Saulus-Lähetys ja Jumalan valtakunnan työ

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Saulus-Lähetys ja Jumalan valtakunnan työ

ViestiKirjoittaja Juhani » 04. Heinä 2020 17:07

mot kirjoitti:Toivottavasti Saulu-Lähetys sallii asiallisen koettelun ja vastineen antamisen.


Olen ymmärtänyt foofumin säännöistä niin, että uskonaskel-foorumi on riippumaton foorumi, joka ei edusta mitään kirkkoa tai kirkkokuntaa. Minä en ainakaan voi kommentoida yhtään asiaa, jotka olet oslittanut Saulus - Lähetykselle. Itse en ole miikää ns. "Sauluslainen", vaan Jeesuslainen ja tämä on yleinen keskustelu foorumi jonne voi kaikki kirjoitella. Voisitko kirjoitella itse suoraan henkilökohtaisesti heille, jos odotat heiltä jotakin vastinetta
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Saulus-Lähetys ja Jumalan valtakunnan työ

ViestiKirjoittaja mot » 04. Heinä 2020 17:26

Juhani kirjoitti:
mot kirjoitti:Toivottavasti Saulu-Lähetys sallii asiallisen koettelun ja vastineen antamisen.


Olen ymmärtänyt foofumin säännöistä niin, että uskonaskel-foorumi on riippumaton foorumi, joka ei edusta mitään kirkkoa tai kirkkokuntaa. Minä en ainakaan voi kommentoida yhtään asiaa, jotka olet oslittanut Saulus - Lähetykselle. Itse en ole miikää ns. "Sauluslainen", vaan Jeesuslainen ja tämä on yleinen keskustelu foorumi jonne voi kaikki kirjoitella. Voisitko kirjoitella itse suoraan henkilökohtaisesti heille, jos odotat heiltä jotakin vastinetta


Hei Juhani, et varmaan lukenut tarkasti, mitä kirjoitin. En pyytänyt mitään vastinetta Saulus-Lähetykseltä, vaan toivoin, että Saulus-Lähetys sallii Juha Norolammen vastineen Petri Paavolan julkaisemaan Epoc Timesin dokumenttiin viruksen alkuperästä. Petri monasti kehottaa koettelemaan ja Norolampi on koetellut Petrin videon ja salaliittoteorian. Minun mielestä Norolampi teki ko. koettelun hyvin asiallisesti ja hän tuntuu perehtyneen asiaan hyvin yksityiskohtaisesti. Tässä on asiallinen Juha Norolammen kaksiosainen vastine Petrin salaliittoteoriaan, jonka mukaan koronavirus olisi lähtenyt liikkeelle wuhanilaisesta laboratoriosta. Norolampi löytää paljon virheitä Epoc Timesin videolta ja myös salaliittoteoriasta.

Totuus taruakin ihmeellisempää ? Epoch Times & koronavirus Osa 1



Totuus taruakin ihmeellisempää? Epoch Times & koronavirus Osa 2

Viimeksi muokannut mot päivämäärä 04. Heinä 2020 17:39, muokattu yhteensä 1 kerran
mot
 

Re: Saulus-Lähetys ja Jumalan valtakunnan työ

ViestiKirjoittaja Juhani » 04. Heinä 2020 17:38

mot kirjoitti:
Juhani kirjoitti:
mot kirjoitti:Toivottavasti Saulu-Lähetys sallii asiallisen koettelun ja vastineen antamisen.


Olen ymmärtänyt foofumin säännöistä niin, että uskonaskel-foorumi on riippumaton foorumi, joka ei edusta mitään kirkkoa tai kirkkokuntaa. Minä en ainakaan voi kommentoida yhtään asiaa, jotka olet oslittanut Saulus - Lähetykselle. Itse en ole miikää ns. "Sauluslainen", vaan Jeesuslainen ja tämä on yleinen keskustelu foorumi jonne voi kaikki kirjoitella. Voisitko kirjoitella itse suoraan henkilökohtaisesti heille, jos odotat heiltä jotakin vastinetta


Hei Juhani, et varmaan lukenut tarkasti, mitä kirjoitin. En pyytänyt mitään vastinetta Saulus-Lähetykseltä, vaan toivoin, että Saulus-Lähetys sallii Juha Norolammen vastineen Petri Paavolan julkaisemaan Epoc Timesin dokumenttiin salaliittoteoriasta. Petri monasti kehottaa koettelemaan ja Norolampi on koetellut Petrin videon ja salaliittoteorian. Minun mielestä Norolampi teki ko. koettelun hyvin asiallisesti ja hän tuntuu perehtyneen asiaan hyvin yksityiskohtaisesti. Tässä on asiallinen Juha Norolammen vastine Petri salaliittoteoriaan, jonka mukaan koronavirus olisi lähtenyt liikkeelle wuhanilaisesta laboratoriosta. Norolampi löytää paljon virheitä Epoc Timesin videolta ja myös salaliittoteoriasta.

Totuus taruakin ihmeellisempää ? Epoch Times & koronavirus Osa 1



Ok. Kyllähä tässä on sallittu molemmat vastineet, sekä sinun oman henkilökohtaisen mielipiteesi. Kaikki pitää ja kuuluukin koetella, mutta itse en koe tällaista henkilöiden vastakkainasettelua rakentavaksi. En ole valitettavasti myöskään mikään virologi tai alan asiantuntija.
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 124 vierailijaa