Suomen itsenäisyys alkoi ensin Jumalasta

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Suomen itsenäisyys alkoi ensin Jumalasta

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 07. Joulu 2015 11:45

Suomihan on tällähetkellä kuin renki eu ssa ja pahinta on se ,että aina on pitänyt näytellä mallioppilasta .Päätökset tehdään muualla ja maamme otetaan lähinnä säälistä mukaan päätöksentekoon.Se on huomattu monta kertaa.Meidän tulisi erota tuosta suurhulluuden koalitiosta .

Kaikessa on mukana Jumala vielä ,mutta entä kun mennään sen rajan yli ,että vanha kristitty sukupolvi menee haudanlepoon n 20v sisällä ja uusi villi kristitty sukupolvi nousee niin mikä on uskontila silloin suomessa .Oma mielipiteeni on ,että silloin meillä on se kristittyjen ryhmä(tod.näk,pieni) ,joka toimii jo piilossa kun he/me näemme maailmanmenon ,joka lienee hyvin sairas silloin .Ellei Kuningas ole jo silloin hakenut omiaan pois.

Samalla voidaan sanoa ,mikä on Suomen valtion tila ja millaisia päätöksiä ne tekevät eduskunnassa .Kenties homoutta homoutta ...jne ja paljon lisää.Silloin voidaan kysyä ,että milloin napsahtaa .Se ruoska saattaa olla silloin lähellä .
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Suomen itsenäisyys alkoi ensin Jumalasta

ViestiKirjoittaja tanu » 07. Joulu 2015 12:52

JHK kirjoitti:Vain paatunut kyynikko voi väittää Suomen olleen itsenäinen ja liittoutumaton vuosina 1946-1991...


Niin, taitaa olla vuodet 1991-1994 ainoat jolloin Suomi on ollut itsenäinen?
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu
 
Viestit: 1268
Liittynyt: 04. Maalis 2012 22:20

Re: Suomen itsenäisyys alkoi ensin Jumalasta

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 07. Joulu 2015 16:18

Niin ..Suomen paikka ei ole ollut helppo tässä maailmankartalla .Venäjä kommunismeineen on kyljessä kii ja Suomi on ollut se este ,että Ruotsi ja Norja on myös vapaita vielä ..jotenkin.
Paljon parjattu Kekkonen ja kuminauha politiikka oli kenties hyvä ja toimiva kun sodan jälkeen täytyi suhteita pitää yllä ja hälventää punakoneiston propagandaa Suomessa.Kenties juuri Kekkosen kylvettämät Idän johtomiehet Bresnevin johdolla saattoi saada asiat kuntoon hiljalleen ja sen vihan ja pahat suunnitelmat hälvenemään.Tarvittiin siis saunomista ja vodkaa useita kertoja ja litroja.
Mr Kerimäki
 
Viestit: 1324
Liittynyt: 02. Joulu 2012 16:47

Re: Suomen itsenäisyys alkoi ensin Jumalasta

ViestiKirjoittaja pekka » 07. Joulu 2015 17:30

vaisuliini kirjoitti:*
En tiedä Pekka :) Tuleva kotimaa on pysyväinen jota me odotamme, se on paljon parempi kuin maallinen
ja emme ole enää tämän maan kansalaisia. Meidät erkaannutaan tästä maailmasta niin ei pidetä kiinni
maallisista asioista :)


Näin on asia Vaisuliini kuten kirjoitit.


Johanneksen ilmestys 21:

1. Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.

2. Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.

3. Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;

4. ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."

5. Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".

6. Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.

7. Joka voittaa, on tämän perivä, ja minä olen oleva hänen Jumalansa, ja hän on oleva minun poikani.


Image
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Suomen itsenäisyys alkoi ensin Jumalasta

ViestiKirjoittaja Juha » 08. Joulu 2015 01:20

Aamu-Usva kirjoitti:Juha: Mistä päättelet, että uskovia olisi ennen ollut enemmän kuin nykyään? On hirveän vaikea tehdä mitään tutkimuksia uskovaisuudesta, kun tutkimusvastauksissa uskonnollisuuskin sekoittuu elävään uskoon.


Noh, onhan uskonasiat ollu esillä paljon enemmän ennen.
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Avatar
Juha
Site Admin
 
Viestit: 1702
Liittynyt: 29. Heinä 2012 03:40

Re: Suomen itsenäisyys alkoi ensin Jumalasta

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 04. Joulu 2017 21:18

*
Suomen itsenäisyys alkoi ensin Jumalasta, kun piskuinen lauma rukoili taistellen Suomen puolesta ja
siten se itsenäistyi Jumalan avulla, mutta Suomi teki synnin, kun turvautui rahaan liittymällä EU:hun.

Siten suomalaiset juhlivat olematonta itsenäisyyttä. Mutta tuleva kotimaa on pysyväinen, jota me odotamme,
se on paljon parempi, kuin maallinen ja emme ole enää tämän maan kansalaisia. Meidät erkaannutaan tästä
maailmasta, niin ei pidetä kiinni maallisista asioista.

Juha Sipilä ajaa EU:n puolesta leikkaamalla kaiken, niin Suomi joutuu tiukalle rahataloudellisesti, sillä
Suomen itsenäisyys on "myyty" pois EU:lle.

Image
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Suomen itsenäisyys alkoi ensin Jumalasta

ViestiKirjoittaja MrKerimäki » 05. Joulu 2017 09:34

Suomi on valettu aikoinaan Jumalaan kiinni lakeineen käsi raamatulla ja niin on ollut hyvä.Ateisteja toki aina on ollut maassamme ja kenties loppuun saakka sillä eihän mikään maa ole kuin seurakunta .
Siunaukset on ollut suomen yllä ja kansa on vaurastunut köyhyydestä pettuleivästä maapallon rikkaimpien joukkoon ,ellei jopa rikkain joka on kyennyt pitämään köyhistä huolta sekä huonon osan saaneista jo syntyessään.Kaikista on pidetty huolta .
Se on sitä Jumalan huolenpitoa suomen kansasta kun tämä kansa on sydämmellään rukoillut Jumalaa kaikkina sotavuosina ja vielä nytkin .
Suomesta on lähtenyt vuosikymmenien aikana monta ihmistä takomaan aseita auroiksi ja turvaamaan siviilien hengissä säilyminen sotien ja kriisien jälkeen ja se on ollut kuin suoraan Kristuksen ohjeesta .

Nyt kuitenkin on luopumuksen aika koko maapallolla ja kuten jokainen näkee sen hivutuksen jota käydään suomessakin .Pikkuhiljaa eduskunnassa ovat koskeneet jopa perustuslakiin ,jotta saavat nuo vääryyden lait tilalle niihin ,jotka ovat aikanaan Pyhät ja kunnialliset ja moitteetoman käytöksen alla olevat kirjoittaneet ja varmasti Jumala sydämmessä.Siis muutos on käynnissä ja naiset iskee ja ovat myös sen vastustajan käytössä joka henkivalloissa toimii .Sama kirkossa ja siellä luopumus näkyy räikeästi ,että ei tarvitse kummoiset lasit olla ,jotta näkee ,missä mennään.

Mitä siis tulevaisuudessa .No rukoillaan edelleen ,että tämä huippuvaltio säilyisi .
MrKerimäki
 
Viestit: 446
Liittynyt: 23. Maalis 2017 12:49

Re: Suomen itsenäisyys alkoi ensin Jumalasta

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 07. Joulu 2017 00:14

*
Niin, rukoillaan, Mr Kerimäki. Muuten Lenin ja Stalin ja Trotski allekirjoittivat Suomen itsenäisyyden vuonna 1917, niin siitä lähtien Suomi itsenäistyi. Minä tuumin eikö Suomea ollut olemassa ennen Ruotsia ja Venäjää ? Siten Suomi syntyi, Ruotsin ja Venäjän rajan mukaan, siten vuonna 1917 Suomi itsenäistyi - omaksi kansan maaksi. Tänään juhlin kamuporukan kanssa Suomen itsenäisyysuhlissa, niin yksi kamu sanoi minulle, että jos Lenin olisi vielä elossa, hän varmaan katuisi että allekirjoitti Suomen itsenäisyyden. :shock: Minun mieheni sanoi minulle samaa. :shock: No yksi uskonveli siihen kommentoi fb:ssa ja sanoi minulle... Taidan kopsata kaiken mitä hän minulle kirjoitti.

...............
Suomi on ollut olemassa ennen Ruotsia jo vuosisatoja kuningaskuntana. Saagat ja hyvin vanhat eurooppalaiset kirjoitukset puhuvat Suomen kuninkaista ja Kainulandista. Niiden mukaan Suomen kuninkaan Nor niminen poika perusti Norjan ja edellisissä vanhoissa kartoissa Norjan laajat alueet ovat itseasiassa mahdollisesti olleet Suomen kuninkaiden alaisuudessa. Kun Ruotsi sitten 1200-luvun alussa valloitti Suomen he tuhosivat Suomen vanhan historian ja nykyinen historia ei siitä paljon kerro; vain Ruotsin historiaa Suomessa.

Kerrotaan että monet Keski-Euroopan kuningashuoneet vieläkin lukevat polveutuvansa Suomen kuninkaista. Venäjän 1000 v. sitten perustanut Rurik oli myös suomalainen. Tänä vuonna oli lehdissä tietoa, että Rurikin haudasta otettu näyte geenitutkimuksessa on paljastanut hänellä olleen suomalaiset geenit. Venäläisille tämän sanotaan olevan arka paikka. Paljonhan tässä on spekulaatiota, koska emme eläneet silloin, mutta muinaishistoriassa on asioita jotka vihjaavat tähän suuntaan.
..............

Mielenkiintoista! Suomi taitaa olla Jumalan erityiskansa, niinkuin Israelin kansa. ;) No Suomen kansa on alunperin kuulemma Israelista. Raamattu puhuu Suomesta, joka on itse neitsyt Israel.

Image

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... inland.gif

No en saanut tämän kuvan näkymään mutta kun sitä klikataan ja siten odotetaan hetken, niin se alkaa liikkua.

Hyvää Suomen satavuotisjuhlavuotta! :pc:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Suomen itsenäisyys alkoi ensin Jumalasta

ViestiKirjoittaja MrKerimäki » 07. Joulu 2017 17:35

Vaikka joku muu valtio järjestelee asioita niin ...Jumala voi käyttää ja on käyttänyt valtioita asioiden hoitoon .
Eikös suomesta yritetty tehdä jossain vaiheessa kuningaskuntakin,mutta jäi sitten tekemättä.No näillä mennään ja katsellaan vielä varmaan aika hurjia asioita ,miten suomessa se hyvä ja viisas lytätään alas.Oikeastaan parempi olla ajattelematta kun potuttaa tuo sukupuolen hävittäminenkin huh mikä rienaava hyökkäys juuri Jumalaa vastaan ...ei pienintään epäilystä mikä henkivalta on takana .
Antikristus ja sen saapumisen lähestyminen saa juuri tuollaista aikaan....yritä nyt siinä olla kristittynä kestävä tai kiltisti kuunteleva.
MrKerimäki
 
Viestit: 446
Liittynyt: 23. Maalis 2017 12:49

Re: Suomen itsenäisyys alkoi ensin Jumalasta

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 07. Joulu 2017 19:45

*
Mr Kerimäki, minua ei potuta yhtään. :) On meillä pysyvä ja ikuinen maa Uudessa Jerusalemissa, sitä odotetaan kiihkeästi. :angel: :wise3:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7913
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 37 vierailijaa