Maalis 2016 07:27

Uskon asioiden vastustus voi olla todella tiukassa. Tiedän miehen, joka muutama päivä aiemmin, kun käveli ulos eräästä tilaisuudesta ovet paukkuen, kun tuli puhe Jumalasta. . . Oli 3 päivää itkenyt asunnossaan ja pitänyt ladattua kivääriä suussaan valmiina ampumaan itsensä. . Olen tavannut naisen, joka oli "uskossa "bailasi baareissa " hän oli aina 100 %
varma, että elää koko ajan Jumalan tahdon mukaan. . Muut ihmiset eivät tosin eläneet. . Minäkin sain useita kertoja "ojennuksen" ei hän aina väärässä ollut, mutta huomasin hänen vain kaiken aikaa osoittavan oman erinomaisuutensa.
pehmytpusu777
 

Re: Anaaliseksin vaaralliset vaikutukset

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 03. Maalis 2016 08:02

Minä muistan, kun olin etsikkovaiheessa ja tapasin baarissa naisen, joka sanoi olevansa uskossa. Se oli jotenkin tosi masentavaa, kun itse juuri etsin jotain muuta kuin sitä baarielämää. Tuli sellainen olo, että eikö uskokaan päästä ihmistä täältä pois.
Aamu-Usva
 
Viestit: 3102
Liittynyt: 16. Loka 2011 20:57

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa