Fyysiset vammat ja vammaisuus

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Fyysiset vammat ja vammaisuus

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 06. Loka 2017 15:51

*
Amen! :thumb: *yhdyn Tirlittanin kirjoitukseen sanoen amen!*

No haluaisin sanoa vielä että yksi terve miesuskova sanoi minulle suoraan että minulla ja muilla terveillä uskovilla on selkeä erotus että he eivät vastaanota mitään Elämän Sanat kuin minä [Mark. 4:23-25, Matt.13:15]. Niin synnynnäinen vammani on minulle siunaukseksi ja sen kautta otan Elämän Sanat vastaan.

Jumala käytti Moosesta jolla oli hidas kieli ja hän änkytti. Silti Jumala toimi Mooseksen suunsa apuna niin Jumala hyödynti hidaspuheista Moosesta ollakseen suunsa apuna osoittamalla ettei ole mikään mahdotonta Jumalalle ja ilmaantumalla itseään koko kansalle sillä koko kansa tunsi Moosesta joka änkytti. Kansa tuli näkemään että Jumala oli totisesti Mooseksen kanssaan niin uskoi.

2Moos. 4:12 Mene siis nyt, minä olen sinun suusi apuna ja opetan sinulle, mitä sinun on puhuttava." :wise3:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 32 vierailijaa