Eksytystä?

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Eksytystä?

ViestiKirjoittaja onefortruth » 01. Helmi 2016 01:54

Avasin lauantaina melko suurin odotuksin TV7:n ja ajattelin seurata tuota Pohjoiskalotin rukouskonferenssia. Pari tilaisuutta katsoinkin mutta tuo iltatilaisuus kyllä oli aika erikoisella tavalla ajatuksia herättävä. Tuo Arild Måsö, norjalaisittain Måsø, on Norjan saamelainen evankelista nähtävästi. Tai joku vastaava.
Ensimmäistä kertaa näin koko kaveria, mutta se mitä hän siinä 1h 38min kohdasta eteenpäin julistaa, herättää itselläni kysymyksiä.
Tässä linkki: http://www.tv7plus.fi/vod/player/?program=49817

Hän koki näyn samaisena päivänä, jossa hän koki että joku on hänen kanssaan samassa huoneessa. Niin hän sitten näkikin tämän henkilön. Kyseinen henkilö näytti intiaanilta jolla oli tomahawk kohotettuna toisessa kädessä ja hän kertoi että oli lähetetty hänelle vahvistukseksi taisteluun Jeesuksen Kristuksen nimeen.
Siis mitä? Intiaanihahmo joka puhui tällaisia? Hälärit soi tästä johtuen.
Miehen ääni koveni tätä kertoessa ja hänellä oli kirves itselläänkin yleisön edessä puhuessa. Hän suorastaan siis huusi kovaa tämän kaiken.
Sitten alkoi kuulumaan yleisöstä hälinää, naurua, huutoa...nuori mies alkoi juosta edestakaisin ja olin katsovinaan että hän oli Patrick Tiainen.
Kovasti Jumalan tuulestakin oli puhetta kuinka kokivat että puhalsi, mutta jo aiemmassa vaiheessa.

Jotenkin vaan tuntuu nyt ettei vaan tässä olisi ihan samat ilmiöt kuin alkoi Torontossa? Tätäkö ne haluavat ja kutsuvat herätykseksi?
En tiiä, tuntui pelottavalta jotenkin. Itse oon käynyt läpi nuorena noita juttuja jo, kokenut ilmiöt mutta mitään hyvää ei seurannut loppupeleissä mulle.
Voin joskus toiste kertoa mitä koin, mutta en yhtään sen ihmeellisempää kuin moni muukaan joka on näihin joskus lähtenyt.
En sentään kokenut kultahippuja tai rahan ilmestymistä tms. ilmiöitä, kultapaikkoja ei tullut myöskään eikä kultahileitä eikä hippuja.
Jumalalle kiitos siitä etten koskaan edennyt niin pitkälle noissa, mutta nuoruuden himot jne. veivät mennessään, kun ei ollut oikein siihen aikaan kuitenkaan sellaista porukkaa seurakunnassa, joiden kanssa olisi tullut heiluttua.

Mutta näyttää todella siltä, että torontolaisuus-ilmiö jatkuu aina vaan uudestaan ja uudestaan kun kannattajia sille löytyy näköjään aina.
Tarkkana saa todella olla.
onefortruth
 
Viestit: 194
Liittynyt: 12. Joulu 2010 09:20

Re: Eksytystä?

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 01. Helmi 2016 14:56

En tiedä kyseisestä tapauksesta yhtään mitään ,mutta tuo .......herätys asia ja siinä lähes pakko kiirehtiminen alkaa olla välillä aika ......outoa jopa huolestuttavaa.
Ihmiset odottaa herätystä ja sateet piti alkaa jo ties kuinka monta kertaa??
Kaikenlaiset riehujat lavalla potuttaa ainakin minua niin paljon ,että ....ei kiitos sellaisille tilaisuuksille.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa

cron