Ruokajuttuja ja luonnonlääkkeitä

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Ruokajuttuja ja luonnonlääkkeitä

ViestiKirjoittaja eetu » 03. Elo 2017 09:26

kiihdyttäjäkeke kirjoitti:Itse käytän Möllerin perus kalanmaksa öljyä päivittäin.

Maku on tiestysti... :shock: mutta sen vaikutukset aivo ja muuhun toimintaan ovat paremmat kuin esim mielialaa kohentavilla lääkkeillä jotka ovat oikeasti erittäin vaarallisia.(Itse olen joutunut pienen ikäni ennen uskoon tuloa syömään niitä pillereitä...ja edelleenkään en ole ns toimintakuntoinen aivojen osalta.Nyt noin vuoden opettanut aivo toimintaani palautumaan takaisin elävien kirjoihin.

Nyt vain haen kaikkia luonnon mukaisia rohtoja keholleni joita Jumala on meille valmistanut.Nyt kokeilussa on ollut mäkikuisma uute jonka pitäisi olla luonnollinen lääke mielialan kohentamiseen.Netistä löytyy tarina että olisi kasvi liittyisi Johannes kastajaan ja Jeesukseen.http://frantsila.com/yrttitietopankki/makikuisma/.

Jos jollain siskolla tai veljellä rohto vinkkejä niin saa laittaa.Siunausta Kaikille.


"Kupillinen mustikkaa päivässä voi parantaa muistia ja oppimista"

http://www.hs.fi/ruoka/art-2000005125051.html

Kalanmaksaöljyä on muistaakseni myös kapseleina saatavissa.
eetu
 
Viestit: 250
Liittynyt: 04. Joulu 2016 17:42

Re: Ruokajuttuja ja luonnonlääkkeitä

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 03. Elo 2017 10:30

*
Mitä te tykkäätte vihannespussista joka on smoothieta varten? Minä en pystynyt koska alkoi yrjöttää. :sick: Kyllä siinä on terveyspommia. Kaupassa on smoothie vihannes- ja marja- ja hedelmäpussia valmiiksi. En tykkää vihannessmoothiesta kun minua alkaa yrjöttää. Juon vain marjasmoothieta ja se on hyvää mutten vihannessmoothieta. :silent:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Ruokajuttuja ja luonnonlääkkeitä

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 03. Elo 2017 10:38

*
Hampurilainen on roskaruoka mutta kun olin flunssassa ja se oli todella vaikea flunssa joka kesti 3 viikkoa. En pystynyt syömään mitään ja terveellinen ruoan haju sai minua pahoinvoinniksi ja oli hirveä pahoinvointi niin en pystynyt nielemään alas hajun takia ja se sai minua yrjöämään. Niin flunssaisena koitin syödä hampurilaisen ja yllätyin että pystyin syömään sen niin tervehdyin hieman paremmin syötyäni hampulaisen. Kyllä siinä ihmeteltävää on vaikka se on roskaruoka. :)

No kun flunssa iskee niin astma alkaa oireilla ja haju ja maku myös. Siten tulee hirveä pahoinvointi johtuen hajusta ja mausta. Yritin etsiä sopivaa ja kevyttä ruokaa eikä se auttanut kun minulla pahoinvointi pahensi kokoajan. Paitsi hampurilainen ei saanut pahoinvoinniksi. Kas kumma juttu.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 41 vierailijaa