Todd White

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Todd White

ViestiKirjoittaja Juha » 17. Tammi 2016 02:51

Mitä mieltä olette Todd Whitesta?
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Avatar
Juha
Site Admin
 
Viestit: 1702
Liittynyt: 29. Heinä 2012 03:40

Re: Todd White

ViestiKirjoittaja onefortruth » 17. Tammi 2016 03:32

Eikös hän ole eräs Bethel kirkon julistaja? Entinen narkkari.
Oon käsityksessä ettei hänen voitelu ole Jumalasta lähtöisin. Taustaa en niin hyvin tunne. Varoituksia olen kuullut enemmän kuin kehuja hänestä.
Kun mulla ei ole omaa näkemystä niin laitan tänne tämän linkin: http://www.kristitynfoorumi.fi/bethelchurch.html
onefortruth
 
Viestit: 194
Liittynyt: 12. Joulu 2010 09:20

Re: Todd White

ViestiKirjoittaja Juha » 19. Tammi 2016 19:36

Kiitos linkistäsi. Mielenkiintoista tietää, että on Betheliläisiä. Olen aika varauksellisesti suhtautunut Betheliin ja en oikein pidä sitä raittiin oloisena. Palaan Todd Whiteen vielä.
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Avatar
Juha
Site Admin
 
Viestit: 1702
Liittynyt: 29. Heinä 2012 03:40

Re: Todd White

ViestiKirjoittaja eetu » 24. Kesä 2017 13:17

"Word of Faith preacher Todd White pray with Roman Catholic priests for unity. White claimes Jesus lived on Earth as God and was sent to Hell, from where he resurrected. Please be aware that White preaches a different "Jesus", than Jesus of the Bible."

"Uskon sana -saarnamies Todd White rukoilee ykseyttä roomalaiskatolisten pappien kanssa. White väittää että Jeesus eli maan päällä Jumalana ja Hänet lähetettiin helvettiin, josta hän nousi ylös. Huomaa, että White ei julista Raamatun Jeesusta, vaan toista "Jeesusta".

https://www.youtube.com/watch?v=TTC8jXO5XBQ

White on eksyttäjä, joka on mm ekumenian asialla.
eetu
 
Viestit: 250
Liittynyt: 04. Joulu 2016 17:42


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron