Maailma hyväksyy uskonnot mutta ei Raamatun totuutta

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Maailma hyväksyy uskonnot mutta ei Raamatun totuutta

ViestiKirjoittaja toni t » 11. Maalis 2011 15:13

Maailma hyväksyy ja suvaitsee kaikkia uskontoja mutta ei Raamatun totuutta ja Jeesuksen seuraamista. Tästä on hyvänä esimerkkinä iltalehden juttu missä uskontoministeri Wallin järjestäisi muslimeille rukoustilan kouluihin. Samaan aikaan Raamatun totuuden julistamista ja kristillisiä arvoja karsitaan kouluista. Miksi näin?

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011031 ... 0_uu.shtml

Jokainen ihminen joka ei ole uudestisyntynyt Jumalan Hengestä on saatanan vallassa. Tämä koskee kaikkia maailman ihmisiä jotka eivät ole uudestisyntyneet. Ateistit ja vapaa-ajattelijat ovat myös saatanan vallassa vaikka eivät edes uskoisi saatanaan. Koska koko maailma on saatanan vallassa niin siksi maalliset ihmiset hyväksyvät saatanan tekoja eli annetaan hyväksyntä kaikille eri uskonnoille ja suvaitaan kaikkia uskontoja mutta yhtä asiaa maailma ei suvaitse ja se on Raamatun totuus.

Luuk. 4:5 Ja perkele vei hänet korkealle vuorelle ja näytti hänelle yhdessä tuokiossa kaikki maailman valtakunnat
4:6 ja sanoi hänelle: "Sinulle minä annan kaiken tämän valtapiirin ja sen loiston, sillä minun haltuuni se on annettu, ja minä annan sen, kenelle tahdon.

1.Joh. 5:19 Me tiedämme, että olemme Jumalasta, ja koko maailma on pahan vallassa.

2.Tim. 2:26 ja selviävät perkeleen pauloista, joka on heidät vanginnut tahtoansa tekemään.

Apt. 26:18 avaamaan heidän silmänsä, että he kääntyisivät pimeydestä valkeuteen ja saatanan vallasta Jumalan tykö ja saisivat uskomalla minuun synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa.'

Efe. 2:1 Ja Jumala on eläviksi tehnyt teidät, jotka olitte kuolleet rikoksiinne ja synteihinne,
2:2 joissa te ennen vaelsitte tämän maailman menon mukaan, ilmavallan hallitsijan, sen hengen hallitsijan, mukaan, joka nyt tekee työtään tottelemattomuuden lapsissa,
2:3 joiden joukossa mekin kaikki ennen vaelsimme lihamme himoissa, noudattaen lihan ja ajatusten mielitekoja, ja olimme luonnostamme vihan lapsia niinkuin muutkin;

Totuus on se että koko maailma on pahan vallassa paitsi Jumalan lapset jotka ovat Jumalan Hengestä uudesti syntyneet. Koko maailma on siis pimeyden vallassa ja siksi maailma hyväksyy ja suvaitsee pimeyden tekoja mutta valkeutta maailma ei suvaitse.

Jumalan Hengestä uudestisyntyneet ihmiset ovat kääntyneet pimeydestä valkeuteen ja saatanan vallasta Jumalan tykö.

Joh.3:19 Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.
3:20 Sillä jokainen, joka pahaa tekee, vihaa valkeutta eikä tule valkeuteen, ettei hänen tekojansa nuhdeltaisi.
3:21 Mutta joka totuuden tekee, se tulee valkeuteen, että hänen tekonsa tulisivat julki, sillä ne ovat Jumalassa tehdyt."

Maailma rakastaa pimeyttä enemmän kuin valkeutta. He vihaavat valkeutta koska tekevät pahaa (syntiä) eivätkä halua että valkeus nuhtelisi heidän tekojaan.

Joh.15:18 Jos maailma teitä vihaa, niin tietäkää, että se on vihannut minua ennen kuin teitä.
15:19 Jos te maailmasta olisitte, niin maailma omaansa rakastaisi; mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä olen teidät maailmasta valinnut, sentähden maailma teitä vihaa.
15:20 Muistakaa se sana, jonka minä teille sanoin: 'Ei ole palvelija herraansa suurempi.' Jos he ovat minua vainonneet, niin he teitäkin vainoavat; jos he ovat ottaneet vaarin minun sanastani, niin he ottavat vaarin teidänkin sanastanne.
15:21 Mutta kaiken tämän he tekevät teille minun nimeni tähden, koska he eivät tunne häntä, joka on minut lähettänyt.

2.Tim.3:12 Ja kaikki, jotka tahtovat elää jumalisesti Kristuksessa Jeesuksessa, joutuvat vainottaviksi.

Koska maailma on pimeydessä ja pahan vallassa vihaa se valoa ja valon lapsia ja siksi maailma ei suvaitse Raamatun totuutta ja vainoaa ja pilkkaa ihmisiä jotka haluavat elää Kristuksessa Jumalan sanan mukaan. Kaikki jotka sanovat olevansa kristittyjä eivät niitä ole vaan ainoastaan Jeesuksen opetuslapset eli uudesti Hengestä syntyneet ovat kristittyjä. Esim, mikään kirkkolaitos tai yhdistys ei itsessään edusta kristittyjä vaikka maailma niin luuleekin.

Ekumenia tulee juuri tästä että maailmassa olevat ihmiset rupeavat hyväksymään ja suvaitsemaan kaikkien uskontojen vievän Jumalan luokse. Maailma siis hyväksyy pimeyden työt joita kaikki uskonnot ovat mutta maailma ei hyväksy Jumalan ilmoitusta ja totuutta.

1.Joh.4:4 Lapsukaiset, te olette Jumalasta ja olette voittaneet heidät; sillä hän, joka teissä on, on suurempi kuin se, joka on maailmassa.
4:5 He ovat maailmasta; sentähden he puhuvat, niinkuin maailma puhuu, ja maailma kuulee heitä.
4:6 Me olemme Jumalasta. Joka tuntee Jumalan, se kuulee meitä; joka ei ole Jumalasta, se ei kuule meitä. Siitä me tunnemme totuuden hengen ja eksytyksen hengen.

Maailma kuulee ihmisiä jotka ovat maailmasta sillä koko maailma on pahan vallassa. Tämän vuoksi maailma hyväksyy ja suvaitsee kaikkia uskontoja mutta maailma ei kuule ja hyväksy Jumalan sanan totuutta.
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
Avatar
toni t
Site Admin
 
Viestit: 2068
Liittynyt: 09. Marras 2010 17:19

Re: Maailma hyväksyy uskonnot mutta ei Raamatun totuutta

ViestiKirjoittaja pekka » 11. Maalis 2011 16:26

Näin on asia kuten Toni kirjoitit ja kuten varmaan jo moni foorumilainenkin tietää niin tänään on Kaikkivaltias Jumala muistuttanut erityisesti japanilaisia olemassaolostaan kun siellä on tapahtunut tähän saakka Japanin suurin maanjäristys maan historiassa. Ja kuten tiedetään niin maailmassa on nyt koko ajan kaikenlaisia luonnonkatastrofeja ja muitakin mullistuksia ja tapahtumia ja sekasortoa. Loppua kohden vain pahenee entisestään. Rukoilkaamme lakkaamatta ja kiittäkäämme ja ylistäkäämme Herraamme Jeesusta Kristusta.

Herra Jeesus Kristus, auta ja armahda meitä syntisiä ihmisiä jotka sinuun uskomme ja sinuun turvaamme joka hetki. Amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron