Pitääkö paikkansa? =)

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Pitääkö paikkansa? =)

ViestiKirjoittaja pehmytpusu777 » 21. Tammi 2016 07:33

Olen kuullut, että nämä pienet sarjakuva trakut, jotka julkaisee Chick publications olisivatkin tehty pilkaten, tarkoituksena satiiri. ?Nehän esittää asiat hieman provoilevasti ja asiavirheitä esiintyy.
pehmytpusu777
 

Re: Pitääkö paikkansa? =)

ViestiKirjoittaja paa » 21. Tammi 2016 20:24

Täähän on mielenkiintoista! Kuka tietää enemmän näistä?
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa
 
Viestit: 917
Liittynyt: 28. Marras 2013 13:46

Re: Pitääkö paikkansa? =)

ViestiKirjoittaja Juha » 21. Tammi 2016 20:56

https://en.wikipedia.org/wiki/Chick_tract

Tuolla sanottiin että heidän sarjakuvistaan on tehty kyllä parodioita, mutta ei kuulosta uskottavalta että Chickin oma tuotanto olisi oikeasti parodistista. Olen lukenut noita joskus, enkä ole kokenut että niissä olisi mitään kristinuskon parodisointia tms.
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Avatar
Juha
Site Admin
 
Viestit: 1702
Liittynyt: 29. Heinä 2012 03:40

Re: Pitääkö paikkansa? =)

ViestiKirjoittaja onefortruth » 23. Tammi 2016 00:13

Aika hyvä jos olis parodia, itse tulin uskoon 13-vuotiaana juuri tuon Tämä oli elämäsi -sarjakuvan luettuani. :) Se valaisi mulle mikä tilani on.
No mutta ilmeisesti ei ole pilkkamielessä ja parodiana, olen niin monta noista lukenut. Aikamoista jos niistä on vaivauduttu tekemään viihdettäkin...
onefortruth
 
Viestit: 194
Liittynyt: 12. Joulu 2010 09:20


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 42 vierailijaa